خبر

در اینجا خبرهای مهم دنیای پزشکی رو خواهید خوند. علاوه بر اون استارتاپ دکترتو، فعالیتهاش و خبرهای مهمش رو هم اینجا منتشر می کنه. علاوه بر اون اگه قیمت خدمات پزشکی از دندونپزشکی گرفته تا روانشناسی رو هم لازم داشتید، اینجا میتونید پیداش کنید. پس اگر از شرکای کسب و کار ما هستید یا اخبار جهان سلامت براتون مهمه، این بخش رو بخونید.

قیمت روانپزشکی برای هر جلسه در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت روانپزشکی در بخش خصوصی برای متخصص روانپزشک ۱۷۹ هزار و برای فوق تخصص ۲۰۴ هزار تومان است. در بخش دولتی قیمت ویزیت متخصص ۴۵.۸۰۰ و فوق تخصص ۴۷.۸۰۰ تومان می‌شود.

10 ماه پیش خبر

مانعی برای مادر شدن نیست MS

آیا بیماران مبتلا به ام اس MS می توانند باردار شوند؟ در این مقاله به بررسی کامل ارتباط بیماری ام اس و بارداری پرداخته ایم.

2 سال پیش بیماریخبر

چگونه یک فیزیوتراپیست خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک فیزیوتراپیست خوب انتخاب کنیم؟- وظایف-تفاوت آن با ورزش درمانی و ماساژ-فییزیوتراپی درد دارد؟-سوالات متدوال و نحوه انتخاب

2 سال پیش خبرزندگی سالم

کدام مراکز واکسیناسیون کرونا در شهر شما فعال است؟

آیا مراکز واکسیناسیون کرونا در شهر خود را می‌شناسید؟ مراکز واکسیناسیون تهران، کرج، اصفهان، شیراز و رشت به همراه شماره تلفن و آدرس را در این مطلب پیدا کنید.

2 سال پیش خبر

واکسن‌های برچسبی کرونا: واکسن سه بعدی، بدون درد با ایمنی‌زایی موثر

بهتر است بدانید که تنها شکل واکسن، تزریقی نیست، بلکه انواع مختلفی دارد. جدیدترین واکسنی که به جهانیان معرفی شده است، واکسن برچسبی است.

2 سال پیش خبردارو

قیمت مشاوره روانشناسی برای هر جلسه چقدر است؟ (سال ۱۴۰۲)

قیمت خدمات روانشناسی در سال ۱۴۰۲ برای کارشناس ارشد ۲۳۰ هزار تومان و برای دکترا ۲۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

3 سال پیش خبر

دکتر زنان کیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

راهنمای انتخاب دکتر زنان، بیماری‌هایی که متخصص زنان درمان می‌کند، چه زمانی به دکتر زنان برویم، بیماری‌های زنان و درمان آنها توسط بهترین دکترهای زنان

3 سال پیش خبر

لیست آزمایشگاه های مجاز تست کرونا (آخرین به روز رسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰)

لیست آزمایشگاه تست کرونا، آزمایشگاه های مجاز تست کرونا، لیست آزمایشگاه های خصوصی تست کووید به همراه آدرس و شماره تلفن در سراسر ایران

3 سال پیش آزمایشخبر

فهرست کامل مراکز خدمات سلامت ۱۶ ساعته ‎کرونا

فهرست کامل مراکز خدمات سلامت 16 ساعته ‎کرونا، راهنمای مراجعه به مراکز خدمات سلامت 16 ساعته ‎کرونا؛ تست رایگان دولتی کرونا

3 سال پیش آزمایشخبر

برای هر بیماری به کدام پزشک متخصص مراجعه کنیم؟

برای هر بیماری به چه متخصصی مراجعه کنیم؟ هر متخصص درمان چه بیماری‌هایی را بر عهده دارد؟ متخصصین هر رشته چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

3 سال پیش بیماریخبر

مشاوره تلفنی، خدمتی تازه از دکترتو

خدمت جدید مشاوره تلفنی دکترتو به طور رسمی راه‌اندازی شد. حال افراد از تمامی شهرهای ایران، امکان گرفتن تماس و مشاوره با بهترین پزشکان را دارند.

4 سال پیش خبر

تبدیل سریع به “پزشکی آنلاین”: مداوای بیماران در دوران کرونا

در میان همه‌گیری جهانی کرونا، پزشکی آنلاین شده است. در این نوشتار تجربیات، چالش‌ها و اهداف چهار کلینیک که به پزشکی آنلاین روی آوردند را بررسی می‌کنیم.

4 سال پیش خبر