تزریق ژل ران راهی ایده آل برای داشتن پاهای خوش فرم

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اگر می‌خواهید پاهای خوش فرم داشته باشید و ران شما زیبا و تراشیده باشد، می‌توانید از روش تزریق ژل و فیلر استفاده کنید. برای آگاهی از نحوه تزریق ژل‌ها، عوارض آنها و مزایای آن، این مطلب را مطالعه کنید.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 10 دقیقه
تزریق ژل به ران چگونه انجام می شود؟

چقدر در مورد تزریق ژل ران اطلاعات دارید؟ چندین روش وجود دارد که می‌تواند به افراد در بهبود فرم پاها کمک کند. یکی از این روش‌ها تزریق ژل ران است. اما این روش چه معایبی از پاها را برطرف می‌کند؟ دانستن اینکه پاهای شما به چه تغییراتی نیاز دارد تا هماهنگ‌تر به نظر برسند، می‌تواند مشکل باشد، بنابراین در ابتدا به بررسی اجمالی موضوع زیبایی ران پا می‌پردازیم.

برای اینکه به ران خود ژل تزریق کنید و پاهای خوش فرمی داشته باشید، می‌توانید به دکتر پوست و مو و زیبایی یا دکتر جراح پلاستیک مراجعه کنید. دکترتو به شما این امکان را می‌دهد که از بهترین دکتر در شهر محل سکونت خود نوبت دریافت کنید و مشاوره آنلاین بگیرید.

تزریق ژل ران چیست؟ (تزریق ژل به ران پا)

اگر به شما گفته شود که یک روش آسان، مؤثر و تقریباً بدون درد برای ازبین‌بردن علائم اولیه پیری و افزایش زیبایی ران وجود دارد، احتمالاً بسیار خوشحال خواهید شد. امروزه تزریق ژل پوستی، تبدیل به یک روش درمانی خوب بدون نیاز به جراحی برای زیباسازی ران شده‌اند.

به طور کلی تقاضا برای این روش درمانی غیر جراحی همچنان در حال افزایش است و بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است. تزریق ژل ران همواره در لیست ۵ مورد از پرطرفدارترین روش‌های غیر جراحی قرار دارد. تنوع و ایمنی ژل‌های پوستی به‌منظور بهبود بیشتر ظاهر نواحی بدن، یکی از دلایل این محبوبیت است.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

انواع ژل ران کدامند؟ (ژل های مختلف برای ران خوش فرم)

درحالی‌که تقریباً همه ژل‌های پوستی می‌توانند نتایج خوب و یکنواختی را به شما ارائه دهند، اما بسته به محصول مورداستفاده، نحوه انجام تزریق متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، تزریق ژل تقویت‌کننده کلاژن با تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن در پوست ران، ظاهری نرم‌تر و صاف‌تر را برایتان ارمغان می‌آورد. سایر ژل‌های تزریقی برای اصلاح ظاهر ران پا از اسید هیالورونیک – یکی دیگر از مواد طبیعی موجود در پوست ما – استفاده می‌کنند. تزریقات مبتنی بر اسید هیالورونیک با تجمیع بافت نرم و جذب مولکول‌های آب بر روی پوست عمل کرده و پوستی شاداب و هیدراته‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

همه ژل‌های پوستی با هدف کاهش علائم قابل مشاهده پیری و تغییر فرم ران، بر روی نواحی خاصی تزریق می‌شوند، اما روش تزریق و اثرات هر کدام از ژل‌ها با یکدیگر متفاوت است. در زیر ما تفاوت بین ژل‌های کلاژن و ژل‌های اسید هیالورونیک را بررسی می‌کنیم.

۱. ژل های کلاژن ران برای داشتن ران پای زیبا

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که در استخوان‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست شما وجود دارد. با افزایش سن، بدن به تدریج کلاژن کمتری تولید می‌کند و کلاژن موجود شروع به ضعیف‌شدن و تجزیه می‌کند.

ژل‌های پوستی تقویت‌کننده کلاژن با کمک به تولید طبیعی کلاژن بدن در مناطق مورد نظر کار خود را انجام می‌دهند. با افزایش تولید کلاژن، ساختار حمایتی پوست تقویت می‌شود و ظاهر پوست در آن ناحیه بهبود پیدا می‌کند.

نتایج تزریق ژل کلاژن ران:

تزریق ژل تقویت‌کننده کلاژن یک روش نسبتاً ساده است. متخصص پوست مربوطه با استفاده از یک سوزن کوچک تزریق ژل کلاژن را در نواحی مورد نظر انجام می‌دهد. این روش را می‌توان با بی حسی موضعی ترکیب کرد تا دردی حس نشود.

مزایای طولانی مدت ژل‌های تقویت کننده کلاژن با گذشت زمان مشاهده خواهد شد. ماندگاری ژل کلاژن تقریبا یک سال است و بعد از آن می‌توانید آن را تمدید کنید.

متن انگلیسی:
«The filler can help lift the skin to improve the appearance of some superficial sagging and cellulite.»
ترجمه متن:
«فیلرهای پوستی می‌توانند به رفع سلولیت پوست و زیباتر شدن پاها کمک کنند.»

به نقل از auraskinspa

۲. ژل های اسید هیالورونیک برای رانهای زنان و رون پای دختر

پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک اولین بار در ایالات متحده در اوایل دهه ۲۰۰۰ وارد بازار شدند و امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزریق در ران هستند. طبق گزارش ASAPS ، فیلرهای اسید هیالورونیک به یکی از برترین روش‌های زیبایی بدون جراحی تبدیل شده‌اند و پس از بوتاکس دومین عمل زیبایی غیر جراحی در سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. اسید هیالورونیک هم مانند کلاژن در پوست ما وجود دارد و به حفظ حجم و نرمی بدن کمک می‌کند.

عملکرد اصلی اسید هیالورونیک در بدن ما حفظ تعادل مناسب رطوبت، از طریق توانایی جذب و نگه داشتن آب در خود است. پرکننده‌های اسید هیالورونیک با به‌دام‌انداختن مولکول‌های آب در زیر سطح پوست، پوست و نواحی مختلف ران شما را به‌طور مؤثری هیدراته کرده و در نتیجه ظاهری زیباتر به آن می‌بخشد‌.

می‌خوای ران‌های خوش تراش و زیبا داشته باشی؟

از دکتر بهترین روش زیبایی رو بپرس!

کدام نواحی ران نیاز به تزریق ژل ران دارند؟

درک آنچه که در شکل‌گیری فرم پاها نقش دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر متوجه شوید کدام قسمت رانتان نیاز به تزریق ژل دارد. مهم است بدانید که نمی‌توان گفت فقط فرم خاصی از پا، ایده‌آل و نرمال است. در واقع سلیقه‌ شخصی در این راستا موثر هستند، اما عوامل زیر همگی نقش مهمی در پیدا کردن نقطه هدف تزریق ژل رانتان دارند:

درک آنچه که در شکل‌گیری فرم پاها نقش دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر متوجه شوید کدام قسمت رانتان نیاز به تزریق ژل دارد. مهم است بدانید که نمی‌توان گفت فقط فرم خاصی از پا، ایده‌آل و نرمال است. در واقع سلیقه‌ی شخصی تأثیر زیادی در این مسئله دارد. عوامل زیر همگی نقش مهمی در پیداکردن نقطه هدف تزریق ژل رانتان دارند:

۱. برآمدگی باسن

برآمدگی باسن یکی از مهم‌ترین نقاط برای تزریق ژل ران است، زیرا تراش بین ران و باسن اولین چیزی است که به چشم می‌آید. اگر تعادل مناسبی بین باسن و ابتدای ران وجود نداشته باشد، حتی اگر قسمت جلویی ران واقعاً مناسب و جذاب باشد هم به چشم نمی‌آید. گاهی لازم است برای خوش‌فرم دیده‌شدن پاها، تزریق ژل ران هم در پشت ران و هم جلوی ران انجام گردد. گاهی تزریق ژل به باسن به همراه تزریق ژل ران انجام می‌شود تا به بهترین نتیجه برسیم. برای باسن می‌توان از روش‌های دیگری هم استفاده کرد.

متن انگلیسی:
«HA filler is the most advanced buttock filler which is safe and has a non-animal origin.»
ترجمه متن:
«ژل هیالورونیک اسید از ایمن‌ترین ژل‌ها و فیلرهای تزریقی به باسن است. این ژل منشا حیوانی ندارد.»

به نقل از houseofbratz

۲. تزریق ژل به گودی بغل ران یا کنار ران (تزریق ژل به هیپ دیپ)

بعضی از افراد فرورفتگی‌هایی کنار ران خود دارند که نیاز به تزریق ژل ران دارند تا آنها را پر کنند. تزریق ژل به کنار ران این افراد تأثیر به‌سزایی در فرم‌دهی ران‌ دارد.

تزریق ژل به ران پا چگونه است؟
پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک اولین بار در ایالات متحده در اوایل دهه ۲۰۰۰ وارد بازار شدند و امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزریق در ران هستند.

۳. ران های متناسب (پر شدن گودی بغل ران)

گاهی لازم است عضله چهار سر ران با عضله دوسر ران (که به آن عضله همسترینگ هم گفته می‌شود) از نظر بصری برجسته‌تر از دیگر قسمت‌های داخلی و خارجی ران باشد. تزریق ژل ران به این قسمت‌ها، یک خط ران بسیار خوش‌فرم ایجاد می‌کند.

با درک این ملاحظات زیبایی، و البته با توجه به فرم ران خودتان می‌توانید تعیین کنید که کدام روش زیبایی برای بهبود ظاهر پاها مناسب‌تر است. در این متن با تمرکز بر روش‌های غیر جراحی به‌خصوص ژل ران، به معرفی و مقایسه روش‌های زیبایی ران پا خواهیم پرداخت. برای داشتن ران‌های متناسب، ساق‌های متناسب هم ضروری هستند، بنابراین در مواردی تزریق ژل به ساق پا هم انجام می‌شوند.

تزریق فیلر به گودی بغل ران و باسن برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که ران‌های بد فرم، بسیار لاغر یا افتاده دارند، می‌توانند برای اصلاح فرم پاها به دکتر مراجعه کنند.

یکی دیگر از گروه‌هایی که می‌توانند از این روش استفاده کنند، کسانی هستند که دچار آتروفی پوست پا شده‌اند. در این موارد معمولا برای درمان آتروفی و جوان سازی بخش‌های فرورفته‌ی ران پا می‌توان از تزریق ژل کمک گرفت. البته اگر کسی می‌خواهد از این روش استفاده کند، بهتر است بالاتر از ۳۵ سال باشد.

در چه مواردی نمی توان از تزریق ژل ران استفاده کرد؟

  • از تزریق ژل‌ها در مناطقی با پرفیوژن ضعیف یا مناطق عفونی یا التهابی خودداری کنید.
  • در مناطقی که قبلاً با سیلیکون مایع یا سایر پرکننده‌های دائمی تحت درمان قرار گرفته‌اند، از ماکرو ژل‌ها استفاده نکنید، زیرا ممکن است منجر به التهاب یا عفونت ایمپلنت شود.
  • اگر بیمار به هر یک از اجزای ژل حساسیت دارد، استفاده از ژل ممنوع است.

مزایای تزریق ژل به ران پا یا تزریق فیلر به گودی کنار ران چیست؟

این روش زیبایی خوبی‌هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • عوارض کمی دارد.
  • نسبت به جراحی ساده‌تر است.
  • دوره‌ی نقاهت کوتاهی دارد.
  • درد کمی دارد.
  • در صورتی که از نتایج آن راضی نباشید، بعد از مدتی اثرات آن از بین می‌رود.
  • پاها را خوش فرم و زیبا می‌کند.
تزریق ژل به ساق پا چگونه است؟
برای داشتن باسن و ران خوش فرم، باید ساق خوش فرم هم داشته باشید. تزریق ژل به ساق پا یکی از این روش‌هاست.

تزریق ژل به ران چگونه انجام می شود؟ (تزریق فیلر به هیپ دیپ و ران)

مدت زمان انجام این روش بین ۳۰ دقیقه تا ۶۰ دقیقه است. قبل از شروع درمان از پا عکس گرفته می‌شود. پس از اولین جلسه ملاقات، لازم است یک ارزیابی پیش از درمان با رسم خطوطی روی پوست ناحیه مورد نظر انجام شود.

در روز تزریق یک برش کوچک روی پوست برای قرار‌دادن کانول ایجاد می‌شود. سپس، کانول داخل تونل قرار داده می‌شود و به صورت زیر جلدی به ناحیه مورد نظر هدایت می‌شود.

هیالورونیک اسید از طریق لوله انتقال و با استفاده از تکنیک واپس گرایی به فضای زیر جلدی انتقال می‌یابد. این روش تا زمانی که هیالورونیک اسید به طور یکنواخت در محل مورد نظر تزریق شود، تکرار می‌شود.

۳۰ میلی‌لیتر هیالورونیک اسید به هر ران تزریق می‌شود. سپس، پا ماساژ داده شده و برش روی پوست با بخیه بسته می‌شود. پس از درمان، از بیمار خواسته می‌شود تا میزان رضایت خود از نتایج را اعلام کند.

نتایج تزریق ژل به ران و تزریق ژل به کنار ران چیست؟

نتایج این ژل‌ها فوری است و می‌تواند بین ۶ تا ۱۲ ماه باقی بماند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که هیالورونیک اسید می‌تواند تولید کلاژن طبیعی در بدن شما را تحریک کرده و تا ماه‌ها پس از درمان به بهبود فرم بدن ادامه دهد.

به طور کلی بیماران از این روش درمانی رضایت بالایی دارند. نتایج تزریق ژل با استفاده از ژل هیالورونیک اسید به این صورت است:

  • ۵۲ درصد از بیماران بسیار راضی
  • ۲۴ درصد از بیماران راضی
  • ۱۰ درصد از بیماران رضایت متوسط ​
  • ۱۴ درصد ناراضی.

در این میان تعداد کمی از بیماران نیاز به درمان مجدد ندارند، اما اکثر بیماران نیاز به یک مرحله درمان مجدد دارند و تعداد نه‌چندان زیادی از بیماران باید تزریق را دو بار یا حتی بیشتر تکرار کنند.

به دنبال بهترین دکتر برای تزریق ژل در ران پاهات هستی؟ کلیک کن!

مراقبت های بعد از تزریق ژل به ران پا و داشتن زیباترین ران چیست؟

بعد از تزریق فیلر به ران پا و انجام این این روش زیبایی بدن باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • از ایستادن طولانی مدت بر روی پا پرهیز کنید.
  • سعی کنید ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل به خوبی استراحت کنید.
  • از انداختن وزن خود بر روی پاها پرهیز کنید.
  • بر محل تزریق فشار وارد نکنید و با آن بازی نکنید.
  • اجسام سنگین بلند نکنید.
  • از دویدن و پریدن اجتناب کنید.

عوارض ژل اسید هیالورونیک چیست؟

مشابه ژل‌های تقویت‌کننده کلاژن، ممکن است در طول درمان احساس ناراحتی کنید و درد جزئی در محل تزریق ایجاد شود. اما پس از چند روز این درد کاهش می‌یابد. ممکن است بلافاصله پس از تزریق، کبودی یا تورم ایجاد شود و در عرض چند روز کاهش یابد.

اسید هیالورونیک خاصیت بافتی ندارد و هنگام تزریق مقادیر کم، خطر ایجاد واکنش‌های آلرژیک را به همراه دارد. بااین‌حال، در صورت تزریق حجم زیاد احتمال بروز عوارض بیشتر می‌شود. این عوارض ناشی از تزریق ژل ران هیالورونیک اسید به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • عوارض اولیه که طی چند روز تا چند هفته پس از تزریق برطرف می‌شود و شامل تزریق بیش از حد، عفونت موضعی، نکروز پوست، تغییر رنگ و علائم موضعی مداوم (اریتم، ادم، تحریک، خارش و هایپرپیگمانتاسیون) است.
  • عوارض ثانویه که عبارت‌اند از: عفونت، انتقال ژل به دیگر نقاط، واکنش حساسیت تاخیری.
نتایج تزریق ژل های اسید هیالورونیک
حدود ۳۰ میلی‌لیتر ژل ران هیالورونیک اسید برای هر ران لازم است تا فرم نسبتا ایده‌آلی پیدا کند.

هزینه داشتن ران های زیبا با ژل چقدر است؟

برای داشتن پاهای زیبا با تزریق فیلر پا یا تزریق ژل پا نیازمند مشاوره با دکتر هستید. نمی‌توان به شما قیمت دقیقی از این بابت داد. اما می‌توان با مراجعه به دکتر زیبایی یا جراح پلاستیک به خوبی از قیمت انجام این فرایند آگاهی داشته باشید. فاکتورهای موثر در قیمت دادن به شما شامل نوع فیلر تزریقی، میزان فیلر تزریقی و کلینیک و دکتری که این کار را برای شما انجام می‌دهند، هستند. در جدول زیر به یک بازه‌ی قیمتی انواع ژل‌ها اشاره کرده‌ایم.

انواع ژل‌های تزریقیقیمت در سال ۱۴۰۲
ریانحدود ۱.۵ تا ۲ میلیون
آلایناحدود ۲.۵ تا ۳ میلیون
مستر تریتحدود ۵۰۰ تا ۱ میلیون
پرفکتاحدود ۳.۵ تا ۴.۵ میلیون تومان
ژل نیوویا (Neauvia)حدود ۵.۵ تا ۶.۵ میلیون تومان
ژل تئوسیال (Teosyal)حدود ۳.۵ تا ۴.۵ میلیون تومان
ژل بلترو (Belotero)حدود ۷.۵ تا ۸.۵ میلیون تومان
ژل ژوویدرم (Juvederm)حدود ۷ تا ۹ میلیون تومان
ژل الیاکسینحدود ۷ تا ۸ میلیون تومان
ژل الانسهحدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومان
ژل ژنیالحدود ۴ تا ۵ میلیون تومان
قیمت ژل‌های برند در سال ۱۴۰۲ و انواع ژل‌هایی که تزریق می‌شوند.

روش های جایگزین تزریق ژل ران و داشتن رانهای زیبا کدامند؟

تزریق ژل ران تنها برای برای رسیدن به نتایج دلخواه نیست. روش‌های جایگزین ژل ران عبارتند از:

۱. پیوند چربی (فیلر چربی)

تزریق چربی انقلابی در روش‌های زیبایی ایجاد کرده است؛ زیرا متخصصین پوست و زیبایی می‌توانند از این طریق فرم خط ساق پا و ران را بهتر کنند و سایر مشکلات مربوط به بافت نرم روی پاها را اصلاح کنند. پیوند چربی ساختاری، شامل برداشتن چربی از مناطق مختلف بدن و سپس تزریق این چربی به پاها به منظور ایجاد نتیجه‌ی دلخواه است. تزریق چربی می‌تواند:

  • مشکلات ناشی از انجام لیپوساکشن را برطرف کند.
  • مشکلات بافت نرم ناشی از جراحات، جراحی و تزریق را برطرف کند.
  • فرم بدن را بهبود ببخشد.

۲. لیفت ران

لیفت کردن ران روشی برای لیفت و سفت کردن قسمت بالای ران است. پوست نرم قسمت فوقانی داخلی ران با گذشت زمان و یا در وزن زیاد یا تغییرات وزنی، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که این موضوع برای افراد بسیاری چندان جذاب نیست.همراه با لیفت ران می‌توان از لیفت باسن بدون جراحی هم کمک گرفت.

لیفت ران تحت بیهوشی عمومی و در بیمارستان انجام می‌شود. در این روش معمولاً برای کاهش حجم چربی ران و برداشتن چربی و پوست در قسمت بالایی ران در نزدیکی کشاله ران، مقداری لیپوساکشن انجام می‌شود.

روند بهبودی این روش کمی دشوار است. بعد از انجام این روش جراحی، فعالیت بدنی تا چند هفته محدود می‌شود. در این روش جراحی زخم ایجاد شده در ناحیه کشاله ران می‌تواند مشکل ساز باشد.

۳. جراحی پلاستیک پا

داشتن پاهای خوش فرم و بلند رویای افراد زیادی است. علاوه بر ژنتیک، ورزش، رژیم غذایی مناسب و کنترل وزن برای داشتن پاهایی جذاب مهم است. در صورت عدم وجود ظاهر دلخواه، یکی از راه‌های پیشنهادی انجام جراحی پلاستیک است.

۴. ایمپلنت پا (پروتز پا)

گاهی پزشک توصیه می‌کند برای خوش فرم‌شدن پایتان نیازی به تزریق ژل ران نیست و با پروتز پشت ساق پا بهترین نتیجه را می‌گیرید. حجم و پُری ایمپلنت‌های سیلیکونی مشابه ایمپلنت سینه حاصل است. این ایمپلنت‌ها دوام بالایی دارند. پروتز به طور کلی متناسب با طول و ضخامت پای بیمار انتخاب می‌شود.

عمل پروتز پا در بیمارستان و تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می‌شود. این عمل جراحی به طور متوسط ​​یک ساعت طول می‌کشد. پروتزها از طریق یک برش کوچک که در چین پوست پشت زانو پنهان شده است، در پشت عضله ساق پا، روی ماهیچه قرار می‌گیرد. اگر جراح تجربه کافی داشته باشد، تقریباً خونریزی وجود نخواهد داشت. میزان عارضه جانبی این جراحی در صورت انجام آن توسط جراح مجرب بسیار پایین است. می‌توان از ایمپلنت باسن هم استفاده کرد.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

داشتن پاهای خوش‌فرم از گذشته تا به‌ حال یکی از استاندارهای زیبایی بوده است. استانداردی که هنوز هم افراد زیادی به خصوص خانم‌ها به دنبال آن هستند. روش‌های مختلفی برای داشتن پاهای خوش‌فرم وجود دارد که برخی از آنها تهاجمی هستند و برخی ایمنی بیشتری دارند. به‌طور کلی تجربیات اکثر پزشکان و بیماران نشان می‌دهد که استفاده از ژل ران، در مقایسه با جراحی‌هایی مانند پروتز و جراحی پلاستیک نتایج بهتری را ارائه می‌دهد و ایمنی بیشتری دارد. این تکنیک تقریباً تهاجمی نیست و عوارض جانبی کمی دارد.

برای تزریق ژل ران می‌توانید به دکتر زیبایی پوست و یا متخصص جراحی پلاستیک مراجعه کنید. برای اینکه بهترین متخصص پوست را برای تزریق ژل ران پیدا کنید، به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید. در دکترتو علاوه بر آشنایی با بهترین پزشکان و جراحان برای تزریق ژل ران، می‌توانید ‌به‌صورت اینترنتی از مشاوره آنلاین جراحی پلاستیک و مشاوره آنلاین دکتر پوست و مو استفاده کنید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

ژل ران به طور متوسط ۲ سال ماندگاری دارند. بزرگ‌ترین مزیت این ژل‌ها، نتایج فوری و نداشتن دوره نقاهت است. ژل‌های پوستی ایمن هستند و حاوی مواد سازگار با بدن ما هستند.

هر فرد سالمی که می‌خواهد علائم اولیه پیری را برطرف کرده و یا با تغییر فرم نواحی خاصی، ظاهری زیبا به ران خود ببخشد، واجد شرایط تزریق ژل است. بااین‌حال، اگر به دلیل افزایش سن علائم شدیدتری مثل ازدست‌رفتن خاصیت ارتجاعی پوست دارید، ممکن است یک روش جراحی مانند لیفت پوست ران نتایج مطلوب‌تری را ارائه دهد.

قیمت تمام شده تزریق ژل ران در هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. قیمت ژل ران به حجم ژل مورد نیاز، سطح درمان و میزان تجربه متخصص جراحتان بستگی دارد. برای پیدا کردن متخصص جراح پلاستیک حرفه‌ای یا متخصص پوست به بخش پزشکان دکترتو مراجعه کنید.

امتیاز شما به مقاله:
(4از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
فرزانه هستم، 30 ساله و عاشق دنیای سئو و محتوانویسی که با کنجکاوی دنبال آموختن چیزهای جدیدم؛ فارغ از هرگونه قرارداد و قانون و سبک خاصی. دنیای مجازی و اینترنت، فرصتی برای بودن با بهترین تیم‌ها رو برام فراهم کرده که می‌تونم بدون دغدغه و نگرانی هر روز احساس بهتر شدن و ارتقاء‌شغلی را با تمام وجودم لمس کنم. افتخار می‌کنم که با تیم خوب دکترتو، به این احساس ناب دست پیدا می‌کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره ژل ران

  1. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    یه سوال داشتم خدمتتون..
    من بدنسازی کار میکنم در حد نیمه حرفه ای میخوام قسمت هیپ دیپ که گودی داره رو با ژل پر کنم آیا برای من که تمرینات سنگین دارم ماندگاری داره؟ اگر داره حدودا چه مدت؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      با توجه به پرخون بودن عروق در حین ورزش سنگین
      توصیه علمی این است که این کار را نکنید

  2. ناشناس گفت:

    خیلی مفید بود سپاسگزارم