قرص لاغری قهوه سبز چیست و چقدر تاثیر دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قرص لاغری قهوه سبز دارای عصاره قهوه سبز است که خواص چربی‌سوزی و لاغر‌کنندگی دارد. قرص لاغری قهوه سبز جذب گلوکر از روده را کم می‌کند، متابولیسم بدن را افزایش داده و از این طریق باعث لاغری می‌شود. مصرف این قرص برای خانم‌های باردار و شیرده مناسب نیست.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

قرص لاغری قهوه سبز

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید:

قرص لاغری قهوه سبز در واقع مکمل غذایی است که از خاصیت چربی‌سوزی بالایی برخوردار است و جایگاه محبوبی میان افرادی دارد که به ‌دنبال کاهش وزن و کم کردن چربی‌های انباشته شده دور شکم هستند. مهم‌ترین ترکیب در قرص لاغری قهوه سبز، اسید کلروژنیک است که با کاهش اشتها و بالا بردن سوخت‌وساز بدن، سرعت چربی‌سوزی بدن را افزایش می‌دهد.

درست است که قرص لاغری قهوه سبز ترکیبی طبیعی و گیاهی است اما توصیه می‌کنیم که بدون مشاوره دارویی یا مشاوره با دکتر تغذیه از مصرف خودسرانه این محصول بپرهیزید. برای مشاوره با دکتر تغذیه و مشاوره دارویی می‌توانید به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید. در ادامه با ما باشید تا با قرص لاغری قهوه سبز، فواید و مضرات آن و تاثیرش روی چربی‌سوزی و کاهش وزن بیشتر آشنا شوید.

قرص لاغری قهوه سبز چیست؟

به نقل از «healthline» پیدا کردن راهی ساده و کم دردسر برای کاهش وزن و لاغر شدن همیشه یکی از آرزوهای افراد با اضافه وزن است که به ‌دنبال تناسب اندام هستند. تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن دنیای مدرن باعث کم‌تحرکی افراد شده است که یکی از نتایج آن، اضافه وزن و چاقی است. به‌ همین دلیل است که تقاضا برای روش‌های لاغری ساده مثل استفاده از انواع قرص لاغری افزایش پیدا کرده‌است.

قرص لاغری قهوه سبز (Green coffee) حاوی اسید کلروژنیک (بیشتر از ۵۰ درصد) و کافئین (کمتر از ۲ درصد) است که به ‌واسطه مکانیسم خاص خود باعث کاهش وزن طبیعی و بدون خطر می‌شود. این قرص لاغری از جذب بیش از اندازه گلوکز در روده و انباشته شدن تری گلیسیرید در کبد جلوگیری کرده و با دفع اسید چرب و توزیع چربی در کل بدن علاوه بر سلامت و تنظیم متابولیسم بدن باعث از دست دادن وزن و لاغری می‌شود.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

قرص لاغری قهوه سبز جذب گلوکر از روده را کم می‌کند، متابولیسم بدن را افزایش داده و از این طریق باعث لاغری می‌شود.

در واقع اسید کلروژنیک موجود در قرص لاغری قهوه سبز، گلوکز را در بدن آزاد کرده و متابولیسم بدن را بالا می‌برد و چربی‌های انباشته در کبد را به انرژی تبدیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این قرص لاغری، دفع سموم بدن است.

قرص قهوه سبز بی اس کی (BSK) نوعی قرص لاغری و چربی‌‌ سوز ایرانی با خواص دانه خام قهوه سبز و سرشار از پلی‌فنل است. هر قرص گرین کافی بی‌اس‌کی حاوی ۴۰۰ میلی‌گرم عصاره قهوه است که به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند به وزن و سایز مدنظر خود برسند.

نوع دیگری از مکمل قهوه سبز به‌ نام کپسول اسلیم تکس سبز دارو (Slimtex) است که با کاهش میزان گلوکز و بالا بردن متابولیسم بدن باعث لاغری و از بین رفتن وزن اضافه می‌شود. در واقع، ماده موثر موجود در قهوه سبز همانند آنتی اکسیدان از سلول‌ها در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

قرص لاغری قهوه سبز چیست؟
اسید کلروژنیک موجود در قرص لاغری قهوه سبز باعث افزایش متابولیسم و لاغری می‌شود.

نحوه مصرف قرص قهوه سبز چگونه است؟

مصرف قرص لاغری قهوه سبز و یا خود قهوه سبز مورد تایید پزشکان است، اما به شرط‌های زیر:

  • دست‌ کم روزی سه وعده غذایی بخورید.
  • کاهش وزن بیشتر از ۹ کیلو در ماه نشود.
  • و مهم‌تر از همه ورزش سبک انجام شود.

نحوه مصرف قرص قهوه سبز به ‌صورت روزانه ۲ قرص نیم‌ساعت قبل از غذا همراه با یک لیوان آب است. برخی هم از خود قهوه سبز با هدف لاغری استفاده می‌کنند که به صورت دم‌کرده مصرف می‌شود، اما بیشتر از ۲ فنجان در روز مجاز نیست. قرص قهوه سبز را در جای خشک و خنک نگه دارید. قرص لاغری قهوه سبز از هر برندی که باشد همراه با دستورالعمل یا راهنمای مصرف به شما فروخته می‌شود. از این رو قبل از مصرف راهنمای مصرف را بخوانید و طبق دستورالعمل و با مشاوره دکتر تغذیه برای مصرف این قرص اقدام کنید.

بهترین زمان برای خوردن قهوه سبز چه زمانی است؟

به نقل از «sprudge» بهترین زمان برای خوردن قهوه سبز با هدف لاغری، نیم ساعت پیش از وعده‌های غذایی است. پزشکان تغذیه توصیه می‌کنند که قهوه سبز را بلافاصله بعد غذا نخورید، چرا که احتمال مسمومیت غذایی را بیشتر می‌کند. دوز توصیه شده قهوه سبز ۴۰۰ میلی‌گرم و ۳ بار در روز است.

برای راهنمای بیشتر در مورد قرص لاغری قهوه سبز می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو استفاده کنید. به این صورت می‌توانید در مورد اطلاعات دارو، عوارض و تداخلات دارویی این دارو از دکتر داروساز سؤال بپرسید.

نحوه مصرف قرص لاغری قهوه سبز چجوریه؟

برای جلوگیری از عوارض حتما مشاوره دارویی بگیر.

قهوه سبز چگونه باعث لاغری می شود؟

قهوه سبز از برنامه معروف دکتر آز (The Dr. Oz Show) به ‌عنوان مکمل کاهش وزن معرفی شد. عصاره قهوه سبز درواقع از دانه قهوه حرارت‌ندیده و سرشار از اسید کلروژنیک گرفته می‌شود؛ حرارت دادن قهوه یا همان رُست کردن آن میزان این اسید را پایین می‌آورد. تاثیر آنتی‌اکسیدانی قهوه سبز باعث کاهش فشار خون و پایین آمدن وزن و لاغری می‌شود. عصاره قهوه سبز به ‌شکل قرص لاغری قهوه سبز در فروشگاه‌های آنلاین و داروخانه‌ها عرضه می‌گردد، اما توصیه می‌کنیم پیش از مصرف حتما با دکتر داروساز یا دکتر تغذیه دکترتو مشورت کنید.

کافئین موجود در قهوه سبز به فرایند سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده در بدن هم کمک می‌کند، البته به شرطی که بعد مصرف قهوه سبز تحرک بدنی مناسب داشته باشید. مصرف قهوه سبز تاثیر اندکی روی متابولیسم بدن می‌گذارد و باعث شده که بدن کمی کالری بیشتری بسوزاند. برای اینکه میزان کالری‌سوزی بیشتر شود، می‌توان در کنار مصرف قهوه سبز سراغ رژیم لاغری مناسب رفت. در واقعیت اینطور نیست که صرفا با مصرف قهوه سبز یا خوردن قرص لاغری قهوه سبز، یک شبه از شر چربی‌های اضافی خلاص شوید. کاهش میزان کالری دریافتی به‌ کمک رژیم لاغری و کالری‌سوزی بیشتر به‌ واسطه رژیم لاغری و تحرک جسمی همراه با مکمل‌های لاغری مثل قهوه سبز در مجموع می‌توانند باعث کاهش وزن و لاغری شوند.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با معروف ترین رژیم های غذایی دنیا

قرص قهوه سبز و لاغری.
قرص لاغری قهوه سبز راهی ساده و کم دردسر برای کاهش وزن و لاغر شدن است.

چه کسانی می توانند از قرص قهوه سبز استفاده کنند؟

افراد چاق دارای اضافه وزن، بیماران مبتلا به فشار خون بالا، دیابت، بیماران آلزایمری و افرادی که عفونت‌های باکتریایی دارند می‌توانند از قرص قهوه سبز برای کاهش وزن، از بین بردن چربی‌ها، کاهش فشار خون و بهبود میزان انرژی مورد نیاز بدن استفاده کنند.

چه کسانی نمی‌توانند از قرص قهوه سبز استفاده کنند؟

مصرف قهوه سبز به شکل خود قهوه یا به‌شکل قرص لاغری قهوه سبز محدودیت مصرف دارد و توصیه می‌شود که پیش از اقدام به مصرف محصول حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

افراد زیر نمی‌توانند از قرص قهوه سبز استفاده کنند:

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افراد زیر ۱۴ سال
  • بیماران دارای فشار خون
  • بیماران کلیوی
  • بیماران دیابتی
  • مصرف قرص لاغری قهوه سبز در دوران پریودی ممنوع است.

با مراجعه به وب‌سایت دکترتو می‌توانید از مشاوره با متخصص تغذیه یا مشاوره دارویی آنلاین و تخصصی بهره‌مند شوید.

بهترین روش کاهش وزن برای تو چیه؟

فواید قرص لاغری قهوه سبز

بسیاری از فواید قهوه سبز را می‌شناسید، این فواید در قرص لاغری قهوه سبز هم وجود دارند. موارد زیر از خواص قرص قهوه سبز است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید:

  • چربی‌سوزی بیشتر
  • تنظیم فشار خون
  • کاهش کلسترول
  • کنترل قند خون
  • کاهش اشتها
  • بهبود عملکرد قلبی-عروقی
  • ازبین‌بردن رادیکال‌های آزاد
  • جذب قند کمتر
  • خاصیت آنتی‌اکسیدانی
  • هضم بهتر غذا
  • جلوگیری از جذب چربی غذا در روده
  • افزایش سوخت‌وساز بدن
  • افزایش مقاومت در ورزشکاران
  • بالا بردن میزان انرژی و خستگی ناپذیری
  • سفتی و لطافت پوست.

قهوه سبز فوایدی مانند کاهش فشار خون، لاغری، کنترل قند خون، تقویت سلامت قلب، خواص آنتی‌اکسیدانی دارد و باعث هضم بهتر غذا می‌شود.

عوارض قرص قهوه سبزفواید قرص لاغری قهوه سبزتداخلات دارویی قرص لاغری قهوه سبز
اختلال در خوابچربی‌سوزی بیشترآسپرین
بیقراری و ایجاد اضطرابتنظیم فشار خونناپروکسن
اختلال گوارشی مانند رفلاکس معده یا روده تحریک‌پذیرکاهش کلسترولدیکلوفناک
افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبیکنترل قند خونکلوپیدوگرل
سفت شدن دیواره عروق قلبیکاهش اشتهاهپارین
برخی از عوارض، مزایا و تداخلات دارویی قرص قهوه سبز

عوارض قرص قهوه سبز چیست؟

درست است که قهوه سبز یا قرص لاغری قهوه سبز از منبع گیاهی است و عوارض خطرناک سایر قرص‌های لاغری مثل سنگینی قفسه سینه، تپش قلب، افت فشار یا حالت تهوع را ندارد، اما همانند هر محصول دیگری احتمال بروز عوارض هم دارد مانند:

  • اختلال در خواب
  • بیقراری و ایجاد اضطراب
  • اختلال گوارشی مانند رفلاکس معده یا روده تحریک‌پذیر
  • افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی
  • سفت شدن دیواره عروق قلبی
  • فشار به سلول‌های چشم
  • پوکی استخوان به‌خاطر دفع کلسیم در بلند مدت
  • افت فشار.
فواید قهوه سبز و قرص لاغری آن.
با شناخت فواید این دارو می‌توان استفاده درستی از آن داشت.

تداخلات دارویی قرص لاغری قهوه سبز

کافئین موجود در قهوه سبز یا قرص لاغری قهوه سبز با داروهای ضد انعقاد خون، داروهای افسردگی، داروهای آسم و داروهای زیر تداخلات دارویی ایجاد می‌کند:

  • آسپرین
  • ناپروکسن
  • دیکلوفناک
  • کلوپیدوگرل
  • هپارین
  • ایبوپروفن
  • وارفارین.

برای جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی احتمالی ناشی از تداخلات دارویی با مصرف قهوه سبز بهتر است پیش از مصرف حتما از دکتر داروساز مشاوره دارویی بگیرید. مشاوره با دکتر داروساز کمک می‌کند ریسک تداخلات دارویی قهوه سبز با داروهای مصرفی‌تان را به حداقل برسانید. می‌توانید از وب‌سایت دکترتو مشاوره دارویی آنلاین بگیرید.

موارد احتیاط و منع مصرف

مصرف کافئین می‌تواند اثر ضدپلاکتی داشته باشد و به ‌همین دلیل برای مصرف همزمان قرص قهوه سبز با مکمل‌های ضد انعقاد مثل جنسینگ، سیر، زنجبیل، آنزلیکا، میخک و جینکوبیلوبا باید جانب احتیاط را رعایت کنید.

قهوه سبز حاوی تانن است که اثر داروهیا فنوتیازین (فلوفنازین، کلرپرومازین، هالوپریدول، تیوریدازین و تری فلوئوپرازین) را پایین می‌آورد. مصرف همزمان قهوه سبز با داروهای قلبی-عروقی و بیماری‌های اعصاب و روان به ‌خاطر وجود کافئین از موارد احتیاط است که در مورد آن باید با مشورت پزشک مصرف شود.

از دیگر موارد منع مصرف در کودکان است، چرا که کافئین موجود در این قرص عوارض شدیدتری نسبت به بزرگسالان در کودکان ایجاد می‌کند. مصرف آن در بارداری هم ممنوع است و در دوران شیردهی هم حتما پیش از مصرف باید با پزشک مشورت کنید.

اختلالات اضطرابی، انعقادی، دیابت، مشکلات گوارشی، اسهال، فشار خون بالا، گلوکوم و کلسترول بالا از دیگر موارد منع مصرف قرص لاغری قهوه سبز هستند.

استفاده از قرص قهوه سبز در بارداری.
خانم‌های باردار و شیرده نمی‌توانند از این قرص لاغری استفاده کنند.

استفاده از قرص لاغری قهوه سبز در بارداری

مصرف قرص لاغری قهوه سبز همانند هر قرص لاغری دیگر در دوران بارداری برای سلامت جنین خطرناک است، چرا که این قرص لاغری باعث افزایش متابولیسم بدن مادر شده و روی سلامت جنین هم تاثیر سوء می‌گذارد. به ‌علاوه اینکه تحت تاثیر مصرف قرص لاغری به‌ دلیل فرایند کالری‌سوزی و دفع چربی فرد دفع ادرار و مدفوع بیشتری دارد و به این ترتیب، بیشتر مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز جنین از بدن مادر دفع شده و احتمال تولد نوزاد نارس افزایش پیدا می‌کند.

استفاده از قرص لاغری قهوه سبز در شیردهی

داروهایی که مادر در دوره شیردهی مصرف می‌کند از طریق شیر به نوزاد منتقل می‌شوند. مصرف قرص لاغری قهوه سبز در شیردهی بهتر است با مشورت پزشک انجام شود.

هر یک از قرص‌های لاغری خواص و عوارضی دارد، بهتر است برای انتخاب بهترین قرص لاغری با دکتر تغذیه در دکترتو مشورت کنید.

قرص هزال بهتر است یا قرص قهوه سبز؟

قرص لاغری هزال از ترکیب گیاهان مختلفی مانند رازیانه، زیره سیاه، سداب، زنیان، بوره ارمنی، مرزنجوش و اشق تولید می‌شود که گیاهان دارای خواص چربی‌سوزی هستند و باعث کاهش وزن می‌شوند. قرص هزال یک ترکیب گیاهی به ادعای تولید‌کنندگان آن است که از خواص گیاهان دارویی برخوردار است و همین مزیت این قرص نسبت به سایر قرص‌های لاغری محسوب می‌شود. عدم ایجاد حالت مسهلی که مواد مفید و مغذی بدن را حفظ کرده و آسیبی به جدار داخلی روده نمی‌زند از فواید قرص هزال هستند.

قرص هزال همانند قرص گرین کافی باعث کالری‌سوزی و از‌بین‌بردن چربی‌های اضافی، کاهش اشتها، و کاهش جذب قند می‌شود. قرص لاغری قهوه سبز عوارض خطرناک سایر قرص‌های لاغری مثل سنگینی قفسه سینه، تپش قلب، افت فشار یا حالت تهوع را ندارد.

نکاتی در مورد قهوه سبز

شما می‌توانید به جای قرص لاغری قهوه سبز از دم‌کرده آن استفاده کنید. قهوه سبز در واقع همان قهوه است ولی رُست‌نشده. این قهوه حرارت ندیده و به همین خاطر خواص بیشتری نسبت به قهوه معمولی دارد. در ادامه نکاتی را در مورد این نوشیدنی به شما می‌گوییم.

آیا قهوه سبز باعث لاغری می شود؟

قرص قهوه سبز، چربی سوز قوی و مشهوری است که روزبه‌روز بر تعداد طرفدارانش اضافه می‌شود؛ افرادی که برای کاهش چربی دور شکم خود و لاغری سراغ مصرف این قرص لاغری می‌روند. وجود اسید کلروژنیک به‌عنوان عنصر کلیدی در قهوه سبز و کافئین باعث کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و سریع‌تر شدن چربی‌ سوزی می‌شود.

بهترین زمان برای خوردن قهوه سبز چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خوردن قهوه سبز، صبح‌ها قبل یا بعد ورزش صبحگاهی، همراه صبحانه، بعد از ظهر قبل وعده ناهار با هدف کاهش اشتها یا عصرها همراه با میان‌ وعده سالم است.

طرز تهیه قهوه سبز به چه صورت است؟

می‌توانید دانه‌های قهوه سبز را آسیاب کنید یا قهوه سبز آماده تهیه کنید و همانند قهوه معمولی دم کنید. بهتر است از شکر یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی استفاده نکنید، می‌توانید قهوه سبز را با مواد زیر هم ترکیب نمایید:

۱. قهوه سبز با دارچین

۲.۳ سانتی‌متر از چوب دارچین را به یک فنجان آب اضافه کرده و اجازه بدهید یک شب بماند. صبح روز بعد از این آب برای تهیه قهوه سبز استفاده کنید. دارچین به تنظیم قند خون کمک می کند، حساسیت انسولین را بهتر می‌کند، کلسترول را کاهش می‌دهد و خاصیت ضد التهابی دارد.

۲. قهوه سبز با برگ نعنا

برگ نعنا را به قهوه سبز اضافه کرده بعد ۵ دقیقه جوشیدن میل کنید. نعنا باعث افزایش خاصیت کاهش وزن و سم‌زدایی قهوه سبز می‌شود.

۳. قهوه سبز با زنجبیل

یک قاشق چایخوری زنجبیل خرد‌شده را به قهوه سبز دم کرده اضافه کنید و بعد از ۵ دقیقه میل کنید.

۴. قهوه سبز با زردچوبه

ریشه زردچوبه با افزایش سوخت‌وساز، باعث کاهش وزن می‌شود. ریشه زردچوبه را به قهوه سبز اضافه کرده و اجازه بدهید ۳ دقیقه بجوشد.

قهوه سبز چیست و چه خواصی دارد؟
قهوه سبز را می‌توانید مثل قهوه معمولی دم کنید.

نتیجه‌گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

قهوه نوشیدنی متداولی است که خستگی را برطرف کرده و باعث بالا بردن میزان انرژی و تمرکز فرد می‌شود. برخی افراد بر ویژگی چربی‌سوزی و لاغری ناشی از مصرف قهوه سبز تاکید دارند، البته تحقیقات در زمینه اثرگذاری قهوه سبز یا قرص لاغری قهوه سبز روی لاغری و کاهش وزن کافی نیست. نکته مهم این است که مصرف قهوه سبز یا قرص لاغری قهوه سبز به ‌تنهایی اثرگذار نخواهد بود. برای رسیدن به وزن ایده‌آل باید در کنار مصرف قهوه سبز، رژیم لاغری، برنامه غذایی سالم و کم کالری و فعالیت ورزشی منظم داشته باشید تا در بلند مدت به ‌نتیجه برسید.

اگر به هر دلیلی قصد مصرف قهوه سبز یا قرص لاغری قهوه سبز دارید بهتر است پیش از هر اقدامی ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنید، چرا که تاثیر این ماده روی بدن هر فرد متفاوت است. می‌توانید سری به وب‌سایت دکترتو بزنید و از مشاوره دارویی آنلاین بهترین متخصصان و دکتر تغذیه برخوردار شوید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

یک بسته قرص لاغری قهوه سبز بی‌اس‌کی ۶۰ عددی ۷۵۰۰۰ تومان است.

بله، قرص قهوه سبز بدون نسخه از داروخانه و فروشگاه‌های معتبر آنلاین قابل خرید است.

قرص قهوه سبز بی اس کی (BSK Green Coffee) با همکاری و نظارت شرکت برایت هلند و با پروانه ساخت شرکت بنیان سلامت کسری در ایران تولید می‌شود.

قرص قهوه سبز بی اس کی (BSK Green Coffee) با همکاری و نظارت شرکت برایت هلند و با پروانه ساخت شرکت بنیان سلامت کسری بهترین قرص لاغری قهوه سبز است.

امتیاز شما به مقاله:
(3.9از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص لاغری قهوه سبز

  1. محسن گفت:

    من درحال مصرف دارو هستم ولی وزن کم نکردم علتش چی میتونه باشه

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      در کنار مصرف دارو باید ورزش را دوبرابر و رژیم غذایی را رعایت کنید
      در ضمن از نظر هورمون های تیروییدی هم باید چک شوید

  2. علیزاده گفت:

    سلام.من این محصول رو سفارش دادم ۳۰ عدد کپسول ۵۹۰،۰۰۰ تومن خریدم.اما الان اینجا خوندم ۶۰ عدد ۷۵۰۰۰ تومن. اعصابم خراب شد.

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      احتمالا از برند دیگر خریداری کردید
      یا دارو خانه تخلف کرده
      حتمن پیگیری کنید

    2. ناشناس گفت:

      سلام من هم سفارش دادم سی تاش پانصدونود تورو خدا اگه گرونه کنسل کنم اصلا اثری هم داره در لاغری؟ شصت تا ش هفتادو پنج تومان از کجا باید تهیه کنم

      1. همیار دکترِتو گفت:

        دوست عزیز
        این قرص در کنار ورزش موثر است.

  3. ناشناس گفت:

    سلام کپسول قهوه ورده عوارضی دارد

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      در برخی از افراد شاید علایم زیر رخ دهد:

      اختلال در خواب
      بیقراری و ایجاد اضطراب
      اختلال گوارشی مانند رفلاکس معده یا روده تحریک‌پذیر
      افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی

  4. ناشناس گفت:

    سلام کسانی که مشکل مثانه دارند میتونند از قرص لاغری قهوه سیز استفاده کنند

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      ایرادی ندارد

  5. خدیجه حاتمی گفت:

    سلام متاسفانه من همیشه به خودم قول میدم که قول این تبلیغات های فضای مجازی رو نخورم ولی باز هم این اشتباه رو تکرار میکنم منهم استفاده کردم با اینکه در کنارش ورزش هم میکردم نه تنها وزنم کم نشد بلکه ورم شدید هم در ناحیه شکم پیدا کردم امید وارم حماقتی که من کردم دیگر دوستان نکنند

  6. ناشناس گفت:

    سلام متاسفانه من همیشه به خودم قول میدم که قول این تبلیغات های فضای مجازی رو نخورم ولی باز هم این اشتباه رو تکرار میکنم منهم استفاده کردم با اینکه در کنارش ورزش هم میکردم نه تنها وزنم کم نشد بلکه ورم شدید هم در ناحیه شکم پیدا کردم امید وارم حماقتی که من کردم دیگر دوستان نکنند

  7. خانم قربانی گفت:

    فقط تبلیغ الکیه. هم من یک دوره مصرف کردم هم مادرم
    دریغ از ۵۰گرم کاهش وزن. پول درآوردن به چه قیمتی .منکه راضی نیستم و حلال نمیکنم همه جا هم میگم که تبلیغ الکیه

  8. پروفسور گفت:

    من کپسولش رو خریدم استفاده کردم خداشاهده حتی ۱ گرم هم کم نکردم، همش حرف همش کلاهبرداری، نخرید لطفا.

  9. ناشناس گفت:

    سلام من کپسول لاغری ورده راسفارش دادم آیا عوارض دارد آن را مصرف کنم لطفا راهنمایی کنید به قیمت ۳۰۰ هزار تومان خریدم ن م

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      درست است که قهوه سبز یا قرص لاغری قهوه سبز از منبع گیاهی است و عوارض خطرناک سایر قرص‌های لاغری مثل سنگینی قفسه سینه، تپش قلب، افت فشار یا حالت تهوع را ندارد، اما همانند هر محصول دیگری احتمال بروز عوارض هم دارد.

  10. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر منم همین دارو مصرف میکنم ولی هیچ تاثیری رو نداشته

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      قرص لاغری قهوه سبز در واقع مکمل غذایی است که از خاصیت چربی‌سوزی بالایی برخوردار است و جایگاه محبوبی میان افرادی دارد که به ‌دنبال کاهش وزن و کم کردن چربی‌های انباشته شده دور شکم هستند. مهم‌ترین ترکیب در قرص لاغری قهوه سبز، اسید کلروژنیک است که با کاهش اشتها و بالا بردن سوخت‌وساز بدن، سرعت چربی‌سوزی بدن را افزایش می‌دهد. این قرص به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش موثر خواهد بود و به تنهایی ممکنه اثرات مورد نظر شما را نداشته باشد.

      1. بی تو گفت:

        سلام خسته نباشید منم سفارش دادم باشگاه هم میرم رژیم هم میگیرم آیا تاثیر میزاره

        1. همیار دکترِتو گفت:

          دوست عزیز
          مصرف این دارو در کنار رژیم غذایی و ورزش مناسب است.

      2. ناشناس گفت:

        سلام دکتر خسته نباشید من دیابت دارم میتونم از قرص قهوه ورده استفاده کنم بایید این از کجا تهیه کنم سفارش دادم از اذربایجان کفته سی تاش پانصدونود الان اینجا خوندم شصت تاش زده هفتادو پنج هزار تومان هرچی زنگ میزنم کنسل کنم جواب نمیدن ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا تهیه کنم

        1. همیار دکترِتو گفت:

          دوست عزیز
          قیمتی که در مقاله بیان شده ممکنه برای قبل باشد.