دکترتو در سال ۱۳۹۸

آنچه در این مقاله می‌خوانید

در سال 98 درحالیکه 3 سالگی دکترتو را جشن می‌گرفتیم، با ورود به 6 استان جدید، همکاری خود را با بیش از 3000 پزشک ادامه دادیم.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

در سال 98 درحالیکه 3 سالگی دکترتو را جشن می‌گرفتیم، با ورود به 6 استان جدید، همکاری خود را با بیش از 3000 پزشک ادامه دادیم.

سال ۱۳۹۸ علیرغم تمامی اتفاقاتش که تابه حال نیز گریبانگیر ماست، برای دکترتو سال خوبی بود. در این سال درحالیکه ۳ سالگی دکترتو را جشن می‌گرفتیم، با ورود به ۶ استان جدید، همکاری خود را با بیش از ۳۰۰۰ پزشک ادامه دادیم. حاصل این همکاری، افزایش پزشکان فعال و رشد ۴ برابری نوبت‌دهی اینترنتی دکترتو نسبت به سال قبل بود. دکترتو سال ۹۸ را درحالی به پایان رساند که در ۱۱ استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، فارس، کرمان، مازندران، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد فعال است.

هم‌اکنون، دکترتو با بیش از 3000 پزشک در 11 استان ایران همکاری می‌کند.
هم‌اکنون، دکترتو با بیش از ۳۰۰۰ پزشک در ۱۱ استان ایران همکاری می‌کند.

سرویس‌های جدید

علاوه بر رشد کمی، دکترتو رشد کیفی را نیز همواره در دستور کار خود دارد و برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده تلاش می‌کند. سال ۹۸، فرصتی برای بهبود امکانات و افزودن قابلیت‌های جدید به سیستم نوبت‌دهی اینترنتی دکترتو بود. این اقدامات با هدف بهبود تجربه کاربری UX و درنتیجه بازخوردهای دریافتی پزشکان و کاربران به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دکترتو اضافه شدند. برخی از مهمترین قابلیت‌های اضافه شده طی ۱۳۹۸ عبارتند از:

تجربه من، امتیازدهی به پزشکان

تجربه من یا امتیازدهی به پزشکان، یکی از قابلیت‌هایی است که کاربران بسیاری از ما درخواست کرده بودند. با توجه به حساسیت این موضوع، پس از مشورت با کاربران، پزشکان و مشاوران دکترتو، طی سال گذشته روند نظرخواهی از کاربران این سایت آغاز شد. برای اطلاعات بیشتر در این باره، می‌توانید این نوشتار را مطالعه کنید.

به من اطلاع بده!

یکی از امکانات اضافه شده به دکترتو در سال گذشته، امکان اطلاع از باز شدن نوبت‌های پزشک است. اکنون اگر نوبت‌های پزشکی پر شده باشد یا نوبت‌های بعدی باز نشده باشند، امکان ارسال یادآوری به وسیله اخطار Notification یا پیامک به درخواست کاربر در زمان بازشدن نوبت وجود دارد.

اپلیکیشن جدید

در سال ۹۸ اپلیکیشن دکترتو نیز تغییری اساسی کرد. در سال گذشته با همت تیم دکترتو، اپلیکیشن دکترتو کاملا بازنویسی شد و اکنون با ظاهر و باطن جدید، آماده خدمت رسانی به کاربران محترم دکترتو است.

بازنگری مجله سلامت دکترتو

مجله سلامت دکترتو در سال ۱۳۹۸ با طراحی جدید در دسترس همگان قرار گرفت. با اختصاص تیمی جدید به مجله سلامت، بخش‌های مختلف مجله سلامت شامل سبک زندگی، پزشکی، اخبار دکترتو، تاریخ و بانک اطلاعاتی شامل داروها، علائم و بیماری‌ها، بازنگری شدند و محتوای جدید به طور هفتگی در این بلاگ منتشر می‌شود. این تغییرات در راستای اهداف بلاگ، یعنی انتشار اطلاعات صحیح و شفاف از منابع معتبر و گسترش سبک زندگی سالم انجام شد.

گلوت درد می‌کنه؟ فکر می‌کنی کرونا گرفتی؟همین الان مشاوره بگیر

کرونا و دکترتو: چگونه با کرونا مقابله کردیم و خواهیم کرد

اسفند ۹۸، اسفند سختی برای نظام بهداشت و مردم ایران بود. با ورود ویروس کرونا به ایران و روشن شدن وجود آن در کشور، دکترتو برای حفظ بهداشت و رعایت نکات ایمنی، رو به دورکاری آورد. اعضا تیم‌های مختلف دکترتو اکنون نیز از خانه به همکاری با یکدیگر ادامه می‌دهند.

دورکاری و کار از منزل، سیاستی بود که دکترتو در پایان سال 98 به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پیش گرفت.
دورکاری و کار از منزل، سیاستی بود که دکترتو در پایان سال ۹۸ به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پیش گرفت.

البته پاسخ پویای دکترتو به ویروس کرونا به دورکاری محدود نماند و ایجاد بستر مشاوره متنی و تلفنی در اولویت قرارگرفت؛ بستری که به زودی شاهد رسیدن آن خواهیم بود.

دکترتو در سال ۱۳۹۹

همکاری پزشکان و کاربران، پشتوانه دکترتو در سال‌های پیش بوده و این همکاری، امسال نیز ادامه خواهد یافت. در سال جاری، مانند سال گذشته و سال‌های پیش از آن، به مسیر پیش‌رو و مسئولیت خود باور داریم. امیدواریم که با تلاش امسال را، علیرغم شروع دشوارش، به خوبی به پایان برسانیم و سالی دیگر با شما همراه باشیم.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن