نقطه جی چیست؟ همه چیز در مورد تحریک نقطه جی و ارگاسم زنان

آنچه در این مقاله می‌خوانید

نقطه جی یک ناحیه تحریک‌پذیر جنسی در زنان و مردان است. جی اسپات در زنان حدود ۲.۵ سانتی‌متر یا بیشتر در داخل دهانه واژن و در دیواره بالایی آن قرار گرفته است. این نقطه در مردان نیز درست در داخل راست روده قرار دارد و فرد می‌تواند پروستات را به صورت داخلی یا خارجی تحریک کند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

نقطه جی چیست؟ همه چیز در مورد تحریک نقطه جی و ارگاسم زنان

شاید یکی از بحث‌برانگیزترین موضوع‌ها در عملکرد جنسی نقطه جی باشد. اما آیا نقطه جی وجود دارد؟ آیا نقطه جی تنها در خانم‌ها است؟ یا آقایان هم این نقطه را در ناحیه تناسلی خود دارند؟ نقطه جی تا چه حد در ارگاسم مؤثر است؟ ارگاسم به کاهش استرس و بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند. اما شاید بسیاری از افراد از تأثیر نقطه جی در ارگاسم اطلاع نداشته باشند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. اگر در تحریک جنسی دچار مشکل هستید و از طریق تحریک نقطه جی نیز به نتیجه مورد نظرتان نمی‌رسید، بهتر است با یک سکس تراپیست مجرب یا دکتر زنان یا اورولوژیست مشاوره داشته باشید. متخصص سکس تراپی یا روانشناس باتوجه‌به نوع اختلال جنسی بهترین درمان را به شما معرفی می‌کند. برای تعیین وقت حضوری یا مشاوره آنلاین با روانشناس می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید.

نقطه جی چیست؟

جی اسپات یا نقطه جی چیست و در کجا قرار دارد؟ نقطه ی جی به انگلیسی G-spot، برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ توسط ارنست گروفنبرگ، متخصص زنان و زایمان به عنوان منطقه‌ای متمایز در ناحیه تناسلی خانم‌ها توصیف شد. از آن زمان نقطه جی یا نقطه گروفنبرگ موضوع بسیاری از بحث‌های جنسی و علمی است. پس از آن برخی متخصصان برای آقایان نیز نقطه جی را تعریف کردند. این ناحیه در واقع قسمتی از دستگاه تناسلی است. ماساژ نقطه جی در بسیاری از افراد لذت جنسی را افزایش می‌دهد. این ناحیه به تحریک جنسی بسیار حساس است.

با تحریک نقطه G انزال سریع‌تر شده و در برخی افراد ارضای جنسی شدیدتری اتفاق می‌افتد. البته تحریک و ارضای نقطه جی در افراد متفاوت است. برخی افراد نمی‌توانند این نقطه را پیدا کنند و یا تصور می‌کنند چنین ناحیه حساسی ندارند. حتی گاهی ممکن است فرد با تحریک این ناحیه حس ناخوشایند یا دردناکی داشته باشد. برخی دیگر از افراد نیز با تحریک نقطه جی شکل دیگری از ارگاسم یا ارضای جنسی را تجربه می‌کنند که در هیچ حالت دیگری دریافت نمی‌‌شود.

آیا نقطه جی از نظر علمی وجود دارد؟

دهه‌ها در رابطه‌ با نقطه جی بحث و تبادل نظر شده است. آیا این نقطه به عنوان یکی از روش های امیزش جنسی وجود دارد یا تنها یک افسانه است؟ نقطه جی ابتدا در خانم‌ها شناسایی شد. باید گفت واژن هر زن متفاوت است. انتهای سیستم‌های عصبی ممکن است در نقاط مختلف ناحیه تناسلی باشد. به همین دلیل برخی افراد به تکنیک‌ها و پوزیشن‌های خاص پاسخ داده و برخی دیگر پاسخ نمی‌دهند. در واقع نقطه جی می‌تواند تنها یک نقطه یا چند نقطه از ناحیه تناسلی باشد. به همین دلیل تشخیص آن دشوار است.

طبق مطالعات محققان دانشگاه اکوئیلا ایتالیا شواهد فیزیولوژیکی برای اثبات وجود نقطه جی پیدا شده است. با استفاده از سونوگرافی واژینال محققان بافت ضخیم‌تری بین واژن و مجرای ادرار پیدا کردند. این قسمت دقیقاً ناحیه‌ای است که تصور می‌شود نقطه جی آنجا قرار دارد. البته این نقطه را در زنانی که ارگاسم واژینال داشته‌اند، پیدا کرده‌اند. در خانم‌هایی که ارگاسم کلیتورال را تجربه کرده‌اند، این مورد گزارش نشده است.

نقطه جی در زنان کجاست؟

شاید پس از آشنایی با نقطه جی از خود بپرسید نقطه جی خانم‌ها یا نقطه جی زن کجاست؟ باید بگوییم نقطه G بخش متمایزی از آناتومی دستگاه تناسلی زنان نیست. نقطه جی بخشی از شبکه کلیتورال است. در واقع برای تحریک نقطه g در زنان باید قسمتی از کلیتوریس را تحریک کرد.

کلیتوریس بزرگ‌تر از چیزی است که ما تصور می‌کنیم. در قسمتی که لب‌های داخلی به هم می‌رسند، ناحیه‌ای وجود دارد که نوک کلیتوریس به دو قسمت تقسیم می‌شود. ناحیه تحریک‌پذیر از این قسمت شروع شده تا قسمت‌های داخلی واژن امتداد دارد. به همین دلیل برای پیداکردن نقطه جی باید موقعیت‌های مختلف را امتحان کرد.

البته در خانمی به خانم دیگر این ناحیه متفاوت است. به همین دلیل شاید یافتن نقطه جی در زنان کمی دشوار باشد. اما درصورتی‌که این ناحیه پیدا شود، باعث انزال خانم‌ها شده و در رسیدن به ارگاسم واژن نیز کمک می‌کند.

چگونه نقطه جی زنان را پیدا کنیم؟

برای برخی افراد پیداکردن نقطه G کمی دشوار است. بعضی هم فکر می‌کنند عمل زیبایی واژن مانع از پیدا کردن جی اسپات می‌شود. در واقع روی هیچ تصویری از آناتومی بدن انسان نمی‌توان این ناحیه را مشخص کرد. بهتر است برای پیداکردن نقطه جی به جای جستجوی آن در زمان فعالیت جنسی خودتان برای یافتن آن تلاش کنید. نقطه جی در دیواره قدامی واژن حدود ۵ تا ۸ سانتی‌متر بالاتر از دهانه واژن قرار دارد.

برای پیداکردن آن به پشت دراز بکشید. کف دست خود را بالای واژن قرار داده و یک یا دو نگشت خود را روی واژن قرار دهید. با حرکت انگشت به سمت داخل واژن بافت مجرای ادراری (اسفنج مجرای ادراری) شروع به متورم شدن می‌کند. این ناحیه متورم در واقع نقطه جی است. در ابتدا با لمس این ناحیه در خانم‌ها حسی مثل نیاز به ادرار ایجاد می‌شود. بعد از چند ثانیه ممکن است به حس خوشایندی تبدیل شود. اما برای برخی خانم‌ها بدون توجه به مدت‌زمان تحریک لمس این ناحیه ناخوشایند باقی می‌ماند.

چگونه نقطه جی زنان را پیدا کنیم؟
نقطه جی در دیواره قدامی واژن حدود ۵ تا ۸ سانتی‌متر بالاتر از دهانه واژن قرار دارد.

خانم‌ ها چگونه از طریق نقطه جی به ارگاسم می‌ رسند؟

ازآنجایی‌که نقطه جی ناحیه حساسی در خانم‌ها محسوب می‌شود، تحریک آن به ارگاسم کمک می‌کند. برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است راه‌های زیر را امتحان کنید:

  • انواع مختلف تحریک مانند نوازش، حالت ارتعاشی یا فشار را برای افزایش میل جنسی زنان امتحان کنید.
  • سعی کنید از یک وسیله جنسی منحنی مخصوص تحریک نقطه جی استفاده کنید.
  • برای دسترسی بهتر به این ناحیه پوزیشن‌های سکس را تغییر دهید.
  • فشار و تحریک را به چندین ناحیه مختلف واژن اعمال کنید. به احساس خوب یا متفاوتی که ایجاد می‌شود، توجه کنید.
  • می‌توانید خودتان به‌تنهایی نقطه جی را کاوش کنید. در این حالت ریتم راحتی را پیدا کرده و کنترل بیشتری دارید.

پوزیشن مناسب سکس جهت تحریک نقطه جی خانم‌ ها چیست؟

اگر می‌خواهید در حین مقاربت جنسی تحریک جی اسپات زنان را تجربه کنید، پوزیشن‌های خاصی برای آن وجود دارد. پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌دهد، بر حرکات خود کنترل بیشتری داشته باشید. در این حالت می‌توانید بفهمید از چه نوع تحریکی بیشتر لذت می‌برید. پوزیشن‌های جنسی زیادی وجود دارد که می‌تواند در رسیدن به این هدف مؤثر باشند. در این مطلب سه مورد را به شما معرفی می‌کنیم:

انواع پوزیشن برای تحریک جی اسپات خانم‌هاروش انجام آن
پوزیشنی که زن بالا قرار دارداین پوزیشن به زن اجازه می‌دهد کنترل کاملی روی ریتم، عمق و زاویه نفوذ داشته باشد و می‌تواند روی یافتن نقطه جی تمرکز کنید. فقط به جای بالا و پایین رفتن از حرکت جلو و عقب استفاده کند. در این صورت نقطه جی تحریک می‌شود.
پوزیشن دخول از پشتپوزیشن دخول از پشت یکی از راه‌های عالی برای دستیابی به نفوذ عمیق‌تر در طول رابطه جنسی است. برای انجام این پوزیشن فرد باید روی دست و زانوها قرار بگیرد. همسر باید پشت سر باشد. زن در زمان دخول سعی کند روی ساعدهای خود قرار گرفته و باسن خود را به عقب فشار دهد. در این حالت زاویه دخول تغییر کرده و موقعیتی که برای او مناسب‌تر باشد، پیدا می‌شود.
پوزیشنی که مرد بالا قرار بگیرددر این حالت تحریک بیشتر اما عمق نفوذ کمتر است. در این پوزیشن زن باید به پشت دراز بکشد و پاهای خود را باز کند. به‌طوری‌که پاهای همسر روی پاهای زن قرار گیرد. در این حالت دخول عمق کمتری داشته و حس تنگ بودن واژن ایجاد می‌شود. اصطکاک بیشتر راهی عالی برای رسیدن به ارگاسم است.
روش‌های تحریک نقطه جی چیست؟

نکاتی برای داشتن رابطه جنسی سالم در خانم‌ ها

هیچ استراتژی یا شیوه جنسی وجود ندارد که برای همه خانم‌ها مناسب باشد. رابطه جنسی خوب رابطه‌ای است که هر دو نفر از آن رضایت داشته باشند. اگر شما جز آن دسته از خانم‌ها هستید که با تحریک و ارضای نقطه G به حداکثر ارگاسم می‌رسید، می‌توانید موارد زیر را امتحان کنید:

  • موقعیتی را امتحان کنید که اجازه دخول از پشت را می‌دهد. در این حالت تحریک نقطه جی بهتر می‌شود.
  • در هنگام رابطه جنسی از همسرتان بخواهید هم‌زمان با تحریک نقطه G با دست ناحیه کلیتوریس را تحریک کند. تحریک هم‌زمان کلیتوریس و نقطه جی لذت جنسی را به اوج می‌رساند. اگر همچنان به عنوان یک خانم احساس سردمزاجی دارید، درمان سرد مزاجی زنان با داروهای گیاهی می‌تواند به شما برای کسب لذت بیشتر در رابطه جنسی کمک کند.
چگونه رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟
رابطه جنسی خوب رابطه‌ای است که هر دو نفر از آن رضایت داشته باشند.

نقطه جی در مردان کجاست؟

نقطه جی در آقایان اغلب نقطه پی نامیده می‌شود. پی مخفف کلمه پروستات است. پروستات غده‌ای به اندازه گردو است که درست در زیر مثانه قرار گرفته است. پروستات باعث ایجاد ارگاسم سریع و قدرتمند می‌شود. اما عملکرد اصلی آن چیز دیگری است. این غده با تولید مایع منی و کمک به زنده ماندن اسپرم‌ها پس از خروج از آلت تناسلی به تولیدمثل کمک می‌کند. در واقع در آقایان نقطه تحریک جنسی پروستات می‌باشد.

این نقطه حدود دو اینچ در راست‌روده و به سمت شکم قرار دارد. تحریک جی اسپات مردان به این دلیل است که پروستات دارای تعداد زیادی عصب است. ارضای نقطه G در مردان می‌تواند راه جدیدی برای افزایش لذت جنسی باشد و آقایان می‌توانند در صورت تمایل آن را امتحان کنند.

متن انگلیسی: «The “male G-spot” is also called the P-spot; the “P” stands for prostate. The prostate is a walnut-sized gland located just below the bladder. The prostate primarily aids in reproduction by producing seminal fluid and helping sperm live long and prosper after they’re propelled from the penis.»
ترجمه فارسی: «نقطه G مردان را نقطه P نیز می‌نامند. P مخفف پروستات است. پروستات غده‌ای به اندازه گردو است که درست زیر مثانه قرار دارد و در درجه اول با تولید مایع منی به تولید مثل کمک می‌کند و باعث می‌شود تا اسپرم‌ها پس از بیرون رانده شدن از آلت تناسلی مردان، عمر طولانی‌تری داشته باشند.»

به نقل از سایت healthline

پروستات در کجا قرار دارد؟

پروستات در کجای بدن قرار دارد؟ همان‌طور که گفتیم نقطه G در مردان همان پروستات است. پروستات غده‌‌ای است که در نزدیکی مجرای ادرار قرار گرفته است. در جنین با جنسیت پسر هورمون‌هایی به نام آندروژن شروع به تشکیل پروستات می‌کنند. پس از رسیدن به مرحله بلوغ این هورمون‌ها فعالیت پروستات را آغاز می‌کنند. پروستات داخل بدن بین آلت تناسلی و راست‌روده (قسمتی که به مقعد منتهی می‌شود.) قرار گرفته است. پروستات دقیقاً زیر مثانه بوده و می‌توان با روش‌هایی آن را تحریک کرد.

پروستات در کجا قرار دارد؟
پروستات غده‌‌ای است که در نزدیکی مجرای ادرار قرار گرفته است.

پیداکردن نقطه جی در مردان، در زیر آلت تناسلی

در واقع پیداکردن نقطه G در آقایان به دو طریق ممکن است. داخلی و خارجی. هر دو حالت می‌توانند احساس خوشایندی ایجاد کنند. انتخاب آن به‌راحتی شما و همسرتان بستگی دارد:

  • ارضای نقطه جی به‌صورت داخلی: اگر می‌خواهید این نقطه را از نزدیک احساس کنید، مقعد مستقیم‌ترین راه ممکن است. نقطه پی در حدود ۲ اینچ (۵ سانتی‌متر) داخل راست‌روده قرار گرفته است و می‌توان با دخول انگشت آن را احساس کرد.
  • ارضای نقطه جی به‌صورت خارجی: شما می‌توانید پروستات را به‌صورت غیرمستقیم از طریق پرینه تحریک کنید. پرینه در واقع حد واسط بین کیسه بیضه و مقعد است. اگر شما یا همسرتان به دنبال گزینه‌ای هستید که نفوذی نداشته باشد، این روش بهترین روش افزایش لذت جنسی است.

چگونه پروستات (نقطه پی) آقایان تحریک می‌ شود؟

این نوع لذت جنسی شاید برای آقایان جدید باشد. به همین دلیل باید برای تحریک آن به‌آرامی پیش رفت. اگر می‌خواهید از روش تحریک نقطه پی به‌صورت داخلی استفاده کنید، باید چند مورد را در نظر بگیرید. برای دخول انگشت از روغن استفاده کنید. روغن اصطکاک را بیشتر کرده و از پارگی یا حس درد جلوگیری می‌کند.

ازآنجایی‌که محیط مقعد تمیز نبوده و باکتری‌هایی در آن وجود دارد، بهتر است از کاندوم یا دستکش لاتکس استفاده کنید. به همین دلیل شاید تحریک نقطه G آقایان به‌صورت خارجی گزینه بهتری باشد و هر دو نفر از آن لذت ببرند.

مراحل تحریک نقطه جی در آقایان چگونه است؟

زمانی که هر دو در آرامش هستید، با ماساژ خارجی پروستات تحریک را آغاز کنید. با نوک انگشتان اشاره و میانی قسمت پرینه را ماساژ داده و یا فشار دهید. میزان فشار را تغییر داده و سرعت‌های مختلف ماساژ را آزمایش کنید تا بهترین حالت ممکن پیدا شود. در این شرایط از دست دیگر خود برای ماساژ قسمت‌های دیگر ناحیه تناسلی مانند آلت تناسلی یا بیضه‌ها استفاده کنید.

می‌توانید این کار را ادامه داده و به اوج لذت جنسی همسر خود کمک کنید. همچنین می‌توانید در این مرحله روی انگشت خود روغن مالیده و به‌آرامی انگشت خود را به سمت مقعد حرکت دهید. با ورود انگشت به مقعد می‌توان پروستات را احساس کرد. برجستگی شبیه به نوک بینی داخل مقعد حس می‌شود. پس از پیداکردن این نقطه انگشت خود را حرکت داده و در مورد احساس همسرتان از او سؤال کنید. ماساژ پروستات در برخی مواقع می‌تواند باعث آزاد شدن ترشحات شیری شود. این حالت کاملاً طبیعی بوده و نشان‌دهنده نزدیکی به ارگاسم است.

علت لذت جنسی آقایان با تحریک پروستات چیست؟

دقیقاً مشخص نیست که چرا تحریک پروستات باعث لذت جنسی می‌شود. در یک نظریه بیان شده است که مجموعه‌ای از اعصاب متصل به پروستات وجود دارد. این اعصاب که شبکه پروستات نامیده می‌شوند، از قسمت تحتانی شبکه لگن تا نزدیک ستون فقرات امتداد دارند. پروستات، آلت تناسلی و پیشاب‌راه همگی به این اعصاب متصل هستند. ارگاسم ممکن است این اعصاب را فعال کرده و منجر به لذت جنسی شود.

نظریه دوم این لذت را مربوط به مغز می‌داند. هنگام توجه بیشتر به پروستات فرد به‌مرور لذت بیشتری می‌برد. در صورت تمرکز و تحریک پروستات مغز فرمان لذت بیشتر از تحریک پروستات را ارسال می‌کند. در این فرایند هر بار که پروستات تحریک شود مغز انتظار لذت بیشتری دارد.  

علت لذت جنسی آقایان با تحریک پروستات چیست؟
در صورت تمرکز و تحریک پروستات مغز فرمان لذت بیشتر از تحریک پروستات را ارسال می‌کند.

آیا تحریک نقطه G در همه آقایان خوشایند است؟

تحریک پروستات تا حدودی اکتسابی بوده و همه افراد طرف‌دار آن نیستند. همچنین برای پیداکردن رویکرد مناسب به آزمون‌ و خطا نیاز است. ممکن است با ارتباط بیشتر به حس بهتری دست پیدا کنید. اما در مواقعی ممکن است هر دو علاقه‌ای به این کار نداشته باشید. در این حالت می‌توان از روش‌های دیگر تحریک جنسی استفاده کرد.

آیا پس از انجام رادیکال پروستاتکتومی می‌ توان از تحریک نقطه پی لذت برد؟

در طی این جراحی پروستات از بدن خارج می‌شود. در این حالت شخص دیگر نمی‌تواند از تحریک پروستات (نقطه پی مردان) به لذت جنسی برسد. اما به‌طورکلی می‌توان لذت جنسی را تجربه کرد. این جراحی یکی از گزینه‌های درمانی برای سرطان پروستات است. اگر سرطان از پروستات سرایت نکرده باشد، از این جراحی استفاده می‌شود.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

تحریک نقطه جی برای همه خانم‌ها و آقایان خوشایند نیست. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، به‌هیچ‌وجه نگران نباشید. روش‌های زیادی برای تحریک و لذت جنسی وجود دارد. اما اگر به‌طورکلی در رابطه جنسی مشکل داشته و دچار اختلالات جنسی هستید، حتماً با متخصص سکس تراپی صحبت کنید. سکس تراپیست با معاینه و بررسی شرایط شما درمان را شروع می‌کند.

برای پیداکردن متخصص سکس تراپی، دکتر متخصص زنان و در موارد بروز مشکل جنسی دکتر روانپزشک می‌توانید به لیست پزشکان در سایت دکترتو مراجعه کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین زنان زایمان و نازایی و مشاوره آنلاین روانپزشک نیز وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

نقطه جی کجاست؟ پیدا کردن نقطه g کمی دشوار است و نقطه جی در زنان و مردان متفاوت است. جی اسپات در زنان حدود یک اینچ (۲.۵ سانتی‌متر) یا بیشتر در داخل دهانه واژن و در دیواره بالایی آن (نزدیکترین فاصله به ناف) قرار دارد. این نقطه در مردان نیز درست در داخل راست روده قرار دارد و فرد می‌تواند پروستات را به صورت داخلی یا خارجی تحریک کند.

جی اسپات در زنان در قسمت پایین کلیتوریس است. کلیتوریس یک ناحیه حساس و باعث ایجاد ارگاسم در بعضی خانم‌ها است. این ناحیه بالای واژن و مجرای ادرار است و می‌تواند به اندازه یک نخود کوچک یا به اندازه یک انگشت شست باشد.

ماساژ نقطه جی یا تحریک آن در بعضی خانم‌ها باعث ارگاسم و انزال می‌شود.

سطح قدامی واژن با فوندوس (ناحیه گنبدی شکل) مثانه و مجرای ادرار در ارتباط است.

تحریک نقطه جی مردان با تحریک پرینه متفاوت است. پرینه ناحیه بین بیضه تا مقعد است و ممکن است لمس آن برای مردان تحریک‌آمیز باشد.

ارگاسم با دست مهم‌ترین نتیجه از نحوه تحریک نقطه جی تحریک نقطه g مردان و زنان است. نقطه جی در زنان با آلت تناسلی مردان هم تحریک می‌شود.

قرمزی و تورم، احساس درد، کبودی و خارش از عوارض تزریق فیلر به جی اسپات است.

از نظر علمی بله، ناحیه جی در همه افراد وجود دارد اما میزان تحریک و مکان دقیق قرارگیری آن در بدن متفاوت است.

امتیاز شما به مقاله:
(3.3از5)
دسته بندی:
منبع:
عاشق نوشتن، یادگیری و تجربه‌های جدید ... با هر بار نوشتن بیشتر یاد می‌گیرم. خوشحالم در دکترتو فرصت تولید محتوا در دنیای پزشکی و ارتقاء سلامت جامعه را دارم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره نقطه جی

  1. مهدی گفت:

    با سلام
    آیا تحریک نقطه جی در آقایان به روش داخلی باعث گشادی مقعد میشود؟

    1. نقطه گفت:

      اگه هرشب انجامش ندی و از انگشت‌های زیادی یا شئ بزرگی استفاده نکنی نه، درواقع کمی متورم و شل میشه ولی در گذره زمان برمیگرده به حالت اول فقط نباید این کار یه عادت بشه، حتی بین همجنسگراها هم حداکثر ماهی یبار انجام میدن.

  2. سعید گفت:

    سلام من ۳۰ سالمه و تازه ازدواج کردم حدود ۷ ساله مواد و ترک کردم و از اون موقع زود انزالی شدید دارم زیر یک دقیقه پیش اومده هنگام معاشقه با همسرم ارضا شدم بدون هیچ دخولی تاخیری استفاده میکنم ولی بازم زیاد دوام نمیاره زود ارضا میشم دکترم روم نمیشه برم همسرم با اینکه دوست دخترم بوده قبلا میدونه ولی میگه اشکالی نداره میدونم الکی میکه ولی نمیدونم چیکار کنم

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      زودانزالی علل روحی و جسمی دارد. درمان زودانزالی توسط متخصص روانپزشکی صورت می گیرد و مشکلی نیست که تنها در شما وجود داشته باشد و از پیگیری درمان شرمسار باشید. توصیه می شود برای بررسی علت اصل و درمان از این لینک نوبت متخصص روانپزشکی گرفته و برای درمان مراجعه کنید.
      متخصص روانپزشک

  3. ناشناس گفت:

    با سپاس

  4. ناشناس گفت:

    نقطه جی در آقایان نیازی به تحریک نداره!

  5. سپید گفت:

    دکترجان من یک خانومم واگه رابطه از مقعد نباشه و نقطه جی رو باهاش تحریک نکنم عمرا به ارگاسم نمیرسم نمیدونم چرا همه راههارو امتحان کردم فقط با رابط مقعدی همزمان با تحریک نقطه جی باشه تا به ارگاسم برسم دررابطه ازواژن به انزال میرسم اما ارگاسم نه

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      از رابطه واژینال نیز نقطه جی قابل دستیابی و تحریک است. رابطه مقعدی در طولانی مدت عوارضی در پی دارد.

    2. فاطی گفت:

      خانوم ۲۷ ساله ای هستم و فقط ار ناحیه ی نقطه جی ب ارگاسم میرسم راه حلی وجود داره؟؟؟؟؟؟

    3. ناشناس گفت:

      با سپاس

  6. ناشناس گفت:

    عالی بود

  7. محمد خسروی گفت:

    آیا تحریک G spot خانم ها از طریق اورال سکس امکان پذیره؟!

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      نقطه جی در کف لگن قرار دارد و رابطه واژینال این نقطه را تحریک می کند.

      1. رضا نوروزی گفت:

        دکتر این نظریه صحت داره که میگن تحریک تقطه جی در آقایان باعث افزایش طول آلت تناسلی میشی؟

      1. ن گفت:

        این مطلب عالی بود

  8. اصغر اغا گفت:

    عالی بود مطلب

    1. ناشناس گفت:

      عااااااا

      1. ناشناس گفت:

        عالی

    2. ناشناس گفت:

      سلام خیلی عالی بود آموزنده بود من هم با نقطه جی اقایان موافقم این کار توان جنسی بالا می بره ولذت چند برابر می کنه پیشنهاد می کنم انجام بدهید با نکات بهداشتی

  9. مهدیار گفت:

    آقا نقطه جی مردانه رو چجوری تحریک کنم کسی راه حلی براش داره هر کاری میکنم به تحریک نقطه جی نمیرسم لطفا جواب بدید کمک کنید

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در واقع پیداکردن نقطه G در آقایان به دو طریق ممکن است. داخلی و خارجی. هر دو حالت می‌توانند احساس خوشایندی ایجاد کنند. انتخاب آن به‌راحتی شما و همسرتان بستگی دارد. هر دو روش در مقاله ذکر شده است.

      1. شهرزاد گفت:

        سلام من خانم هستم نقطه جی دردناکی دارم احساس ارگاسم ندارم راه حل بدین ممنون

    2. دکتر مستور گفت:

      همسر شما باید از انگشتان استفاده کند اما در صورتی که ارامش کامل جهت انجام این کار وجود نداشت٫ از آن صرف نظر نمایید.

    3. سینا گفت:

      سلام من یک پسرم و دوست دارم خودمو در اختیار مردان بزرگتر از خودم قرار بدم اما شرایط یاری نمیکنن. لطفا پیشنهاد بدین چکار کنم عمرم داره هدر میره

      1. همیار دکترتو گفت:

        همراه عزیز سلام
        با توجه به شرایط خاصی که دارید توصیه میکنم به روانشناس مراجعه کنید و در این مورد مشورت بگیرید.
        فوق تخصص روانشناسی

      2. ناشناس گفت:

        بیا اوکیت کنم

      3. علی گفت:

        بیا اوکیت کنم

  10. ای شاپ گفت:

    عالی بود خیلی مطالب جالبی داشتی هرروز سایت شما رو بررسی میکنم ای شاپ http://ishoop.ir

    1. همیار دکترتو گفت:

      سلام همراه گرامی
      خوشحالیم که مارو دنبال می کنین

      1. ee گفت:

        سلام..من خانم هستم وقتی همسرم دخول انجام میده هیچ حسی ندارم واقعا تا بحال تجربه ی ارگاسم دخول رو نداشتم ولی وقتی بین دو پا آلتش رو می‌ذاره بقول معروف چوچوله ارگاسم رو تجربه میکنم.ولی دوس دارم حین دخول ارگاسم داشته باشم..چیکار کنم

        1. همیار دکترِتو گفت:

          دوست عزیز
          بهتره از پوزیشن های جنسی که زن روی مرد قرار می گیرد استفاده کنید که تماس و کنترل توسط زن بیشتر است.

    2. بهزاد ح گفت:

      عالی بود بسیار مچکرم ولی بنده قبل از اینکه به ارگاسم برسم ترشح منی خیلی زیادی دارم که علاوه بر همسرم خودم هم اذیت میشم و به محض اینکه صحبت سکس پیش میاد ترشح منی شروع میشه چکار باید انجام بدم ? مچکرم از راهنمائی شما