کدکس چیست؟ معرفی انواع محصولات آن

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کدکس یک شرکت ایرانی است که محصولات بهداشتی جنسی مثل انواع کاندوم، ژل، روان‌کننده و اسپری تولید می‌کند. استفاده از این محصولات نه‌تنها مشکلات جنسی را کاهش می‌دهد بلکه باعث افزایش لذت جنسی در فرد می‌شود.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 9 دقیقه
کدکس

آیا با محصولات کدکس (به انگلیسی Nach kodex) آشنایی دارید؟ اگر به بهداشت جنسی خود اهمیت می‌دهید، باید با محصولات مختلفی که در این زمینه تولید می‌شوند آشنا شوید و بهترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات را بشناسید. محصولات جنسی و بهداشتی هم برای پیشگیری از بارداری‌های ناخواسته و هم برای جلوگیری از انتقال عفونت‌های جنسی ضروری‌اند. علاوه بر این برخی دیگر از محصولات جنسی که شامل انواع ژل، اسپری و غیره می‌شوند می‌توانند کیفیت روابط زناشویی را افزایش دهند. برندهای بسیار مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که تفاوت آنها قطعاً از نظر کیفیت، طراحی، ساخت این محصولات و رعایت استانداردهای تولید باید مدنظر قرار بگیرد. یکی از پراستفاده‌ترین برندهای بازار، برند کدکس یا ناچ کدکس نام دارد. در ادامه بیشتر با کدکس و محصولات این برند آشنا می‌شویم.

کدکس چیست؟

اما کدکس چیست؟ kodex نام محصولات جنسی و بهداشتی تولیدشده توسط برند ناچ کدکس است. این برند شناخته‌شده در بازار سال‌هاست که انواع محصولات بهداشت جنسی از جمله انواع کاندوم، ژل‌های تاخیری و روان‌کننده و انواع اسپری را تولید می‌کند. تنوع بالای محصولات این برند، آن را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده و می‌توان محصولات این برند را در اکثر داروخانه‌ها مشاهده کرد.

کدکس محصولات خود را بر اساس تکنولوژی روز ژاپن تولید می‌کند.
کدکس محصولات خود را بر اساس تکنولوژی روز ژاپن تولید می‌کند.

شرکت kodex

برند کدکس به‌عنوان یک شرکت ایرانی سال‌هاست که با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین متریال‌ها، بروزترین دستگاه‌ها و تکنیک‌ها انواع محصولات بهداشت جنسی را تولید می‌کند. این شرکت محصولات خود را با برند ناچ‌کدکس به بازار عرضه می‌کند.

نمایندگی‌های مختلف این شرکت محصولات مختلف kodex را در سراسر ایران عرضه می‌کند. حتی کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق، لبنان، سوریه و ترکیه هم از محصولات مختلف شرکت کدکس‌ استفاده می‌کنند و می‌توان این محصولات باکیفیت را در این کشورها نیز خریداری کرد.

تولید محصولاتی بدون حساسیت و باکیفیت با بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت، موجب‌شده که شرکت کدکس‌ به‌عنوان تولیدکننده پیشروی این محصولات شناخته شود.

کدکس برای چه استفاده می شود؟

کاربرد kodex برای افزایش سلامت جنسی زوجین، جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری های عفونی جنسی، افزایش میل جنسی زوجین، بهبود روابط زناشویی و غیره است. این برند با هدف کسب رضایت مشتریان خود از بهترین تکنیک‌های تولید کمک گرفته تا محصولاتی متنوع را تولید کنند. کاندوم‌های تولیدشده توسط این برند تنوع بسیار زیادی دارد.

قبل از استفاده از محصولات بهداشتی جنسی بهتر است با متخصص زنان و زایمان مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با متخصص زنان وجود دارد.

نمی‌دونی اختلال نعوظ رو چطوری درمان کنی؟

همین حالا از دکتر مشورت بگیر!

انواع محصولات کدکس

شرکت کدکس انواع محصولات ضروری برای داشتن یک سکس خوب، ایمن و لذت‌بخش را تولید می‌کند و تقریباً هر نوع نیازی را پوشش می‌دهد. ساخت محصولات جنسی جدید توسط شرکت کدکس، این برند را به‌عنوان یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده است.

انواع کاندوم‌های حلقوی، کاندم تاخیری، کاندوم‌های خاردار و کاندوم‌های کلاسیک توسط کدکس تولید می‌شود. تنوع کاندوم‌های این برند سکس با کاندوم را برای زوجین لذت‌بخش‌تر می‌کند. علاوه بر انواع کاندوم، شرکت کدکس تولیدکننده انواع اسپری‌های تاخیری، ژل‌های روان کننده، لوبریکانت‌های متنوع و محصولات مشابه دیگر نیز هست.

به نقل از kodex دررابطه‌با تنوع محصولات این شرکت:

انواع کاندوم‌های حلقوی، کاندم تاخیری، کاندوم‌های خاردار و کاندوم‌های کلاسیک توسط کدکس تولید می‌شود.

انواع ژل تاخیری کدکس  را می‌توانید از داروخانه تهیه کنید.
انواع ژل تاخیری کدکس را می‌توانید از داروخانه تهیه کنید.

۱. اسپری کدکس

یکی دیگر از محصولات تولیدشده توسط برند کدکس، اسپری‌هایی است که آنها را به‌عنوان اسپری‌های تاخیری می‌شناسیم.

اسپری تاخیری کدکس

اگر به دنبال خرید kodex هستید یکی از محصولات کاربردی دیگری که می‌توانید آن را خریداری کنید انواع اسپری تاخیری کدکس است. اما اسپری ناچ کدکس دقیقاً چه کاربردی دارد؟ انواع اسپری‌های تاخیری که توسط شرکت kodex تولید می‌شود برای رفع مشکل زودانزالی در آقایان کاربرد دارد.

مشکل بسیاری از افراد در سکس زودانزالی است که لذت یک رابطه زناشویی را کم می‌کند و از کیفیت آن می‌کاهد. انواع اسپری‌های تاخیری تولیدشده توسط kodex جزو بهترین‌های موجود هستند که تاثیر بسیار زیادی در این زمینه دارند. این اسپری‌های تاخیری شامل مدل تاخیری حساس kodex و اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس می‌شوند.

اسپری دابل دیلی کدکس

یکی از کاربردی‌ترین انواع اسپری‌های تاخیری تولیدشده توسط این شرکت، اسپری‌های دابل دیلی است که قدرت بسیار بالایی در طولانی‌تر کردن زمان نعوظ آقایان دارد و می‌تواند زمان انزال را در آقایان بسیار طولانی‌تر کند. این یعنی افزایش کیفیت سکس زوجین و بهبود روابط زناشویی. نحوه عملکرد ناچو کدکس به این صورت است که با اسانس تحریک‌کننده‌ای که دارد، می‌تواند میزان جریان خون به سمت آلت جنسی را افزایش داده و از این طریق لذت رابطه جنسی را بیشتر کند.

با استفاده از لوازم بهداشتی جنسی، افراد می‌توانند به رفاه حال جنسی خود و شریک خود توجه بیشتری کنند.
با استفاده از لوازم بهداشتی جنسی، افراد می‌توانند به رفاه حال جنسی خود و شریک خود توجه بیشتری کنند و بهبود رابطه خود را تجربه کنند.

۲. انواع کاندوم کدکس

در بین تمام محصولات کدکس کاندوم‌های تولیدشده توسط این کمپانی بالاترین تنوع را دارند. این کاندوم‌ها جزو اقلام ضروری برای جلوگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال عفونت‌های جنسی هستند. علاوه بر این ناچ کدکس این محصولات را طوری طراحی و تولید کرده که هیچ‌گونه تاثیری روی لذت روابط زناشویی نداشته باشند، چرا که بسیاری از افراد به دلیل کاهش لذت جنسی تمایلی به سکس با کاندوم ندارند.

برای خرید کاندوم کدکس‌ می‌توان با استفاده از جدول سایزبندی این محصولات مناسب‌ترین را خریداری کرد. علاوه بر این بر اساس شرایط می‌توان از بین انواع کاندم kodex بهترین مدل را انتخاب و خریداری کرد. انواع کدکس‌ خاردار، کدکس تاخیری، کدکس‌های ضد قارچ و غیره از پرفروش‌ترین محصولات کدکس‌اند.

نکته مهم در خصوص کاندوم‌های تولیدشده توسط ناچ کدکس‌ این است که پایه تولید این محصولات، متریال‌های ضدحساسیت بوده و به دلیل استفاده‌نکردن از پلاستیک در ساخت این کاندوم‌ها، افراد درگیر التهاب و سوزش بعد از رابطه نمی‌شوند.

سایز کاندومقطر (میلی متر)طول (میلی متر)
کوچک۴۷-۴۹۱۶۰-۱۸۰
متوسط۵۲-۵۴۱۸۰-۲۰۰
بزرگ۵۵-۵۷۱۹۰-۲۱۰
خیلی بزرگ۵۸-۶۰۲۰۰-۲۲۰
جدول سایزبندی کاندوم

کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس مدل ginseng بسته ۱۲ عددی

یکی از محصولات جذاب ناچ کدکس، کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس مدل ginseng  است که در بسته‌بندی‌های ۱۲ عددی به فروش می‌رسد. این کاندوم‌ها از جنس لاتکس‌اند و در دسته کاندوم‌های میوه‌ای Kodex قرار می‌گیرند. کاندوم تاخیری جینسینگ یک کاندوم خاردار هم هست که با شیارهایی که روی بدن آن وجود دارد می‌تواند به افزایش لذت جنسی کمک کند.

این کاندوم‌ها باخاصیت ارتجاعی بسیار بالایی تولید می‌شوند و ترکیبات به‌کاررفته در آنها ضدحساسیت است. اما مهم‌ترین ماده مؤثر این کاندوم‌ها جینسینگ به‌کاررفته در آن است که به‌عنوان یک ترکیب افزایش‌دهنده میل جنسی شناخته می‌شود. این محصول هم از طریق شیارها و حلقه‌های فیزیکی و هم خارهای روی آن می‌تواند موجب افزایش تحریک‌پذیری بانوان شده و به ارگاسم آنها نیز کمک کند. این مدل به‌عنوان یک kodex تاخیری خاردار یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش ناچ کدکس‌‌ است.

استفاده از لوازم بهداشتی جنسی می‌تواند خطر انتقال بیماری‌های جنسی را کاهش دهد.
استفاده از لوازم بهداشتی جنسی، مانند کاندوم، می‌تواند خطر انتقال بیماری‌های جنسی را به‌صورت قابل‌توجهی کاهش دهد.

کاندوم خاردار Nach kodex

کدکس خاردار چیست؟ کدکس خاردار در واقع کاندوم‌هایی هستند که روی بدنه آنها برجستگی‌هایی خارمانند وجود دارد و می‌تواند به افزایش تحریک‌پذیری و لذت جنسی زوجین منجر شود. خارها از جنس لاتکس‌اند و ساختار نرمی دارند، بنابراین موجب حساسیت یا آسیب به ناحیه تناسلی بانوان نمی‌شود. برخی از مدل‌های کدکس خاردار مانند کاندوم خاردار kodex مدل بیگ داتس ۱۰ عددی به ژل‌های روان کننده نیز آغشته‌شده تا حس درد حین رابطه را نیز از بین ببرد.

کاندوم کدکس تاخیری

کاندوم‌های تاخیری kodex می‌توانند علاوه بر خاصیت‌های معمول یک کاندوم با افزایش مدت‌زمان رابطه جنسی موجب بهبود کیفیت سکس زوجین شوند. در این کاندوم از مواد تاخیری مانند بنزوکائین استفاده می‌شود. در برخی مدل‌ها نیز از یک حلقه تاخیری در بدنه کاندوم استفاده‌شده‌است.  

کاندوم تاخیری kodex تنوع بالایی دارد و می‌توان آنها را با رایحه‌های مختلف خریداری کرد. برخی از انواع کاندوم‌های تاخیری با طعم‌های مختلف تولید می‌شوند که رایحه‌شان می‌تواند به افزایش تحریک جنسی هم منجر شود.

پرفروش‌ترین انواع کدکس‌ تاخیری شامل کاندوم ناچ کدکس‌ تاخیری، کاندوم تاخیری kodex مدل پرولانگ دیلی و کاندوم کدکس تاخیری مدل دابل دیلی می‌شود. کاندوم تاخیری کدکس‌ مدل Master 3 In 1 بسته ۱۲ عددی نیز جزء مدل‌های پر فروش در بین محصولات کدکس‌ است.

کاندوم کدکس ضد قارچ

کسانی که به دنبال افزایش بهداشت جنسی خود هستند و می‌خواهند از شر عفونت‌های قارچی در امان بمانند، می‌توانند انواع کاندوم کدکس‌ ضد قارچ را تهیه کنند. این کاندوم‌ها در دسته کاندوم‌های کلاسیک و ساده ناچ کدکس‌اند و به ترکیبات ضدقارچی و ضدآلرژی آغشته‌اند. سایر ترکیبات به‌کاررفته در ساخت کاندوم‌های ضد قارچ ناچ کدکس شامل عصاره آلوئه‌ورا، عصاره درخت چای و کالاندولا می‌شود.

کسانی که به دنبال افزایش بهداشت جنسی خود هستند و می‌خواهند از شر عفونت‌های قارچی در امان بمانند، می‌توانند انواع کاندوم کدکس‌ ضد قارچ را تهیه کنند.

کاندوم تاخیری کدکس انواع مختلفی دارد.
کاندوم تاخیری کدکس انواع مختلفی دارد.

کاندوم کدکس مدل warm challenger 5in1 بسته ۱۲ عددی

از دیگر محصولات پرفروش kodex می‌توان به کاندوم کدکس‌‌ مدل warm challenger 5in1 اشاره کرد که در بسته‌بندی‌های ۱۲ عددی به فروش می‌رسند. این کاندوم‌ها از نوع کاندوم کدکس‌ تاخیری خاردارند که می‌توانند برای درمان زودانزالی مورداستفاده قرار بگیرند.

شیاردار بودن کاندوم و وجود حلقه‌ها و خارهای روی بدنه کاندوم به افزایش لذت جنسی نیز کمک می‌کنند. این کاندوم یک محصول پنج در یک است و علاوه بر خاصیت‌های گفته‌شده به ژل لوبریکانت هم آغشته است و می‌تواند به افزایش رطوبت واژن کمک کرده و درد در رابطه جنسی را کمتر کند.

کاندوم ناچ کدکس

کاندوم ناچ کدکس شامل کاندوم‌های کلاسیک و ساده نیز می‌شوند. کاندوم‌های کلاسیک کدکس‌ از جنس لاتکس بدون حساسیت‌اند و برخی از آنها با رایحه‌های مطبوع نیز تولید می‌شوند. کاندوم ناچ کدکس ۰.۰۳ یکی از پرفروش‌ترین محصولات این دسته است.

کاندوم ناچ کدکس مدل ۰.۰۳ بسته ۱۲ عددی

یکی دیگر از محصولات‌کدکس‌ با عنوان کدس ۰۳ شناخته می‌شوند. اما کدکس ۰۳ چیست؟ کاندوم ناچ kodex مدل ۰.۰۳ که در بسته‌بندی‌های ۱۲ عددی عرضه می‌شوند جزو کاندوم‌های کلاسیک و ساده برند کدکس‌اند. این کاندوم‌ها بسیار نازک‌اند و در زمان دخول هیچ‌چیزی احساس نمی‌شود.

بسیاری از افراد تنها با هدف افزایش امنیت جنسی و بهداشتی از کاندوم‌ها استفاده می‌کنند و کاندوم کدکس ۰۳ می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. ساختار نازک اما بسیار مقاوم کدکس ۰۳ می‌تواند به افزایش لذت زوجین از رابطه زناشویی کمک کند.

میدونی برای جلوگیری و درمان عفونت‌های مقاربتی چیکار کنی؟

۳. انواع ژل کدکس

یکی دیگر از محصولات پراستفاده این برند، ژل‌های تولیدشده توسط این کمپانی است. ژل‌ها با کاربردهایی همچون تاخیر در انزال، افزایش لذت رابطه زناشویی، تسهیل در دخول و کاهش درد رابطه جنسی تولید می‌شوند. آنها معمولاً با رطوبت‌رسانی و خواص ضدقارچی و ضدعفونی‌کننده‌ای که دارند می‌توانند به افزایش سلامت جنسی کمک زیادی کنند. این ژل‌ها تنوع زیادی دارند و خواص آنها متفاوت است.

ژل لوبریکانت کدکس

ژل های لوبریکانت از دیگر محصولات kodex است که کاربرد بسیار زیادی دارد. این ژل‌ها خاصیت روان‌کنندگی دارند و می‌توانند درد حین دخول را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهند. ژل‌های لوبریکانت با رایحه‌های بسیار مطبوعی تولید می‌شوند که اکثر این رایحه‌ها خاصیت تحریک‌کنندگی هم دارد.

مواد و ترکیباتی که درون این ژل‌ها استفاده‌شده از نوع ضدحساسیت و ضدقارچ است و علاوه بر افزایش راحتی در رابطه جنسی می‌تواند با رطوبت‌رسانی بالا، مانع بروز عفونت و حساسیت در زنان شود. ژل‌های لوبریکانت از جمله محصولاتی است که دکتر زنان نیز آن را برای افزایش سلامت جنسی توصیه می‌کند.

ژل تاخیری Nach kodex

از دیگر محصولات تاخیری کدکس، انواع ژل‌های تاخیری این برند است. کدکس تاخیری به‌صورت ژل می‌تواند علاوه بر خاصیت روان‌کنندگی و تسهیل دخول آلت، برای درمان زودانزالی نیز کاربرد داشته باشد.

ژل روان کننده کدکس

یکی دیگر از محصولات kodex که به‌صورت ژل تولید می‌شود، انواع ژل روان کننده ناچ کدکس است که علاوه‌بر خاصیت روان‌کنندگی، کار رطوبت‌رسانی بالا را نیز انجام می‌دهند. این ژل‌های روان کننده، خصوصاً ژل‌های حساس با طعم آلوئه‌ورا می‌توانند با افزایش رطوبت‌رسانی واژن به رفع خشکی واژن نیز کمک کند. این ژل‌ها نیز خاصیت ضدآلرژیک دارند و می‌توانند از بروز عفونت‌های باکتریایی و عفونت قارچی واژن جلوگیری کنند. معمولاً از آب و گلیسیرین برای تولید این ژل‌های روان کننده استفاده می‌شود.

نحوه استفاده ژل Nach kodex

ژل‌های کدکس‌ اگر برای تاخیر در انزال مصرف می‌شوند باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی روی آلت مرد مالیده‌شود. بعد از آن باید ژل را با آب گرم شست و رابطه جنسی را شروع کرد. اما اگر از انواع ژل‌های لوبریکانت یا روان کننده استفاده می‌شود باید این ژل‌ها را قبل از رابطه روی ناحیه تناسلی زن (ترجیحاً روی کلیتوریس یا پنیس) ریخت و آن ناحیه را خوب با ژل کدکس‌ ماساژ داد.

درصورتی‌که در مورد نحوه استفاده از محصولات کدکس سوالی دارید، بهتر است با متخصص زنان مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با دکتر زنان وجود دارد.

ژل‌های کدکس‌ اگر برای تاخیر در انزال مصرف می‌شوند باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی روی آلت مرد مالیده‌شود.

 ژل‌های تاخیری را باید حدود 20 دقیقه قبل از رابطه جنسی به آلت تناسلی زد.
ژل‌های تاخیری را باید حدود ۲۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی به آلت تناسلی زد.

قرص کدکس

بسیاری از افراد در بین محصولات‌کدکس‌ به دنبال خرید قرص کدکس‌اند و می‌پرسند قرص کدکس چیست. در پاسخ باید گفت که در بین محصولات تولیدشده توسط شرکت kodex قرصی وجود ندارد و این شرکت تنها تولیدکننده محصولاتی مانند کاندوم، ژل و انواع اسپری‌های تاخیری است.

فواید استفاده از کدکس

در تولید کدکس‌ از هیچ ماده مضر و حساسیت‌زایی استفاده نمی‌شود و همین از مهم‌ترین دلایل استفاده زیاد زوجین از محصولات kodex است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با محصولاتی مانند کاندوم دارند، ترکیبات پلاستیکی آنهاست که موجب آلرژی و التهاب در آنها می‌شود.

کدکس ضد حساسیت می‌تواند از بروز مشکلاتی این چنینی جلوگیری کند. خاصیت ضدقارچی، ضدحساسیت، تنوع بالای محصولات، کیفیت بالا، قیمت کدکس‌، دسترسی راحت به محصولات کدکس‌، امکان خرید اینترنتی آنها و مواردی ازاین‌دست از مهم‌ترین فواید استفاده از kodex است.

استفاده از محصولات بهداشتی جنسی می‌تواند به کاهش خطر آسیب‌های جنسی، مانند ترشحات عفونی کمک کند.
استفاده از محصولات بهداشتی جنسی می‌تواند به کاهش خطر آسیب‌های جنسی، مانند ترشحات عفونی کمک کند.

عوارض استفاده از Nach kodex

اساس تولید محصولات kodex ضدحساسیت‌زا بودن این محصولات است. بااین‌حال ممکن است افراد به برخی از محصولات ناچ کدکس از جمله کاندوم‌های تاخیری یا ژل‌های روان کننده حساسیت داشته باشند. در این شرایط بهتر است در خصوص استفاده از این محصولات با دکتر زنان مشورت کرد.

عوارض ژل روان کننده کدکس

با وجودی که ژل‌های روان کننده با خاصیت چرب‌کنندگی، رطوبت‌رسانی و ضددرد تولید می‌شوند؛ اما ممکن است ترکیبات به‌کاررفته در آنها برای برخی از افراد موجب بروز حساسیت شود. واکنش‌های آلرژیک و سوزش‌های ناحیه تناسلی، کهیر و خارش شدید می‌تواند از عوارض انواع ژل روان کننده کدکس باشد.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

استفاده از لوازم بهداشتی جنسی کدکس می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی جنسی و رفاه حال جنسی کمک کند. بااین‌حال، برای داشتن اثربخشی بیشتر از این لوازم، باید از دستورالعمل‌های تولیدکننده پیروی کرده و در صورت بروز هرگونه علائم غیرعادی، به پزشک مراجعه کرده و مشورت کنید. دقت کنید استفاده از لوازم بهداشتی جنسی کدکس نباید به‌عنوان جایگزین برای مشاوره پزشکی در مورد سلامت جنسی در نظر گرفته شود. اگر در این مورد سوالی دارید می‌توانید از طریق پنل دکترتو اقدام به دریافت نوبت حضوری از دکتر زنان کنید. حتی می‌توانید به‌صورت آنلاین مشاوره دارویی بهداشتی بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات بهداشتی جنسی باید با دکتر زنان مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با دکتر زنان وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

ژل روان کننده باید قبل از رابطه روی ناحیه حساس تناسلی زنان ریخته و ماساژ داده شود.

اسپری تاخیری kodex باید در حد دو یا سه پاف به سر آلت مردانه زده شود و به‌آرامی کل آلت با آن ماساژ داده شود. زمان استفاده هم باید قبل از شروع نزدیکی (تقریباً ۱۵ دقیقه قبل از نزدیکی) باشد.

باید ۱۵ دقیقه قبل از نزدیکی آلت مردانه را با ژل ماساژ داد و اجازه داد که ژل در این مدت روی آلت بماند.

محصولات kodex را می‌توان از تمامی داروخانه‌ها تهیه کرد. بااین‌حال خرید آنلاین محصولات کدکس‌ هم امکان‌پذیر است و می‌توان از وب‌سایت‌ها و فروشنده‌های آنلاین معتبر آنها را خریداری کرد. بهتر است در صورت خرید آنلاین این محصولات از نمایندگی محصولات کدکس‌ خرید کرد.

kodex هیچ محصولی با عنوان قرص کدکس ۰۳ ندارد و کدکس ۰۳ تنها به‌صورت کاندوم در دسترس است.

محصولات کدکس‌ با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می‌شوند. برای اطلاع از قیمت محصولات kodex بهتر است قیمت محصولات مختلف را از نمایندگی محصولات کدکس‌ گرفت.

کدکس‌ تاخیری شامل انواع کاندوم‌های تاخیری، ژل‌های تاخیری و اسپری‌های تاخیری می‌شود که کار آنها رفع مشکل زودانزالی و افزایش مدت‌زمان رابطه جنسی است.

امتیاز شما به مقاله:
(4.1از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
فرزانه هستم، 30 ساله و عاشق دنیای سئو و محتوانویسی که با کنجکاوی دنبال آموختن چیزهای جدیدم؛ فارغ از هرگونه قرارداد و قانون و سبک خاصی. دنیای مجازی و اینترنت، فرصتی برای بودن با بهترین تیم‌ها رو برام فراهم کرده که می‌تونم بدون دغدغه و نگرانی هر روز احساس بهتر شدن و ارتقاء‌شغلی را با تمام وجودم لمس کنم. افتخار می‌کنم که با تیم خوب دکترتو، به این احساس ناب دست پیدا می‌کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره کدکس

  1. شهرام گفت:

    کدکس معادل سیلدنافیل اسپری هم داره اگر هست معرفی کنید
    با قرص سر درد های شدید میگیرم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      می توانید از اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس ۶۵ میلی لیتر استفاده کنید