ول وومن چیست و چه کاربردی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ول وومن یک مکمل غذایی برای تامین نیازهای ویتامینی و معدنی زنان در بارداری، شیردهی و پس از بارداری است. این محصول شامل مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که برای حفظ سلامت و عملکرد بهینه بدن زنان بسیار حائز اهمیت است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
ایا قرص ول وومن چاق کننده است

ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی از جمله عواملی هستند که می‌توانند به حفظ سلامتی و بهبود عملکرد بدن کمک کنند. یکی از محصولات معروف در این زمینه، قرص ول وومن (Wellwoman) است که مکمل غذایی برای حمایت از سلامت و رشد بهتر زنان در طول دوران زندگی محسوب می‌شود.

ول وومن حاوی مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که به طور خاص برای نیازهای زنان تنظیم شده است. این مکمل می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست و مو، بهبود عملکرد قلب و عروق، حفظ سلامت استخوان و حمایت از سلامت تولید هورمون‌ها و انرژی کمک کند. در نظر داشته باشید که ول وومن تنها باید به عنوان مکمل و جایگزین تغذیه سالم و متنوع مصرف شود و برای درمان بیماری‌ها مناسب نیست.

بهتر است قبل از مصرف این مکمل با دکتر عمومی یا متخصص زنان مشورت کنید. همچنین می‌توانید مشاوره دارویی داشته باشید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارد.

ول وومن چیست؟

ول وومن (Wellwoman) برند تجاری معروف مکمل‌های غذایی است که به ویتامین‌ها، مواد معدنی و عناصر مغذی مختلف برای حمایت از سلامت زنان می‌پردازد. این محصولات با هدف تامین نیازهای سلامتی و تغذیه‌ای خاص زنان در طول دوران زندگی طراحی و تولید می‌شوند.

ول وومن مجموعه‌ای از مکمل‌های غذایی است که هر کدام با هدف خاصی طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، ول وومن اورجینال (Wellwoman Original) برای حفظ سلامت عمومی و مراقبت از سیستم ایمنی، ول وومن پلاس (Wellwoman Plus) برای حمایت از سطح انرژی و روحیه، ول وومن مکمل بارداری برای حمایت از سلامت بارداری و جنین، ول وومن مکمل سالمندی (Wellwoman 50+) برای حفظ سلامت در دوران سالمندی و غیره هستند.

اسامی رایج داروی ول وومن:

  • قرص ول وومن ۷۰+
  • قرص ول وومن ۵۰+
  • کپسول ول وومن
  • قرص ول وومن اورجینال
  • قرص ول وومن پلاس
  • قرص ول وومن مکس
  • قرص ول وومن ویتابیوتیکس

نحوه مصرف قرص ول وومن

نحوه مصرف باید بر اساس دستورالعمل تولیدکننده و راهنمایی پزشک باشد. معمولا به صورت خوراکی است و با آب یا همراه غذا روزی یک عدد مصرف می‌شود. هرچند بسته به تشخیص پزشک ممکن است تعداد و زمان مصرف متفاوت باشد.

قرص ول وومن را چه موقع باید خورد؟

معمولا همراه یک وعده غذایی یا بعد از غذا می‌توان مصرف کرد تا عوارض معده‌ای احتمالی کاهش یابد و مواد مغذی کاملا جذب بدن شوند.

قرص ول وومن برای تو مناسبه یا نه؟

قبل از مصرف با متخصص مشورت کن.

بهترین زمان مصرف ول وومن

بهترین زمان مصرف ول وومن ممکن است بسته به نیاز و شرایط هر فردی متفاوت باشد. مصرف همزمان آن در وعده غذایی اصلی باعث می‌شود که بیشترین میزان مواد مغذی جذب شده و حالت تهوع ناشی از مصرف مولتی ویتامین با معده خالی را هم کم می‌کند.

متن انگلیسی:
One capsule per day is recommended with or immediately after your main meal. Swallow with water or a cold drink, without chewing
ترجمه متن:
یک کپسول در روز همراه یا بلافاصله بعد از غذای اصلی توصیه می‌شود. با آب یا نوشیدنی سرد، بدون جویدن قورت دهید.

vitabiotics

موارد مصرف ول وومن (قرص ول وومن برای چیست؟)

قرص ول وومن یک مکمل غذایی برای تقویت و حفظ سلامتی زنان است که شامل ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و عناصر غذایی مهم و ضروری برای حفظ سلامت بدن و تعادل هورمون‌های زنانه می‌شود. از موارد مصرف آن می‌توان به کاربردهای زیر اشاره کرد:

  • حفظ سلامت استخوان، پیشگیری از کاهش استخوان و اوستئوپروز (کاهش چگالی استخوان)
  • تعادل هورمون‌های زنانه، مدیریت علائم پیش‌قاعدگی و تنظیم دوره قاعدگی
  • حفظ سلامت قلب و عروق و کاهش ریسک بروز بیماری‌های قلبی-عروقی
  • افزایش انرژی و کاهش خستگی

۱. تاثیر ول وومن بر قاعدگی

ترکیبات موجود در ول وومن باعث تعادل هورمون‌های زنانه شده و نقش مثبتی در علائم پی ام اس (PMS) دارند. ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی مانند منیزیم و روی، و عناصر غذایی دیگر موجود در این مکمل، علائم قبل از پریود و PMS مانند ترشحات بیش از حد، درد سینه، ترشحات مهره‌ای و تغییرات خلق و خو را کنترل می‌کنند.

فولیک اسید موجود در ول وومن برای تنظیم دوره قاعدگی و تاخیر در آغاز پریودی مفید است. مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب و تنش در دوران پریود شایع هستند اما با مصرف این مکمل افراد بهبود خلق و خو و سلامت روانی در این دوره را تجربه می‌کنند.

۲. قرص ول وومن برای چاقی

این مکمل غذایی برای حفظ و بهبود سلامت عمومی زنان و تعادل هورمون‌های زنانه طراحی شده است و تاثیری روی چاقی ندارد. البته مصرف برخی ویتامین‌ها ممکن است اشتهای شما را بیشتر کند و از این طریق باعث چاقی شود. اگر هدف کاهش یا افزایش وزن باشد توصیه می‌کنیم روش‌های دیگری همچون تغذیه مناسب و فعالیت بدنی منظم همراه با مشورت با متخصص تغذیه یا پزشک متخصص چاقی را دنبال کنید.

قرص ول وومن چه ویتامین هایی دارد؟
قرص ول وومن برای آقایان توصیه نمی‌شود، زیرا این مکمل غذایی به طور خاص برای تقویت سلامت و تامین نیازهای مغذی زنان طراحی شده است.

۳. قرص ول وومن برای مو

قرص ول وومن معمولا برای حفظ سلامت عمومی زنان استفاده می‌شود و تاثیر مستقیمی بر رشد و بهبود موها ندارد. اما گاهی ممکن است پزشک برای درمان ریزش مو در زنان این دارو را تجویز کند. با این حال، ترکیبات موجود در آن به خاطر داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای رشد و نمو موها، می‌توانند در سلامت موها تاثیرگذار باشند مانند ویتامین بیوتین موجود در آن که یکی از عوامل مهم رشد و قوی شدن موها است. ویتامین‌های دیگری مانند ویتامین C، E و روی موجود در این قرص هم روی سلامت موها اثر می‌گذارند.

۴. ول وومن بالای ۵۰ سال (قرص ول وومن بالای ۵۰ سال)

مصرف این مکمل برای افراد بالای ۵۰ سال هم مفید است. در این دوره از زندگی، نیازهای بدن به تغذیه مناسب و حفظ سلامت افزایش می‌یابد. ول وومن ۵۰+ شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌های گروه B، D، C، E، و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و روی است که در حفظ سلامت عمومی بدن در سالمندی تاثیر دارند.

معمولا خانم‌ها در این سن با مهمترین علائم یائسگی مانند کاهش چگالی استخوان، مشکلات قلبی، تغییرات هورمونی و کاهش سطح انرژی روبه‌رو خواهند شد که مصرف این مکمل می‌تواند در مدیریت و کنترل این دوره به آنها کمک کند.

این قرص می‌تواند در مدیریت و پشتیبانی از سلامت استخوان‌ها، قلب، سیستم ایمنی، سلامت استرس، سلامت پوست و مو، و کاهش عوارض مرتبط با تغییرات هورمونی در زنان بالای ۵۰ سال مفید باشد.

۵. ول وومن بالای ۷۰ سال ویتابیوتیکس

ول وومن ویتابیوتیکس یک مکمل غذایی است که برای سلامت زنان بالای ۷۰ سال توصیه می‌شود. این مکمل شامل ترکیباتی است که به عنوان محصولات آنتی‌اکسیدان معروف هستند و می‌توانند در حفظ سلامت عمومی و کاهش عوارض مرتبط با پیری مفید باشند.

ویتابیوتیکس حاوی ویتامین‌های مختلفی از جمله C، E، B12 و D است که به حفظ سلامت قلب، سیستم ایمنی، سلامت استخوان‌ها، سلامت مغز و عملکرد شناختی، مقاومت در برابر التهاب و مدیریت اضطراب و استرس کمک می‌کنند. مواد معدنی مانند سلنیوم، روی، مس و منیزیم است که برای سلامت سلول‌ها و سیستم‌های بدن مفید هستند.

قرص ول وومن بالای ۵۰ سال برای سلامت استخوان و سیستم ایمنی خوب است.
ول وومن شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌های گروه B، D، C، E، و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و روی است که در حفظ سلامت عمومی بدن در سالمندی تاثیر دارند.

۶. قرص ول وومن برای بارداری

مصرف ول وومن در بارداری به‌خاطر داشتن فولیک اسید و ویتامین ب ۱۲ نه تنها مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه مصرف مکمل‌های حاوی آهن، زینک، مس، کلسیم، ویتامین D، C ، B12 و B6 و فولیک اسید برای برخی از زنان بارداری توصیه می‌شود که کم خونی کمبود آهن دارند، گیاهخوارند، سیگار یا الکل مصرف می‌کنند یا رژیم غذایی نامناسب دارند.

متن انگلیسی:
There is no problem if you become pregnant whilst taking Wellwoman, since it contains the recommended level of 400 µg folic acid, and vitamin B12
ترجمه متن:
اگر در حین مصرف ول وومن باردار شوید مشکلی وجود ندارد، زیرا این دارو حاوی مقدار توصیه شده ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک و ویتامین B12 است.

ncbi.nlm.nih

قرص ول وومن مکس

قرص ول وومن مکس (Wellwoman Max) نیز یک مکمل غذایی برای تقویت سلامت زنان است که نیازهای مغذی زنان از جمله آهن، کلسیم، ویتامین D، ویتامین B، و اسیدفولیک را تامین می‌کند. این قرص بیشتر برای زنانی توصیه می‌شود که نیاز بیشتری به مواد مغذی دارند مانند زنان باردار، شیرده، و زنانی که در دوران پریود یا بعد از آن هستند.

مولتی ویتامین ول وومن

مولتی ویتامین ول وومن ممکن است حاوی ویتامین‌های A، C، D، E، B1، B2، B6، B12،، اسیدفولیک، کلسیم، آهن، منیزیم، روی و سایر مواد مغذی مهم است که به عنوان پشتیبان سلامت عمومی زنان برای تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت قلب و عروق، بهبود سلامت پوست و مو، حفظ سلامت استخوان‌ها و سایر فواید مرتبط با سلامت تجویز می‌شود.

قرص ول وومن برای چاقی صورت خوب است؟

این تصور اشتباه است که با مصرف مکمل‌هایی مانند قرص ول وومن می‌توان به چاقی صورت رسید. مصرف این مکمل صرفا باعث افزایش اشتها و بیشتر غذا خوردن می‌شود اما لزوما تاثیر مستقیمی روی چاقی صورت ندارد.

قرص ول وومن برای آقایان کاربرد دارد؟

قرص ول وومن برای آقایان توصیه نمی‌شود، زیرا این مکمل غذایی به طور خاص برای تقویت سلامت و تامین نیازهای مغذی زنان طراحی شده است. اما می‌توانند از مکمل‌های فاقد آهن یا کم آهن استفاده کنند چرا که مصرف آهن زیاد برای مردان خطرناک است و ممکن است باعث بیماری‌ کبدی، مشکلات قلبی و دیابت شود. برای مردان مکمل ول من در دسترس است.

قرص ول وومن چه ویتامین هایی دارد؟ (ترکیبات قرص ول وومن)

ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی تقویت کننده سلامت زنان را در این قرص می‌بینید:

  • ویتامین A برای سلامت چشم‌ها، پوست و سیستم ایمنی
  • ویتامین D برای جذب کلسیم و حفظ سلامت استخوان‌
  • ویتامین E به عنوان آنتی‌اکسیدان قوی برای حفظ سلامت پوست و مو
  • ویتامین C جهت افزایش سیستم ایمنی بدن نقش و جذب آهن بیشتر
  • ویتامین‌های گروه ب برای سلامت پوست و مو، اعصاب و عضلات
  • اسیدفولیک برای تولید سلول‌های جدید، سلامت قلب و عروق و جنین در دوران بارداری
  • کلسیم جهت سلامت استخوان و دندان‌ها
  • آهن برای تولید سلول‌های خون و جلوگیری از کم خونی

دوز مصرفی مکمل ول وومن

بسته به نسخه و فرمولاسیون محصول، نیازهای شخصی فرد و توصیه‌های پزشک یا متخصص تغذیه، دوز مصرفی متفاوت خواهد بود. دستورالعمل عمومی آن مصرف روزانه یک قرص است. اما حتما باید با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

عوارض جانبی ول وومن

استفاده از این قرص ممکن است در برخی افراد عوارض جانبی ناخواسته‌ای ایجاد کند که معمولا ناچیز و موقتی هستند اما گاهی هم شدید و خطرناک می‌شوند. برخی از عوارض جانبی ول وومن عبارتند از:

  • عوارض گوارشی مانند تهوع، استفراغ، سوهاضمه، یبوست یا اسهال
  • واکنش‌های حساسیتی نظیر آنافیلاکسی و کهیر، خارش، قرمزی، تورم صورت و لبها، تنگی نفس و تنش عضلانی
  • اختلالات متابولیک مانند افزایش سطح ویتامین‌ها در خون
  • افزایش فشار خون، سردرد شدید، تاری دید، تنگی نفس یا درد قفسه سینه
  • خواب آلودگی، بی قراری، اضطراب، افزایش تعرق، تغییر در طعم و بوی غذا و مشکلات خواب

قبل از پریود درد و ترشح زیادی داری؟ برای کنترل علائم PMS همین حالا مشاوره بگیر.

ایا قرص ول وومن چاق کننده است؟

این قرص در اصل یک مکمل غذایی برای تقویت سلامت زنان است که به تغذیه و سلامت عمومی کمک می‌کند و به طور مستقیم تاثیری در افزایش وزن یا چاق کردن ندارد. اگر هدف افزایش وزن است، باید به عوامل دیگری مانند تغذیه مناسب، مصرف کالری بیشتر از حرکت و فعالیت فیزیکی، و برنامه تمرین ورزشی توجه کنید.

منع مصرف و موارد احتیاط ول وومن

قبل از مصرف هر مکمل غذایی بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا بر اساس وضعیت شما، سابقه بیماری‌های موجود و داروهای مصرفی، موارد احتیاط و ممنوعیت‌های خاص را برای شما توصیه کنند. برخی از موارد احتمالی برای ممنوعیت یا موارد احتیاط در مصرف قرص ول وومن را در ادامه آورده‌ایم:

  • حساسیت به ترکیبات قرص
  • دوران بارداری یا شیردهی
  • بیماران کلیوی، کبدی، قلبی، دیابت، یا اختلالات خونریزی
  • تداخل دارویی ناشی از مصرف همزمان با برخی داروها

مصرف ول وومن در بارداری

مصرف هر نوع مکمل غذایی از جمله قرص ول وومن، در دوران بارداری بدون مشورت با پزشک یا متخصص تغذیه توصیه نمی‌شود. بارداری دوران حساسی است و تغذیه مناسب و متعادل برای سلامت شما و رشد سالم جنین بسیار مهم است. ترکیبات موجود در این مکمل ضرری برای مصرف در بارداری ندارند.

مصرف ول وومن در شیردهی

مصرف قرص ول وومن در شیردهی در صورت نیاز و تجویز پزشک ضرری برای نوزاد ندارد. اما نکته مهم این است که هیچ مکمل غذایی نباید بدون مشاوره پزشکی استفاده شود.

کیا از قرص ول من نتیجه گرفتن؟
این محصول شامل مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که برای حفظ سلامت و عملکرد بهینه بدن زنان بسیار حائز اهمیت است.

تداخلات دارویی ول وومن

مصرف همزمان ول وومن ممکن است با برخی داروها تداخلات دارویی ایجاد کند:

  • داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین
  • داروهای ضداختلال ریتم قلب مانند آمیودارون
  • سایر مکمل‌های غذایی

اطلاعات دارویی قرص ول وومن

اسامی رایج دارویی، عوارض و تداخلات دارویی ول وومن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

اسامی رایج داروییعوارض جانبیتداخلات دارویی
قرص ول وومن ۵۰+خونریزی غیرمعمولتداخل با رقیق کننده‌ها
کپسول ول وومنآب‌ریزش و آنفولانستداخل با داروهای ضداختلال ریتم قلب
قرص ول وومن ۷۰+آلرژی، تورم صورت و لب‌ها، خارشتداخل با سایر مکمل‌ها
قرص ول وومن اورجینال
قرص ول وومن پلاس
قرص ول وومن مکس
قرص ول وومن ویتابیوتیکس
اطلاعات دارویی ول وومن

مکانیسم عملکرد ول وومن

مکانیسم عملکرد ول وومن تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت استخوان و عضلات، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود سلامت پوست و مو، و حمایت از سلامت روان و اعصاب است که با تقویت سیستم ایمنی، مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها را افزایش می‌دهد. با ویتامین‌های خانواده ب عملکرد قلب و عروق را تقویت می‌کند و با بیوتین آسیب‌های اکسیداسیونی را به حداقل می‌رساند.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

ول وومن یک مکمل غذایی برای تامین نیازهای ویتامینی و معدنی زنان در بارداری، شیردهی و پس از بارداری است. این محصول شامل مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که برای حفظ سلامت و عملکرد بهینه بدن زنان بسیار حائز اهمیت است. هرچند این مکمل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد قلب مفید است اما نباید بدون مشورت پزشک مصرف شود. برای نحوه مصرف و دوز مناسب بدن باید با پزشک عمومی یا متخصص زنان و زایمان مشورت کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو هم استفاده کنید.

شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره دکتر زنان آنلاین و همچنین مشاوره دکتر عمومی آنلاین وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

قرص ول وومن برای زنان در هر سنی مناسب است.

هر دو محصول خواص نسبتا مشابهی دارند و مکمل تقویتی برای حفظ سلامت بدن هستند. اما نمونه تقلبی فارماتون در بازار زیاد است و باید با حساسیت بیشتری انتخاب شود.

ولمن نسبت به ول وومن میزان آهن کمتری دارد چرا که بدن مردان آهن کمتری نیاز دارد. تمام قرص‌های ولمن حاوی ویتامین C و D هستند که به عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

یبوست، اسهال یا ناراحتی گوارشی از عوارض احتمالی مصرف همزمان زینک پلاس و ول وومن هستند که موقتی بوده و پس از عادت کردن بدن به این دارو برطرف می‌شود.

امتیاز شما به مقاله:
(3.5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره ول وومن

  1. شادی گفت:

    سلام.من مینور هستم قرص ول ومن ضرر نداره بخورم؟
    باتشکر

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      شادی عزیز
      بله مناسب است
      آهن برای تولید سلول‌های خون و جلوگیری از کم خونی مناسب است که در این دارو وجود دارد
      ولی بهتر است زیر نظر پزشک مصرف شود

  2. ناشناس گفت:

    سلام من قرص مینرال میخورم و صورتم جوش میزنه اگه ول ومن بخورم هم امکان داره جوش بزنم؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      معمولا عوارض پوستی ندارد
      می توانید مصرف کنید

  3. نگین فتحعلی زاده گفت:

    سلام.وقت بخیر
    کپسول ول ومن برای جلوگیری از ریزش موی شدید کافیه یا درکنارش زینک هم مصرف بشه؟
    این کپسول با قرص اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپاند که برای تنبلی تخمدان میخورم تداخل داره؟
    بین هر دوره چندروز باید استراحت کنیم؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      این دارو معمولا باید روزی دو عدد مصرف شود

  4. لیلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر کپسول ول وومن اگر قبلش چای یا شیر استفاده کرده باشیم مشکلی نداره ک مصرف بشه؟؟؟ هفته ای استفاده بشه یا روزانه؟؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      ایرادی خدارد
      بهتر است روزی دو عدد مصرف شود

  5. مهتاب گفت:

    سلام دکتر عزیز
    من دیابت دارم وکمی نارسایی کلیه و۶۴سال سن
    میتونم قرص ول وول من بالای ۵۰ سال مصرف کنم
    با تشکر از شما

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      قرص ول من را تمامی آقایان ۱۸ سال به بالا که بیماری زمینه‌ای خاصی نداشته باشند می‌توانند مصرف نمایند.

      1. احد گفت:

        سلام خوبه

  6. سحر گفت:

    سلام میشه روزانه یک قرص مصرف کرد؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله
      ولی بهتر است دو عدد استفاده شود

  7. ناشناس گفت:

    سلام چند روزه باید مصرف بشه؟؟؟هر دوره ۳۰ روز هست تا چند ماه باید مصرف بشه ک تاثیر گزار باشه؟؟؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      ویتامین ول وومن را روزانه ۲ عدد همراه با غذا با یک لیوان آب میل نمایید.
      سه دوره
      بین هر دوره ۵ روز استراحت

  8. مریم گفت:

    سلام آیا باید بین مصرف هر دوره قرص ۳۰ تایی استراحت درنظر گرفته بشه؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله حتمن

  9. ناشناس گفت:

    سلام من خون ریزی شدید دارم
    چه دارویی بخورم خون ریزی قطع بشه

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      با نظارت پزشک می توانید از کپسول ترنهگزامیک اسید استفاده کنید

  10. مینا گفت:

    سلام و وقت بخیر

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام مینای عزیز
      در خدمتیم
      ؟

    2. ناشناس گفت:

      روزی چند عدد قرص مصرف باید بشه؟
      یک عدد کافیه؟

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        این دارو معمولا باید روزی دو عدد مصرف شود