قرص هیرویت هلث اید؛ مکمل قوی برای رشد مو

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کپسول Hair-vit حاوی ال سیستئین و متیونین است که به تولید کراتین کمک می‌کند. کراتین یک پروتئین طبیعی است که باعث استحکام و درخشندگی مو می‌شود.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 9 دقیقه
قرص هیرویت هلث اید؛ مکمل قوی برای رشد مو

قرص هیرویت چیست؟ ریزش مو مشکل رایجی است که افراد مختلف در سراسر جهان با آن مواجه می‌شوند. این مشکل که بیشتر آقایان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، در بیشتر موارد به‌عنوان یک بیماری ارثی  در نظر گرفته می‌شود. در بعضی موارد هم اختلالات تیروئید، بیماری‌های خود ایمنی و رژیم غذایی نامناسب، علت اصلی ریزش مو بوده‌اند.

مطالعات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ویتامین‌ها، درشت‌مغذی‌ها و عناصر معدنی، پروتئین، آهن، روی، مس یا بیوتین، عناصر کلیدی برای کمک به سلامت مو هستند. در کنار این موارد، مصرف مکمل نیز می‌تواند به جذب بیشتر مواد مغذی کمک کند.  قرص ویتامینه و مکمل Hair-Vit، یک کپسول ۳۰ عددی است که با روغن نارگیل، موم زنبورعسل و پودر کاکائو ساخته‌شده تا به سلامت مو، ناخن، تقویت ایمنی و افزایش انرژی شما کمک کند.

این دارو برای افراد بالای ۱۶ سال تهیه‌شده و با دوز مصرف ۱ قرص در روز در دوره ۳ ماهه، استفاده می‌شود. خوشبختانه عوارض جانبی زیادی ندارد. اما قبل از مصرف بهتر است یک چکاپ کامل بگیرید و بعد از مشورت با پزشک مصرف آن را شروع کنید. در ادامه به بررسی نحوه مصرف و تأثیرات مکمل مو بر بدن می‌پردازیم.

هیرویت چیست؟

موهای سالم نشان‌دهنده سلامت بدن هستند. موهای ضعیف، آسیب‌دیده و شکننده می‌توانند زیبایی شما را به چالش بکشند. مهم‌ترین دلیل ضعیف‌شدن و نازک شدن مو می‌تواند کمبودهای تغذیه‌ای، استرس عاطفی، چرخه‌های قاعدگی غیرطبیعی و داروهای ضدبارداری باشند.

بعضی از خانم‌ها و آقایان، بعد از تغییر رژیم‌ غذایی خود و به دلیل طولانی‌بودن روند درمانی از این طریق، به مصرف مکمل‌های خوراکی روی می‌آورند، اما مکمل خوراکی چقدر می‌تواند مفید و بی‌خطر باشد؟

کپسول ۳۰ عددی هیرویت، یکی از مکمل‌های رشد و تقویت مو محسوب می‌شود. این محصول که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها با دوز مصرف متفاوت ساخته‌شده است، ویتامین‌های ضروری و اسیدآمینه‌های کافی برای حمایت از سلامت و استحکام مو، ابرو، ناخن، ریش‌های آقایان، بازیابی انرژی بدن و تقویت سیستم ایمنی را فراهم می‌کند‌.

هیرویت چیست؟
کپسول ۳۰ عددی هیرویت، یکی از مکمل‌های رشد و تقویت مو محسوب می‌شود.

خواص و فواید کپسول‌های هیر ویت

  •  تغذیه فولیکول مو، ضخیم‌شدن مو و افزایش درخشندگی آن
  • جلوگیری از ریزش مو بر اثر استرس و اضطراب، آلاینده‌ها، محصولات آرایشی و صنعتی، پرتودرمانی و بیماری‌های پوستی در مردان و زنان
  • تأمین طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای رشد مو
  • حاوی مخمر و کلاژن هیدرولیزشده برای بهبود رشد مو، ترمیم مو و جلوگیری از دوشاخه‌شدن انتهای مو

ترکیبات قرص هیرویت

مکمل مو و ناخن Hair vit حاوی ۱۷ ماده مغذی ضروری برای سلامت و رشد مو و ناخن است:

  • ویتامین‌ B، A ،C و E
  • ال سیستئین
  • ال متیونین
  • لسیتین
  • روغن نارگیل
  • زینک
  • آهن
  • ژلاتین
  • روغن سویا
  • گلیسیرین
  • موم زنبورعسل
  • اتیل وانیلین
  • پودر کاکائو
  • آب دیونیزه

ویتامین‌های B در قرص هیرویت:

  • نیاسینامید
  • بیوتین
  • پیریدوکسین
  • سیانوکوبالامین
  • اسید پانتوتنیک

ویتامین موی هیر ویت تقریباً برای همه مناسب است، زیرا فاقد گلوتن، گندم و لبنیات، شکر، نمک، سویا و رنگ‌های مصنوعی و طعم‌دهنده است.

نحوه مصرف قرص هیرویت hair vit

هیر ویت را در دمای اتاق، دور از نور و حرارت مستقیم و دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید. دقت داشته باشید که بدن شما می‌تواند تا حدی بیوتین را از مواد غذایی دریافت کند، اما برای دریافت آن از کپسول هیرویت، باید به تداخلات دارویی، نحوه نگهداری و زمان مصرف آن توجه کنید. می‌توانید این موارد را از طریق مشاوره دارویی در وب‌سایت دکترتو دریافت کنید.

نحوه مصرف مکمل هیرویت رو بلد نیستی؟

همین حالا مشاوره دارویی بگیر!

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

مصرف روزانه توصیه‌شده کپسول Hair-vit برای بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال، روزانه یک عدد کپسول همراه با صبحانه است. دوره زمانی توصیه‌شده معمول برای مصرف مکمل‌های غذایی برای ریزش مو ۳ ماه است.

فراموشی مصرف کپسول هیرویت ۳۰ عددی

اگر یک نوبت را فراموش کردید، آن را نادیده بگیرید و دوز بعدی را در زمان خودش استفاده کنید. برای جلوگیری از عوارض مصرف بیش‌ازحد، دوز را دو برابر نکنید.

مصرف بیش از حد قرص هیرویت

تیره‌شدن موهای بدن، تحریک رشد موهای زائد و درماتیت در پوست سر از عوارض مصرف بیش‌ازحد قرص هیر ویت ۳۰ عددی در بعضی افراد است. در این مکمل ویتامین بیوتین نیز وجود دارد. مصرف بیوتین، حتی در دوزهای بالا، بی‌خطر است. اما گاهی اوقات می‌تواند عوارض جانبی مانند معده درد، مشکلات خواب و تشنگی مفرط را به همراه داشته باشد. اگر فکر می‌کنید بیش‌ازحد بیوتین مصرف کرده‌اید، با دکتر متخصص خود مشورت کنید.

مصرف بیوتین، حتی در دوزهای بالا، بی‌خطر است. اما گاهی اوقات می‌تواند عوارض جانبی مانند معده درد، مشکلات خواب و تشنگی مفرط را به همراه داشته باشد.

تیره شدن موهای بدن، تحریک رشد موهای زائد و درماتیت در پوست سر از عوارض مصرف بیش‌ازحد قرص هیر ویت هستند.
تیره‌شدن موهای بدن، تحریک رشد موهای زائد و درماتیت در پوست سر از عوارض مصرف بیش‌ازحد قرص هیر ویت هستند.

نحوه قطع مصرف هیرویت

توانایی یک مکمل ویتامینه در کمک به رشد مو، به علت ریزش مو بستگی دارد. اگر مصرف دارو به‌سلامت موی شما کمکی نمی‌کند، پس بهتر است مصرف آن را متوقف کنید.

بهترین روش این است که مصرف مکمل‌های مو را هر از چند گاهی برای چند هفته تا یک ماه متوقف کنید تا به بدنتان اجازه دهید با روش طبیعی عمل کند.

اعتیاد به داروی هیرویت

استفاده از هر روش درمانی، باید به‌اندازه و با نظارت پزشک صورت بگیرد در غیر این صورت، اعتیاد به آن عوارض جدی‌ای خواهد داشت. افزایش آهن در بدن و آسیب به ارگان‌های داخلی، افزایش زینک و مسموم شدن، ابتلا به آلرژی و حتی آسیب به معده و کبد، از مهم‌ترین عوارض اعتیاد به قرص hair-vit هستند.

موارد مصرف داروی هیرویت

درمان ریزش مو و کمک به رشد مجدد بعد از کاشت مو، رشد ابرو و ناخن‌ها، از موارد مصرف قرص هیرویت ۳۰ عددی در خانم‌ها و آقایان هستند که در ادامه دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

موهات می‌ریزه؟ به سفیدی زودرس مو دچار شدی؟

همین الآن مشاوره بگیر!

۱. قرص هیرویت برای رشد و درمان ریزش مو

بهترین روش این است که با تهیه عکس قبل و بعد از مصرف کپسول هیر ویت، به میزان تأثیرگذاری آن در رشد موهایتان پی ببرید.

بر اساس سایت health:

دکتر حمدان به ما می‌گوید که اگر به‌طور مداوم ویتامین رشد مو مصرف می‌کنید (و هیچ مشکل هورمونی یا پزشکی زمینه‌ای ندارید) بعد از دو ماه ریزش موهایتان کمتر می‌شود. در ماه ششم، به‌طورطبیعی احساس می‌کنید موهایتان ضخیم‌تر شده‌اند.

اگر به‌طور مداوم ویتامین رشد مو مصرف می‌کنید، بعد از دو ماه ریزش موهایتان کمتر می‌شود.
اگر به‌طور مداوم ویتامین رشد مو مصرف می‌کنید، بعد از دو ماه ریزش موهایتان کمتر می‌شود.

۲. مصرف هیرویت بعد از کاشت مو

مکمل‌هایی که حاوی ویتامین‌های C، E، A و B هستند، بهترین گزینه دارویی پس از کاشت مو هستند. به این دلیل که همه آنزیم‌های رشد موی طبیعی بدن را پشتیبانی می‌کنند و به روند بهبودی پوست سر بعد از جراحی نیز کمک می‌کنند.

۳. هیرویت برای سفیدی مو

ویتامین B6 در کنار پارا آمینو بنزوئیک اسید (PABA) و اسید پانتوتنیک (از خانواده ویتامین‌های B کمپلکس) برای بازگرداندن رنگ مو و کاهش سفیدی مو موثر‌ هستند.

۴. قرص هیرویت برای ابرو

رژیم غذایی غنی از بیوتین باعث افزایش رشد مو و رشد ابرو می‌شود. علاوه بر آن، استفاده از سرم و مکمل‌های خوراکی بیوتین نیز رشد مجدد موهای ابرو را افزایش می‌دهند.

۵. قرص هیرویت برای پوست و ناخن

بیوتین پرکاربرد، از ویتامین‌هایی است که علاوه بر مو، به سلامت پوست صورت و رشد بیشتر ناخن‌ها نیز کمک می‌کند.

۶. هیرویت برای چاقی

هنوز مدرک علمی برای تأثیر هیرویت بر افزایش وزن و چاقی صورت ثبت‌نشده است. اما ممکن است ویتامین‌های گروه B روی افزایش اشتهای افراد تأثیر بگذارند و تغییر در وزن ایجاد کنند.

ویتامین‌های گروه B روی افزایش اشتهای افراد تأثیر دارند.
ویتامین‌های گروه B روی افزایش اشتهای افراد تأثیر دارند.

۷. قرص هیرویت برای ریش

ویتامین B (به‌طور خاص B6 و B12)، ویتامین C و ویتامین D ، با استحکام فولیکول مو، کمک به رشد و مبارزه با ریزش مو، بهترین ریش را به شما می‌دهند!

دور مصرف کپسول هیرویت ۳۰ عددی

در جدول زیر، دوز مصرف و زمان مصرف قرص هیر ویت قرار دارد.

دوز کپسول هیر ویت هلث اید
گروه سنیبزرگسالان (بالای ۱۶ سال)
تعداد در روز۱ کپسول (در صورت نیاز تا ۲ عدد در روز)
زمان استفادهقبل از غذا
شکل مصرفکپسول/قرص
روش استفادهخوراکی
مدت زمان مصرف دارو۲ تا ۳ ماه
دوز مصرف قرص Hair-vit

این دارو را طبق دستور مصرف کنید و تمام دستورالعمل‌های روی بسته محصول را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که بیش از دوز توصیه‌شده، مصرف نکنید. اگر سؤالی دارید، می‌توانید از دکتر داخلی یا دکتر پوست و مو بپرسید. در وب‌سایت دکترتوامکان مشاوره تلفنی با دکتر پوست نیز وجود دارد.

عوارض جانبی و معایب هیرویت

باتوجه‌به دوز مصرف یک قرص در روز، عوارض جانبی حادی گزارش نشده است. رنگ زرد نئونی ممکن است در ادرار برخی افراد به دلیل متابولیسم ویتامین B2 مشاهده شود که طبیعی و بی‌ضرر است و به‌مرور از بین می‌رود. اما ممکن است این علائم نیز در بعضی افراد رخ دهد:

  • یبوست
  • اسهال
  • ناراحتی معده
  • تغییر رنگ ادرار

کپسول هیر ویت هلث اید باعث خواب‌آلودگی نمی‌شود و می‌توانید با خیال راحت رانندگی  و با ماشین‌های سنگین کار کنید. عوارض جانبی در حالت طبیعی موقتی خواهند بود. اگر ماندگار شد، حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید.

تأثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

مانند بیشتر مکمل‌های رشد مو که فقط موی سر را هدف قرار نمی‌دهند، مکمل هیر ویت نیز ممکن است در بعضی افراد بر تمام فولیکول‌های مو، چه روی سر و چه موهای روی صورت تأثیر بگذارند.

هیرویت می تواند روی فولیکول های موی صورت تاثیر بگذارد.
هیرویت می تواند روی فولیکول‌های موی صورت تاثیر بگذارد.

موارد احتیاط هیرویت هلث اید

بهتر است این داروی تقویتی تحت‌نظر پزشک متخصص مصرف شود. بسته کامل این قرص را در مدت زمان تعیین‌شده در روز مصرف کنید، بیشتر از یک دوز در یک زمان استفاده نکنید و با صبحانه میل کنید (مصرف این مکمل با معده خالی توصیه نمی‌شود). این محصول برای پیشگیری یا درمان بیماری‌های انسانی در نظر گرفته نشده است، پس حتماً قبل از مصرف، با پزشک خود مشورت کنید.

منع مصرف مکمل هیرویت

موارد زیر، مهم‌ترین شرایطی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید و در شرایطی، حتی از مصرف مکمل خودداری کنید:

  • اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی قرار دارید؛ کپسول هیرویت از شیر مادر به نوزاد منتقل می‌شود.
  • به بیماری زمینه‌ای یا خود ایمنی مبتلا هستید.
  • مشکل کبدی دارید.
  • مکمل گیاهی یا داروهای دیگر مصرف می‌کنید.
  • حساسیت یا آلرژی قبلی به مصرف ویتامین‌های گروه B داشته‌اید.
  • عمل جراحی یا آزمایش در پیش رو دارید.

قرص هیرویت برای بیماران دیابتی

قبل از مصرف hair-vit ترکیبات آن را دقیق مطالعه کنید. در این کپسول از شکر یا قند مصنوعی استفاده‌نشده است و آزمایش‌ها نشان می‌دهد که مکمل‌های بیوتین کنترل قند خون و علائم دیابت را در افراد مبتلا به این بیماری بهبود می‌بخشند. درنتیجه، مکمل‌های حاوی بیوتین می‌توانند سطح قند خون را در افرادی که انسولین مصرف می‌کنند کاهش دهند.

مصرف هیرویت در زمان بارداری و شیردهی

مصرف مکمل‌های دارویی یک موضوع حساس است و نمی‌توان برای همه افراد یک نسخه پیچید. با اینکه مصرف بیوتین به‌طورکلی برای شیردهی بی‌خطر است و در رژیم غذایی بانوان باردار نیز دیده می‌شود، همیشه باید قبل از افزودن هرگونه ویتامین یا مکمل جدید به رژیم غذایی‌تان از عوارض و تأثیراتی که بر سلامت شما و نوزاد می‌گذارد، به‌طور دقیق آگاه شوید.

قرص هیرویت در زمان پریودی

کپسول هیرویت، منبع غنی از آهن، ویتامین و مکمل‌های سلامت بدن است. درصورتی‌که درد پریود را تجربه می‌کنید، مصرف این قرص می‌تواند تا حدی به بهبودی شما کمک کند. اما توصیه می‌کنیم خوددرمانی نکنید و از مشاوره دارویی استفاده کنید.

مصرف هیرویت در افراد مسن

باتوجه‌به اینکه سن مصرف قرص هیرویت هلث اید بازه ۱۶ سال به بالا را دربر می‌گیرد، تعداد زیادی از سالمندان به مصرف این قرص روزی آورده‌اند. این مکمل می‌تواند برای تقویت پوست، مو و ناخن‌ها کمک‌کننده باشد. اما ممکن است در نتیجه آزمایش‌های پزشکی تأثیر بگذارد.

تداخلات دارویی هیرویت هلث اید

مصرف هم‌زمان محصولات مشابه و داروهای زیر عوارض جانبی جدی خواهد داشت:

  • آنیسیندیون
  • بورتزومیب
  • کپسیتابین
  • سفتی بوتن
  • سفالکسین
  • سفرادین
  • کلستیرامین
  • کلرامنیکل
  • متیلدوپا

اطلاعات دارویی قرص هیرویت

در جدول زیر، بخشی از مهم‌ترین اطلاعات دارویی قرص هیرویت قرار دارد.

اشکال داروییعوارض رایجتداخلات دارویی
کپسول هیرویت ۳۰ عددییبوستسفالکسین
 اسهالسفرادین
 ناراحتی معدهکلستیرامین
مشخصات دارویی هیر ویت ۳۰ عددی

مکانیسم اثر هیرویت چگونه است؟

پس از چند ماه مصرف کپسول، غدد چربی روی پوست سر دوباره فعال می‌شوند تا پوست سر و ساقه مو را مرطوب نگه دارند و تغذیه کنند. در نتیجه موها براق‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسند و شکنندگی خود را از دست می‌دهند.

اشکال دارویی هیر ویت (hair vit)

قرص هیرویت به شکل کپسول مکمل دربسته‌های ۳۰ عددی ساخته می‌شود.

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

قرص هیرویت خارجی، تحت لیسانس انگلیس در شرکت Health Aid هلث اید تولید می‌شود. به دلیل موانع برای واردات دارویی این محصول، شرکت‌های داخلی نیز به ساخت مکمل هیرویت ایرانی پرداخته‌اند.

قرص هیرویت مکس

قرص هیرویت مکس، همان‌طور که از نام آن مشخص است در حالت ماکسیمم (بیشترین حد) ساخته‌شده است. تفاوت این نسخه با هیرویت این است که میزان زینک یا روی بیشتری (۱۰ میلی‌گرم) نسبت به هیرویت (۸ میلی‌گرم) دارد.

قیمت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چقدر است؟

  • قیمت قرص هیرویت ایرانی ۳۰ عددی: از حدود ۳۰ هزار تومان است.
  • قیمت قرص هیرویت خارجی ۳۰ عددی: از حدود ۱۱۰ هزار تومان است. (بهار ۱۴۰۲)

سوالات متداول شما

در این قسمت به سؤالات پرتکرار شما درباره کپسول رشد موی هیر ویت پاسخ می‌دهیم:

آیا کپسول هیرویت هورمونی است؟

کپسول هیرویت هورمونی نیست، اما می‌تواند به درمان مشکلات هورمونی که رشد و سلامت مو را تحت تأثیر قرار می‌دهد، کمک کند.

آیا قرص هیرویت هلث اید رنگ ادرار را تغییر می دهد؟

شایع‌ترین علت تغییر رنگ ادرار به رنگ نئونی بعد از مصرف هیرویت، وجود ویتامین B2 یا ریبوفلاوین است. رنگ نئونی در ادرار یک علامت بی‌ضرر است که به شما درباره مصرف بیش‌ازحد این ویتامین هشدار می‌دهد.

آیا قرص هیرویت چاق کننده است؟

هنوز مدرک علمی برای تأثیر هیرویت بر افزایش وزن و چاقی صورت ثبت‌نشده است. اما ممکن است ویتامین‌های گروه B روی افزایش اشتهای افراد تأثیر بگذارند و تغییر در وزن ایجاد کنند.

آیا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود؟

در حالت طبیعی قرص هیر ویت هلث اید به افزایش ضخامت و سلامت مو کمک می‌کند.

تفاوت قرص هیرویت و بیوتین چیست؟

کپسول هیر ویت، مجموعه‌ای از ویتامین‌های مکمل رشد مو مانند بیوتین و زینک را شامل می‌شود.

آیا قرص هیرویت باعث جوش صورت می شود؟

یکی از عوامل بهبودی و درمان جوش و آکنه صورت، استفاده موضعی یا در رژیم غذایی از زینک است. در قرص هیرویت به میزان کافی زینک وجود دارد که خاصیت ضدالتهابی و ضدجوش دارد.

آیا نوجوانان می توانند قرص هیرویت مصرف کنند؟

بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال، می‌توانند روزانه یک کپسول همراه با صبحانه مصرف کنند.

نتیجه‌گیری و راهنمای مراجعه به پزشک متخصص

قرص هیرویت یک مکمل دارویی غنی از ویتامین‌های خانواده B، زینک و به میزان کافی آهن است که می‌تواند در افزایش انرژی بدن، تقویت سیستم ایمنی و سلامت موهای شما مؤثر باشد.

این داروی تقویتی به‌صورت کپسول ۳۰ عددی در دو نوع ایرانی و خارجی تولید می‌شود. بهترین دوز مصرفی آن یک کپسول در زمان خوردن صبحانه است و برای خانم‌های باردار و سالمندان بااحتیاط مصرف می‌شود. اگر عوارض جانبی شدیدی را بعد از مصرف قرص هیرویت تجربه کردید، با پزشک متخصص پوست و مو یا متخصص تغذیه مشورت کنید. می‌توانید به وب‌سایت دکترتو سر بزنید و از مشاوره تلفنی با دکتر پوست یا تعیین وقت حضوری استفاده کنید تا با اطمینان بیشتری این مکمل را با توجه به شرایط سلامت بدنی خودتان مصرف کنید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

هنوز مدرک علمی برای تأثیر هیرویت بر افزایش وزن و چاقی صورت ثبت‌نشده است. اما ممکن است ویتامین‌های گروه B روی افزایش اشتهای افراد تأثیر بگذارند و تغییر در وزن ایجاد کنند.

شایع‌ترین علت تغییر رنگ ادرار به رنگ نئونی بعد از مصرف هیرویت، وجود ویتامین B2 یا ریبوفلاوین است. رنگ نئونی در ادرار یک علامت بی‌ضرر است که به شما درباره مصرف بیش‌ازحد این ویتامین هشدار می‌دهد.

کپسول هیرویت هورمونی نیست، اما می‌تواند به درمان مشکلات هورمونی که رشد و سلامت مو را تحت تأثیر قرار می‌دهد، کمک کند.

یکی از عوامل بهبودی و درمان جوش و آکنه صورت، استفاده موضعی یا در رژیم غذایی از زینک است. در قرص هیرویت به میزان کافی زینک وجود دارد که خاصیت ضدالتهابی و ضدجوش دارد.

کپسول هیر ویت، مجموعه‌ای از ویتامین‌های مکمل رشد مو مانند بیوتین و زینک را شامل می‌شود.

در حالت طبیعی قرص هیر ویت هلث اید به افزایش ضخامت و سلامت مو کمک می‌کند.

بزرگسالان و کودکان بالای 16 سال، می‌توانند روزانه یک کپسول همراه با صبحانه مصرف کنند.

امتیاز شما به مقاله:
(4از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
دانشجوی روانشناسی، محتوانویس و ویراستار مطالب پزشکی هستم. بیشتر از یکساله که به دنیای شگفت‌انگیز تولید محتوا و سئو قدم گذاشتم و خوشحالم در این مسیر با دکترتو همکاری می‌کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص هیرویت

  1. لیلا گفت:

    ایا کودک سنی ۱۳میتونه استفاده

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بستکی به جنسیت دارد

  2. سمیه رضایی گفت:

    ایا قرص هیرویت روی رشد مجدد مژه تاثیر داره؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله
      مصرف منظم ان تاثیر گذار است

  3. ناشناس گفت:

    یک روز در میان مصرف میکنم ، مشکلی نداره ؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      مشکلی ندارد و میتونید روزانه یا یک روز در میان مصرف کنید.

  4. ناشناس گفت:

    وقت بخیر جهت رویش مجدد مو در جلوی سر آقایان در کنار قرص هیرویت چه محلولی جواب میده ؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      می توانید از روغن رزماری به طور موضعی استفاده کنید

  5. ناشناس گفت:

    سلام اون قسمتهایی از سر که به خاطر ریزش مو خالی شد آیا با مصرف این دارو پر میشه

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      احتمالش هست
      ولی بهتر است تحت نظر پزشک باشید احتمالا به داروهای بهتری نیاز دارید

  6. Ghazal گفت:

    سلام اگه سه ماه از تاریخ انقضاش گذشته باشه بازم میشه ازش مصرف کرد؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      به هیچ وجه مصرف نکنید

  7. رضا گفت:

    سلام،مصرف همزمان هیرویت با قرص گین اپ ک ۲۰ میلی گرم زینک داره مشکلی پیش نمیاره؟؟؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      خیر ایرادی ندارد
      تندرست باشید

  8. ایوب ناروی گفت:

    بهترین وقت استفاد کپسول هیرویت چه زمانی هستش من دقیق متوجه نشدم صبح صبحانه بخورم بعد ۲ ساعت کپسول استفاده کنم ؟۲ ساعت قبل از صبحانه کپسول استفاد کنم بعد صبحانه بخورم ؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام ایوب عزیز
      مصرف روزانه توصیه‌شده کپسول Hair-vit برای بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال، روزانه یک عدد کپسول همراه با صبحانه است.

  9. ناروی گفت:

    بهترین وقت استفاد کردن کپسول هیرویت چ زمانی هستش دقیق من متوجه نشدم صبح قبل صبحانه استفاد کنم بعد ۲ ساعت صبحانه بخورم ؟ یا اول صبحانه بخورم بعد ۲ ساعت کپسول هیرویت استفاده کنم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام ایوب عزیز
      مصرف روزانه توصیه‌شده کپسول Hair-vit برای بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال، روزانه یک عدد کپسول همراه با صبحانه است.

  10. ناشناس گفت:

    چجوری صبحانه بخوریم قبل از عذا ولی ناشتا مصرف نکنیم مگه میشه همچین چیزی