قرص لاغری بلک اسلیم چیست و چه اثری دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

یکی از انواع داروهای لاغری، قرص لاغری بلک اسلیم است. با استفاده از این دارو می‌توانید در زمان کوتاهی به طور قابل توجهی وزن کم کنید. همچنین می‌توانید بر روی چربی‌های مقاوم بدن خود تاثیر بگذارید و نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید. هرچند که باید با عوارض و خطرات این داروها، آشنا شوید.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 9 دقیقه
قرص لاغری بلک اسلیم چیست؟

اگر به دنبال روش‌های لاغری بوده باشید، احتمالا نام قرص لاغری بلک اسلیم را شنیده‌اید. روش‌های لاغری، امروزه متنوع‌تر شده‌اند و یکی از محبوب‌ترین آنها، استفاده از قرص‌های لاغری است. یکی از انواع قرص‌های لاغری، قرص بلک اسلیم است. داروهای لاغری و کاهش وزن این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و در کنار نتایج مثبتی که دارند، عوارض بسیاری هم به بار آورده‌اند. اما قرص بلک اسلیم چیست؟ این داروی لاغری چه عوارضی دارد؟ نحوه مصرف این دارو چگونه است؟ برای بهبود اثر این دارو چه کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات می‌توانید این مطلب دکترتو را تا انتها مطالعه کنید.

قرص لاغری بلک اسلیم چیست؟

یکی از معروف‌ترین قرص های لاغری در بازار، قرص لاغری بلک اسلیم است. این داروی کاهش وزن از روش‌های سریع کاهنده وزن است. اما اصلا چرا انتخاب برخی از افراد قرص‌های لاغری است؟ برخی از افراد برای کاهش وزن خود با مشکل مواجه می‌شوند. مثلا علی‌رغم رژیم و ورزش، وزن آنها کاهش پیدا نمی‌کند. همچنین برخی افراد تمایل دارند که در سریع‌ترین زمان ممکن، وزن کم کنند. بنابراین بسیاری از این دسته افراد، به قرص لاغری بلک اسلیم روی می‌آورند.
این دارو از چند طریق باعث لاغری سریع شما می‌شود. می‌توانید با استفاده از بلک اسلیم به طرز قابل توجهی وزن کم کنید و به وزن ایده‌آل خود برسید. هرچند که قبل استفاده از این دارو باید برخی از نکات را در نظر داشته باشید و با دکتر مشورت کنید.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

قرص لاغری بلک اسلیم از قرص‌هایی است که سریعا باعث کاهش وزن می‌شود.

۱. قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

کپسول لاغری بلک اسلیم پلاس از انواع دیگر داروی لاغری بلک اسلیم است. این دارو حاوی ترکیبات محرک است و باعث لاغری سریع و زودهنگام فرد می‌شود. همچنین این داروی لاغری چربی‌سوز است و روی چربی‌های مقاوم بدن عمل می‌کند. این قرص هم ۳۰ عددی است. به خاطر داشته باشید که نباید این داروها را خودسرانه برای کاهش وزن استفاده کنید. همیشه استفاده از قرص‌های لاغری باید به عنوان راه‌حل آخر شما در نظر گرفته شود.

۲. قرص لاغری بلک اسلیم نیو

قرص بلک اسلیم نیو نوع جدید قرص لاغری بلک اسلیم است. این دارو از همان فرمولاسیون کلاسیک استفاده می‌کند. اما تغییرات اندکی داشته است تا به بهترین شکل و با کمترین آسیب باعث کاهش وزن شود. این دارو ۳۰ عددی است و برای مصرف یک ماه در نظر گرفته شده است. قرص لاغری بلک اسلیم نیو حاوی کافئین است که همین ماده باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود. البته که تنها ماده موجود در این دارو کافئین نیست و حاوی مواد دیگری هم هست که در ادامه آنها را معرفی کرده‌ایم.

قرص لاغری بلک اسلیم با خاصیت چربی سوزی
قرص لاغری بلک اسلیم با خاصیت چربی سوزی و کاهش اشتها باعث کاهش وزن شما می‌شود.

ترکیبات قرص لاغری بلک اسلیم چیست؟

حتما می‌خواهید بدانید که در این داروی لاغری چه موادی وجود دارند که باعث لاغری می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین ترکیبات این قرص لاغری، کافئین است. اما تنها ماده محرک در این داروی کاهش وزن، کافئین نیست. در ادامه به مواد دیگری که در این قرص وجود دارند، اشاره کرده‌ایم:

  • انواع ویتامین‌ها برای پیشگیری از افتادگی پوست
  • فسفاتیدیل سرین
  • میوه عناب
  • ریشه جینسینگ پاناکس
  • پوست ماگنولیا
  • برگ پریلا
  • پوریا
  • نیاسینامید
  • ریشه اسکوتلاریا
  • گیاهی گل شور

قرص بلک اسلیم شیشه دارد؟

شاید برخی به شما بگویند که قرص‌های لاغری حاوی شیشه هستند. ترکیبات قرص لاغری بلک اسلیم را در مطلب بالاتر قرار داده‌ایم. داروهای لاغری که کد اعتبارسنجی دارند و آنها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری می‌کنید، معمولا مشکلی ندارند و در ترکیبات آنها چیزی به جز اطلاعات قیدشده، نیست. اما اگر این دارو را از مراکزی تهیه کنید که اطمینان به اعتبار آنها نباشد، نمی‌توان گفت که چه ماده‌ای در ساخت آن به کار رفته است. پس هنگام تهیه داروی بلک اسلیم فقط به مراکز معتبر و داروخانه‌ها مراجعه کنید.

طریقه مصرف بلک اسلیم چیست؟
قرص لاغری بلک اسلیم را با آب فراوان مصرف کنید.

قرص لاغری بلک اسلیم چگونه باعث لاغری می شود؟

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که ذهن مصرف‌کننده‌ها را درگیر می‌کند، این است که این قرص‌های لاغری چگونه باعث لاغری می‌شوند؟ داروی لاغری بلک اسلیم از روش‌های مختلفی چربی‌های بدن شما را از بین می‌برد. در ادامه، به نقل از slimnoir، به این مکانیسم‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • ترکیباتی که در قرص لاغری بلک اسلیم وجود دارد، وزن شما را کم می‌کند. این مواد اشتها را کاهش می‌دهند و هنگامی که دریافت مواد غذایی کاهش پیدا کند، وزن شما هم کم می‌شود.
  • قرص بلک اسلیم از انواع قرص‌های لاغری چربی‌سوز است. بنابراین چربی‌های بدن شما از بین می‌روند. مخصوصا چربی‌های مقاوم بدن شما تحت تاثیر این دارو قرار می‌گیرند.
  • متابولیسم بدن شما افزایش پیدا می‌کند. این هم یکی از روش‌های کاهش وزن است.

با قرص لاغری بلک اسلیم اصل چند کیلو وزن کم می کنیم؟ (قرص بلک اسلیم چند کیلو لاغر می کند؟)

طبق آمار به‌دست‌آمده در یک دوره مصرف این دارو حدود ۴ تا ۶ کیلوگرم وزن کم می‌کنید. هرچند در برخی افراد مشاهده شده است که با مصرف این دارو حدود ۱۰ تا ۱۷ کیلو وزن کم کرده‌اند.

طریقه مصرف قرص لاغری بلک اسلیم چیست؟

روش مصرف این دارو بستگی به اثر آن دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای استفاده صحیح از داروی بلک اسلیم می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو کمک بگیرید. در ادامه روش استفاده آن را به طور مختصر توضیح داده‌ایم:

  • اگر تا به حال از داروهای لاغری استفاده نکرده‌اید، یک قرص لاغری بلک اسلیم را ناشتا (ترجیحا نیم ساعت قبل از صبحانه) مصرف کنید.
  • در صورتی‌که استفاده از بلک اسلیم با این فرمول، موثر نبود و باعث کاهش اشتهای شما نشد، ۳ تا ۴ ساعت بعد از خوردن قرص اول، قرص لاغری دوم را مصرف کنید.
  • اگر باز هم اشتهای شما کاهش پیدا نکرد، می‌توانید دو عدد قرص لاغری بلک اسلیم را هم‌زمان و به صورت ناشتا مصرف کنید.
  • هم‌زمان با مصرف این داروی لاغری، باید رژیم کم کالری بگیرید. ورزش هم می‌تواند اثر آن را بیشتر کند.
  • به‌خاطر اینکه داروی بلک اسلیم چربی‌سوز است و آب بدن را بیش از اندازه مصرف می‌کند، برای پیشگیری از کم‌آبی باید هر نیم ساعت یک لیوان آب مصرف کنید.
  • این دارو را بیشتر از ۲ عدد در روز مصرف نکنید. زیرا می‌تواند باعث بروز مشکل شود.

به‌خاطر اینکه بلک اسلیم چربی‌سوز است و آب بدن را بیش از اندازه مصرف می‌کند، برای پیشگیری از کم‌آبی باید هر نیم ساعت یک لیوان آب مصرف کنید.

اول مشاوره دارویی بگیر! بعد از قرص لاغری بلک اسلیم استفاده کن.

تا چه زمانی می توان از قرص بلک اسلیم استفاده کرد؟

داروهای لاغری را نمی‌توان برای طولانی‌مدت مصرف کرد. زیرا این داروها عوارضی دارند که می‌توانند باعث بروز مشکل شوند و سلامت شما را تهدید کنند؛ بنابراین بهتر است که بیشتر از دو دوره از این داروها استفاده نکنید. هر چند که قبل از استفاده از داروهای لاغری باید با دکتر تغذیه مشورت کنید. همچنین اگر شرایط مشکلات سلامتی دارید، به‌هیچ‌وجه برای لاغری خودسرانه از این داروها استفاده نکنید.

زمان مصرف قرص بلک اسلیم کی است؟

بهترین زمان مصرف این دارو صبح‌ها و قبل از صبحانه است. اگر یک عدد دارو و قبل از صبحانه عمل نکند، می‌توانید یک عدد دیگر ۳ تا ۴ ساعت بعد از مصرف قرص اول استفاده کنید.

بلک اسلیم پلاس نیاز به نسخه دارد؟

برای خرید این داروی لاغری (یا انواع دیگر قرص بلک اسلیم مثل قرص لاغری بلک اسلیم نیو) نیازی به نسخه ندارید. اما این به آن معنی نیست که می‌توانید خودسرانه برای مصرف این داروها اقدام کنید. بهتر است که با دکتر مشورت کنید و بهترین روش را برای لاغری خود انتخاب کنید تا سلامت شما به خطر نیفتد.

برای دریافت بلک اسلیم به دکتر مراجعه کنیم؟
برای دریافت داروی بلک اسلیم نیازی به نسخه نیست اما باید با دکتر مشورت کنید.

برای دریافت قرص لاغری بلک اسلیم باید به دکتر مراجعه کنیم؟

نیازی به مراجعه به دکتر برای دریافت داروی لاغری بلک اسلیم نیست. اما برای آشنایی با بهترین روش لاغری و اینکه این دارو برای شما مناسب است یا نه، باید به دکتر تغذیه مراجعه کنید و درباره عوارض و فواید آن با دکتر مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین متخصصان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

کسانی که می‌توانند از قرص لاغری بلک اسلیم استفاده کنندکسانی که نمی‌توانند از قرص بلک اسلیم استفاده کنند
کسانی که اضافه‌وزن زیادی دارند و کاهش وزن آنها با توقف مواجه شده‌است.کسانی که زیر ۱۸ سال سن دارند.
کسانی که دکتر تغذیه برای استفاده از این دارو به آنها نظر مثبتی داده‌است.افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند.
کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای ندارند و از سلامت نسبی برخوردارند.افرادی که فشار خون بالا دارند.
افرادی که اشتهای زیادی دارند و اشتهای آنها با رژیم لاغری کم نمی‌شود.دیابتی‌ها نباید از این دارو استفاده کنند.
افرادی که قند آنها تحت کنترل است.افرادی که به بیماری‌های کلیوی و کبدی مبتلا هستند، نباید از این دارو استفاده کنند.
آنهایی که بیماری‌های قلبی ندارند.کسانی که اشتباهات رایج در کاهش وزن دارند، بهتر است ابتدا اشتباهات و عادات غلط خود را اصلاح کنند و بعد به فکر استفاده از داروهای لاغری باشند.
افراد مجاز برای مصرف قرص لاغری بلک اسلیم

فواید قرص لاغری بلک اسلیم چیست؟

قرص لاغری بلک اسلیم از انواع داروهای لاغری است که سریعا روی وزن شما اثر می‌گذارد و در زمان کوتاهی می‌توانید به طرز چشمگیری وزن کم کنید. مثلا می‌توانید تا ۱۷ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید و این عدد قابل توجهی است. این دارو چند منظوره است و به روش‌های مختلفی می‌تواند روی وزن شما اثر بگذارد. اگر روند کاهش وزن متوقف شده است و این مسئله شما را آزار می‌دهد، با کمک داروی لاغری بلک اسلیم می‌توانید چربی‌های مقاوم بدن خود را آب کنید. قیمت بلک اسلیم نیز نسبت به باقی داروهای کاهش وزن، کمتر است.

آیا لاغری موضعی برای شما روشی مناسب است؟

قبل از اقدام، مشاوره بگیرید!

عوارض قرص لاغری بلک اسلیم کدامند؟

باوجود اینکه گفته شده است که داروی لاغری بلک اسلیم از انواع کم عارضه و موثر داروهای کاهش وزن است، این دارو هم عوارضی دارد که نمی‌توان نسبت به آنها بی‌تفاوت بود. حتما از خود می‌پرسید که قرص لاغری بلک اسلیم چه عوارضی دارد؟ قرص لاغری بلک اسلیم عوارض متعددی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم.

  • داروهای لاغری باعث کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن می‌شوند.
  • ممکن است جذب چربی با مصرف این دارو با مشکل مواجه شود.
  • داروی لاغری بلک اسلیم می‌تواند باعث افسردگی شود.
  • اگر انواع اصلی آنها را خریداری نکنید، عوارض بی‌شمار خواهند بود و نمی‌توان سلامت شما را تضمین کرد.
  • تهوع و استفراغ و سایر علائم گوارشی می‌توانند با مصرف این داروها بروز کنند.
  • داروهای لاغری می‌توانند باعث بی‌خوابی شوند.

نظرات در مورد قرص لاغری بلک اسلیم چیست؟

کسانی که از کپسول های لاغری بلک اسلیم یا قرص های لاغری بلک اسلیم استفاده کرده‌اند، نظرات متعددی داشته‌اند. بیشتر آنها روی این مسئله که قرص لاغری بلک اسلیم باعث کاهش وزن سریع می‌شود، اتفاق نظر دارند. اما مصرف این دارو برای برخی عوارضی داشته‌ و باعث شده است، مصرف آن را به دیگران توصیه نکنند. برای مصرف این دارو، حتما باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. اگر در دسته افرادی قرار داشته باشید که مصرف داروی بلک اسلیم برای شما مناسب نباشد، ممکن است سلامت خود را به طور جدی تهدید کنید.

چه کسانی از بلک اسلیم استفاده نکنند؟
افرادی که سلامت جسمی ندارند، نباید از داروی بلک اسلیم استفاده کنند.

چه کسانی می توانند از قرص لاغری بلک اسلیم استفاده کنند؟

کسانی که وزن آنها با ورزش و رژیم لاغری کاهش پیدا نمی‌کند، از طرفی از سلامت کامل برخوردار هستند و در گروه‌های منع مصرف داروی کاهش وزن قرار ندارند، می‌توانند از این دارو استفاده کنند. البته برای حصول اطمینان از مناسب‌بودن این دارو برای شما، باید با دکتر مشورت کنید.

چه کسانی نمی‌توانند از قرص لاغری بلک اسلیم استفاده کنند؟

بسیاری از افراد نمی‌توانند از داروهای لاغری و از قرص لاغری بلک اسلیم استفاده کنند. در ادامه این افراد را معرفی کرده‌ایم:

  • کسانی که زیر ۱۸ سال سن دارند.
  • افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند.
  • بیمارانی که به بیماری‌های قلبی مبتلا هستند.
  • افرادی که فشار خون بالا دارند.
  • دیابتی‌ها نباید از این دارو استفاده کنند.
  • افرادی که به بیماری‌های کلیوی و کبدی مبتلا هستند، نباید از این دارو استفاده کنند.
  • کسانی که اشتباهات رایج در کاهش وزن دارند، بهتر است ابتدا اشتباهات و عادات غلط خود را اصلاح کنند و بعد به فکر استفاده از داروهای لاغری باشند.
عوارض قرص بلک اسلیم چیست؟
اگر کاندید مناسب این دارو نباشید، نباید از آن استفاده کنید. زیرا می‌تواند به سلامت شما آسیب بزند.

موارد احتیاط و منع مصرف کپسول لاغری بلک اسلیم چیست؟

موارد زیر را در مصرف داروی لاغری بلک اسلیم به خاطر داشته باشید:

  • اگر با مصرف این دارو با مشکلات جسمی و روانی مواجه شده‌اید، باید با دکتر مشورت کنید.
  • در صورتی‌که پریود هستید، نباید از این دارو استفاده کنید. مصرف بلک اسلیم در دوران قاعدگی ممنوع است.
  • اگر از سایر داروهای کاهش وزن استفاده می‌کنید، نباید از این دارو استفاده کنید.
  • در صورتی‌که ۱ یا ۲ عدد از این قرص را در روز استفاده می‌کنید، نباید تعداد بیشتری دارو مصرف کنید.
  • آب زیادی مصرف کنید. اگر آب کم می‌خورید، قرص لاغری بلک اسلیم برای شما مناسب نیست.

قرص لاغری بلک اسلیم با چه داروهایی تداخل دارد؟

اگر هر یک از داروهای زیر را مصرف می‌کنید، نباید از بلک اسلیم هم‌زمان با آنها برای کاهش وزن بهره ببرید:

  • آمیودارون
  • سیکلوسپورین
  • انسولین
  • متفورمین و داروهای کاهنده قند خون
  • داروهای بیماری‌های نقص ایمنی
  • داروهای تشنج و صرع
  • ویتامین یا مکمل‌های حاوی بتاکاروتن یا ویتامین E
  • داروهای ضدانعقاد خون مانند وارفارین یا کومادین

آیا می توان از قرص لاغری بلک اسلیم در بارداری استفاده کرد؟

خیر. مصرف این دارو در دوران بارداری ممنوع است.

آیا می توان از قرص لاغری بلک اسلیم در شیردهی استفاده کرد؟

خیر. مصرف این دارو در دوران شیردهی ممنوع است.

قیمت قرص لاغری بلک اسلیم چقدر است؟ (سال ۱۴۰۲)

این دارو را می‌توانید از داروخانه با شروع قیمت ۴۰۰ هزار تومان تهیه کنید. هر چند که قیمت‌ها در بازار متفاوت است.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

قرص لاغری بلک اسلیم یکی از بهترین داروهای لاغری است. این قرص علاوه‌بر کاهش اشتها، با افزایش چربی‌سوزی و متابولیسم بدن به لاغری کمک می‌کند. کاهش وزن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز بشر است. روش‌های مختلفی برای لاغرشدن وجود دارد که بسیاری از آنها نیازمند انرژی و اراده پولادین است. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های جدیدی برای لاغر کردن به وجود آمده‌است که برخی از آنها بسیار ساده هستند؛ اما ممکن است عوارضی داشته‌باشند.

قرص لاغری بلک اسلیم یکی از روش‌های کاهش وزن است که خیلی از افراد با اضافه وزن نسبت به آن کنجکاو و مشتاق هستند. با یک دوره مصرف این دارو ممکن است حدود ۴ تا ۶ کیلوگرم وزن کم کنید.

در صورتی‌که این دارو را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید درباره عوارض و طریقه مصرف آن اطلاعات کسب کنید، بهتر است از مشاوره دارویی دکترتو کمک بگیرید. همچنین اگر به دنبال روش‌های دیگری برای لاغری هستید و از قرص لاغری بلک اسلیم نتیجه موردانتظار را نگرفته‌اید، می‌توانید از دکتر تغذیه نوبت بگیرید و روش‌های مختلف کاهش وزن را بشناسید. اگر سوالی در این زمینه دارید و می‌خواهید که از دکتر تغذیه بپرسید، از مشاوره تغذیه تلفنی کمک بگیرید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

برای تهیه‌ی این داروی لاغری، باید از داروخانه‌ها اقدام کنید. البته می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که مشخصات فروشنده دارو را درج کرده‌اند هم کمک بگیرید. به طور کلی نباید این دارو را از مراکزی مانند آرایشگاه‌ها یا باشگاه‌های پرورش اندام تهیه کنید. توجه کنید که قرص‌های لاغری می‌توانند عوارض بسیاری داشته باشند، مخصوصا اگر نسبت به آنها مطمئن نباشید.

این دارو قیمت‌های مختلفی دارد و متناسب با شرکت سازنده آن، قیمت می‌تواند بیشتر یا کمتر شود. می‌توانید قرص لاغری بلک اسلیم را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با شروع قیمت ۶۵۰ هزار تومان تهیه کنید.

روی قرصی که تهیه می‌کنید، یک کد رجیستری وجود دارد. روی این کد را بتراشید و آن را در سایت مورد نظر که روی همان جعبه دارو درج شده است، وارد کنید. با وارد کردن این کد متوجه اصلی و تقلبی بودن دارو می‌شوید. در صورتی‌که دارو اصل باشد، در سایت کد، سبز رنگ می‌شود. توجه کنید که اصالت دارو حتما باید چک شود. در غیر این‌صورت ممکن است مشکلات جدی برای سلامت شما به وجود بیاید.

نمی‌توان گفت که کدام دارو بهتر است. اما گلوریا بسیار محبوب است و افراد زیادی از این دارو استفاده می‌کنند. البته باید به خاطر داشته باشید که بهتر از هر دو مورد، ورزش و رژیم لاغری است.

رژیم لاغری! با گرفتن رژیم لاغری می‌توانید در زمان طولانی‌تر اما با آسیب کمتر، وزن خود را کم کنید.

بهتر از هر دو مورد روش‌های غیرتهاجمی مانند ورزش و رژیم است. اما اگر هیچ یک جوابگو نباشند، دکتر به شما کمک می‌کند که بهترین روش را انتخاب کنید. دکتر گوارش در زمینه انتخاب انواع عمل‌های لاغری به شما کمک می‌کند و دکتر تغذیه در زمینه انتخاب بهترین رژیم لاغری همراه شما خواهد بود.

امتیاز شما به مقاله:
(4از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص لاغری بلک اسلیم

  1. مریم گفت:

    سلام من ۶ روزه از این قرص استفاده میکنم اشتهام کم شده نه بیشتر فقط دو سه ساعت اول فشارم بالا میره میتونم ادامه بدم یا نه و کسایی که لوزارتان مصرف میکنن میتونن از این قرص استفاده کنن یا نع

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله می توانید ادامه دهید

    2. محمد مرادی گفت:

      ازکجا تهیه میکنید شمارش میدید

      1. خسرو گلریزی گفت:

        این قرص بلک اسلیم پلاس رو از کجا تهیه کنیم

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          از نمایندگی فروش و داروخانه های اینترنتی معتبر
          سرچ کنید

    3. esmaeeili گفت:

      سلام وقت بخیر من تیروئید کم کار دارم وقرص لووکسین ۱۰۰ مصرف میکنم میتونم از این قرص استفاده کنم.

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        اولویت را بر درمان کم کاری تیرویید بگذارید
        روند چاقی کنترل می شود
        توصیه این است از این دارو استفاده نکنید

  2. مهدیه گفت:

    سلام وقت بخیر من این قرص رو یک روزه استفاده میکنم و یکی از آشنایان که نتیجه گرفته بود برام آورد تااثیرش عالی بوده و فقط تا دو ساعت سرگیجه داشتم ولی داخل اینترنت که سرچ کردم متوجه شدم اصل نیست و اگر این مورد رو ادامه بدم مشکلی برام پیش میاد و روزی یک عدد مصرف کردم به مدت دو روز ؟خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید چون خیلی راضی بودم ولی میترسم به بدنم اسیب بدی بزنه

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      از اصل بودن قرص اطمینان حاصل فرمایید سپس مصرف کنید
      در غیر این صورت مصرف نکنید

  3. الهام گفت:

    درود
    چرا فرمودید در دوران ۴اعدگی استفاده نشه؟
    من پریودیم عقب افتاده
    الان ۲هفته س پریودنشدم
    آیا تاثیر دارو هست؟
    ۳سال پیش هم میوم داشتم جراحی کردم
    آیا میوم وفیبروم‌ وکیست و…ایجاد میکنه

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بعلت ایجاد تغییرات هورمونی ممکن است از همین دارو باشد
      در صورتی‌که پریود هستید، نباید از این دارو استفاده کنید. مصرف بلک اسلیم در دوران قاعدگی ممنوع است

    2. زهره گفت:

      درود بر شما من احساس میکنم بعد از خوردن بلک اسلیم پاهام خیلی گز گز یا مور مور میشه و به طور ناخواسته دندونهامو فشار میدم و کلا بعد خوردن این قرص بعد چند ساعتی فکم درد میگیره انگار نمیتونم دهنم رو خوب باز کنم
      ولی بخاطر اینکه فقط بهم انرژی میده نمیتونم کنار بزارمش و فقط گز گز خیلی بی تابم می‌کنه
      نظر شما چیه لطفاً یه دنیا ممنونم

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        قبل از ادامه دادن این دارو حتمن ازمایش تیروییدی انجام دهید

  4. سوسن علیپور گفت:

    من ده روزه از این قرص استفاده میکنم از روز اول تپش قلب داشتم ولی رفته رفته کمتر شد ولی عرق کردن و احساس ضعف ولی بی حالی دارم ولی چون خوب لاغر می‌کنه می‌خوام ادامه بدم بعد مصرف چهار پنج ساعت بعد حالم نرمال میشه بیخودی هم گریه میکنم آیا اگه ادامه بدم مشکلی پیش میاد؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در کنار مصرف هورمون های تیروییدی تان را هم چک کنید

  5. ایدا توحیدی گفت:

    سلام ایا این قرص اعتیاد میاورد؟ راسته که میگن شیشه داخلش هست؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بر خلاف باور عموم چنین ترکیباتی وجود ندارد

    2. ناشناس گفت:

      سلام من ده روزه ازاین قرص استفاده میکنم روز اول تپش قلب شدید داشتم ولی ادامه دادم رفته رفته تپش قلب کمتر شد ولی همش بیخودی گریه میکنم بدنم عرق می‌کنه و احساس ضعف میکنم وبعد چهار پنج ساعت حالم خوب میشه وچون خوب لاغر می‌کنه می‌خوام ادامه بدم به نظرتون مشکلی برام ایجاد میکنه

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام دوست عزیز
        در کنار مصرف هورمون های تیروییدی تان را هم چک کنید

  6. نرگس گفت:

    سلام امروز روز اول هست قرص مصرف کردم نیم ساعت بعداز مصرف قرص سرگیجه داشتم ادامه بدم یا دیگه مصرف نکنم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام نرگس عزیز
      این عوارض در شروع مصرف ممکن است ایجاد شود
      ادامه بدهید در صورت تکرار علایم دارو را قطع کنید

  7. ناشناس گفت:

    سلام من ازامروز قرص شروع کردم نیم ساعت بعدازخوردن قرص سرگیجه داشتم آیا به خوردن قرص ادامه بدم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام نرگس عزیز
      این عوارض در شروع مصرف ممکن است ایجاد شود
      ادامه بدهید در صورت تکرار علایم دارو را قطع کنید

  8. Ziba khosravi گفت:

    سلام من خیلی وقت استفاده میکنم و بیشتر برای انرژی که بهم میده مصرف کردم الان متوجه شدم باردار هستم خیلی نگران شدم نمیدونم چه تاثیری روی بارداری داره

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بهتر است هرچه زودتر دارو قطع شود

      1. عاطی گفت:

        ایا برای جنین عوارضی نداره؟
        مشکلی ایجاد نمیکنه؟

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          مصرف این دارو در دوران بارداری ممنوع است.

    2. sara گفت:

      من میخام بخرم دوددلم بگیرم یا نه

  9. هلنا گفت:

    من الان دو روزه استفاده میکنم اشتهام کم شده اما در دوران شیر دهی هستم نمی‌دونم چه عوارضی داره برا بچه لطفا اگه کسی می‌دونه بهم بگه

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام هلنا عزیز
      ترکیبات سازنده قرص‌های لاغری اعم از گیاهی و شیمیایی بدون عوارض نیستند و مصرف آنها در دوران بارداری ممنوع و در دوران شیردهی نیز باید حتما طبق تجویز و نظارت پزشک باشد

  10. فرشته ایزدی گفت:

    من تا بحال این قرص و استفاده نکرده ام