قرص لاغری جی سی چیست؟ نحوه استفاده، مزایا و عوارض آن

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اگر به دنبال لاغری با قرص جی سی هستید، باید این دارو را از مراکز معتبر تهیه کنید. نوع تقلبی و خطرناک این دارو در عطاری‌ها و آنلاین شاپ‌ها در حال فروش است و می‌تواند برای شما مشکلات سلامتی جدی ایجاد کند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

قرص لاغری جی سی

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید:

قرص لاغری جی سی GC یکی از گزینه‌های پرطرف‌دار برای لاغری است. این قرص با کاهش جذب چربی و جایگزینی چربی با ماهیچه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. البته باید پیش از خرید و مصرف آن با مزایا و معایب این قرص آشنا شوید. در این مطلب همراه ما باشید تا توضیح دهیم که مکانیزم این قرص به چه صورت است؟ چه کارایی داشته و مزایای آن چیست؟ آیا عوارض جدی و خطرناکی ایجاد می‌کند؟ چه کسانی نباید از این قرص استفاده کنند؟ قیمت آن چقدر است؟ تا چه مدت می‌توان از آن استفاده کرد و نحوه مصرف آن چگونه است؟

درصورتی‌که قصد کاهش وزن دارید و می‌خواهید قرص لاغری جی سی را امتحان کنید، حتما با دکتر تغذیه مشاوره داشته باشید. متخصص باتوجه‌به شرایط شما و سوابق پزشکی بهترین روش لاغری را پیشنهاد می‌دهد. برای ارتباط با بهترین پزشک می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره دارویی آنلاین و تلفنی وجود دارد.

قرص لاغری جی سی GC چیست؟

داروهای کاهش وزن انواع مختلفی داشته و هر کدام مکانیزم خاصی برای لاغری و حذف چربی‌ها دارند. قرص لاغری جی سی یا گارسینیا کامبوجیا نوعی مکمل گیاهی محسوب می‌شود. گارسینیا کامبوجیا میوه مناطق گرمسیری است که به آن تمرهندی مالابار هم می‌گویند. ظاهر آن شبیه کدو تنبل کوچک است. طعم آن ترش است و در مناطقی از آسیا برای آشپزی هم استفاده می‌شود. این میوه در کاهش وزن تاثیر خوبی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل داروی آن نیز تولید شده تا تاثیر بهتری در روند لاغری داشته باشد.

این دارو در روند ساخت چربی اختلال ایجاد کرده و اشتها را از بین می‌برد. با کاهش وزن میزان قند خون و کلسترول هم پایین می‌آید. در نتیجه از این نظر هم می‌تواند برای سلامتی مفید باشد.

جالب است بدانید سازندگان این دارو حتی ادعا می‌کنند که قرص لاغری GC واکنش به موقعیت‌های استرس‌زا با خوردن غذا را کم می‌کند و در بهبود خلق‌وخو هم تاثیر دارد. علت آن وجود ماده‌ای به نام اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) در گارسینیا کامبوجیا است.

قرص لاغری جی سی اصل یا تقلبی؟

یکی از مهم‌ترین مواری که در رابطه با این دارو باید بدانید این است که نوع تقلبی و آسیب‌رسان این دارو بسیار است. در این بازار خطرناک و غیرشفاف تنها راهی که به شما کمک می‌کند از عوارض این داروی لاغری در امان باشید و کالای اصل آن را تهیه کنید، خریداری این دارو از مراکز معتبر و درمانی است. به هیچ عنوان این دارو را از عطاری‌ها، آنلاین‌شاپ‌های غیرمعتبر یا مراکزی که ضمانت اصالت کالا ندارند، خریداری نکنید. فقط و فقط این دارو را از مراکز مطمئن و تاییدشده خریداری کنید.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

معمولا قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا سه بار در روز ۳۰ دقیقه قبل از غذا استفاده می‌شود.

طریقه مصرف قرص لاغری جی سی GC

در مورد نحوه مصرف و میزان دوز دارو اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. پزشک باتوجه‌به شرایط شما و میزان اضافه‌وزن مقدار دوز دارو را مشخص می‌کند. حتما هنگام مصرف قرص لاغری GC اطلاعات روی بسته‌بندی را مطالعه کنید. معمولا سه بار در روز حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از وعده غذایی اصلی باید دارو مصرف شود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مصرف این قرص لاغری و تداخلات دارویی آن بهتر است با استفاده از سرویس مشاوره دارویی دکترتو با دکتر داروساز مشورت کنید.

نحوه مصرف قرص لاغری جی سی چجوریه؟

برای جلوگیری از عوارض حتما مشاوره دارویی بگیر.

قرص لاغری جی سی چطور لاغر می کند؟

در پوست میوه گارسینیا کامبوجیا ماده فعالی به نام اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) وجود دارد. بدن برای ساخت چربی از آنزیم سیترات لیاز استفاده می‌کند. HCA موجود در قرص لاغری جی سی این آنزیم را مسدود کرده و همچنین سطح سروتونین را افزایش می‌دهد. با افزایش ترشح سروتونین در مغز احساس گرسنگی کمتر می‌شود.

البته لازم به ذکر است که کاهش وزن با قرص لاغری جی سی GC چشمگیر نیست. دراین‌رابطه مطالعاتی در مجله چاقی آمریکا منتشر شده است. در این تحقیق گروهی برای لاغری از قرص GC استفاده کردند. این گروه نسبت به گروهی که فقط برنامه غذایی خود را تغییر داده بودند، یک کیلوگرم وزن بیشتری از دست داده بودند.

اگر مایل به لاغری سریع‌تر هستید، پیشنهاد ما امتحان کردن یکی از انواع رژیم لاغری است که دکتر تغذیه به شما پیشنهاد می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

آشنایی با معروف ترین رژیم های غذایی دنیا

HCA موجود در قرص لاغری جی سی ساخت چربی در بدن را تا حدی مسدود کرده و همچنین سطح سروتونین را افزایش می‌دهد. با افزایش ترشح سروتونین در مغز احساس گرسنگی کمتر می‌شود.

قرص لاغری جی سی GC چیست؟
قرص لاغری جی سی با مسدود کردن مسیر ساخت چربی در کاهش وزن تاثیر دارد.

کارایی قرص لاغری GC

قرص گارسینیا کامبوجیا برای کاهش وزن استفاده می‌شود. تحقیقات مختلفی دراین‌رابطه انجام شده است تا میزان تاثیر این مکمل را مشخص کند. در سال ۲۰۱۱ تحلیلی با ۱۲ کارآزمایی انجام شد. شواهد نشان داد که در کوتاه‌مدت این قرص باعث کاهش وزن می‌شود. اما میزان ازدست‌دادن وزن چشمگیر نبود. در مسیر لاغری مهم‌ترین اقدامات داشتن رژیم غذایی سالم، خوردن سبزیجات، افزایش سطح فعالیت و پرهیز از الکل است.

برخی دیگر از تحقیقات نشان داده‌اند که قرص گارسینیا کامبوجیا سطح کلسترول را کاهش می‌دهد. اگر دچار کلسترول خون هستید و برای آن دارو مصرف می‌کنید، نباید از قرص لاغری GC استفاده کنید.

مزایای قرص لاغری جی سی GCعوارض قرص لاغری جی سی GC
قرص لاغری جی سی روی سیستم عصبی مرکزی اثری نمی‌گذاردسرگیجه
عوارضی مانند بی‌خوابی، اضطراب، تاثیرات قلبی و فشارخون بالا ایجاد نمی‌کند.خشکی دهان
برخی از پزشکان معتقدند این قرص می‌تواند برای دیابت مفید باشد.سردرد
—–ناراحتی معده
—–اسهال
معایب و مزایای قرص لاغری جی سی GC

مزایای قرص لاغری جی سی GC

بسیاری از قرص‌های لاغری حاوی محرک فنترمین هستند. اما قرص لاغری جی سی روی سیستم عصبی مرکزی اثری نمی‌گذارد. در نتیجه عوارضی مانند بی‌خوابی، اضطراب، تاثیرات قلبی و فشارخون بالا ایجاد نمی‌کند.

دررابطه‌با کاهش قند خون میان متخصصان اختلاف‌نظر وجود دارد. برخی از پزشکان معتقدند این قرص می‌تواند برای دیابت مفید باشد. اما برخی دیگر مصرف آن را برای افراد مبتلا به دیابت مجاز نمی‌دانند. آزمایشی دراین‌رابطه انجام شده است. ۱۲ شرکت‌کننده سالم و ۸ فرد مبتلا به دیابت در یک کارآزمایی این دارو را مصرف کردند. در این آزمایش قند خون افراد سالم کمی کاهش پیدا کرد. اما در افراد مبتلا به دیابت قند خون تغییری نکرد.

جدیدترین روش برای عمل لاغری چیه؟ به دنبال راه بهتری هستی؟

عوارض قرص لاغری جی سی GC

برخی افراد تصور می‌کنند که داروها یا مکمل‌های گیاهی هیچ عوارضی ندارند. اما داروهای گیاهی هم می‌توانند عوارضی در پی داشته باشند. با مصرف این قرص ممکن است عوارض زیر را تجربه کنید.

  • سرگیجه
  • خشکی دهان
  • سردرد
  • ناراحتی معده
  • اسهال

از عوارض جدی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آسیب به کبد
  • نارسایی شدید کبدی
  • اختلال در توانایی لخته شدن خون

به نقل از webmd در رابطه با عوارض جدی قرص لاغری جی سی:

سازمان غذا و دارو قرص لاغری جی سی را ناامن می‌داند. در سال ۲۰۱۷، FDA به همه هشدار داد که استفاده از محصولات کاهش وزن حاوی گارسینیا کامبوجیا را متوقف کنند؛ زیرا برخی از افرادی که آن را مصرف کرده‌اند، با مشکلات جدی کبد روبرو شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروی لاغری جی سی و عوارض احتمالی آن باید با متخصص تغذیه یا داروساز مشاوره داشته باشید. برای ارتباط با بهترین پزشکان می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

کارایی قرص لاغری GC
مزایا و معایب این قرص را حتما روی بسته‌بندی مطالعه کرده و در مورد آن با پزشک مشورت کنید.

موارد منع مصرف قرص لاغری جی سی GC

هر نوع داروی گیاهی یا شیمیایی برای گروهی از افراد ممنوع بوده و می‌تواند عوارض جدی داشته باشد. افراد زیر نباید از این دارو استفاده کنند. در صورت تمایل به استفاده از قرص لاغری جی سی ابتدا با پزشک مشورت کنید.

  • زنان باردار
  • زنان شیرده
  • افراد مبتلا به دیابت
  • ابتلا به بیماری‌های قلبی
  • افراد دچار مشکلات کبدی
  • اختلال دوقطبی: این دارو می‌تواند علائم شیدایی را تشدید کند.

تداخلات دارویی قرص لاغری جی سی

قرص لاغری GC با برخی از داروها تداخل داشته و نباید آنها را با هم استفاده کرد. برخی از آنها باعث تشدید عوارض دارویی شده و برخی دیگر تاثیر قرص را از بین می‌برند. اگر از داروهای زیر استفاده می‌کنید، نباید قرص گارسینیا کامبوجیا را مصرف کنید.

  • داروهای دیابت از جمله قرص دیابت و انسولین
  • داروهای ضد درد
  • دارو برای شرایط مختلف روانپزشکی
  • مکمل‌های آهن
  • داروهای ضد درد مانند ترامادول
  • داروهای آسم از جمله داروی مونته لوکاست
  • وارفارین

اگر از دارویی استفاده می‌کنید و قصد خرید قرص لاغری جی سی را دارید، حتما با متخصص داروساز مشورت کنید تا عوارضی شما را تهدید نکند. برای مشاوره دارویی می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

قرص لاغری جی سی چطور لاغر می کند؟
برخی پزشکان معتقدند این قرص علاوه بر لاغری باعث کاهش قند خون و کلسترول می‌شود.

قیمت قرص لاغری جی سی GC در سال ۱۴۰۲

قرص لاغری جی سی توسط نمایندگی‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. قیمت آنها کمی با هم متفاوت بوده، اما عملکرد یکسانی دارند. در حال حاضر قیمت یک بسته قرص ۶۰ عددی در داروخانه‌ها حدود ۹۰۰ هزار تومان است. قرص‌های تقلبی در بازار قیمت پایین‌تری دارند و ممکن است عوارض جدی ایجاد کنند.

حتما پیش از خرید قرص لاغری GC با متخصص تغذیه مشورت کنید و مطمئن شوید قرص اورجینال را تهیه کرده باشید. برای ارتباط با پزشک می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

عوارض قرص لاغری جی سی GC
قیمت این قرص باتوجه‌به نمایندگی آن متفاوت است.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

قرص لاغری جی سی GC یکی از پرطر‌فدارترین داروهای کاهش وزن است. این قرص از میوه گارسینیا کامبوجیا تهیه می‌شود. قرص جی سی تولید چربی در بدن را با اختلال روبرو کرده و با تاثیر روی هورمون سروتونین احساس گرسنگی را کمتر می‌کند. این دارو ممکن است عوارضی مانند سرگیجه، خشکی دهان و ناراحتی معده به همراه داشته باشد. در برخی افراد دچار آسیب کبدی می‌شود. به همین دلیل برخی پزشکان مصرف آن را به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنند.

برخی پزشکان معتقدند قرص لاغری جی سی باعث کاهش قند خون و کلسترول می‌شود. اما تحقیقات نشان می‌دهد در افراد مبتلا به دیابت تاثیری ندارد. حتی در برخی افراد سالم قند خون ناشتا را افزایش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرص لاغری GC باید با دکتر تغذیه یا داروساز مشاوره داشته باشید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو به صورت حضوری، آنلاین یا تلفنی با پزشکان ارتباط برقرار کنید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

هر دو قرص مشابه بوده و عملکرد یکسانی دارند. تنها نمایندگی آنها با هم متفاوت است. برخی از داروخانه‌ها و سایت‌های فروش این دارو یکی از این داروها را اصل دانسته و دیگری را تقلبی معرفی می‌کنند. اما هر دو آنها اصل بوده و تفاوتی با هم ندارند.

میزان کاهش وزن به سبک زندگی شما هم وابسته است. باید در کنار مصرف قرص لاغری، رژیم غذایی سالم و کم کالری را دنبال کرده و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. افراد دارای اضافه‌وزن می‌توانند ۳ تا ۷٪ از وزن خود را در سال اول از دست دهند. افرادی که از قرص لاغری GC استفاده می‌کنند، در مقایسه با دیگر افراد می‌توانند در طول ۲ تا ۱۲ هفته ۰.۸ کیلوگرم بیشتر کاهش وزن داشته باشند.

بهترین راه برای تشخیص قرص جی سی اصل تشخیص توسط پزشک است. از متخصص خود یا داروساز بخواهید اصل یا تقلبی بودن دارو را مشخص کند. علاوه بر این، داروی اصل دارای کد چاپی مربوط به سازمان غذا و دارو یا FDA است.

برندهای مختلف قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا مقدار دوز متفاوتی دارند. اما به‌طورکلی دوز توصیه شده حداکثر 500 میلی‌گرم سه بار در روز است. باید 30 تا 60 دقیقه قبل از غذا آن را استفاده کنید.

یکی از عوارض شایع قرص جی سی ناراحتی معده و درد معده است. برخی از افراد ممکن است دچار مشکلات گوارشی و اسهال شوند. اگر این عارضه پس از چند روز برطرف نشد، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. ممکن است این دارو برای شما مناسب نباشد.

برخی افراد بعد از مصرف قرص لاغری جی سی دچار خشکی دهان می‌شوند. این عارضه جز عوارض شایع بوده و در اوایل استفاده از این قرص بیشتر دیده می‌شود.

اگر دچار اختلال دو قطبی هستید، به‌هیچ‌وجه نباید از این قرص استفاده کنید. زیرا مصرف قرص جی سی باعث افزایش علائم شیدایی شده و عوارض خطرناکی ایجاد می‌کند.

امتیاز شما به مقاله:
(3.5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
عاشق نوشتن، یادگیری و تجربه‌های جدید ... با هر بار نوشتن بیشتر یاد می‌گیرم. خوشحالم در دکترتو فرصت تولید محتوا در دنیای پزشکی و ارتقاء سلامت جامعه را دارم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص لاغری جی سی

  1. مهری کاظمی گفت:

    سلام منم از این قرص استفاده کردم وبسیار راضیم منتها معده درد گرفتم میشه لطفا راهنماییم کنید چه داروی معده ای بخورم که اذیت نشم روزی یک عدد بعد از صبحانه میخورم

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      داروهای ضد اسید معده میتونید مصرف کنید ولی اگر این دارو معده شما را اذیت میکند بهتره دارو را قطع کنید و از رژیم غذایی مناسب و ورزش برای کاهش وزن کمک بگیرید.

    2. روشنا گفت:

      از کدوم رنگ قرمز یا طلایی.نحوه سفارش کجا بود سایت داروخانه رو بگید ممنون

    3. سیمین گفت:

      من الان ۳ روزه از این قرص استفاده میکنم اصلا گرسنم نمیشه من مارک اصلشو گرفتم از جای امن و تضمینی بهم داد ۵۰۰ خریدم ۳۰ عددیشو وخیلیا هم که استفاده کرده بودن راضی بودن از قرص جی سی

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        برند اصلی ش بسیار خوب است
        تندرست باشید

      2. شیما گفت:

        ببخشید از کجا خریدین؟

      3. ناشناس گفت:

        سلام میشه آدرس جایی که قرص جی سی گرفتی رو بگی ممنون میشم

      4. ناشناس گفت:

        از کجا خردید؟

      5. الی گفت:

        سلام دوست عزیز میشه بگید از کجا خریدید؟

        1. مژگان گفت:

          سلام و درود
          من از بازار تهران مروی پاساژ غدیر به مبلغ۵۰۰ خریدم فروشنده اصرار داشت که نخرم ولی با تبلیغات زیادی که دیدم خریدم .داروی اعصاب و خواب استفاده میکنم امروز اولین روز بود با وچود سنگینی داروهام تا الان ۵ صبح بیدارم دکتر تغدیه من صد درصد مخالف دارو است کد اصالت کالا رو در سایتش زدم ارور تقلبی داد تو رو خدا فروشنده التماس میکرد نخرید خودتان قضاوت کنید

        2. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          و سپاس از راهنمایی تان

      6. فاطمه گفت:

        ببخشید از کجا تهیه کردید؟

      7. محمدرضا گفت:

        لطفا میشه ادرس یا شماره کسی که گرفتبن و بدین . ممنون

  2. عزیزی گفت:

    سلام دوستان منم استفاده کردم از جی سی ماه اول ۱۳کیلو کم کردم تا سه ماه استفاده کردم از ۱۰۸کیلو به ۸۲کیلو رسیدم واقعا عالی بود هیچ عوارضیم نداشت برعکس قبل قرصا مریض بودم ولی بعد استفاده خوب شدم

    1. ناشناس گفت:

      سلام از کجا تهیه کردین و چه قیمته

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        نمایندگی فروش قرص را در گوگل سرچ کنید
        و اینترنتی خرید کنید

        1. مرضیه گفت:

          یعنی به نظر شما از داروخانه تهیه نکنیم ؟؟اونحام معتبره

        2. همیارِ دکترِتو گفت:

          نمایندگی فروش یعنی داروخانه های مخصوص فروش

    2. کیمیا گفت:

      سلام من تازه قرصارو گرفتم شما چطوری مصرف کردین ک از ۱۰۸ رسیدین ب ۸۲

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        ده روزه اول روزی یک عدد نیم ساعت قبل صبحانه برای امادگی بهتر بدن برای تاثیر گذاری محصول با دو لیوان آب مصرف شود. √ ۱۰ روز دوم به بعد روزی دو عدد یک عدد نیم ساعت قبل از صبحانه و یک عدد نیم ساعت قبل از ناهار مصرف کنید

    3. سودابه گفت:

      ببخشید از کجا تهیه کردین و قیمتش چقدره

    4. فریبا گفت:

      سلام دوست عزیز شما فرمودید از جی سی استفاده کردین ،خیلی خوبه که کاهش وزن داشتین ،میشه لطفا بگین از کجا تهیه کردین ،منم میخوام استفاده کنم

      1. افسانه گفت:

        سلام دوست عزیز قرص Gcصد درصد اصل و اورجینال هست خودم الان ده روزه دارم استفاده میکنم و هرکی بخواد میتونم براش سفارش بدم

    5. ناشناس گفت:

      سلام این قرص را از کجا تهیه کردین من هم میخواستم

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        نمایندگی فروش و داروخانه های معتبر اینترنتی را سرچ کنید

        1. ناشناس گفت:

          سلام اینترنتی سرچ کردم
          کیمی دارو رو به عنوان نمایندگی معرفی کرد
          منتها قیمتش خیلی بالاست
          ۶۰ تایی رو ۳/۲۰۰ میگه و ۳۰ تایی نصف این
          اونی که جم تبلیغ می کرد آرایشی بهداشتی الگانس بود که پرسیدم ۶۰ تایی رو ۹۵۰ میده
          اما کیمی دارو کلی تبصره واسه اورجینال بودن داره که آدمو می ترسونه اگر از جای دیگه بگیریم احتمالا غیر اصل هست، الگانس هم که ارزونتر میده به من جواب نداد اون شرایط اورجینال (نوار طلایی و هولوگرام سه بعدی) بودن رو داره یا نه
          واقعا نمیدونم کی راست میگه؟
          کدوم قیمت قیمتِ اصلی هست؟

        2. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          قیمت کیمی دارو اصلی است

    6. مریم گفت:

      سلام همراه با ورزش کاهش وزن دارین یا بدون ورزش
      اخه من پرسو جو کردم میگن همراه با باشگاه اثر میکنه

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        به‌طورکلی دوز توصیه شده حداکثر ۵۰۰ میلی‌گرم سه بار در روز است. باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از غذا آن را استفاده کنید.
        بهتر است ورزش کنید

    7. مریم ف گفت:

      سلام همراه با ورزش کاهش وزن دارین یا بدون ورزش
      اخه من پرسو جو کردم میگن همراه با باشگاه اثر میکنه
      میشه کمکم کنین منم این قرصو تهیه کردم ولی طرز استفادشو نمیدونم

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        به‌طورکلی دوز توصیه شده حداکثر ۵۰۰ میلی‌گرم سه بار در روز است. باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از غذا آن را استفاده کنید.
        بهتر است ورزش کنید

    8. ناشناس گفت:

      میشه بگید از کجا تهیه کردید

  3. ناشناس گفت:

    سلام چطور میتونیم سفارش بدیم؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      بهتره برای کاهش وزن تحت نظر متخصص تغذیه باشید. مصرف داروها بدون تایید پزشک ممکنه باعث بروز عوارض جانبی و آسیب کبدی در شما شود.
      فوق تخصص تغذیه

  4. نیر گفت:

    سلام ،علت تفاوت قیمت بین ۱۲۶تا ۹۰۰ هزار تومن در چی می تونه باشه ؟؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      ممکنه تفاوت بین شرکت های تولیدی دارو باشد.

  5. زینب سواری گفت:

    قرض جی سی برای کسانی که کبد چرب دارن مضر است یانه ؟

    1. مریم حمادی گفت:

      آیا کسانی که کبد چرب دارند میتوانند از قرص جی سی استفاده کنند

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        خیر
        قرص جی سی تولید چربی در بدن را با اختلال روبرو کرده و با تاثیر روی هورمون سروتونین احساس گرسنگی را کمتر می‌کند. این دارو ممکن است عوارضی مانند سرگیجه، خشکی دهان و ناراحتی معده به همراه داشته باشد. در برخی افراد دچار آسیب کبدی می‌شود. به همین دلیل برخی پزشکان مصرف آن را برای افراد مبتلا به کبد چرب به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنند.

  6. بتیس گفت:

    اسهال در دوره مصرف قرص طبیعیه؟

  7. آرزو مهدی پور گفت:

    جی سی با قرص استامینوفن و ناپروکسن تداخل داره؟؟؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      تداخلی با داروهای مسکن ندارد.

  8. صبا گفت:

    سلام من جی سی استفاده کردم خیلی عالیه مشکلی هم نداشتم

    1. سحر گفت:

      منم استفاده کردم و حدود بیست و دو کیلو وزن و کلی سایز براحتی کم کردم البته روزی حداقل چهار تا شیشه بزرگ هم آب خوردم که تنیجه ی بهتری بگیرم . میزان آب روزانه برای لاغر شدن خیلی مهمه.

      1. همیار دکترِتو گفت:

        دوست عزیز
        داروهای لاغری بدون تجویز پزشک و رعایت رژیم غذایی و ورزش تاثیری نخواهد داشت. بهتره کاهش وزن تحت نظر متخصص تغذیه صورت گیرد.

      2. زهره گفت:

        سلام آب گرم یا سرد وطی جند وقت این وزن کم کردین

      3. Maryam گفت:

        سلام از کجا این قرص رو تهیه کردید این قرص جی سی بسته ایی چنده؟

      4. ناشناس گفت:

        سحر جان از کجا قرصو تهیه کردی

      5. ناشناس گفت:

        سلام عزیز از کجا قرص رو تهیه کردین

    2. من یلدا هستم گفت:

      از اصل بودن قرص جی سی مطمعن بودید آیا؟
      ومن چجوری بفهمم ک قرص جی سی ک گرفتم اصله؟
      ومن قرص جی سی رو از کمپانی الگانس سنتر خریداری کردم. و بنظر خودم تقلبی هست.
      چون جوابگو نیستن وهرچی گفتم دارو رو مرجوع کنم چون اصالت کالا نداره اصلا جوابم ندادن.

  9. ساناز گفت:

    سلام از قرص جی سی برای چندسال است؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام من از قرص جی سی میخام استفاده کنم
      کبد چرب داشتم والان کمی دارم آیا میشه استفاده کرد

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        بله مانعی ندارد

  10. مهناز گفت:

    با تشکر ازتوضیحات بسیار خوب و مفید شما👌👌👌🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سپاس از همراهی شما.

    2. ناصر گفت:

      سلام با وجود بیماری دوقطبی که براش دارو هم مصرف می کنم می توانم از قرص جی سی استفاده کنم

    3. ناشناس گفت:

      سلام دوستان منم استفاده کردم از جی سی ماه اول ۱۳کیلو کم کردم تا سه ماه استفاده کردم از ۱۰۸کیلو به ۸۲کیلو رسیدم واقعا عالی بود هیچ عوارضیم نداشت برعکس قبل قرصا مریض بودم ولی بعد استفاده خوب شدم

      1. مهدیه گفت:

        سلام برای شیردهی خوب نیست؟!ازکجا میشه این قرص تهیه کرد؟!

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          مصرف این دارو در ایام شیردهی ممنوع است

      2. کیمیا گفت:

        سلام میشه بگین چطوری مصرف کردین و چند عدد قرص خوردین تو روز

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          پزشک باتوجه‌به شرایط شما و میزان اضافه‌وزن مقدار دوز دارو را مشخص می‌کند. حتما هنگام مصرف قرص لاغری GC اطلاعات روی بسته‌بندی را مطالعه کنید. معمولا سه بار در روز حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از وعده غذایی اصلی باید دارو مصرف شود.

      3. سحر گفت:

        سلام میشه لطفا بگید از کجا خریدید راهنماییم کنید تروخدا

        1. هاله گفت:

          من این دارو رو تهیه کردم و به نظرم اگه مشکل خاصی نداشته باشیم کمک به کاهش وزن میده خصوصا ریزه خواری رو بسیار کم میکنه . فقط چند روز اول یک کم خشکی دهان میده که مشکلی ایجاد نمیکنه . از جای مطمئن گرفتم چون مسافری میارن . باز با توجه به اشتغال و زمان کم برای ورزش کمک کننده بوده تا الان

        2. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          بله اولا از جای مطمین باید تهیه کنید
          ثانیا در هر فرد اثرات مختلف ممکن است داشته باشد
          توصیه علمی ما این است که زیر نظر متخصص رژیم بگیرید

          https://doctoreto.com/doctors/speciality/dietitian