لیپوساکشن سینه در مردان، کامل ترین اطلاعاتی که باید بدانید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

لیپوساکشن سینه در مردان باعث سفت، سبک و کوچک شدن سینه‌ها می‌شود. اگر دچار بیماری قلبی یا دیابت باشید، نمی‌توانید از این روش برای کوچک کردن سینه استفاده کنید. بعد از عمل باید تا دو هفته از گن استفاده کرد.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
لیپوساکشن سینه در مردان

لیپوساکشن سینه در مردان یکی از تکنیک‌های مناسب برای کاهش سایز سینه‌ها یا کوچک کردن سینه در مردان است. عارضه ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در مردان باعث بزرگ‌شدن و افتادن سینه‌ها در مردان می‌شود و ظاهر نازیبایی ایجاد می‌کند. درنتیجه مردانی که از ژنیکوماستی خود رنج می‌برند سراغ عمل لیپوساکشن سینه می‌روند.

لیپوساکشن نسل جدیدی از عمل زیبایی است که جراح چند برش کوچک و به ‌اصطلاح مینیاتوری زیر سینه ایجاد کرده و چربی اضافی زیر پوست را از همان برش‌های کوچک، ساکشن و تخلیه می‌کند. عملا، عمل سینه مردان روش مناسبی برای تخلیه و دفع چربی‌های انباشته شده موضعی زیر پوست محسوب می‌شود. با این حال مراجعه به پزشک متخصص و باتجربه هم از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با ژنیکوماستی و عمل لیپوساکشن سینه در مردان آشنا شوید.

درصورتی‌که دچار عارضه ژنیکوماستی هستید و می‌خواهید برای کاهش سایز سینه بهترین روش را انتخاب کنید، می‌توانید از طریق سایت دکترتو بهترین جراح پلاستیک یا دکتر زیبایی را پیدا کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با جراح پلاستیک وجود دارد.

‏لیپوساکشن سینه در مردان چیست؟

به نقل از «mayoclinic» این روش که با عنوان کوچک کردن سینه با لیپوساکشن در مردان هم شناخته می‌شود، از موثرترین و مشهورترین تکنیک‌های رفع بزرگی سینه یا ژنیکوماستی در آقایان است. در روش لیپوساکشن غده چربی و بافت اضافی برداشته شده و سینه‌ها صاف‌تر، مردانه‌تر و محکم‌تر می‌شوند. درواقع، لیپوساکشن سینه در مردان نوعی روش جراحی زیبایی است که وزن و سایز سینه‌های سنگین و بزرگ در مردان را کم می‌کند. به‌ علاوه اینکه لیپوساکشن سینه در مردان نه‌تنها باعث سفت‌تر، سبک‌تر و کوچک‌شدن سینه‌ها در مردان می‌شود، بلکه افتادگی و عدم تقارن سینه‌ها در مردان را هم برطرف می‌کند.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

لیپوساکشن سینه در مردان نه‌تنها باعث سفت‌تر، سبک‌تر و کوچک‌شدن سینه‌ها در مردان می‌شود، بلکه افتادگی و عدم تقارن سینه‌ها در مردان را هم برطرف می‌کند.

‏کاربرد لیپوساکشن سینه در مردان

یکی از چالش‌ها در زیبایی سینه آقایان مشکل بزرگی سینه است. این روش، راهکار مناسبی برای از‌بین‌بردن چربی زیر پوست بوده و کاربرد آن رفع بزرگی سینه در مردان یا ژنیکوماستی است. با برداشتن بافت اضافی و غده چربی، سینه صاف‌تر و مردانه‌تر می‌شود و ظاهر ورزشی ایجاد می‌کند.

‏چه مردانی می توانند لیپوساکشن سینه انجام دهند؟

این روش برای مردانی مناسب است که شرایط زیر را داشته باشند:

  • مردانی که وضعیت سینه آن‌ها با سایر روش‌های پزشکی درمان نمی‌شود.
  • مردانی که از نظر جسمی سالم هستند و بیماری ندارند.
  • مردانی که مواد مخدر و سیگار مصرف نمی‌کنند.
  • مردانی که خواهان فرم اندام بهتر هستند.
  • مردانی که وزن متوسط دارند.
  • مردانی که دوره رشد سینه‌شان تثبیت شده باشد.
  • مردانی که از بزرگی سینه‌های‌ خود آزار می‌بینند.
  • مردانی که سایر روش‌های کاهش سایز سینه روی آن‌ها جواب نداده است.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که عمل لیپوساکشن سینه برای شما مناسب است، باید با دکتر زیبایی یا جراح پلاستیک مشاوره داشته باشید. برای ارتباط با متخصص زیبایی یا جراح می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با متخصص زیبایی وجود دارد.

‏چه مردانی نمی توانند لیپوساکشن سینه انجام دهند؟

مردانی که انتظار واقع بینانه از این روش نداشته باشند، نمی‌توانند لیپوساکشن سینه انجام بدهند. لیپوساکشن سینه برای مردان دارای بیماری قلبی، ضعف سیستم ایمنی یا دیابت هم مناسب نیست. افراد دارای بیماری سخت، مشکل پزشکی، عفونت یا پوست با کشسانی ضعیف نباید این عمل زیبایی را انجام دهند.

‏مزایای لیپوساکشن سینه در مردان

مزایای این عمل در مردانی که از ژنیکوماستی رنج می‌برند عبارتند از:

  • روشی کم تهاجمی، ایمن و بی‌خطر است.
  • دوره نقاهت و بهبودی کوتاه و سریع دارد.
  • فرم و ظاهر زیبا و خوش‌تراش ایجاد می‌کند.
  • اعتماد‌به‌نفس و عزت نفس را در مردان افزایش می‌دهد.
  • سینه عضلانی با فرم مردانه ایجاد می‌کند.
  • کمردرد را تسکین می‌دهد.
  • دوام و ماندگاری دارد.
  • امکان پوشیدن لباس‌های متنوع به‌ خاطر خوش فرم شدن سینه‌ها وجود دارد.
عمل کوچک کردن سینه در مردان با لیپوساکشن روش بی‌خطر و کم‌تهاجمی است.
عمل کوچک کردن سینه در مردان با لیپوساکشن روش بی‌خطر و کم‌تهاجمی است.

روش انجام عمل لیپوساکشن سینه در مردان

عمل کوچک کردن سینه در مردان با لیپوساکشن کم‌تهاجمی است. این جراحی را می‌توان تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد. برش کوچکی در اطراف قفسه سینه ایجاد می‌شود. محل و اندازه برش به نیاز شما و روش ترجیحی جراح بستگی دارد. گاهی برش در اطراف هاله سینه ایجاد شده و گاهی در زیربغل زده می‌شود.

بعد از برش، چربی اضافی و بافت غده‌ای خارج می‌شود. جراح برای زیبایی سینه باید در حین خارج‌کردن چربی‌ها به کانتورینگ قفسه سینه توجه داشته باشد. بعد از عمل، برش‌ها بخیه زده می‌شود و برای کاهش تورم باید یک هفته از گن استفاده کنید.

‏آمادگی برای لیپوساکشن سینه در مردان

مراحل آمادگی برای این روش به شرح زیر است:

  • انجام معاینات پزشکی و آزمایش‌های لازم
  • مصرف داروهای خاص تجویزی یا تنظیم دوز داروهای مصرفی فرد
  • قطع مصرف سیگار
  • قطع مصرف داروهای ضدالتهابی، مکمل‌های گیاهی و آسپرین برای جلوگیری از تشدید خونریزی.

‏مراقبت های بعد از عمل لیپوساکشن سینه در مردان

به نقل از «americanboardcosmeticsurgery» مراقبت‌های لازم قبل و بعد از عمل سینه مردان اهمیت زیادی در افزایش اثربخشی نتیجه این عمل دارند. پیش از عمل کوچک کردن سینه، حتما باید با پزشک متخصص صحبت کنید تا علت ژنیکوماستی مشخص و براساس علت، نوع درمان تعیین شود. نکته مهم دیگر دررابطه‌با مراقبت‌های لازم قبل جراحی کوچک کردن سینه در مردان این است که پزشک را در جریان تمام عمل‌های جراحی قبلی و داروهای مصرفی قبلی و فعلی قرار دهید.

حتما درباره انتظارات خود از عمل با جراح صحبت کنید. در مراقبت‌های بعد از عمل کوچک کردن سینه در مردان، استفاده از بانداژهای مخصوص ضروری است تا از خونریزی و تورم جلوگیری شود.

آیا لیپوساکشن سینه در مردان هم امکان پذیر است؟

همین حالا مشاوره بگیرید!

‏مراقبت های دوران نقاهت عمل ژنیکوماستی

دوران نقاهت عمل ژنیکوماستی تقریبا راحت است و بهبودی به سرعت اتفاق می‌افتد. پیروی از دستورات پزشک کمک می‌کند که دوران نقاهت عمل ژنیکوماستی راحت‌تر و با درد و تورم کمتری سپری شود. درد، کبودی، تورم خفیف ممکن است در چند روز ابتدایی بعد از عمل لیپوساکشن سینه مشاهده شود؛ بنابراین بهتر است چند روز استراحت کنید. گاهی پزشک در دوران نقاهت، مسکن تجویز می‌کند.

در دوران نقاهت عمل لیپوساکشن سینه در مردان پزشک برای فرم‌دهی و کانتورینگ از نوعی گن الاستیک اطراف سینه استفاده می‌کند که تا ۲ هفته نباید گن را دربیاورید. علاوه بر فرم‌دهی، استفاده از گن در دوران نقاهت عمل ژنیکوماستی باعث کمتر شدن تورم و نگه‌داشتن بافت‌ها می‌شود.

چند روز استراحت بعد عمل کافی است و بعد از ۳ هفته فرد می‌تواند فعالیت‌های جسمی سنگین مثل ورزش‌کردن یا بلند کردن اشیای سنگین را از سربگیرد. دوره نقاهت عمل ژنیکوماستی به ‌طور کلی ۶ هفته زمان لازم دارد. رانندگی هم چند هفته بعد عمل کوچک کردن سینه در مردان امکان پذیر است، البته به ‌شرطی که بستن کمربند ایمنی باعث درد در قسمت سینه‌ها نشود.

استفاده از گن در دوران نقاهت عمل کوچک کردن سینه در مردان باعث کمتر شدن تورم و نگه‌داشتن بافت‌ها می‌شود.

با رعایت نکات مراقبتی بعد از عمل لیپوساکشن سینه می‌توان بهترین نتیجه را از عمل دریافت کرد.
با رعایت نکات مراقبتی بعد از عمل لیپوساکشن سینه می‌توان بهترین نتیجه را از عمل دریافت کرد.

‏عوارض لیپوساکشن سینه در مردان

درست است که لیپوساکشن سینه در مردان باعث کوچک‌کردن سینه‌ها می‌شود و مزایای ظاهری زیادی دارد؛ اما مثل هر عمل جراحی، عوارض هم دارد. لیپوساکشن سینه در مقایسه با عمل‌های سنتی کوچک کردن سینه در مردان روشی کم‌خطر و با عوارض کمتر محسوب می‌شود. یکی از عوارض احتمالی لیپوساکشن سینه در مردان، کبود شدن ناحیه سینه است که علت آن پوشیدن گن سفت است و بعد از چند روز برطرف می‌شود.

در چه صورت باید به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر بعد از لیپوساکشن سینه در مردان دچار علائم خطرناکی مانند عفونت، تب یا درد زیاد شدید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. شما می‌توانید برای مشاوره با بهترین دکتر زیبایی یا جراح پلاستیک از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با جراح پلاستیک وجود دارد.

‏هزینه لیپوساکشن سینه در مردان

هزینه لیپوساکشن سینه در مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین آنها می‌توان به هزینه آماده‌سازی قبل جراحی، انجام آزمایشات و هزینه‌های بعد عمل اشاره کرد. مهم‌ترین هزینه عمل لیپوساکشن سینه در مردان، بیمارستان، بیهوشی و اتاق عمل و دستمزد جراح و تیم پزشکی است. اصلی‌ترین نکته در تعیین هزینه لیپوساکشن سینه در مردان، دستمزد جراح است که بسته به سختی عمل، شرایط بدنی فرد، پیچیدگی عمل و مدت زمان جراحی و البته تخصص و مهارت جراح متغیر خواهد بود.

هزینه عمل لیپوساکشن سینه در مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد.
هزینه لیپوساکشن سینه در مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد.

‏علت بزرگ شدن سینه مردان چیست؟

تغییرات هورمونی علت اصلی بزرگ‌شدن سینه مردان هستند. اما بزرگ‌شدن سینه مردان علل دیگری هم دارد، از جمله عوامل ژنتیک و مصرف برخی داروهای خاص. گاهی هم علت بزرگ‌شدن سینه مردان نامشخص است. به طور کلی، ژنیکوماستی می‌تواند از بدو تولد و در شیرخوارگی، در دوران بلوغ، به‌ خاطر چاقی و اضافه وزن، مصرف الکل یا به‌ خاطر سرطان‌های مردانه مثل سرطان بیضه و سرطان ریه ایجاد شود.

تغییرات هورمونی علت اصلی بزرگ‌شدن سینه مردان هستند.

‏غدد چربی در سینه مردان

ژنیکوماستی را نباید با غدد چربی در سینه مردان اشتباه گرفت. ژنیکوماستی توده‌ای سبک، نرم و قابل حرکت پشت نوک سینه‌ها است که باعث آویزان‌شدن سینه‌ها می‌شود، اما غدد چربی در سینه مردان که معمولا سرطانی هستند، سفت بوده و زیر پوست سینه تکان نمی‌خورند. در سراسر دنیا نزدیک به ۱٪ سرطان سینه در مردان مشاهده می‌شود. برای تشخیص غدد چربی در سینه مردان و سرطانی‌بودن غده‌ها باید از سینه‌ها عکس‌برداری شود.

‏علت باد کردن نوک سینه در مردان

عوامل مختلفی علت باد کردن نوک سینه در مردان هستند:

  • عدم تعادل هورمونی
  • انجام برخی ورزش‌های خاص مثل دویدن به مدت طولانی
  • مصرف استروئیدها
  • داشتن چربی اضافی در بدن
مزایای جراحی لیپوساکشن سینه در مردان چیست؟
جراحی کوچک کردن سینه مردان عضلانی با فرم مردانه ایجاد می‌کند.

‏روش لیپوساکشن برای ژنیکوماستی

روش‌های مختلفی برای درمان ژنیکوماستی در مردان وجود دارد که پزشک جراح بعد از معاینه فرد در جلسه اول مشاوره، روش مناسب برای جراحی ژنیکوماستی را انتخاب می‌کند. یکی از بهترین روش‌ها برای پیکرتراشی روش لیپوساکشن است. حتی ممکن است جراح در طول جراحی، پیکرتراشی چند ناحیه را انجام دهد. عمل کوچک کردن سینه در مردان، با روش لیپوساکشن، اکسیزیون (برداشتن بافت) یا ترکیب این دو روش انجام می‌شود. در مردانی که علت ژنیکوماستی آنها به‌ خاطر بافت اضافی چربی است، بهترین روش جراحی ژنیکوماستی عمل لیپوساکشن خواهد بود.

‏بهترین دکتر لیپوساکشن سینه مردان

یافتن بهترین دکتر لیپوساکشن سینه مردان یکی از راهکارهای بسیار مهم برای جلوگیری از عوارض احتمالی بعد از عمل کوچک کردن سینه در مردان محسوب می‌شود. برای انتخاب بهترین دکتر لیپوساکشن سینه مردان باید به عوامل مختلفی مثل سابقه و تخصص دکتر، میزان رضایت بیماران و نتایج عمل توجه کنید.

شما می‌توانید برای ارتباط با دکتر زیبایی یا جراح پلاستیک از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

بهترین دکتر کوچک کردن سینه در آقایان رو پیدا کن!

کوچک کردن سینه مردان در طب سنتی

روش‌های مختلف و متعددی برای کوچک کردن سینه مردان وجود دارد. برخی از آقایان به‌ جای این روش، سراغ روش‌های درمان گیاهی در طب سنتی می‌روند. طی سنتی به پشتوانه تاثیرات داروهای گیاهی روی هورمون‌های بدن و ایجاد تعادل، مشکلات کوچک کردن سینه را حل می‌کند. برخی از داروهای گیاهی توصیه شده برای کوچک کردن سینه مردان در طب سنتی عبارتند از:

  • گیاه گل مار
  • کوهاش سیاه
  • سیب‌زمینی هندی وحشی
  • خارشیر یا کنگر فرنگی وحشی
  • گیاه پنج انگشت یا فلفل راهبا

‏نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

عمل لیپوساکشن سینه در مردان نوعی عمل جراحی زیبایی برای درمان ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در مردان است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بزرگ شدن سایز سینه در مردان خطری برای سلامت جسمی ندارد، اما اعتمادبه‌نفس مردان نسبت به ظاهرشان را پایین می‌آورد. علت اصلی ایجاد ژنیکوماستی اهمیت زیادی دارد و درمان آن تنها در صورتی که باعث درد در قسمت سینه شود، ضروری خواهد بود.

افرادی که با سایر روش‌ها نتوانستند راهکاری برای درمان ژنیکوماستی پیدا کنند و اگر به‌ دنبال درمان با نتیجه دائم هستند می‌توانند جراحی کوچک کردن سینه در مردان را انجام دهند. عمل زیبایی کم‌تهاجمی و بی‌خطری که سایز سینه‌ها در مردان را کوچک می‌کند. افرادی که از بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت یا نقص سیستم ایمنی رنج می‌برند، گزینه مناسبی برای عمل سینه در مردان نیستند. هزینه عمل سینه در مردان به عوامل مختلفی از جمله هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی، هزینه جراح و… بستگی دارد.

از آنجایی که یکی از علل اصلی عمل سینه مردان، نارضایتی ظاهری است بهتر است در انتخاب بهترین دکتر لیپوساکشن سینه مردان دقت کنید تا نتیجه عمل رضایت‌بخشی داشته باشید. برای انتخاب بهترین دکتر لیپوساکشن سینه مردان سری به سایت دکترتو بزنید. در سایت دکترتو می‌توانید نمونه کارهای قبلی جراح را مشاهده کنید و نظرات بیماران و نتایج بعد از عمل را مشاهده کنید و بعد بهترین دکتر جراح لیپوساکشن سینه را پیدا کنید.

در دکترتو علاوه بر امکان تعیین وقت حضوری از جراح پلاستیک، امکان مشاوره تلفنی و آنلاین وجود دارد. می‌توانید با مشاوره تلفنی سوالات خود را در مورد این عمل از جراح پلاستیک یا دکتر زیبایی بپرسید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

معمولا لیپوساکشن سینه نتایج بلندمدتی دارد. اما در صورت عدم رعایت دستورات پزشک، و رعایت نکردن وزن مناسب، احتمال دارد که بافت چربی دوباره در قسمت سینه‌ها رشد کرده و باعث بدفرمی سینه‌ها شود.

بله، کوچک کردن سینه مردان با انجام ورزش‌های سخت مثل تمرین عضلات سینه با وزنه و ورزش‌های کاردیو ممکن است.

بله برای فرم‌دهی و ایجاد کانتورینگ مناسب در قسمت سینه‌ها باید تا دو هفته بعد عمل کوچک کردن سینه گن بپوشید.

لیپوساکشن سینه در مردان روش کم‌تهاجمی و کم‌خطر برای از‌بین‌بردن چربی‌های اضافی سینه در مردان است که درد زیادی ندارد. ممکن است تا چند روز بعد عمل احساس درد داشته باشید، اما بسیار اندک و قابل‌تحمل خواهد بود.

پس از عمل لیپوساکشن سینه در مردان معمولا جای زخم باقی نمی‌ماند و برش‌های حین عمل مینیاتوری و کوچک در حد ناخن هستند. برش‌ها در نواحی ایجاد می‌شود که قابل‌دیدن نباشند. بنابراین اگر جراح ماهری انتخاب کرده باشید جای بخیه نمی‌ماند.

لیپوساکشن سینه عمل زیبایی کم‌تهاجمی و کم‌خطر با حداقل عوارض است.

امتیاز شما به مقاله:
(3از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن