تحریک جنسی و روش های آن؛ نقاط تحریک پذیر بدن زن و مرد

آنچه در این مقاله می‌خوانید

تحریک جنسی اقداماتی است فرد را از نظر ذهنی و جسمی برای سکس آماده می‌کند. دقت داشته باشید که یک تحریک جنسی خوب، کلید داشتن یک سکس خوب است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

تحریک-جنسی

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید:

تحریک جنسی به معنای تحریک شدن افراد برای انجام رابطه جنسی یا سکس است. این تحریکات شامل تغییرات فیزیکی بدن و تغییرات روحی و روانی است. بعد از تحریک شدن، آلت تناسلی مرد و کلیتوریس زن معمولا به حالت نعوظ (سخت و سفت شده) و حساس در می آیند. علاوه بر این احساس خیس شدن در واژن یا نوک آلت تناسلی مردان رخ می‌دهد. این تغییرات فیزیکی برای آماده کردن بدن برای سکس است.

در دکترتو می‌توانید با بهترین روانشناس و سکس تراپیست در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

تحریک جنسی به چه ص‎ورت رخ می‌دهد؟

شما ممکن است در اثر محرک‌های جنسی از نظر جنسی تحریک شوید و تمایلی به برقراری رابطه جنسی در شما ایجاد شود. محرک‌ها شامل تخیلات و فکرکردن در مورد سکس، یا خواندن، نوشتن و دیدن مطالب و موارد شهوت انگیز هستند. همچنین زمانی که قسمت‌های خاصی از بدن شما که حساسیت بیشتری دارد، لمس شود هم ممکن است تحریک جنسی رخ دهد. به این نقاط از بدن هر فرد اصطلاحاً نقاط تحریک‌پذیر یا erogenous zones گفته می‌شود. البته همه افراد به‌سادگی با لمس تحریک نمی‌شوند.

تحریک جنسی شامل تحریک روانی (در نتیجه برخی تخیلات با صحبت یا دیدن یا خواندن چیز خاصی) و تحریک جسمانی (با استفاده از اعمال فیزیکی) است. اگرچه این دو حالت تحریک عموماً همراه با هم هستند و به‌عنوان مکمل یکدیگر عمل می‌کنند، اما برخی افراد ممکن است با یکی از آنها به‌تنهایی هم به‌خوبی تحریک شوند. باید دانست که فرایند تحریک شدن به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد. برای مثال هر یک از عوامل زیر بر این تحریک جنسی تأثیر می‌گذارند:

  • شرایط سلامت قلبی – عروقی و سیستم گردش خون.
  • شرایط خاص سلامت روانی مانند افسردگی و اضطراب.
  • مشکلاتی که در روابط عاطفی وجود دارند.
  • باورهای جنسی غلط یا درست.
sexual-arousal
تحریک جنسی یکی از مراحل مهم برای داشتن یک سکس خوب است.

آموزش تحریک مرد و زن در رابطه جنسی

اگر قصد دارید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید، می‌توانید از روش‌های زیر برای برانگیختن میل جنسی در خودتان و همسرتان استفاده کنید.

۱. تحریک جنسی با موزیک

تهیه یک لیست از آهنگ‌هایی که به شما احساس اعتمادبه‌نفس و آرامش می‌دهند و شنیدن آنها، از جمله راه‌های مؤثر برای برانگیختن میل جنسی است. با این کار شما می‌توانید به‌خوبی برای برقراری رابطه جنسی آمادگی پیدا کنید.


۲. فشارهای روحی را از بین ببرید.

وقتی ذهنتان درگیر مسئله دیگری باشد، ذهن شما به‌صورت طبیعی مقاومتی در برابر تحریک شدن دارد. فراهم‌کردن یک فضای آرام و مقاومت نکردن در مقابل محرک‌های جنسی، به تحرک جنسی کمک می‌کند. اگر نگرانی خاصی دارید، به‌ویژه در مورد میل و اشتیاق جنسی خودتان، تحریک‌پذیری می‌تواند کمی برای شما دشوار شود. می‌توانید از خاطره‌نویسی و سؤالات انگیزشی، ورزش‌های هوازی و تمرین‌های کاهش استرس (مدیتیشن) برای مدیریت استرس خود قبل از رابطه جنسی استفاده کنید.


۳. استفاده از نورهای مناسب در فضا

نورهایی با رنگ گرم می‌توانند جو مناسب و آرامی در محیط ایجاد کنند. بهتر است شدت نورهایی که بالا می‌تابند را کم یا آنها خاموش کنید. روی لامپ‌ها را با کاور مخصوص بپوشانید تا میزان نور کمتر شود. همچنین روشن‌کردن شمع می‌تواند محیط خوبی برای تحریک جنسی بهتر ایجاد کند.


۴. مراقبت‌های فردی را در اولویت قرار دهید.

مراقبت از خود به شما کمک می‌کند تا با بدن خود ارتباط بهتری داشته باشید و از نظر ذهنی در آرامش بیشتری باشید. با ورزش‌کردن، رژیم غذایی سالم و داشتن سرگرمی‌ها و تفریحات مناسب، سلامت جسمی و ذهنی را برای خود فراهم کنید.


۵. متون تحریک کننده بخوانید.

خواندن کتاب‌های تحریک کننده یا پیام‌های شهوت برانگیز از طرف همسر می‌تواند منجر به تحریک جنسی شود. همچنین می‌توانید به صداهای شهوت انگیز و حشری کننده گوش کنید.

نمی‌دونی چطوری رابطه جنسی بهتری داشته باشی؟

همین الان مشاوره بگیر

۶. در آیینه نگاه کنید.

اگر در حین پیش نوازی یا رابطه جنسی بتوانید در موقعیتی قرار بگیرید که آیینه‌ای در مقابل شما باشد، به شما کمک می‌کند که بهتر تحریک شوید. علاوه بر این در این حالت شما دید بهتری به خودتان و همسرتان دارید و در حین رابطه واکنش‌های یکدیگر را به‌خوبی می‌بینید. این حالت می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی در حین سکس هم کمک کند.


۷. از دوش گرفتن‌های دونفره غافل نشوید.

دوش گرفتن با یکدیگر و معاشقه زیر دوش آب از روش‌های بسیار مؤثر و سریع برای تحریک جنسی است. استفاده از کف و شستن بدن همسرتان به شما کمک می‌کند احساس تازه‌ای داشته باشید و بهتر تحریک شوید.


۸. خودتان یا همسرتان را مجبور به تحریک جنسی نکنید.

افراد زیادی هر زمان که همسرشان درخواست برقراری رابطه جنسی دارد، برای اینکه او ناراحت نشود می‌پذیرند، حتی اگر خودشان آمادگی سکس نداشته باشند. این کاری اشتباه است. تحریک شدن و داشتن یک سکس خوب در حالتی که برای آن آماده نیستید، کمی سخت است. این امر مانند این است که شما بخواهید یک وعده غذایی بسیار خوب و خوشمزه را در هنگامی که کاملاً سیر هستید بخورید، قطعاً طعم خوبی خواهد داشت اما شما به‌اندازه زمانی که گرسنه هستید، از آن لذت نخواهید برد.

محافظت از سکس و مسائل جنسی در یک رابطه برای داشتن یک رابطه سالم لازم است. اما بسیار مهم است که شما و همسرتان هر دو احساس راحتی داشته باشید و اجبار و اصراری را حس نکنید. زمانی که آمادگی سکس ندارید باید بتوانید این موضوع را به همسر خود بگویید. رعایت این نکته به شما کمک می‌کند تا رابطه بهتری داشته باشید و با تحریک بهتر در زمان مناسب‌تر، سکس بهتری داشته باشید.


۹. برای تحریک شدن به خودتان زمان دهید.

باید بدانید که زنان نسبت به مردها دیرتر تحریک (شهوتی) شده و زمان بیشتری برای آمادگی برای سکس لازم دارند. خیلی از خانم‌ها به‌جای اینکه به خودشان زمان بدهند، دچار احساس ناامیدی و ناتوانی می‌شوند.

رابطه جنسی بخش مهمی از رابطه است و به هدف داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما و همسرتان انجام می‌شود و نباید شبیه کارهای روزمره دیگر شود. بهتر است هر دوی شما زمان بیشتری را به‌پیش نوازی (یکی از مراحل رابطه جنسی) بپردازید تا هر دو به‌خوبی تحریک شوید.


۱۰. قبل از شروع رابطه جنسی خودتان را تحریک کنید.

در یک مطالعه نشان داده شد که حدود ۸۵ درصد از مردان حالتی به اسم تحریک فی‌البداهه یا آنی دارند، درصورتی‌که فقط ۱۵ درصد از زنان این حالت را دارند. هر فردی با دیگری متفاوت است، برخی با روش‌های شنیداری مثل صحبت‌کردن در مورد مسائل مربوط به سکس یا خواندن داستان شهوت انگیز تحریک می‌شوند. برخی دیگر دیداری هستند و با دیدن صحنه‌های حشری کننده، تحریک می‌شوند. سعی کنید قبل از شروع سکس، با شناختی که از رفتار جنسی خودتان دارید، به تحریک خود کمک کنید.

sexual-arousal
صحبت‌کردن در‌مورد مسائل جنسی خارج از اتاق خواب، می‌تواند به تحریک جنسی کمک کند.

۱۱. خارج از اتاق‌خواب و در زمان‌های دیگر هم در مورد مسائل جنسی با همسرتان صحبت کنید.

اگر فقط در اتاق‌خواب با همسر خود در مورد مسائل جنسی و سکس صحبت می‌کنید، فشار روانی زیادی روی هر دوی شما ایجاد می‌شود که تحریک‌پذیری را کاهش می‌دهد.

سعی کنید خارج از اتاق‌خواب و در زمان‌هایی غیر از زمان سکس با یکدیگر در مورد کارهایی که شما را تحریک می‌کنند یا برعکس باعث می‌شوند شما از حس و حال رابطه جنسی خارج شوید، صحبت کنید. همچنین می‌توانید در مورد تخیلات و تصورات جنسی‌تان یا کارهایی که اگر همسر شما انجام دهد شما را به‌شدت تحریک می‌کند، با او صحبت کنید. فقط فراموش نکنید که این صحبت‌ها فقط به اتاق‌خواب محدود نشود.


۱۲. فقط به فکر ارضای خودتان نباشید.

به‌عبارت‌دیگر علاوه بر نیازهای خودتان به نیازهای همسرتان هم توجه داشته باشید. درست است ارگاسم احساس بسیار خوبی به همراه دارد، اما لذت دوطرفه در رابطه بسیار بهتر از ارگاسم است. اگر شما فقط بر ارگاسم و لذت جنسی خود تمرکز کنید، ممکن است سردی در رابطه جنسی و همچنین مشکلاتی در رابطه عاطفی را تجربه کنید.

۱۳. استفاده جمله و یا کلمات تحریک کننده در رابطه جنسی

یکی از راه‌های مؤثر و مهم تحریک جنسی صحبت‌کردن به زبان و بیان ویژه رابطه جنسی یا به اصلاح حشری کننده است. در کل لحن شما و انتخاب کلمات شهوت برانگیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد. تعریف کردن از بدن یکدیگر، تعریف کردن از نوع پوشش در زمان سکس، صحبت در مورد تخیلات و علایق جنسی فرد مقابل در حین سکس، استفاده از جملاتی که به فرد مقابل اعلام می‌کند شما خود را در اختیار او گذاشته‌اید و به او آزادی عمل داده‌اید، صحبت در مورد کاری که قرار است در پیش نوازی یا حین دخول انجام دهید و … از مثال‌های این عبارات و صحبت‌های حشری کننده هستند.


۱۴. استفاده از قرص تحریک کننده جنسی

برخی از داروها و قرص‌ها وجود دارند که به تحریک جنسی کمک می‌کنند و به آنها داروهای بهبود عملکرد جنسی گفته می‌شود. از جمله این داروها می‌توان سیلدنافیل، واردنافیل، آوانافیل، برملانوتاید و … اشاره کرد. از جمله عوارض عمومی این داروها می‌توان، کمردرد، سردرد و گرفتگی عضلات را نام برد.

روش های زیادی برای کمک به تحریک جنسی بهتر قبل از سکس وجود دارد، به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین کارهایی که برای تحریک بهتر باید انجام بدهید، توجه کردن به همسرتان است.

همین حالا به فکر بهبود زندگی عاشقانه‌ات باش!

ماساژ و تحریک جنسی

نوعی ماساژ به نام ماساژ جنسی وجود دارد که شامل تکنیک‌هایی است که به تحریک جنسی منجر می‌شود. می‌تواند ماساژ جنسی را به‌عنوان بخشی از رابطه جنسی، امتحان کنید. گاهی ماساژ تحریک کننده هر جنبه روحی دارد و هم خاصیت شفابخش دارد. ماساژ جنسی به نام‌های ماساژ شهوت برانگیز یا ماساژ احساسی (حساس‌کننده) هم شناخته می‌شود. ماساژی با پایان خوش (یا ماساژ هپی اند) عبارتی است که در اصطلاح به ماساژ کامل بدن گفته می‌شود که در نهایت به سکس ختم خواهد شد. البته این سبک از ماساژ در برخی کشورها غیرقانونی محسوب می‌شود.

علاوه بر این، انواعی از ماساژهای جنسی هم وجود دارند که هرکدام نام مخصوص خود را دارند از جمله:

۱. ماساژ تانتریک

ماساژ تانتریک حول محور نفس کشیدن و انرژی افراد عمل می‌کند. هدف این ماساژ ازبین‌بردن موانع و فشارهایی است که در بدن وجود دارند و با سلامت روحی و جنسی مقابله می‌کنند. تحریک مستقیم اندام تناسلی هم ممکن است بخشی از این ماساژ باشد.


۲. ماساژ نورو

واژه نورو به زبان ژاپنی و به معنای لغزنده یا لغزان است. در این نوع از ماساژ یکی از طرفین بدن هر دو فرد را با روغن مخصوص ماساژ چرب کرده و در مقابل بدن لخت یکدیگر دراز می‌کشند. سپس باهدف داشتن بیشترین تماس بدنی، بدن خود را به دیگری می‌مالند.


۳. ماساژ لینگام و یونی

لینگام و یونی نوعی از ماساژ تانتریک هستند که روی بخش‌های خصوصی بدن زن و مرد تمرکز دارند. ماساژ یونی با تمرکز بر اندام تناسلی زن از جمله واژن و سینه‌ها انجام می‌شود. ماساژ لینگام با تمرکز بر اندام تناسلی مرد به‌ویژه آلت تناسلی و غده پروستات صورت می‌گیرد.

اگر هر یک از این ماساژهای تحریک کننده را در خانه و با همسرتان انجام می‌دهید، حتماً توجه داشته باشی که:

  • هیچ‌گونه فعالیتی که ممکن است خطر، درد و آسیب به همراه داشته باشد را انجام ندهید.
  • هر زمان که یکی از طرفین احساس ناراحتی یا درد داشت ماساژ را متوقف کنید یا حالت آن را تغییر دهید.
ماساژ برای تحریک جنسی بهتر
برخی انواع ماساژ در تحریک بیشتر برای داشتن یک سکس موفق تاثیرگذار است.

نقاط حساس و تحریک آمیز زن و مرد

در بدن هر فرد نقاط حساسی وجود دارد که شناخت آنها و لمس یا خوردن آنها در آغاز یا حین سکس در تحریک جنسی افراد بسیار مؤثر است. در ادامه به معرفی نقاط تحریک کننده در بدن زنان و مردان می‌پردازیم.

نقاط حساس بدن زن

به‌صورت کلی ناحیه واژن یا فرج در زن ها که شامل تپه ونوس، کلیتوریس، نقطه A یا بخش پایینی دهانه واژن، نقطه جی (G-spot) که انزال در زنان از اینجا صورت می‌گیرد و دهانه رحم از جمله این نقاط هستند.

هاله دور نوک سینه و نوک سینه در زنان، دهان و لب‌ها و گردن هم از جمله نقاط تحریک کننده بدن زن هستند که لمس و یا خوردن و لیسیدن آن ها می‌تواند برای زن تحریک کننده باشد. البته این نقاط در بدن مردان هم تقریباً به همین اندازه تحریک کننده هستند.

قسمت درونی ران، ناحیه پشت زانو و بخش زیرین پا و انگشتان پا هم از جمله نقاطی هستند که می‌توانند در تحریک‌پذیری زن و مرد در حین رابطه جنسی مؤثر باشند.

علاوه بر این موارد، لاله گوش، گودی زیر گردن، ناف و بخش پایینی شکم هم جزو نقاط حساس و تحریک پذیر بدن افراد در حین رابطه جنسی هستند که به تحریک جنسی کمک می‌کنند. میزان تحریک‌پذیری این بخش‌ها در بدن مردان و زنان تفاوت خاصی ندارد.

نقاط حساس بدن مرد

ناحیه آلت تناسلی در مردان که شامل نقاط حساسی از جمله سر آلت تناسلی، نقطه‌ای زیر آلت تناسلی که محل اتصال سر آن به بدنه است (فرنولوم)، پیش‌پوست آلت، کیسه بیضه و بیضه‌ها، ریشه آلت تناسلی در زیر بیضه‌ها که منشأ بدنه آلت آنجاست و غده پروستات است.

میزان حساسیت هر یک از این نقاط برای افراد مختلف متفاوت است، پس سعی کنید نقاط تحریک پذیر همسرتان را شناسایی کنید و در پیش‌نوازی و تحریک جنسی از آنها استفاده کنید.

عدم تحریک‌پذیری جنسی

عدم تحریک‌پذیری جنسی نوعی بیماری یا عارضه است که اصطلاحاً به آن سردمزاجی گفته می‌شود. سردمزاجی منجر به بروز مشکلاتی در رابطه جنسی و همچنین رابطه عاطفی بین زوج‌ها شده و بهتر است حتماً برای درمان آن اقدام شود. در این حالت فرد علاقه‌ای به برقراری سکس ندارد و همسر خود را پس می‌زند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله به پزشک متخصص زنان یا اورولوژیست مراجعه کنید. این مشکل در بسیاری موارد ریشه روانی دارد، در این موارد پزشک شما را به روان‌شناس و سکس تراپیست ارجاع می‌دهد.

در صورتی که در تحریک جنسی مشکل دارید، بهتر است به متخصص زنان یا اورولوژی و روانشناس مراجعه کنید.

راهنمای مراجعه به پزشک

همان‌طور که گفتیم داشتن سکس خوب و زندگی جنسی سالم و فعال تأثیر زیادی در کیفیت زندگی زناشویی و فراهم‌کردن فضایی شاد و راحت برای رشد خانواده دارد. در حالت عادی زنان و مردان با دیدن، صحبت‌کردن و لمس بدن همسرشان به‌راحتی تحریک می‌شوند. اما اگر این‌طور نیست و در این قسمت از سکس دچار مشکل شوید، می‌تواند نشان‌دهنده مشکل باشد. در صورت داشتن مشکلاتی نظیر عدم تحریک یا نداشتن میل به رابطه جنسی بهتر است به روان‌شناس و سکس تراپیست مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید از هرجایی که هستید با استفاده از مشاوره تلفنی و آنلاین دکترتو با بهترین روان‌شناس کشور مشورت کنید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

لباس، پوشش و استایل هم از جمله مواردی هستند که ممکن است به تحریک بهتر شما و همسرتان کمک کنند. برای مثال مردان با رژ قرمزرنگ یا لباس‌های قرمز بیشتر تحریک می‌شوند. همچنین پوشیدن تاپ‌هایی که سرشانه آنها باز است، لباس‌های سایز بزرگ مردانه، لباس‌های توری به‌ویژه در اتاق‌خواب و همچنین لباس‌های کوتاه مثل شلوارک و دامن کوتاه از جمله لباس‌هایی هستند که به تحریک بیشتر مردان کمک می‌کنند.

مردان بیشتر دیداری هستند و سریع‌تر تحریک می‌شوند. به همین علت پوشیدن لباس‌های تحریک کننده مثل لباس‌های کوتاه یا تنگ که بدن را بهتر نشان می‌دهند، نشان‌دادن اندام‌های جنسی مانند سینه‌ها به همسر و یا ماساژ دادن بدن خود در مقابل همسر می‌تواند منجر به تحریک مردان شود.

تحریک کردن زنان امری مهم است چرا که زنان نسبت به مردان کمتر دیداری هستند. علاوه بر این زنان دیرتر تحریک می‌شوند. باوجوداینکه زنان اصولاً دیداری نیستند اما همه آنها از یک سری اصول کلی پیروی می‌کنند. برای مثال هیچ خانمی از لباس‌های کثیف یا نامرتب خوشش نخواهد آمد. سلیقه به‌خرج‌دادن و تنوع در نوع پوشش و همچنین مرتب بودن پوشش مردان می‌تواند از عواملی باشد که زنان را به سمت خود جذب کنند.

علاوه بر این فرم بدن ورزشکارانه و عضلات هم در تحریک زنان تأثیر دارد. ورزش و بدن سالم و خوش استایل می‌تواند برای همسرتان لذت‌بخش باشد.

در ابتدای رابطه جنسی داشتن پیش نوازی مناسب و کافی از عوامل مهم تحریک زنان است. در پیش نوازی باید تمرکز بسیاری بر تحریک صحیح و مناسب زنان داشته باشید. در حین رابطه هم تحریک کلیتوریس که یکی از حساس‌ترین نقاط بدن زن است نباید فراموش شود.

امتیاز شما به مقاله:
(3.8از5)
دسته بندی:
منبع:
کارشناس تولید محتوا و کارآموز طراحی سایت و سئو هستم. خوشحالم که به عنوان نویسنده در تیم خوب دکترتو مشغول به فعالیت هستم. چراکه اینجا می‌تونم برای آگاهی عموم مردم و کمک به سلامت جسمی و روحی همنوعان خودم تلاش کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره تحریک جنسی

  1. sana گفت:

    سلام ببخشی ی سوال داشتم راجب خودارضای اگ کسی هست اعلام کنه سوالمو ازش بپرسم با تشکر🙂

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      حتمن بپرسید
      پزشکان دکترتو پاسخگو هستند

    2. ناشناس گفت:

      من هستم

    3. فرشاد گفت:

      سلام بفرمایید.

    4. ناشناس گفت:

      Ph راجع بخودارضایی بطورکلی توضیح دهید تاهمگی روشن ومفهوم شوند تشکر آقایان متشکریم

  2. ناشناس گفت:

    سلام ببینید من از این روش استفاده میکنم که خودمو خیلی زیاد تحریک میکنم تا حدی که داغ داغ میشم ولی نمیزارم که ارضا بشم آیا این خوبه

    1. فرشاد گفت:

      به نظر من که جالب نیست بزار ارضا بشی تا سیستم بدنت ارام بشه.

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سپاس

  3. elnaz گفت:

    من میخوام رل داشته باشم چیکار کنم

    1. علیرضا گفت:

      سلاااااااااااااام

  4. محمد خالد دانش گفت:

    رابطه‌ی جنسی چند دقیقه
    تاخیر داشته باشد
    راهنمایی کنید

    1. همیار دکترتو گفت:

      سلام و درود همراه عزیز
      این مورد بستگی به عوامل مختلفی دارد و منحصر به فرد است.
      توصیه می‌شود جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه شود.دکتر اورولوژیست

  5. یلدا محمدی گفت:

    سلام من خیلی سرد استم معیل جنسی ندارم ولی شوهرم خیلی دوست دارد نمیدونم چی کار کنم که منم دوست داشته باشم به معیل جنسی

    1. همیار دکترتو گفت:

      سلام و درود همراه عزیز
      ممکن است منشا عصبی داشته باشد.
      توصیه می‌شود جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر به پزشک متخصص اعصاب و روان مراجعه کنید.روانپزشک

  6. امیر گفت:

    سلام اقاهستم ۳۵ساله.۳یا۴ساله که احساس میکنم شدیدا غریضه جنسیم کاهش پیداکرده.نمیدونم چکارکنم که برگرده

  7. میلاد گفت:

    سلام وقت خیلی خوب عالی است درباره رابطه جنسی پسر و دخترها

  8. Yasi گفت:

    سلام
    همسرم اصلا سمتم نمیاد برای داشتن رابطه چیکار کنم ؟

    1. ناشناس گفت:

      دلایل زیادی میتونه داشته باشه.یا همسرتون از زود انزالی میترسم
      یا سرد مراجه یا…که باید تشویقشون کنید به دکتر روانشناس مراجعه کنید.
      یا اینکه جای دیگه ای خودشو ارضاع میکنه که دیگه با شما سکس کردن براش لذت نداره.
      خیلی از مردها متاسفانه اینجوری هستن

  9. m گفت:

    سلام اینکه گفتید آهنگ برای این موضوع خوب است ، نه هر آهنگی بلکه آهنگ حلال و اینکه گفتید مثل کار های روزمره انجام ندهید ، کار های روزمره به شروطی خیلی هم خوبند الحمدلله

  10. سارا تاجدار گفت:

    مردها انتظار دارند زنان بدنی خوش فرم تراشیده و زیبا داشته باشند ولی به این فکر نمیکنند که زنان هم دوس دارند مردان بدنی خوش فرم، هیکل مناسب، عطر خوش بو، لباس زیر زیبا و بهداشت مناسب داشته باشند

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      این موضوع صحیح است. رابطه جنسی دو طرفه است و باید هر دو فرد مقید به یک سری اصول بهداشتی و رفتاری باشند.

    2. m گفت:

      همه آنها این طور نیستند الحمدلله

      1. ناشناس گفت:

        سلام ودرود من کمرم شله وزود ارضا میشم راهی هستش

        1. همیار دکترِتو گفت:

          دوست عزیز
          برای درمان زودانزالی بهتره توسط متخصص روانپزشکی بررسی شوید. مصرف برخی قرص ها میتونه وابستگی به آنها را ایجاد کند.

    3. فرشاد گفت:

      دقیقا.
      باید زنت هرجوری باشه ازش تعریف بکنی بهش اعتماد به نفس بدی.
      بعضی از مردها کلا ایرادن اون وقت از استایل زنشون ایراد میگیرن یا به صورتی پیش زنشون از زن فلانی تعریف میکنن این کارو نکنین اشتباه محضه.
      ممنون❤❤

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سپاس از کامنت خوبتان