قرص ادیوس چیست و چه عوارضی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

از نظر متخصصین تغذیه، کاهش وزن و لاغری بدون رعایت رژیم غذایی و ورزش ممکن نیست. قرص ادیوس هم از محصولات لاغری است که بهتر است با تجویز پزشک و همراه با رژیم غذایی و ورزش مصرف شوند تا کاهش توده چربی و وزن اتفاق بیفتد.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 7 دقیقه
قرص لاغری ادیوس.

چاقی بیماری فراگیری است که زن و مرد هم نمی‌شناسد و حاصل عادات غذایی ناسالم و سبک زندگی نادرست به‌وجود می‌آید. دور از ذهن نیست که مردم زیادی در سراسر دنیا به‌دنبال کوتاه‌ترین و راحت‌ترین راه لاغری باشند، درنتیجه تمام راه‌ها به استفاده از قرص‌های لاغری ختم می‌شود. قرص ادیوس (Adios) یکی از قرص‌های لاغری بر پایه گیاهی است که با هدف کاهش وزن تولید می‌شود. قرص لاغری ادیوس از میزان زیادی ماده محرکی به ‌نام فوکوس تشکیل شده است که نوعی جلبک دریایی محسوب می‌شود.

این فوکوس باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود و چربی ذخیره شده را با سرعت بیشتری به انرژی تبدیل می‌کند. مصرف قرص لاغری ادیوس باعث کاهش اشتها شده و اگر با رژیم غذایی همراه شود، نتیجه‌اش کاهش وزن خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با قرص ادیوس و نحوه مصرف آن بیشتر آشنا شوید.

چنانچه در مورد مصرف داروهای لاغری دچار تردید هستید یا ترجیح می‌دهید برای کاهش وزن از رژیم‌های غذایی استفاده کنید، ویزیت یا مشاوره با دکتر تغذیه می‌تواند روش بهتری برای شما به همراه داشته باشد.

قرص ادیوس چیست؟

به نقل از «lloydspharmacy» قرص ادیوس محصول گیاهی برای لاغری و کاهش وزن است که با افزایش متابولیسم بدن، بافت چربی‌های اضافی بدن را می‌شکند و کالری‌های اضافی را می‌سوزاند. قرص ادیوس نوعی قرص ملین محسوب می‌شود که در صورت مصرف همراه با رژیم غذایی کم‌کالری و ورزش، اثرگذار خواهد بود.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

قرص ادیوس گیاهی است؟

همان‌طور که گفته شد این قرص گیاهی است و ترکیبات گیاهی آن تقریبا بدون عوارض هستند. ماده اصلی قرص ادیوس نوعی جلبک دریایی به اسم فوکوس (fucus) است که به‌عنوان داروی سنتی کاهش وزن و لاغری سال‌های سال در اروپا مصرف می‌شد. ید موجود در فوکوس موجب تحریک غده تیروئید می‌شود و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد.

از دیگر ترکیبات این قرص می‌توان به وجود مواد معدنی و ویتامین‌ها اشاره کرد که به سفت شدن پوست صورت و شادابی آن کمک می‌کنند. به ‌علاوه اینکه این ترکیبات از افتادگی پوست ناشی از لاغری جلوگیری می‌کنند.

ترکیبات موجود در قرص ادیوس از افتادگی پوست ناشی از لاغری جلوگیری می‌کنند.

قرص ادیوس چاقی صورت

خیلی‌ها طرفدار صورت چاق و گونه درشت و تپل هستند و آن را یکی از فاکتورهای زیبایی می‌دانند. قرص ادیوس چاقی صورت داروی گیاهی است که برای درمان لاغری صورت و پر شدن گونه‌ها توصیه می‌شود. ترکیبات مختلف گیاهی و ویتامین‌های موجود در قرص ادیوس برای چاق کردن صورت مناسب هستند.

ادیوس چربی سوز

این قرص لاغری را می‌توان یکی از متداول‌ترین قرص‌های لاغری گیاهی دانست که با بهبود سوخت‌وساز بدن باعث چربی‌سوزی و از بین بردن کالری‌های اضافی می‌شود. تولیدکنندگان این قرص لاغری عنوان می‌کنند که مصرف آن در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش می‌تواند به‌ عنوان چربی‌سوز عالی عمل کند و با بهبود فعالیت گوارشی بدن، باعث سوزاندن کالری‌های اضافی شود.

قیمت قرص ادیوس در سال ۱۴۰۲

قیمت این قرص بسته به اینکه قرص لاغری اصل باشد یا فیک و تقلبی، متغیر است. معمولا قیمت قرص تقلبی نسبت به قرص اصل پایین‌تر خواهد بود، اما ممکن است عوارض خطرناکی در پی داشته باشد. قیمت قرص اصل وارداتی تقریبا ۶۰۰ هزار تومان است، البته با توجه به نرخ دلار، قیمت قرص ادیوس متغیر خواهد بود.

تشخیص قرص ادیوس اصل

به‌ خاطر محبوبیت زیاد این قرص لاغری، نمونه‌های ادیوس تقلبی هم در بازار وجود دارد که کارایی و اثرگذاری قرص لاغری ادیوس اصل را ندارند. برای تشخیص قرص اصل از قرص تقلبی باید به چند نکته توجه کنید:

  • بسته‌بندی و جعبه محصول اصل مشخصاتی دارد که آن را از قرص ادیوس تقلبی متمایز می‌کند.
  • جعبه‌های رنگ سبز با چاپ هولوگرام جعلی محصول تقلبی هستند که به‌ جای قرص لاغری ادیوس اصل فروخته می شوند.
  • قرص جعبه صورتی ساخت انگلیس هم تقلبی است که کیفیت قرص لاغری ادیوس اصل را ندارد.
  • روی جعبه قرص لاغری اصل تصویر یک مانکن طلایی و پروانه برجسته با پرچم اسپانیا و تاییدیه اف‌دی‌ای مشاهده می‌شود. یکی از روش‌های تشخیص قرص اصل از قرص ادیوس تقلبی این است که تصویر روی جعبه قرص گلد باید با تصویر روی قوطی قرص یکی باشد.
  • عبارت نیوگلد ادیوس روی قرص لاغری اصل به صورت برجسته درج شده است. محصولاتی که تصویر روی جعبه و قوطی آن‌ها با هم مطابقت نداشته باشد تقلبی هستند.
  • تاریخ تولید و انقضای محصول پشت جعبه به صورت عمودی و لیزری نوشته شده است.
  • قرص لاغری اصل در قوطی‌های با رنگ نقره‌ای و طلایی (سقف درب طلایی و هلال درب نقره ای) همراه با هولوگرام حرارتی سبز رنگ بیضی شکل عرضه می‌شود.
  • دورتادور درب قوطی هم پلمپ شده و واژه ادیوس با رنگ مشکی روی پلمپ نوشته شده است.
  • قرص ادیوس اصل به رنگ طلایی براق است و روی تک تک قرص‌ها نشان ادیوس با رنگ مشکی دیده می‌شود.
  • قرص ادیوس بلک با تصویر مانکن مشکی‌رنگ هم قرص ادیوس تقلبی ساخت چین است که کیفیت و اثرگذاری نمونه اصل را ندارد.
تشخیص قرص ادیوس اصل.
به‌ خاطر محبوبیت زیاد این قرص لاغری، نمونه‌های قرص تقلبی هم در بازار وجود دارد.

نحوه مصرف قرص ادیوس

به نقل از «justinboey» نحوه مصرف این قرص به این شکل است که در ده روز اول باید روزی یک عدد قرص بعد از صبحانه میل کنید. اگر طی این ده روز به‌ خاطر مصرف قرص دچار ضعف و بی‌حالی نشدید، می‌توانید برای اثرگذاری بیشتر، علاوه بر یک عدد قرص بعد از صبحانه، روزی یک قرص بعد از ناهار هم مصرف کنید.

به‌طور کلی افرادی که سیستم ایمنی بدن ضعیفی دارند و نخستین بار از قرص لاغری ادیوس استفاده می‌کنند، نباید بیشتر از یک قرص در روز مصرف کنند. درست است که این قرص داروی گیاهی است، اما مصرف آن بدون تجویز پزشک به‌ هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

تا یک ساعت بعد از مصرف این قرص از خوردن غذاهای پرچرب پرهیز کنید، چراکه روی اثرگذاری قرص تاثیر منفی می‌گذارند. بهتر است این قرص را با آب فراوان میل کنید و در طول دوره مصرف حداقل روزی ۱۲ تا ۱۵ لیوان آب بنوشید.

نحوه مصرف قرص لاغری ادیوس رو نمی‌دونی؟

حتما قبل از مصرف مشاوره دارویی بگیر!

 بهترین زمان مصرف قرص لاغری ادیوس

اگر بار اولی است که از محصولات لاغری استفاده می‌کنید، بهتر است سه روز اول نصف دوز به‌صورت آزمایشی مصرف کنید. بهترین زمان مصرف این قرص یک ساعت قبل از صبحانه و به‌‌صورت ناشتا یا یک یا دو ساعت بعد از صبحانه خواهد بود، البته این زمان در افراد مختلف متفاوت است.

موارد مصرف قرص لاغری ادیوس

افرادی که هدف کاهش وزن و لاغری دارند، می‌توانند برای کاهش اشتهای کاذب از قرص لاغری ادیوس استفاده کنند. مصرف این قرص باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و در مدت مصرف باعث کم شدن سایز هم می‌شود. به‌‌علاوه اینکه اجازه نمی‌دهد که قند بدن به چربی اضافی تبدیل شود و باعث حفظ شادابی پوست صورت هم می‌گردد.

افرادی که هدف کاهش وزن و لاغری دارند، می‌توانند برای کاهش اشتهای کاذب از قرص لاغری ادیوس استفاده کنند.

دوز مصرفی

دوز مصرفی این قرص، روزانه یک عدد کپسول است. اما اگر یک عدد قرص برای کاهش اشتها کافی نبود، می‌توانید دوز مصرفی را به روزی دو عدد برسانید. پیش از هر کاری و افزایش دوز مصرفی حتما با پزشک خود مشورت کنید. بهتر است کپسول دوم با فاصله ۴ تا ۶ ساعت بعد از کپسول اول و در فاصله دو ساعت با وعده غذایی مصرف شود.

مزایای قرص ادیوس

پس از مصرف این قرص با مزایا و نتایج زیر روبه‌رو می‌شوید:

  • کاهش اشتهای کاذب در روزهای ابتدایی مصرف
  • ممانعت از بی‌اشتهایی عصبی
  • کاهش سایز بدن در مدت زمان مشخص
  • کم کردن وزن
  • بالا رفتن میزان متابولیسم بدن
  • ممانعت از تبدیل شدن قند بدن به چربی اضافی
  • حفظ زیبایی و شادابی پوست صورت
موارد مصرف قرص لاغری ادیوس.
این قرص اجازه نمی‌دهد که قند بدن به چربی اضافی تبدیل شود.

عوارض قرص ادیوس

ادیوس به‌عنوان قرص گیاهی لاغری استاندارد به فرد کمک می‌کند در مدت زمان مشخصی به وزن دلخواهش برسد، اما همانند هر محصول لاغری دیگر، قرص ادیوس هم ممکن است عوارض جانبی به ‌دنبال داشته باشد، از جمله واکنش و حساسیت بدن به ترکیبات قرص. در صورت مشاهده هرکدام از علائم و عوارض زیر بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

از جمله عوارض این قرص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موارد منع استفاده از قرص ادیوس

پیش از مصرف حتما از اصل یا تقلبی بودن قرص خود مطمئن شوید. یادتان باشد که کیفیت بها دارد و هر محصولی با قیمت پایین‌تر لزوما بی‌خطر نیست. از موارد منع استفاده از این قرص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خانم‌های باردار و شیرده مجاز به مصرف این قرص نیستند.
  • افراد زیر ۱۶ سال و بالای ۵۰ سال نباید این قرص را مصرف کنند.
  • بیماران قلبی عروقی هم اجازه مصرف این قرص لاغری را ندارند.
  • مصرف این قرص برای بیماران کلیوی، کبدی و بیماران دیابتی نیز توصیه نمی‌شود.
  • افراد دارای فشار خون بالا و پایین هم نباید از این قرص مصرف کنند.

چه کسانی می‌ توانند از این قرص استفاده کنند؟

افرادی که به‌ دنبال کاهش وزن و لاغری هستند می‌توانند در کنار ورزش، عادات غذایی سالم و سبک زندگی منظم از این قرص استفاده کنند.

زنان باردار و شیرده می توانند از این قرص استفاده کنند؟

مصرف این قرص لاغری برای زنان باردار و شیرده مجاز نیست، چراکه ممکن است روی جنین و نوزاد اثر سو بگذارد.

به دنبال بهترین و سریع‌ترین روش برای لاغری هستی؟

از دکتر مشاوره بگیر!

آیا این قرص اختلالات دارویی دارد؟

این قرص گیاهی مثل هر محصول گیاهی و شیمیایی دیگر ممکن است با سایر داروها اختلال مصرف داشته باشد. اختلالات دارویی علاوه بر اینکه عوارض خطرناکی دارند، اثرگذاری دارو را هم پایین می‌آورند. جهت جلوگیری از اختلالات دارویی با این قرص حتما پیش از مصرف با پزشک متخصص مشاوره دارویی بگیرید.

داروهای زیر احتمالا با ادیوس اختلالات دارویی دارند:

‏ مکانیزم تاثیرگذاری قرص ادیوس

تولیدکنندگان این دارو معتقدند که مصرف این قرص همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم تاثیر دوبرابری می‌گذارد و باعث چربی‌سوزی بیشتر، کاهش وزن و بهبود فعالیت دستگاه گوارش می‌شود. مکانیزم این قرص همانند قرص ملین است که باعث اسهال مداوم در بدن می‌شود و ممکن است خطرناک باشد. در واقع، بخشی از کاهش وزن و لاغری ناشی از مصرف ادیوس به ‌خاطر همین آبی است که از طریق مدفوع از بدن خارج می‌شود. مکانیزم تاثیرگذاری این قرص به شرح زیر است:

  • با راحت‌تر کردن مسیر حرکت مدفوع از راه روده، مشکلات یبوست را برطرف می‌کند.
  • اختلال تیروئیدی را کاهش می‌دهد.
  • باعث افزایش تولید ادرار در بدن می‌شود.
  • التهابات بدن را کاهش می‌دهد.

تولیدکنندگان این دارو معتقدند که مصرف این قرص همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم تاثیر دوبرابری می‌گذارد و باعث چربی‌سوزی بیشتر، کاهش وزن و بهبود فعالیت دستگاه گوارش می‌شود.

عوارض ادیوستداخلات دارویی ادیوساشکال دارویی ادیوس
اسهالآسپرینAdios Max and Adios
سرگیجهبیزاکودیلAdios Quick Slim
آلرژیروغن کرچکپودر لاغری ادیوس
درد پشتکلوپیدوگرل—–
خشکی دهانکاسکارا—–
سوزش معده—–—–
اطلاعات دارویی ادیوس

انواع قرص ادیوس یا اشکال رایج دارویی

در حال حاضر انواع مختلفی از این قرص در بازار وجود دارند مانند قرص ادیوس گلد، طلایی، نیوگلد، قرص لاغری ادیوس مکس یا کپسول لاغری ادیوس. باید بگوییم که ترکیبات استفاده شده در انواع این قرص یکسان است و تنها فرقشان با هم شکل دارویی و روش مصرفشان شناخته می‌شود. انواع این قرص که بیشتر رایج هستند شامل این موارد هستند:

  • ادیوس و ادیوس مکس (Adios Max and Adios) که به شکل قرص تولید شده و مابین غذا بعد از وعده‌های غذایی مصرف می‌شود. ادیوس و ادیوس مکس ترکیبات یکسانی دارند، اما دوز ادیوس مکس بالاتر است.
  • ادیوس کوئیک اسلیم (Adios Quick Slim) مکملی است به ‌شکل نوشیدنی که جایگزین وعده غذایی است.
  • پودر لاغری ادیوس مکملی با طعم توت‌ فرنگی است که تنها ۲۰۳ کالری دارد و به‌جای وعده‌های غذایی مصرف می‌شود.
‏ انواع قرص ادیوس یا اشکال رایج دارویی.
تنها فرق انواع این قرص‌ها با هم شکل دارویی و روش مصرفشان است.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

از نظر متخصصین تغذیه، کاهش وزن و لاغری بدون رعایت رژیم غذایی و ورزش ممکن نیست. محصولات لاغری تنها باید با تجویز پزشک و همراه با رژیم غذایی و ورزش مصرف شوند تا کاهش توده چربی و وزن اتفاق بیفتد. مصرف خودسرانه این قرص‌ها حتی اگر مجوز داشته باشند، به‌ هیچ‌ وجه توصیه نمی‌شود.

برای کاهش وزن حتما با متخصص تغذیه مشورت کنید، چراکه هر قرص لاغری فواید و مزایای خودش را دارد و مکانیزم این قرص‌ها و اثرگذاری‌شان روی بدن هر فرد متفاوت است. ممکن است شما کاندیدای خوبی برای مصرف قرص لاغری باشید، اما عدم مشاوره تلفنی دکتر تغذیه باعث شود که محصول اشتباهی را انتخاب کنید و آن قرص تاثیر منفی روی بدن بگذارد. بنابراین برای انتخاب محصول لاغری متناسب با شرایط بدنی خود و آگاهی از دوز و دوره مصرف حتما مشاوره با متخصص تغذیه داشته باشید. می‌توانید سری هم به وب‌سایت دکترتو بزنید و از خدمات ویزیت حضوری، تلفنی یا حتی متنی متخصصین تغذیه بهره بگیرید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

این قرص، یک مکمل گیاهی است که عوارض خطرناکی ندارد، اما مصرف خودسرانه آن بدون تجویز پزشک ممکن است خطرناک باشد.

بسته به ظاهر بدنی فرد، معمولا 4 هفته طول می‌کشد تا این قرص تاثیر کند و علائم کاهش وزن در فرد ظاهر شود و 6 تا 8 هفته هم طول می‌کشد که از دید بقیه لاغری به‌ چشم بیاید.

بله، قرص لاغری ادیوس یا ادیوس مکس یک داروی گیاهی با مجوز تحت لیسانس اسپانیا برای کاهش وزن و لاغری است.

برای جلوگیری از عوارض احتمالی بهتر است حتما با تجویز پزشک مصرف شود، البته خرید ادیوس نیازی به نسخه ندارد.

بله، مصرف قرص لاغری ادیوس اشتهای کاذب و اشتهای قوی را کاهش می‌دهد.

مصرف قرص‌های لاغری باعث پریود بی‌نظم می‌شود، بنابراین مصرف این قرص در دوران پریودی توصیه نمی‌شود.

قرص ادیوس یک مکمل گیاهی قوی است که اشتها را به صفر می‌رساند و چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد. ترکیبات این قرص کاملا گیاهی هستند و خبری از امفتامین در آن نیست.

امتیاز شما به مقاله:
(3.3از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص ادیوس

  1. بیتا گفت:

    برای خشکی دهان ناشی از ادیوس چه کنم همچنین برای بی خوابی

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      می توانید از مکمل ویتامین یونی زینک و ملاتونین استفاده کنید

  2. آیلین گفت:

    سلام قرص ادیوس معتبر رو چطور میشه تهیه کرد

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      می توانید نمایندگی فروش ادیوس را سرچ کنید و تهیه کنید

    2. نسترن گفت:

      سلام قرص ادیوس اصل رو از کجا تهیه کنم

  3. Fatemeh گفت:

    سلام من خیلی وقت دنبال این قرص هستم هیچ داروخونه ای ندارع میگه از بازار آزاد باید بخری…لطفا یه سایت معتبر معرفی کنید ممنونم

  4. موسی نسب گفت:

    خسته نباشید سایت معتبر برای فروش قرص لاغری اگه امکانش هست لطف مکنید معرفی کنید ممنونم 🙏

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      میتونید از داروخانه های سطح شهر داروی معتبر را خریداری کنید.

  5. ثمین گفت:

    سلام من قرص ادیوس سفارش دادم کی به دشتم میرسه

  6. ثمین گفت:

    قرص ادیوس برای لاغری

  7. حمیدصباغی گفت:

    قرص ادیوس برا لاغری

  8. ناشناس گفت:

    کسی که سرطان سینه داشته میتواند از قرص ادیوس نیو استفاده کند؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      اگر بیماری کنترل و درمان شده میتونند از این قرص گیاهی استفاده کنند.

  9. باقری گفت:

    سلام. اطلاعات سایت شما عالی است.لطفا محل خرید معتبر برای خرید قرص آدیوس اصلی معرفی فرمایید. با تشکر

  10. ناشناس گفت:

    بیاننمتلیس

    1. ناشناس گفت:

      سلام ایا در هنگام مصرف دوره یکماه قرص لاغری ادیوس ،،مشکلی نداره نوشیدنی الکل دار مصرف کنیم،،عوارضی نداره