انواع لباس برای کسانی که به ژنیکوماستی مبتلا هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

روش‌های زیادی برای پنهان کردن سینه‌های بزرگ در مردان وجود دارد که از آن جمله میتوان به بستن گن ژنیکوماستی، کمربند ژنیکوماستی، پوشیدن تیشرت مناسب یا کت و ژاکت اشاره کرد.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
انواع لباس برای ژنیکوماستی

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید:

آیا به دنبال انواع لباس برای ژنیکوماستی هستید؟ ژنیکوماستی یا بزرگی سینه های مردانه در بین مردان شایع‌تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم فکر می‌کنند و متاسفانه داشتن این ناهنجاری هنوز هم در جامعه پذیرفته‌شده نیست و اکثرا به دنبال راهی برای پنهان کردن آن هستند. این حالت که نتیجه بزرگ شدن بافت سینه در مردان است و معمولاً در مردان مسن و جوان به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بلوغ اتفاق می‌افتد، اگر بعد از چند ماه به‌صورت خود به خودی برطرف نشود می‌تواند روی حس اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی بگذارد.

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای پنهان‌کردن سینه مردانه جراحی ژنیکوماستی است. بااین‌حال بسیاری از افراد به هر دلیلی قادر به انجام جراحی نیستند یا این که شرایط مناسبی برای جراحی ندارند. در این حالت راه‌های دیگری هم برای پنهان کردن سینه مردانه وجود دارد که یکی از آنها استفاده از انواع لباس ژنیکوماستی است.

اگر به ژنیکوماستی مبتلا هستید و به دنبال درمان آن می‌گردید، می‌توانید با متخصص غدد و متابولیسم یا جراح پلاستیک مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو از بهترین پزشکان نوبت بگیرید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشک وجود دارد. در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور با لباس ژنیکوماستی می‌توان سینه‌های بزرگ مردانه را پنهان کرد و چه نوع لباس‌هایی برای این شرایط وجود دارد.

لباس ژنیکوماستی چیست؟

لباس های مخصوص ژنیکوماستی در واقع نوعی لباس فشاری و گن مانند است که می‌تواند به خوبی سینه‌های بزرگ مردانه را پنهان کند. انواع لباس برای ژنیکوماستی وجود دارد که همگی آنها به نوعی در پنهان کردن تورم و پف نوک سینه‌ها کارایی دارند. لباس مخصوص ژنیکوماستی به مردان کمک می‌کند تا با مخفی کردن ظاهر غیرمعمول فیزیکی سینه‌هایشان احساس بهتری داشته باشند. کاری که اکثر این لباس‌ها انجام می‌دهند یک اثر صاف‌کننده روی سینه‌هاست تا سایز و حالت آنها را کاهش دهند.

جلیقه‌های فشاری مخصوص اولین ایده برای پنهان کردن ژنیکوماستی است.
جلیقه‌های فشاری مخصوص اولین ایده برای پنهان کردن ژنیکوماستی است.

روش های پنهان کردن ژنیکوماستی با لباس

به صورت کلی چندین روش برای مخی کردن سینه های بزرگ مردانه با لباس وجود دارد. یکی از آنها که بهترین روش است، پوشیدن‌ جلیقه های فشاری مخصوصی است که می‌توانند به طرز چشمگیری فیزیک افراد را بهبود ببخشند. این جلیقه‌ها کاملاً راحت‌اند و یک اثر صاف‌کنندگی بسیار عالی روی سینه‌ها خواهند داشت. می‌توان از جلیقه‌های تنگ و فشرده‌ بدون آستین و یقه بالا استفاده کرد تا در زیر پیراهن هیچ اثری از آنها نباشد. این جلیقه‌ها در واقع لباس‌های مخصوص ژنیکوماستی هستند که به صورت ویژه برای این منظور طراحی شده‌اند.

پیشنهاد: مطالعه مقاله آیا لیزر برای درمان ژنیکوماستی کاربرد دارد؟

گزینه بعدی برای کسانی است که نمی‌توانند لباس مخصوص ژنیکوماستی را تهیه کنند. در این شرایط می‌توان از یک تیشرت یا زیرپوش با سایز کوچک‌تر و تنگ‌تر در زیر لباس استفاده کرد. تیشرت سایز کوچک‌تر هم می‌تواند همان اثر صاف‌کنندگی را روی سینه‌ها داشته باشد تا کمتر به چشم بیایند.

گزینه‌های بعدی برای پوشاندن ژنیکوماستی با لباس استفاده از لباس‌های با کیفیت بالا و ضخیم‌تر است. لباس‌هایی که از مواد ضخیم‌تر ساخته شده‌اند به بدن نمی‌چسبند و در نتیجه سینه‌های بزرگ مردانه کمتر به چشم می‌آید. لباس‌های طرح‌دار هم ترفند دیگری است که می‌توان از آن برای پنهان‌کردن ژنیکوماستی کمک گرفت. در نهایت گزینه‌های بعدی استفاده از انواع لباس مخصوص ژنیکوماستی است.

انواع لباس ژنیکوماستیتوضیحات
گن ژنیکوماستیگن‌های ژنیکوماستی انواع مختلفی دارند و کیفیت و تاثیر آنها در پوشش سینه‌ها متفاوت است.
گن بعد عمل ژنیکوماستیحتماً بعد از جراحی برای رسیدن‌ به نتیجه دلخواه، از گن‌های مخصوص ژنیکوماستی استفاده کنید.
کمربند ژنیکوماستیکمربندهای مخصوص دور تا دور سینه بسته شده و آن ناحیه را فشرده می‌کنند.
جلیقه ژنیکوماستیبا پوشیدن‌ آنها می‌توانید متوجه یک اثر صاف‌کنندگی موثر روی سینه‌های بزرگ مردانه شوید.
بستن سینه به سمت پاییناز نوارچسب یا نوارهای جراحی یا بانداژ، برای بستن‌ و فشرده‌تر کردن بافت سینه به سمت پایین استفاده می‌شود.
انواع لباس مخصوص ژنیکوماستی

۱. گن ژنیکوماستی

یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها در بین انواع لباس برای ژنیکوماستی، استفاده از گن مخصوص ژنیکوماستی است. این گن‌ها مخصوص مردان بوده و با پوشیدن‌ آن به میزان قابل‌توجهی بافت‌های برجسته سینه صاف و پنهان می‌شود. گن‌های مخصوص مردانه و مناسب برای ژنیکوماستی انواع مختلفی دارند و کیفیت و تاثیر آنها در پوشش سینه‌ها نیز متفاوت است. برخی از آنها به صورت فشرده‌ هستند و یک‌تکه‌اند، درحالی‌که برخی دیگر از انواع گن‌های مناسب برای ژنیکوماستی دارای زیپ‌اند و می‌توان میزان فشردگی و اندازه آنها را کنترل کرد.

گن ژنیکوماستی zbn چیست؟

Zbn یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع گن ژنیکوماستی است که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها برای طراحی و دوخت محصولات خود استفاده می‌کند. گن های ژنیکوماستی zbn بر اساس بهترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و دوخت آن به شکلی است که هیچ‌گونه ناراحتی برای افراد ایجاد نمی‌کند. متریال به‌کاررفته در این گن‌ها آنتی‌باکتریال و ضد حساسیت است. این گن‌ها خصوصاً برای بعد از عمل ژنیکوماستی کاربرد دارند.

قیمت گن ژنیکوماستی مردانه

قیمت گن ژنیکوماستی بسته به نوع و کیفیت گن متفاوت است. از آن جایی که این محصولات تنوع بالایی دارند، نمونه‌هایی که بافت محکم‌تر و جنس ضد حساسیت و ضدتعریق دارند، قطعاً قیمت بیشتری هم خواهند داشت. از طرفی نیز برخی از این گن‌های ژنیکوماستی مخصوص بعد از عمل‌اند و طراحی ویژه‌ای دارند.

۲. گن بعد عمل ژنیکوماستی

کسانی که عمل ژنیکوماستی داشته‌اند؛ مانند تمام کسانی که جراحی‌های پیکرتراشی یا لیپوماتیک انجام داده‌اند باید حتماً بعد از جراحی برای رسیدن‌ به نتیجه دلخواه، از گن های مخصوص ژنیکوماستی استفاده کنند. گن بعد از عمل ژنیکوماستی طراحی مخصوصی دارد که با فشرده‌سازی و گرفتن‌ ناحیه عمل شده، به فرم دهی هر چه بهتر آن کمک می‌کند.

می‌خوای بدونی بعد جراحی ژنیکوماستی چه نوع گنی ببندی؟

همین الان مشاوره بگیر.

۳. کمربند ژنیکوماستی

از انواع لباس برای ژنیکوماستی، برخی از فرم‌های فشرده‌کننده سینه به‌صورت کمربندهای مخصوصی هستند که دورتادور سینه بسته‌شده و آن ناحیه را فشرده می‌کنند. با فشرده شدن ناحیه سینه و صاف‌تر شدن آن، می‌توان ژنیکوماستی را پنهان کرد. کمربندهای ژنیکوماستی به دلیل این که فضای کمتری را اشغال می‌کنند و استفاده از آنها راحت‌تر است طرف‌داران زیادی دارد. از این کمربندها گاهی بعد از جراحی‌های ژنیکوماستی نیز استفاده می‌شود.

۴. جلیقه ژنیکوماستی

یکی از انواع لباس برای ژنیکوماستی، جلیقه های ژنیکوماستی است که آنها را به عنوان پیراهن‌های فشرده یا وست های فشاری نیز می‌شناسند. استفاده از این جلیقه‌ها بسیار راحت است و برخی از آنها تا کمر هم پایین می‌آیند. با پوشیدن‌ آنها می‌توانید متوجه یک اثر صاف‌کنندگی موثر روی سینه‌های بزرگ مردانه شوید. بااین‌حال نباید این جلیقه‌ها را به‌صورت شبانه‌روزی پوشید، چرا که می‌توانند موجب آسیب به ماهیچه‌ها، غضروف‌ها و استخوان‌های قفسه سینه شوند.

متن انگلیسی:
Compression vests have become popular across groups of men since they dramatically improve your physique. The vests are not only comfortable, but they also create a smoothing effect on your chest, reducing the size of your boobs, and offering an athletic physique of your body
ترجمه متن:
استفاده از جلیقه‌های مخصوص ژنیکوماستی در بین گروهی از مردان درگیر با ژنیکوماستی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده، چرا که با کمک این جلیقه‌ها می‌توانند ظاهر فیزیکی خود را به میزان زیادی بهبود ببخشند. این جلیقه‌ها کاملاً راحت‌اند و با بستنشان می‌توان سطح سینه‌ها را صاف‌تر کرد و سایز سینه‌ها را کاهش داد تا هیکل را ورزشی نشان دهد.

drtarekaesthetics
جلیقه ژنیکوماستی یا پیراهن فشرده به‌شدت سینه‌هایتان را جمع و تخت می‌کنند.
جلیقه ژنیکوماستی یا پیراهن فشرده به‌شدت سینه‌هایتان را جمع و تخت می‌کنند.

۵. کت و ژاکت

یکی از گزینه‌های دیگر برای پنهان کردن سینه‌های بزرگ مردانه با لباس ژنیکوماستی، استفاده از کت و ژاکت است. این گزینه خصوصاً برای کسانی که در محیط‌های رسمی کار می‌کنند و باید لباس‌های رسمی بپوشند گزینه ایده‌آلی است. انواع کت و ژاکت آزاد و راحت می‌تواند کمک زیادی به افراد مبتلا به ژنیکوماستی برای پنهان کردن سینه‌های بزرگشان کند. بسیاری از افراد مبتلا به ژنیکوماستی با انتخاب این نوع استایل پوششی، به نوعی لباس مخصوص ژنیکوماستی دارند.

۶. بستن سینه به سمت پایین

یکی از کارهایی که افراد مبتلا به ژنیکوماستی ممکن است برای پنهان کردن سینه‌های بزرگ مردانه خود انجام دهند، بستن‌ سینه‌ها به سمت پایین است. در این ترفند آنها از هر چیزی که حالت باندینگ داشته باشد، مانند نوارچسب یا نوارهای جراحی یا بانداژ، برای بستن‌ و فشرده‌تر کردن بافت سینه به سمت پایین استفاده می‌کنند.

پیشنهاد مجله سلامت دکترتو: ژنیکوماستی و معافیت سربازی با هم ارتباط دارند؟

به‌این‌ترتیب با بستن‌ سینه‌ها به سمت پایین، بافت‌های بزرگ آنها کمتر دیده می‌شود. البته این راه‌حل نمی‌تواند جایگزین خوبی برای استفاده از انواع لباس ژنیکوماستی باشد، چرا که اولاً یک گزینه موقتی است و همچنین بستن سینه‌ها به این شکل می‌تواند برای مردان بسیار آزاردهنده و دردناک باشد. موهای قفسه سینه ممکن است در این چسب‌ها گیر کرده و قطعاً آزاردهنده است.

۷. پوشیدن زیر پیراهنی

یکی دیگر از ترفندهای مناسب برای پنهان‌کردن ژنیکوماستی، پوشیدن زیر پیراهنی است. زیر پیراهنی به عنوان یک لایه اضافه‌تر می‌تواند به میزان زیادی در پنهان کردن ژنیکوماستی به افراد مبتلا کمک کند. خصوصاً کسانی که اضافه وزن دارند، زیر پیراهنی می‌تواند به عنوان یک لباس ژنیکوماستی برای آنها در نظر گرفته شود. از طرفی با جلوگیری از تعریق یا جذب عرق، مانع چسبیدن لباس به تن افراد شده که همین به نوبه خود می‌تواند در پنهان کردن سینه‌های بزرگ مردانه موثر باشد.

گن ژنیکوماستی موقتا باعث کوچک نشان داده شدن سینه‌ها می‌شود.
گن ژنیکوماستی موقتا باعث کوچک نشان داده شدن سینه‌ها می‌شود.

۸. پوشاندن سر سینه ها

یکی از کارها یا ترفندهایی که افراد مبتلا به ژنیکوماستی می‌توانند انجام دهند، پوشاندن سر سینه‌هاست. این گزینه مخصوص افرادی است که نوک سینه‌های بزرگ و بیرون‌زده‌ای دارند. در این موارد در کنار استفاده از انواع لباس برای ژنیکوماستی، می‌توان از انواع چسب مخصوص نوک سینه برای پوشاندن نوک سینه‌ها استفاده کرد.

این کاورها که چسب مخصوصی نیز دارند به‌صورت ویژه برای آقایان در دسترس است و افراد مبتلا به ژنیکوماستی می‌توانند با تهیه و زدن آنها روی نوک سینه‌ها، آن را بپوشانند و پنهان کنند. چسب‌های سینه خصوصاً در شرایطی که مردان لباس‌های نازک‌تر پوشیده‌اند و نمی‌خواهند گن یا لباس ژنیکوماستی آنها مشخص باشد، می‌تواند بهترین راه‌حل برای پنهان‌کردن سینه‌های بزرگ مردانه باشد.

آیا گن ژنیکوماستی مردانه سینه ها را کوچک می کند؟

الزاماً بستن گن ژنیکوماستی نمی‌تواند روی سایز سینه‌ها تاثیری داشته باشد. گن‌ها یا کمربندهای فشرده کننده سینه به عنوان انواع لباس برای ژنیکوماستی تنها گزینه برای پنهان کردن سینه‌های بزرگ مردانه هستند و باعث کمتر دیده شدن سینه‌ها می‌شوند. در نتیجه نمی‌توان آن را درمانی برای ژنیکوماستی و کوچک کردن سینه‌ها در نظر گرفت.

آیا می‌خوای یه فکر اساسی برای بزرگی سینه‌هات بکنی؟ همین الان مشاوره بگیر.

بعد از جراحی ژنیکوماستی باید چند ساعت در روز گن را ببندم؟

به‌صورت معمول بسته به شرایطی که بیمار دارد ممکن است جراح پوشیدن لباس‌های فشرده از جمله گن ژنیکوماستی را به‌صورت شبانه‌روزی برای مدت حداقل شش هفته توصیه کند.

متن انگلیسی:
Your surgeon will recommend wearing compression garment day and night for at least 6 weeks
ترجمه متن:
به‌صورت معمول جراح بعد از عمل ژنیکوماستی توصیه می‌کند که حداقل تا شش هفته، هم در طول شب و هم در روز از گن ژنیکوماستی استفاده کنید.

Lipoelastic

خرید لباس ژنیکوماستی

برای خرید انواع لباس برای ژنیکوماستی بهتر است ابتدا از یک پزشک مشورت گرفت. در غیر این صورت حتماً خرید لباس ژنیکوماستی را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. نکته مهم بعدی توجه به کیفیت محصول است. شما نمی‌خواهید با خرید یک محصول بی‌کیفیت به سلامت و راحتی خودتان آسیب برسانید. مطمئن شوید که محصولی که می‌خرید از نظر کیفیت متریال و ضد حساسیت بودن در سطح مطلوبی قرار دارد.

خرید لباس ژنیکوماستی مناسب می‌تواند یک راه‌حل سریع برای افرادی باشد که از این شرایط رنج می‌برند و احساس ناخوشایندی دارند تا به‌این‌ترتیب با بهبود ظاهر فیزیکی‌شان، با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جامعه حاضر شوند.

لباس ژنیکوماستی مردان با سینه های بزرگ را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

به‌صورت کلی اگر به دنبال خرید انواع لباس ژنیکوماستی هستید دو گزینه پیش روی شماست. اول از همه استفاده از گن‌های معمولی مخصوص مردان یا لباس‌های تنگ که می‌توان آنها را از هر فروشگاه آنلاین و غیر آنلاینی تهیه کرد. اما اگر قصد خرید لباس ژنیکوماستی مردان با سینه های بزرگ را دارید، از جمله گن ژنیکوماستی یا جلیقه‌های فشاری مخصوص می‌توانید آنها را از کالا پزشکی‌ها و داروخانه‌ها تهیه کنید. بسیاری از داروخانه‌های آنلاین هم انواع مختلف این گن های مخصوص ژنیکوماستی را می‌فروشند.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

ژنیکوماستی که به دنبال آن بافت‌های سینه مردان بزرگ‌تر از حالت عادی می‌شود موقعیت ناراحت‌کننده و مشکل‌سازی است که بسیاری از مردان را درگیر می‌کند. گزینه‌های مختلفی برای پنهان‌کردن این شرایط وجود دارد که یکی از آنها استفاده از انواع لباس برای ژنیکوماستی است.

استفاده از گزینه‌های مختلف مانند گن ژنیکوماستی یا جلیقه ژنیکوماستی می‌تواند شرایط را به مراتب برای افراد راحت‌تر کند تا در زمان حضور در جامعه احساس بسیار بهتری داشته باشند. با وجود لباس مخصوص ژنیکوماستی حتی اگر قادر به خرید این محصولات نیستید، باز هم می‌توان از گزینه‌های دیگری مانند پوشیدن لباس‌های طرح‌دار، کت‌های لش و گشاد یا تیشرت‌های سایز کوچک‌تر در زیر لباس‌ها برای پنهان‌کردن ژنیکوماستی استفاده کرد.

اگر دچار ژنیکوماستی هستید باید برای درمان آن با دکتر غدد و متابولیسم مشورت کنید. در صورتی که نیاز به جراحی باشد، پزشک شما را به جراح پلاستیک یا جراح پستان ارجاع می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین دکتر غدد و متابولیسم وجود دارد.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

بعد از عمل ژنیکوماستی مانند هر جراحی پیکرتراشی دیگری تخلیه بافت برخی از بخش‌ها انجام می‌شود. ممکن است منجر به افتادگی پوست شود. با بستن گن می‌توان از بروز این حالت جلوگیری کرد.

حداقل شش هفته و حداکثر ۸ هفته به‌صورت شبانه‌روزی باید گن عمل ژنیکوماستی را استفاده کرد.

قیمت گن بعد از عمل ژنیکوماستی بسته به برند و کیفیت محصول متفاوت است و ممکن است از دو میلیون تا پنج میلیون متغیر باشد. هر چه طراحی و کیفیت محصول بهتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است.

بله استفاده از گن ژنیکوماستی بعد از عمل برای نتیجه‌گیری بهتر و تاثیر جراحی ضروری است و در صورت عدم استفاده احتمال افتادگی پوست زیاد است.

امتیاز شما به مقاله:
(5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
فرزانه هستم، 30 ساله و عاشق دنیای سئو و محتوانویسی که با کنجکاوی دنبال آموختن چیزهای جدیدم؛ فارغ از هرگونه قرارداد و قانون و سبک خاصی. دنیای مجازی و اینترنت، فرصتی برای بودن با بهترین تیم‌ها رو برام فراهم کرده که می‌تونم بدون دغدغه و نگرانی هر روز احساس بهتر شدن و ارتقاء‌شغلی را با تمام وجودم لمس کنم. افتخار می‌کنم که با تیم خوب دکترتو، به این احساس ناب دست پیدا می‌کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن