ژل لب روسی: نحوه تزریق، عکس ژل روسی، قیمت و عوارض

آنچه در این مقاله می‌خوانید

یکی از مدل های تزریق ژل لب، ژل لب روسی است. مزایای مدل روسی، عوارض آن و قیمت ژل روسی را در این مقاله بخوانید.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

ژل لب روسی

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید

لب

امروزه یکی از پر استفاده ترین روش های زیبایی تزریق ژل لب است. تزریق ژل لب به مدل های مختلفی انجام می شود. یکی از مدل های رایج آن تزریق ژل لب روسی یا مدل روسی است. ژل روسی به مدل چادری شدن لب نیز معروف است. روس ها به عنوان یکی از زیباترین ملیت ها شناخته می شوند. حتما متوجه شده اید که زن های روسی زیبایی خاصی در لب هایشان دارند.

علاوه بر تزریق ژل لب روش های دیگری نیز برای بهبود ظاهر لب ها استفاده می شوند مانند استفاده از فیلر های چربی یا کلاژن که روش های قدیمی تری هستند و الان کمتر استفاده می شوند.

اگر تصمیم به تزریق ژل لب دارید و مدل ژل روسی را انتخاب کرده اید یا دودل هستید، این مطلب را انتها بخوانید.

در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص پوست در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

تکنیک یا مدل ژل لب روسی چیست؟

مدل ژل لب روسی از عروسک‌های تودرتوی روسی و شکل منحصر به فرد لب های آن ها الگو گرفته است. در این مدل با تزریق ژل یا دیگر پرکننده ها (فیلر های لب) به مرکز و وسط لب ها و افزایش حجم این قسمت شکل خاصی به لب ها می دهند. در حالی که قسمت های کناری لب ها در حالت عادی خود و متناسب با خطوط اطراف لب هستند.

در مدل ژل لب روسی، ژل به مرکز و وسط لبها تزریق می شود در حالی که قسمت های کناری لب حالت عادی خود را دارند.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

مزیت ژل لب روسی چیست؟

در ژل لب مدل روسی، تزریق ژل حالت و فرم عروسک مانندی به لب ها می دهد. در عین حال، افزایش حجم و پر کردن لب ها ظاهری طبیعی دارد. در برخی از دیگر مدل ها اینگونه نیست و لب ها حالت لب اردکی و برجستگی غیرطبیعی پیدا می کنند. پس اگر به دنبال لبی زیباتر اما طبیعی تر هستید، ژل روسی برای شماست.

اینفوگرافی ژل لب روسی
اینفوگرافی ژل لب روسی

ژل لب روسی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به دنبال بهبود ظاهر لب و لیفت لب های خود هستید و هدف شما افزایش لبه های بیرونی لب ها (تزریق ژل به اطراف و بیرون لب ها) نیست پس تزریق ژل لب روسی به شما پیشنهاد می شود.

البته ظاهر چهره هر فردی متفاوت است و ممکن است مدل ژل روسی برای همه افرادی که متقاضی آن هستند مناسب نباشد. پس بهتر است برای داشتن نتیجه بهتر ابتدا با پزشک متخصص پوست مشورت شود تا با توجه به حالت چهره و لب های شما، مدل مناسبی انتخاب شود.

عروسک های تو درتوی روسی
عروسک های تو درتوی روسی الگوی ژل لب مدل روسی

اقدامات قبل از تزریق ژل روسی

اگر قبلا تزریق ژل به لب های شما انجام گرفته، باید صبر کنید تا اثرات آن از بین برود. یا حداقل دو هفته قبل از تزریق ژل لب روسی باید ژل قبلی تخلیه شود. چرا که برای گرفتن نتیجه بهتر از تزریق ژل روسی، نباید ژل دیگری درون لب ها وجود داشته باشد. برای مطالعه بیشتر در مورد تخلیه ژل لب و اقدامات قبل از تزریق به مقاله «ژل لب و هر آنچه باید بدانید» مراجعه کنید.

برای داشتن نتیجه خوب از تزریق ژل لب روسی، باید از دو هفته قبل ژل های قبلی موجود در لب ها تخلیه شوند.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل چیه؟

همین حالا مشاوره بگیر!

نحوه تزریق ژل لب روسی

به طور معمول در فرایند تزریق ژل لب، تزریق به صورت افقی در لب ها انجام می شود. اما برای ژل لب مدل روسی، تزریق به مقدار کمی به صورت عمودی صورت می گیرد. برای این نوع تزریق، متخصص پوست از سرنگ های با سر کوچکتر استفاده می کنند تا بتوانند کنترل و تمرکز بیشتری روی محل دقیق تزریق ژل داشته باشند.

 

فیلم مراحل تزریق ژل لب به روش روسی و نتایج آن بعد از تزریق

چیزی که این مدل روسی را خراب می‌کند تزریق یا گسترش ژل و فیلرها به مناطق کناری لب‌ها می باشد. به همین دلیل تزریق زیر نظر و کنترل یک متخصص پوست خوب و با تجربه دارای اهمیت است.

تفاوت ژل لب روسی با ژل لب معمولی در نحوه تزریق است.

گودی لب بالا

در مدل روسی، تزریق به بخش میانی لب بالا باعث می شود گودی لب بالا یعنی بخش میانی و خارجی لب بالا بیشتر شود. به دلیل افزایش حجم لب در این ناحیه حالتی مشابه چادر ایجاد می شود به همین دلیل به مدل روسی، گاها مدل چادری نیز گفته می شود. در این نوع تزریق گودی لب بالا شکلی مشابه قسمت بالای قلب پیدا می کند.

تزریق ژل لب روسی چقدر زمان می برد؟

برای تزریق ژل لب در مدل روسی حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم است.

عکس ژل لب روسی
در این تصویر عکس ژل لب روسی را می‌بینید.

هزینه تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

هزینه ژل لب روسی مانند دیگر مدل‌ها بسته به اینکه چه مقدار از ژل برای تزریق نیاز است، تعیین می‌شود. همچنین قیمت ژل لب در برند های مختلف متفاوت است. به طور میانگین به ازای یک سی سی از ژل لب حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان باید هزینه کرد.

برند ژل لبهزینه تزریق ۱ سی سی به روش روسی
ژل لب اینوسنس اتریش۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
ژل لب رووفیل پلاس کره۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
ژل لب نئوویا اینتنس لیپ ایتالیا۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
هزینه ژل لب روسی به ازای یک سی سی رد سال ۱۴۰۲

عوارض بعد از تزریق ژل روسی

بعد از تزریق مدل روسی معمولا عوارض جدی ای دیده نمی شود. این روش یکی از ایمن ترین روش های بهبود و شکل دهی به لب ها است که معمولا افراد هیچ درد یا عوارض جدی ای بعد از آن تجربه نمی کنند. اما به میزان کمی تورم، قرمزی و یا حتی کبودی در لب ها ممکن است رخ دهد که در عرض دو الی سه روز تا نهایتا یک هفته از بین می روند.

مدل ژل لب روسی یکی از ایمن ترین روش های بهبود و شکل دهی به لب ها است.

دنبال متخصص برای تزریق ژل می‌گردی؟ دکترتو کنارته!

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

مدل روسی مانند دیگر روش های تزریق ژل لب؛ به مراقبت هایی نیاز است.

  • نباید بعد از تزریق ژل لب ها را لمس کرد.
  • بهتر است تا دو سه روز از مصرف الکل و سیگار خودداری شود.
  • از یخ برای کاهش تورم و قرمزی استفاده کرد و به کیسه یخ را روی لب ها گذاشت.
  • نباید در معرض مستقیم خورشید، سونا و اتاق های بخار قرار گرفت.
  • هنگام خوابیدن باید مراقب بود تا فشاری به لب ها وارد نشود.

راهنمای مراجعه به متخصص پوست، مو و زیبایی

قبل از هرگونه اقدامی در جهت افزایش حجم یا ساختار لب، باید ابتدا با متخصصین پوست، مو و زیبایی مشورت شود. تزریق موادی مانند هیالورونیک اسید باید تحت نظر این متخصصین صورت بگیرد. شما می توانید از هر جایی از طریق مشاوره تلفنی دکترتو با متخصصین پوست در ارتباط باشید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

خیر. به ویژه در مدل روسی که از میزان کمتری ژل برای تزریق استفاده می شود فاقد درد است. همچنین برای افرادی که حساسیت بالایی دارند از مقدار کمی داروی بی حس کننده استفاده می شود تا از هرگونه درد یا ناراحتی جلوگیری شود.

به طور عمومی در تزریق ژل لب از ژل های هیالورونیک اسیدی استفاده می شود که امروزه از پرکاربرد ترین فیلر های لب به حساب می آید. این اسید به طور طبیعی نیز در بدن ما وجود دارد. به همین علت عوارض این روش بسیار کم هستند.

بعد از اینکه تورم و قرمزی لب‌ ها از بین رفت، ژل لب روسی نه تنها تاثیر منفی‌ ای بر نوع و شیوه بوسه شما ندارد. بلکه منجر می شود که بوسه های شما نرم تر و بهتر از قبل نیز بشوند. همچنین این نوع تزریق ژل به دلیل شکل زیبایی که به لب های شما می دهد می تواند برای خیلی از افراد ایجاد جاذبه کند.

میزان ماندگاری اثرات این مدل حدود ۹ تا ۱۲ ماه است. اگرچه ممکن است افراد تمایل داشته باشند هر ۶ الی ۹ ماه برای حفظ ظاهر لب ها و اثرات ژل، مجدد تزریق داشته باشند.

امتیاز شما به مقاله:
(4.4از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
کارشناس تولید محتوا و کارآموز طراحی سایت و سئو هستم. خوشحالم که به عنوان نویسنده در تیم خوب دکترتو مشغول به فعالیت هستم. چراکه اینجا می‌تونم برای آگاهی عموم مردم و کمک به سلامت جسمی و روحی همنوعان خودم تلاش کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن