ژل لب عروسکی و عکس آن، هزینه، مزایا و نحوه تزریق ژل لب عروسکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ژل لب عروسکی از پرطرفدار ترین مدل های تزریق ژل لب است. مدل عروسکی ژل لب برای چه کسانی مناسب است؟ نحوه تزریق آن چگونه است؟

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 5 دقیقه
ژل لب عروسکی و عکس آن

امروزه در جوامع مختلف استفاده از روش های متنوع جوانسازی پوست طرفداران زیادی دارد. یکی از این روش ها تزریق ژل و فیلر هاست. تزریق ژل به لب ها از پرکاربردترین اقدامات آرایشی و زیبایی محسوب می‌شود. ژل لب انواع مدل های مختلفی برای تزریق دارد که یکی از مدل های معروف آن ژل لب عروسکی است.

در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص پوست در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

ژل لب عروسکی

روش ها و مدل های متنوعی برای تزریق ژل لب وجود دارد. در مورد انتخاب مدل تزریق ژل لب بیشتر بحث سلیقه درمیان است. در این مدل هدف از تزریق ژل شبیه کردن لب ها به فرم و حالت لب عروسک های باربی است. از این رو به این مدل، تزریق ژل لب به مدل باربی نیز گفته می‌شود. تزریق این مدل از رایج ترین و زیبا ترین روشهای تزریق ژل لب است که زیبایی و فرم خاصی به لب ها می‌دهد.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

مدل ژل لب عروسکی به مدل ژل لب باربی نیز شهرت دارد و از پرطرفدارترین روشهای تزریق ژل لب است.

مزایای ژل لب عروسکی

این مدل حس خوب و زیباییِ مانند باربی بودن را به شما می‌دهد. ظاهری طبیعی و جذاب برای لب ها و چهره شما به ارمغان می‌آورد. اگر مشکل دیده‌شدن لثه در هنگام لبخند زدن را دارید، مدل ژل لب عروسکی این مشکل را برطرف می‌کند. میزان حجم‌دهی لب‌ها در این مدل نه خیلی زیاد است نه خیلی کم و ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند.

اگر مشکل دیده‌شدن لثه در هنگام لبخند زدن را دارید، مدل ژل لب عروسکی این مشکل را برطرف می‌کند.

اینفوگرافی تزریق ژل لب عروسکی
اینفوگرافی نکات مهم در تزریق ژل لب عروسکی

نحوه تزریق و چگونگی تغییرات لب در مدل عروسکی

در مدل عروسکی تزریق بیشتر در لب پایین و بخش مرکزی آن صورت می‌گیرد. لب در لب بالا نیز بطوری تزریق می‌کنند تا پس از بروز نتیجه بخش میانی لب بالا حالت برجسته تر و گودتری به خود گرفته باشد. درنتیجه لب ها به شکل لب عروسک باربی در می‌آیند.

برای اینکه بهترین ژل لب باربی را داشته باشید، باید به بهترین پزشک تزریق ژل لب مراجعه کنید. برای مشاوره با دکتر زیبایی می توانید از مشاورین دکترتو کمک بگیرید.

تزریق ژل لب عروسکی
در مدل عروسکی تزریق بیشتر در لب پایین و بخش مرکزی آن صورت می‌گیرد.

حجم مورد نیاز ژل در مدل عروسکی

در این مدل نیز بهتر است میزان ژل لب مورد نیاز برای تزریق توسط پزشک متخصص زیبایی و نظر وی تعیین شود. چراکه این افراد بر اساس تجربیات خود و نتیجه‌ای که مراجعه کنندگان قبلی آنها گرفته‌اند و همچنین در نظر گرفتن حالت چهره و فرم صورت شما کمک می‌کنند تا شما بهترین تصمیم را بگیرید. البته خود شما نیز در تعیین میزان ژل تزریقی نقش دارید و صاحب نظر هستید.

مزایای ژل لب عروسکیتزریق ژل لب عوارض دارد؟
میزان حجم‌دهی لب‌ها در این مدل نه خیلی زیاد است نه خیلی کمگلوله گلوله شدن ژل لب
برطرف کردن مشکل دیده‌شدن لثه در هنگام لبخند زدنتورم
ظاهری طبیعی و جذابالتهاب
حس خوب و زیباییِ مانند باربی بودنکبودی
خارش
مزایا و عوارض ژل لب عروسکی

ماندگاری ژل لب عروسکی

مدت زمان ماندگاری اثرات ژل لب بستگی به عوامل مختلف و متنوعی دارد. برای مثال سن فرد، میزان کالری مصرفی او و سوخت و ساز بدنش، سبک زندگی و برند ژلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد از عوامل موثر هستند. بطور معمول بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. این میزان بدون در نظر گرفتن عوامل گفته شده و حالت میانگین است. به عنوان مثال اگر فردی سوخت وساز کمتری داشته باشد، ممکن است اثرات ژل لب تا ۱۲ ماه باقی بمانند.

ژل لب باربی یا عروسکی، به طور معمول بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل لب عروسکی چیه؟

همین حالا مشاوره بگیر!

هزینه ژل لب عروسکی

هزینه تزریق ژل بسته به نوع برند مصرفی، حجم ماده تزریق شده، دستمزد پزشک و کلینیکی که به آن مراجعه کنید متفاوت است. قیمت ژل لب به طور میانگین برای یک سی‌سی در سال ۱۴۰۲ از آن حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. البته این قیمت بطور تقریبی بیان شده است و با توجه به نوسانات قیمت‌ها بهتر است قبل از اقدام برای تزریق ژل لب عروسکی قیمت را از مراکز مختلف بپرسید و خوب تحقیق کنید. برای دریافت بهترین مشاوره می توانید به دکتر زیبایی نیز مراجعه کنید.

تزریق ژل لب عوارض دارد؟

بطور کلی تزریق انواع مدل های ژل لب عوارضی جدی به همراه ندارند و نسبتا روش ایمنی محسوب می‌شوند. چرا که اسید هیالورنیک مصرفی در این ژل‌ها بطور طبیعی نیز در بدن وجود دارد و بعد از مدتی جذب بدن شده و از بین می‌رود. اما ممکن است عوارض جانبی کوتاه مدتی مانند خارش، کبودی، التهاب، تورم، گلوله گلوله شدن ژل لب که در اثر تزریق نامناسب رخ می‌دهد و خونریزی و درد شود. بیشتر این عوارض در حالت طبیعی در کوتاه مدت از بین می‌روند و اگر طولانی شوند نشانگر بروز مشکلاتی هستند و باید فورا به پزشک مراجعه کرد.

عوارض ژل لب
از عوارض ژل لب بد می توان به گلوله ای شدن ژل اشاره کرد.

ژل لب عروسکی برای چه نوع صورت هایی مناسب است؟

ژل لب مدل عروسکی بیشتر برای افرادی که از حالت لب های خود راضی نیستند و می‌خواهند حجم کمی از ژل را تزریق کنند و جذابیت بالایی ایجاد کنند مناسب است. البته همانطور که گفته شد با توجه به حالت چهره و فرم صورت شما یعنی اندازه و حالت دیگر اجزای صورت، متخصصین زیبایی به شما مشاوره می دهند که آیا ژل مدل عروسکی مناسب شماست یا خیر.

می‌خوای لبخند زیباتری داشته باشی؟ با دکتر متخصص مشورت کن!

 

تفاوت مدل عروسکی با دیگر مدل ها چیست؟

روش تزریق در این مدل تقریبا با دیگر مدل ها مشابه هست و تفاوت اصلی آن با مدل های دیگری مانند ژل لب روسی، قلوه‌ای و …، در اندازه ژل تزریق شده است. در ژل لب عروسکی میزان کمتری از ژل تزریق می‌شود.


در ژل لب مدل عروسکی از چه نوع ژل استفاده می شود؟

مانند بیشتر تزریق‌های ژل که امروزه وجود دارند، در ژل لب عروسکی نیز از ژل‌های هیالورنیک اسید استفاده می‌شود. از جمله برند های معروف ژل می‌توان ژل های ژوویدرم، رستیلن و بلترو را نام برد.


اگر از ژل لب عروسکی که تزریق کردم راضی نبودم چیکار کنم؟

قبل از اقدام به تزریق هر مدلی از ژل لب بهتر است زمان کافی برای آن در نظر بگیرید و خوب تحقیق کنید. اما اگر درهرحال از نتیجه تزریق ژل لب ناراضای بودید دو راهکار دارید. راه اول و مناسب تر این است که صبر کنید تا زمان ماندگاری اثرات ژل بطور طبیعی از بین برود. راهکار دوم تخلیه ژل لب است که با تزریق آنزیمی به نام هیالورونیداز تجزیه ژل را تحریک می‌کنند.

راهنمای مراجعه به پزشک

قبل از اقدام برای هرگونه تزریق ژل به لب ها بهتر است حتما با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق نوبت دهی وبسایت دکترتو بصورت آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. همچنین از هر جایی که باشید می‌توانید با استفاده از مشاوره تلفنی دکترتو با متصصین زیبایی مشورت کنید.

امتیاز شما به مقاله:
(3از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
کارشناس تولید محتوا و کارآموز طراحی سایت و سئو هستم. خوشحالم که به عنوان نویسنده در تیم خوب دکترتو مشغول به فعالیت هستم. چراکه اینجا می‌تونم برای آگاهی عموم مردم و کمک به سلامت جسمی و روحی همنوعان خودم تلاش کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن