قرص لاغری اسلیم کوئیک و هر آنچه باید درباره آن بدانید!

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قرص لاغری اسلیم کوئیک یک محصول گیاهی ایرانی برای کاهش وزن است که با افزایش متابولیسم بدن و کاهش اشتها به لاغری کمک می‌کند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

درباره اسلیم کوئیک.

لاغر شدن هیچ‌وقت به اندازه چاق شدن راحت نیست، به‌خصوص در دنیای مدرن امروز که به‌ واسطه دنیای آنلاین و اینترنتی، فعالیت بدنی و تحرک کمتر شده است. قرص‌های لاغری یکی از ترکیباتی هستند که مسیر کاهش وزن را هموارتر کرده و لاغری را سرعت می‌بخشند. قرص لاغری اسلیم کوئیک یکی از همین مکمل‌ها است که در کنار رژیم غذایی سالم و فعالیت روزانه باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود. عدم تحرک و فعالیت روزانه، مصرف غذاهای فرآوری شده و آماده کافی است تا خطر ناخوشایند چاق شدن و اضافه وزن را در چند قدمی خود احساس کنیم. در این میان آن‌ها که زنگ خطر چاقی را زودتر شنیدند به‌ دنبال راهی برای کاهش وزن و لاغر شدن می‌گردند.

برای مصرف این دارو همین‌طور نمونه‌های مشابه آن، بهتر است که با پزشک متخصص تغذیه یا مشاور رژیم لاغری ارتباط بگیرید و تحت نظر او، این داروها را مصرف کنید. برای آشنایی بیشتر با قرص لاغری اسلیم کوئیک، تاثیر و عوارض آن تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

قرص لاغری اسلیم کوئیک چیست؟

قرص لاغری اسلیم کوئیک یک محصول گیاهی ایرانی برای کاهش وزن است که با افزایش متابولیسم بدن و کاهش اشتها به لاغری و کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند. قرص اسلیم کوئیک به‌عنوان داروهای لاغری بیشتر بر حذف چربی‌های ذخیره شده پهلوها و شکم متمرکز شده است و عوارض چاقی را به حداقل می‌رساند.

این قرص از نوع مکمل‌های گیاهی است که حداقل عوارض جانبی برای مصرف‌کننده را به ‌دنبال دارد. البته فراموش نکنید که هر محصولی حتی اگر گیاهی هم باشد، نباید خودسرانه و بدون مشورت پزشک مصرف شود. چنانچه قصد لاغری با مصرف اسلیم کوئیک دارید حتما با متخصص تغذیه مشورت کنید.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

قرص اسلیم کوئیک برای چی خوبه؟

به نقل از «myslimquick» قرص اسلیم کوئیک برای افرادی مناسب است که قصد دارند در کوتاه‌مدت با رژیم لاغری و فعالیت ورزشی وزن زیادی کم کنند. قرص اسلیم کوئیک برای کاهش چربی ذخیره شده در قسمت‌های پهلو و شکم مناسب است و فشار خون را پایین می‌آورد. از دیگر کاربردهای قرص اسلیم کوئیک کاهش اشتها است و میل به مصرف شیرینی‌جات را در فرد کم می‌کند. این قرص همچنین برای افزایش سوخت‌وساز چربی‌ها خوب است و میزان بازده فعالیت‌های روزانه را هم بالا می‌برد.

قیمت قرص لاغری اسلیم کوئیک

قیمت قرص لاغری اسلیم کوئیک در هر بسته ۳۰ عددی ۸۱۰۰۰ تومان است که از داروخانه و به‌صورت آنلاین قابل خریداری است.

قرص اسلیم کوئیک برای افرادی مناسب است که قصد دارند در کوتاه‌مدت با رژیم و فعالیت ورزشی وزن زیادی کم کنند.

طریقه یا نحوه مصرف

به نقل از «dietspotlight» نحوه مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک ۳ بار در روز یک تا دو عدد قرص نیم ساعت قبل از وعده غذایی همراه با آب فراوان است. قبل از شروع دوره با مشاوره تلفنی متخصص تغذیه نحوه مصرف و دوز مصرفی با توجه به وزن بدن را چک کنید. مدت زمان مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک بازه ۳ ماهه است تا وزن ایده‌آل محقق شود. در صورتی‌که بعد از اتمام دوره مصرف همچنان اضافه وزن دارید، می‌توانید زیر نظر پزشک متخصص و به تجویز او دوره مصرف را ادامه دهید.

قرص اسلیم کوئیک چه موقع مصرف شود؟

بهترین زمان مصرف قرص اسلیم کوئیک یک ساعت و نیم قبل از وعده غذایی است. با این حال توصیه ما این است که بعد از مشورت با پزشک متخصص خودتان، بهترین بازه زمانی برای مصرف این دارو را نسبت به بدن و همین طور شرایط خودتان پیدا کنید.

نحوه مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک رو نمی‌دونی؟

حتما قبل از مصرف مشاوره دارویی بگیر!

موارد مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک

موارد مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک شامل این موارد می‌شوند:

  • لاغری و کاهش اشتها به‌‌خاطر داشتن عصاره خشک کرفس: عصاره شوید و کرفس موجود در قرص اسلیم کوئیک بر مراکز احساس گرسنگی مغز اثر می‌گذارد، حس گرسنگی را در فرد کنترل می‌کند و اشتها را کاهش می‌دهد. به‌‌علاوه میل به مصرف میان‌وعده‌های ناسالم را در فرد کاهش می‌دهد.
  • افزایش متابولیسم چربی‌ها: مصرف قرص اسلیم کوئیک همراه با فعالیت بدنی منظم باعث افزایش سوخت‌وساز چربی‌ها می‌شود و درنتیجه فرد وزن بیشتری کم می‌کند. مصرف این قرص، چربی دور شکم را کم می‌کند و احتمال ابتلا به دیابت را پایین می‌آورد.
  • کاهش چربی و فشار خون: علاوه بر چربی‌سوزی و کاهش اشتها، عدم برگشت چربی‌ها و چاقی دوباره نیز اهمیت زیادی در کاهش وزن دارند. مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک از انباشت چربی داخل رگ‌ها جلوگیری می‌کند و فشار خون را پایین می‌آورد. فلاونوئیدهای موجود در این قرص هم میزان چربی و کلسترول خون را کاهش می‌دهند.

قرص اسلیم کوئیک چقدر لاغر می‌ کنه؟

میزان وزن از دست رفته و لاغری با مصرف قرص اسلیم کوئیک با روند کاهش وزن ناشی از جراحی چاقی تفاوت دارد. لاغری ناشی از مصرف اسلیم کوئیک موقتی است و بعد از اتمام دوره مصرف قرص، چربی‌های آبشده دوباره برمی‌گردند و حتی ممکن است نسبت به قبل بیشتر هم باشند. معمولا بدن با مصرف اسلیم کوئیک حدود ۱۰ درصد وزن خود را از دست می‌دهد.

چقدر طول می ‌کشد تا لاغر شویم؟

دوره مصرف قرص اسلیم کوئیک حدود ۳ ماه است، یعنی ۳ ماه طول می‌کشد تا لاغر شویم. با این حال، طبیعتا در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.

این قرص را چند ماه می توان خورد؟

معمولا قرص لاغری اسلیم کوئیک را تا ۳ ماه می‌توان مصرف کرد و پس از پایان دوره تنها با تشخیص و تجویز متخصص تغذیه و با توجه به وزن بدن می‌توان دوره را تمدید کرد.

تاثیر این قرص بر لاغری.
قرص اسلیم کوئیک برای افرادی مناسب است که قصد دارند در کوتاه مدت با رژیم و فعالیت ورزشی وزن زیادی کم کنند.

دوز مصرفی قرس لاغری اسلیم کوئیک

دوز مصرفی توصیه شده برای افرادی که قصد کاهش وزن با قرص لاغری اسلیم کوئیک دارند، روزی ۳ بار و هربار ۱ عدد قرص در فاصله نیم ساعت پیش از غذا است. البته بسته به نیاز فرد امکان افزایش دوز مصرفی تا ۲ قرص در هر وعده وجود دارد، هرچند که باید با صلاح‌دید پزشک متخصص انجام شود. توصیه می‌گردد که دوز مصرفی برای شروع را پایین درنظر بگیرید و از روزی ۱ عدد در هر وعده شروع کنید.

بسته به نیاز فرد امکان افزایش دوز مصرفی تا ۲ قرص در هر وعده وجود دارد.

اگه به دنبال عمل لاغری هستی، قبل از اقدام از متخصص مشاوره بگیر!

مزایای اسلیم کوئیک

مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک، چربی داخل رگ‌ها را کاهش می‌دهد و فشار خون بالا را پایین می‌آورد. وجود فلاونوئیدها در اسلیم کوئیک، آنزیم‌های مسیر لیپوژنز را کنترل می‌کند و اجازه انباشته شدن دوباره چربی‌ها در بدن را نمی‌دهند، این یعنی بازگشت وزن نداریم. از دیگر مزایای اسلیم کوئیک می‌توان به کاهش چربی، کلسترول و میل به مصرف شیرینی و کاهش اشتها اشاره کرد.

مزایای اسلیم کوییکعوارض اسلیم کوئیکموارد منع مصرف
چربی داخل رگ‌ها را کاهش می‌دهدبی‌خوابیافرادی که معده حساس دارند.
فشار خون بالا را پایین می‌آوردکمبود خوابافراد آلرژیک که آلرژی‌شان با مصرف داروهای گیاهی بدتر می‌شود.
اجازه انباشته شدن دوباره چربی‌ها در بدن را نمی‌دهندافزایش اشتها پس از قطع مصرفبیماران فشار خون که دارو مصرف می‌کنند.
کاهش چربی، کلسترول و میل به مصرف شیرینی و کاهش اشتهاخشک شدن دهان و بدنبیمارانی که مشکل انعقاد خون دارند.
بازگشت وزن نداریمکمبود ویتامین در بدنافرادی که از بیماری کبدی رنج می‌برند.
اطلاعات دارویی قرص لاغری اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوییک برای کبد چرب

وجود عصاره چای سبز در قرص اسلیم کوئیک به افزایش سوخت‌وساز چربی در کبد کمک می‌کند و میزان چربی حفره شکمی و چربی‌های انباشته شده دور کمر را پایین می‌آورد.

نظرات مصرف کنندگان قرص اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک از جمله مکمل‌های لاغری گیاهی محبوب میان مصرف‌کنندگان است که طرفداران زیادی دارد. از نظر مصرف‌کننده‌ها عوارض قرص اسلیم کوئیک در مقایسه با سایر قرص‌های لاغری کمتر است و اثرگذاری بیشتری دارد. میزان کاهش وزن و لاغری در مصرف‌کنندگان اسلیم کوئیک به‌ نسبت سایر محصولات لاغری شیمیایی و گیاهی بیشتر است.

عوارض اسلیم کوئیک

درست است که اسلیم کوئیک یک مکمل گیاهی کاهش وزن به شمار می‌رود، اما ممکن است عوارض جانبی و اثرات منفی داشته باشد. از عوارض مصرف اسلیم کوئیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بی‌خوابی
  • کمبود خواب
  • افزایش اشتها پس از قطع مصرف
  • خشک شدن دهان و بدن
  • کمبود ویتامین در بدن
  • افزایش اضطراب ناشی از کافئین
  • تشنگی
  • تشدید بیماری کلیوی
  • تشدید بیماری قلبی

در صورتی‌که نگران عوارض قرص اسلیم کوئیک برای بدن خود هستید، مشاوره دارویی با پزشک متخصص در این زمینه می‌تواند با بررسی شرایط فیزیکی شما را برای مصرف دارو راهنمایی کند.

عوارض پنهان این دارو

اسلیم کوئیک ترکیباتی دارد که ممکن است مصرف آن برای بیماران قلبی عروقی، بیماران کلیوی، افرادی که سابقه بیماری فشار خون دارند یا افرادی که دارو مصرف می‌کنند، عوارض پنهان داشته باشد. از عوارض پنهان اسلیم کوئیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بی‌قراری
  • اضطراب
  • بی‌خوابی
  • تشنگی
  • تشدید اشتها
عوارض اسلیم کوئیک.
اسلیم کوئیک حاوی ترکیباتی است که ممکن است برای بعضی از افراد مناسب نباشد!

اشتهای کاذب بعد از قطع اسلیم کوییک

اشاره کردیم که یکی از عوارض جدی مصرف مداوم قرص لاغری اسلیم کوئیک اشتهای کاذب بعد از قطع مصرف دارو است که در بلندمدت و به آهستگی اتفاق می‌‌افتد. معمولا اشتهای کاذب بعد از قطع اسلیم کوئیک زمانی روی می‌دهد که متخصص تغذیه بعد از اتمام دوره مصرف، تعداد قرص‌ها را کم یا قطع می‌کنند.

همین اتفاق باعث ایجاد حس گرسنگی ذهنی یا اشتهای کاذب در بدن می‌شود. در نتیجه فرد ناخودآگاه به سمت مصرف غذای بیشتر کشیده می‌شود. علت اشتهای کاذب بعد از قطع اسلیم کوئیک هم ارسال پیام گرسنگی است که مغز ناخواسته می‌فرستد.

با توجه به شرایط بدنی و میزان اضافه وزن، دکتر تغذیه برای لاغری می‌تواند علاوه بر تجویز دارو، با توصیه‌هایی برای بهبود سبک زندگی شما را در جهت وزن ایده‌آل خود راهنمایی کند. متخصصان دکترتو در این زمینه بهترین انتخاب خواهند بود.

موارد منع مصرف اسلیم کوئیک

طبیعی است که قرار نیست همه، تنها از مزایای قرص لاغری اسلیم کوئیک برخوردار شوند. گاهی مصرف این دارو اثرات سویی بر فرد می‌گذارد و حتی ممکن است برخی بیماری‌ها را تشدید کند. مشکلات گوارشی یکی از عوارض جدی مصرف اسلیم کوئیک است که به ‌خاطر اسید آمینه موجود در قرص ایجاد می‌شود. برخی از موارد منع مصرف اسلیم کوئیک شامل این موارد می‌شوند:

  • افراد کمتر از ۱۸ سال و بیشتر از ۷۰ سال مجاز به مصرف این دارو نیستند.
  • افرادی که معده حساس دارند.
  • افراد آلرژیک که آلرژی‌شان با مصرف داروهای گیاهی بدتر می‌شود.
  • بیماران فشار خون که دارو مصرف می‌کنند.
  • بیمارانی که مشکل انعقاد خون دارند.
  • افرادی که از بیماری کبدی رنج می‌برند.
  • افرادی که نسبت به مصرف کرفس، شوید و چای سبز حساسیت دارند.
  • کسانی که بیماری کلیوی دارند.
  • زنانی که باردار و شیرده هستند.
  • بیمارانی که عفونت زمینه‌ای در بدن دارند.

برای جلوگیری از اختلالات دارویی مصرف اسلیم کوئیک حتما پیش از هرکاری با متخصص تغذیه مشورت کنید.

قرص اسلیم کوئیک در بارداری و شیردهی قابل استفاده است؟

تاثیر مستقیم غذای مادر روی جنین باعث می‌شود که زنان باردار اجازه مصرف هر نوع دارو و غذایی را در این دوران نداشته باشند. مصرف این قرص لاغری فشار خون را پایین می‌آورد و جذب مواد در روده کمتر می‌شود.

به‌ همین دلیل معمولا پزشکان مصرف قرص اسلیم کوئیک در دوران بارداری را توصیه نمی‌کنند و معتقدند که هرگونه رژیم لاغری و برنامه کاهش وزن باید به بعد از وضع حمل موکول شود تا از آسیب احتمالی جنین جلوگیری شود. وجود گیاه شوید در قرص لاغری اسلیم کوئیک بر هورمون‌های بدن مادر و کیفیت شیر مادر تاثیر می‌گذارد.

 به‌ علاوه اینکه ترکیبات این قرص برای شیر مادر مضر بوده و ممکن است باعث ایجاد عفونت در کودک شود. به‌ همین دلیل مصرف قرص اسلیم کوئیک در بارداری و شیردهی ممنوع است.

اختلالات دارویی اسلیم کوئیک

برای جلوگیری از اختلالات دارویی مصرف اسلیم کوئیک حتما پیش از هرکاری با متخصص تغذیه مشورت کنید. افرادی که نسبت به داروهای گیاهی آلرژی دارند یا بیمارانی که داروی کاهش فشار خون مصرف می‌کنند باید مراقب احتمال اختلالات دارویی باشند.

مکانیزم تاثیرگذاری

عصاره کرفس و شوید موجود در اسلیم کوئیک تاثیر مثبتی بر مراکز اشتها در مغز می‌گذارد و پیام گرسنگی را دیرتر ارسال می‌کند. فلاونوئیدهای داخل ترکیب قرص هم قابلیت مهار آنزیم لیپوژناز را دارند. از مکانیزم تاثیرگذاری این قرص می‌توان به کاهش چربی و کلسترول خون اشاره کرد. مصرف این مکمل گیاهی میزان متابولیسم و چربی سوزی را تشدید می‌کند و اجازه جذب چربی در روده را نمی‌دهد.

به‌‌علاوه اینکه کافئین موجود در عصاره چای سبز در قرص اسلیم کوئیک هم آنزیم فسفودی استراز را مهار می‌کند و اثر نوراپی‌نفرین بدن تقویت می‌شود. میزان اکسیداسیون و چربی‌سوزی در کبد به‌ خاطر عصاره چای سبز موجود در قرص بیشتر شده و چربی کمتری در حفره شکم تشکیل می‌شود و همین امر باعث کاهش میزان چربی اطراف کمر می‌گردد.

مصرف این مکمل گیاهی میزان متابولیسم و چربی سوزی را تشدید می‌کند و اجازه جذب چربی در روده را نمی‌دهد.

خرید قرص اسلیم کوییک

درست است که مصرف قرص اسلیم کوئیک باید متناسب با وزن بدن و شرایط بدنی بیمار توسط متخصص تغذیه تجویز شود، اما خرید قرص اسلیم کوئیک بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها و به‌صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است.

بهترین برند اسلیم کوییک

شرکت‌های مختلفی قرص لاغری اسلیم کوئیک را تولید می‌کنند که در این میان می‌توان قرص لاغری اسلیم کوئیک، اسلیم کوئیک گلدارو و اسلیم مکس را جزو بهترین برندهای اسلیم کوئیک دانست.

انواع قرص اسلیم کوییک

قرص اسلیم کوئیک یک مکمل گیاهی ایرانی برای کاهش وزن و لاغری است که توسط شرکت‌های مختلفی در ایران تولید می‌شود. از معروف‌ترین انواع قرص اسلیم کوئیک ایرانی می‌توان به اسلیم کوئیک گل‌دارو، اسلیم کوئیک رضوی اشاره کرد. نمونه خارجی اسلیم کوئیک هم مکملی گیاهی است که با همین برند اسلیم کوئیک (SlimQuick) عرضه می‌شود.

درباره اسلیم کوئیک.
اسلیم کوئیک یک داروی لاغری گیاهی است که عوارض جدی ندارد.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

چاقی نه‌تنها سلامت بدن را به‌ خطر می‌اندازد، بلکه میزان اعتماد به‌نفس فرد نسبت به ظاهرش را هم پایین می‌آورد. معمولا یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که اضافه وزن دارند یافتن راهی است که در کوتاه مدت، از شر چربی‌های اضافی خلاص شوند و به وزن ایده‌آل خود برسند.

یکی از روش‌های کاهش وزن، مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک است که منشا گیاهی دارد. البته این گیاهی بودن دال بر بی‌خطر بودن اسلیم کوئیک نیست و حتما باید پیش از مصرف با پزشک متخصص مشورت شود. برای خلاص شدن از شر عوارض احتمالی مصرف اسلیم کوئیک می‌توانید سری به وب‌سایت دکترتو بزنید و از مشاوره تلفنی متخصص تغذیه بهره‌مند شوید. نکته پایانی که باید به ‌خاطر بسپارید این است که روش‌های لاغری معجزه نمی‌کنند و هر روشی که انتخاب می‌کنید نیازمند رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، ولو پیاده‌روی روزانه است.

پرسش‌های متداول

به‌طور کلی اسلیم کوئیک یک داروی لاغری گیاهی است که عوارض جدی ندارد، اما مصرف خودسرانه بدون نظر متخصص تغذیه در بلند =مدت ممکن است اختلالات گوارشی و کبدی ایجاد کند و خطرناک باشد.

برای مصرف به تجویز پزشک نیاز است و مصرف خودسرانه آن توصیه نمی‌شود، اما خرید آن نسخه نمی‌خواهد و بدون نسخه می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین یا داروخانه‌ها خریداری کنید.

بله، قرص لاغری اسلیم کوئیک دارای مجوز تولید و عرضه از سوی سازمان غذا و دارو و نشان سیب سلامت است.

اختلالات گوارشی یا عوارض احتمالی ناشی از مصرف اسلیم کوئیک پس از پایان دوره و اتمام مصرف برطرف می‌شوند و عوارض طولانی‌مدتی نیستند.

امتیاز شما به مقاله:
(2.4از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص لاغری اسلیم کوئیک

  1. مریم گفت:

    سلام من فشار خون چربی خون و تیروئید کم کار دارم وزخم اثنی عشر که برای هرکدام دارو مصرف میکنم یعنی همش کنترل میشه ۶۴کیلو هستم چون زانو هامو پروتز کردم باید وزن کم کنم میتونم از این کپسول برای لاغری استفاده کنم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بعلت ابتلا به کم کاری تیرویید حتمن مصرف هر گونه دارو لاغری باید تحت نظر متخصص غدد باشد
      البته داروی لووتیروکیسین و ورزش هم می تواند به کاهش وزن تان کمک کند

  2. محمدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده کبدم گرید دو هستش آیا امکانش هست این قرص مصرف کنم ؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله ایرادی ندارد

  3. خودم گفت:

    سلام.من بچه شیر میدم میشه روزی یدونه بخورم؟؟؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      به هیچ وجه
      مصرف این دارو در دوران شیردهی ممنوع است

  4. خودم گفت:

    سلام.من بچه شیر میدم میشه روزی یدونه بخورم؟؟میخام لاغرشم😢

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      به هیچ وجه
      مصرف این دارو در دوران شیردهی ممنوع است

  5. Masi گفت:

    سلام،داروی زومتا۳ماه یکبارتزریق میکنم،سرطان سینه وجراحی ۵سال پیش داشتم،قرص لیورگل کبدچرب گرید۲میخورم.دکترم گفته ۲۰کیلواضافه وزن دارم ،۲ماه ورزش هوازی۴کیلوکم کردم.این قرص برای من مفید؟باتشکر🌷

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله با توجه به کاهش وزن مصرف دارو و ورزش را ادامه دهید
      بهتر است تحت نظارت متخصص تغذیه هم باشید

  6. حدیث گفت:

    سلام…
    من ۸۰ کیلو هستم تصمیم گرفتم که از این دارو استفاده کنم.
    خداروشکر هیچ بیماری ای ندارم…
    آیا طی دوره سه ماهه امکان لاغری با مصرف این قرص هست؟
    حتی اگه خیلی ورزش نکنم؟
    ینی خود قرص بدون ورزش هم لاغری ایجاد میکنه؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      قبل از مصرف دارو ابتدا هورمون تیروییدی را چک کنید
      البته با تحرک بدنی بهتر میتوانید به وزن دلخواه تان برسید

    2. ناشناس گفت:

      سلام من تازه قرص روگرفتم باید قبل یابعد هروعده مصرف بشه؟توی دستور نوشته که قبل ول یکی ازکابران گفتن یک ساعت بعداز غذا میخورن.کدومش درسته؟

      ممنون از راهنماییتون

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        ابتدا یک عدد قرص صبح خود را به نیم ساعت پیش از صبحانه منتقل کنید. …
        اگر همچنان اشتهای شما کم نشد، یک قرص ناشتا و یک قرص هم ۳ یا ۴ ساعت بعد بخورید.

  7. مینا گفت:

    من قرص فشار خون مصرف میکنم نمیتونم از این دارو استفاده کنم؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      یکی از عوارض الفا اسلیم افزایش فشار خون است
      در صورت تنظیم نبودن فشار خون از این دارو مصرف نکنید

  8. زهرا گفت:

    سلام من الان یکهفته هست دارم مصرف میکنم ن سردرد و سرگیجه دارم ن اسهال ولی اشتهام کم شده راضی هستم یکساعت بد غذا میخورم بد صبحانه ناهارشام ازشما ممنونم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام زهرا عزیز
      بسیار خوب
      تندرست باشید

  9. هدی گفت:

    من کمبود ویتامین دی دارم وقرص ویتامین دی مصرف می کنم می تونم قرص اسلیم کوئیک استفاده کنم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام هدی عزیز
      بله می توانید با دوز مناسب مصرف نمایید

  10. معصومه گفت:

    من مصرف میکنم خدا کنه بتونم لاغر شم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در کنارش نیاز به تغییر سبک زندگی و ورز ش منظم هم دارید