مزایا و معایب روش کاشت مژه روسی، راهی برای تکمیل زیبایی چشم

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کاشت مژه روسی، یک روش کاشت مژه مصنوعی است که با استفاده از مواد با کیفیت بر روی مژه‌های طبیعی شما انجام می‌شود. در این روش، مژه‌های مصنوعی با اندازه، شکل و رنگ مطابق با مژه‌های شما انتخاب و به صورت یک به یک بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 9 دقیقه
مزایا و معایب روش کاشت مژه روسی، راهی برای تکمیل زیبایی چشم

تصمیم دارید کاشت مژه روسی را انتخاب کنید؟ داشتن مژه‌هایی پرپشت و حالت‌دار تاثیر زیادی روی زیبایی چهره شما دارد. گاهی اوقات افراد مژه‌های کوتاه و بی‌حالتی دارند که زیبایی چهره آنها را کم می‌کند. در بین گزینه‌های متعدد زیبایی چهره اکستنشن مژه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها است. اکستنشن یا کاشت مژه حالت‌های مختلفی دارد که هر یک از نظر تکنیک نصب مژه‌ها، حالت مژه‌ها و میزان ماندگاری که دارند با یکدیگر متفاوت‌اند.

یکی از مدل‌های پرطرف‌دار در یک دهه اخیر، کاشت مژه روسی است. این سبک کاشت مژه در دهه اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌است. در این مطلب بیشتر با تکنیک‌ها و مزیت‌های کاشت مژه روسی آشنا می‌شویم. اگر قصد انجام این روش زیبایی را دارید، برای مراقبت از آن و پیشگیری از عوارض جدی باید با متخصص پوست و مو مشورت کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین، متنی و تلفنی وجود دارد.

کاشت مژه روسی چیست؟

انواع کاشت مژه با تکنیک‌های مختلف برای زیبایی چشم‌ها وجود دارد. به کاشت مژه روسی، تکنیک حجم دهنده مژه‌ها نیز گفته می‌شود، چرا که این سبک از اکستنشن مژه ظاهری پرتر و چشمگیرتر به مژه‌ها می‌دهد. این مژه‌ها از الیاف‌های مصنوعی تولید شده‌اند که ضد حساسیت بوده و می‌توان طول، فرم و ضخامت مناسب برای هر فرد را به‌راحتی به دست آورد.

مژه های حجم‌دهنده روسی نوعی مژه مصنوعی هستند که از مژه‌های متعدد و نازک‌تری تشکیل شده‌است که روی هر مژه طبیعی اعمال می‌شوند. به کاشت مژه روسی، کاشت والیوم یا اکستنشن مژه والیوم هم می‌گویند.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

مدل اکستنشن مژه روسی، بهترین کاشت مژه برای چشم ریز چیست؟

مدل کاشت مژه روسی به این صورت است که چندین مژه نازک به صورت مجزا روی مژه‌های طبیعی گذاشته می‌شوند. با این نحوه کاشت مژه‌ها پرتر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسند؛ اما مدل کاشت آنها به صورتی است که به‌اندازه مژه‌های مصنوعی سنتی سنگین و حجیم نیستند. برخی افراد نیز از کاشت مژه روباهی استفاده می‌کنند.

ضخامت اکستنشن مژه روسی چقدر است؟

در این تکنیک برای هر تار از مژه‌ها حداقل ۲ و نهایتاً ۶ تار مژه چسبانده خواهد شد. ضخامت تارهایی که در این روش کاشت مژه موقت استفاده می‌شوند بسیار نازک است و این نکته‌ای بسیار مهم در کاشت مژه روسی است. مدل کاشت در این روش بافتی بسیار نرم‌تر و چندبعدی را ارائه می‌دهد.

متن انگلیسی:
In Russian eyelash extensions, usually 2 to 6 eyelashes are applied to one of the natural eyelashes, and as a result, thick and dense eyelashes are created. These lashes are finer and lighter than classic lashes, and give a more dramatic look to the eyes
ترجمه فارسی:
در اکستنشن مژه روسی معمولا ۲ تا ۶ مژه روی یکی از مژه‌های طبیعی زده می‌شود و در نتیجه مژه‌هایی ضخیم و متراکم ایجاد می‌کنند. این مژه‌ها نسبت به مژه‌های کلاسیک ظریف‌تر و روشن‌تر هستند و ظاهر چشم گیرتری به چشم‌ها می‌دهند.

به نقل از سایت pmuhub

فرق کاشت مژه روسی با اکستنشن مژه روسی چیست؟

کاشت مژه با اکستنشن مژه روسی تفاوتی ندارد و هر دو به معنای اضافه کردن مژه‌های مصنوعی به مژه‌های طبیعی برای داشتن ظاهری جذاب‌تر است.

فرق کاشت مژه روسی با اکستنشن مژه روسی چیست؟
در اکستنشن مژه روسی معمولا ۲ تا ۶ مژه روی یکی از مژه‌های طبیعی زده می‌شود.

تفاوت کاشت مژه روسی و کاشت مژه هیبریدی چیست؟

در کاشت مژه روسی ظاهر مژه‌ها بسیار بلندتر و با حجم بسیار زیادتر است و ظاهر آن جذاب‌تر از حالت طبیعی است. کاشت مژه هیبریدی کمی طبیعی‌تر از مژه روسی است و می‌توان آن را بین مژه کلاسیک و مژه روسی در نظر گرفت؛ بنابراین اگر مشتری به دنبال مجموعه‌ای از مژه‌هایی با ظاهر طبیعی‌تر است یا چیزی بین مژه‌های روسی حجم دهنده و مژه‌های کلاسیک ظریف می‌خواهد، اکستنشن مژه هیبریدی ممکن است همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن هستند!

کاشت مژه روسیکاشت مژه هیبریدی
مژه‌ها بلندتر از کاشت مژه کلاسیک است.طول مژه‌ها به اندازه کاشت مژه کلاسیک است.
مژه‌ها حجیم و پرپشت هستند.حجم و پرپشتی مژه‌ها مانند سبک روسی است.
مدت زمان کاشت طولانی‌تر است.مدت زمان کاشت کوتاه‌تر است.
قیمت بالاتری دارند.قیمت آن پایین‌تر است.
تفاوت کاشت مژه روسی و هیبریدی

اکستنشن مژه روسی و مگا والیوم روسی چه تفاوت هایی دارند؟

اکستنشن مژه والیوم و کاشت روسی در مورادی مانند تکنیک حجم دهندگی، ضخامت مژه‌ها (مژه‌های مگا روسی بسیار نازک‌تر از مژه‌های معمولی روسی هستند) و ظاهری کرکی یا پر زرق و برق تفاوت دارند.

انواع کاشت مژه روسی کدامند؟

انواع کاشت مژه روسی در واقع بر اساس تعداد تارهایی که به صورت هم‌زمان به تار مژه‌های طبیعی افراد چسبانده می‌شود با هم تفاوت دارند. از ۲ تا ۶ تار می‌توانند به‌صورت هم‌زمان به مژه‌های طبیعی افراد چسبانده شوند. ضخامت تار مژه‌ها و طول و حجم آنها نیز متفاوت است.

اکستنشن‌های حجم دهنده مژه روسی از اکستنشن‌های بسیار ظریفی ساخته می‌شوند که معمولاً در ضخامت‌های ۰.۰۳ میلی‌متر تا ۰.۱۰ میلی‌متر هستند، برخلاف مژه‌های کلاسیک که می‌توانند ۰.۱۵ میلی‌متر یا ۰.۲۰ میلی‌متر قطر داشته باشند.

آنها بسیار سبک و نازک‌تر از مژه‌های طبیعی شما هستند. شما می‌توانید انواع ۵D، ۴D، ۳D، ۲D و ۶D را انتخاب کنید. برخی مراکز نیز حتی مژه‌هایی تا ۸ بعد را هم ارائه می‌دهند تا مژه‌هایی با حجم بالاتر ایجاد شود. مژه‌های روسی دوبعدی و سه‌بعدی در دسته مژه‌های سبک روسی قرار می‌گیرند. مژه‌های روسی با وزن متوسط، ۴ بعدی و ۵ بعدی هستند و مژه‌های سنگین روسی نیز ۶ بعدی به بالا هستند.

انواع کاشت مژه روسی کدامند؟
انواع کاشت مژه روسی بر اساس تعداد تارهایی که به صورت هم‌زمان به تار مژه‌های طبیعی افراد چسبانده می‌شود با هم تفاوت دارند.

کاربرد کاشت مژه روسی چیست؟

کاشت مژه روسی می‌تواند برای بهبود ایرادهای ظاهری افراد مناسب باشد و برخی از نقص‌های مژه‌های طبیعی و حالت چشم‌ها را بپوشاند. علاوه بر این روش کاشت مژه روسی برای تقویت ویژگی‌های مثبت چهره و برجسته‌تر کردن آنها کاربرد دارد. برای مثال اگر کسی چشمان ریزی دارد یا این که فاصله بین مژه‌های او بسیار زیاد است، می‌توان با تکنیک کاشت روسی فاصله بین مژه‌ها را پر کرد و ظاهر چشم را بهبود بخشید.

۱. کاشت مژه روسی برای چشم های پف دار

از آن جایی که مژه‌های روسی به صورت یک دست روی مژه‌ها قرار می‌گیرند و تمام سطح پلک و مژه‌ها را پوشش داده و حجم می‌دهند، می‌توانند برای افرادی که چشم پف کرده دارند انتخاب خوبی باشد و تا حدی ورم پلک چشم را می‌پوشاند. این مژه‌ها با حالت چندبعدی خود به خوبی پف چشم را پوشش می‌دهد.

۲. کاشت مژه روسی برای پلک افتاده (کاشت مژه و افتادگی پلک)

کاشت مژه روسی یکی از انتخاب‌های اصلی برای کسانی است که پلک‌های‌افتاده دارند. فرم چند بعدی و حالت‌دار این مژه‌ها می‌تواند به راحتی ایراد افتادگی پلک را پوشش دهد و ظاهر زیباتری از طریق کاشت مژه برای پلک افتاده ایجاد کند.

کاشت مژه روسی برای پلک افتاده خوب است؟
فرم چند بعدی و حالت‌دار این مژه‌ها می‌تواند به راحتی ایراد افتادگی پلک را پوشش دهد.

۳. کاشت مژه روسی برای چشم ریز

یکی دیگر از کاربردهای کاشت مژه به روش روسی برای درشت‌تر کردن و زیباتر کردن چشم‌های ریز است. حالت این مژه‌ها و فرمی که به چشم‌ها می‌دهند می‌تواند موجب درشت‌تر شدن چشم‌ها و حالت‌دار شدن آنها شوند.

البته که باید در انتخاب ضخامت مژه‌ها و تعداد آنها باتوجه‌به فرم چشم دقت شود تا با حجیم‌تر کردن بیش از حد مژه‌ها، چشم‌ها ریزتر دیده‌نشوند. یک مژه کار حرفه‌ای قطعاً می‌داند که چه تعداد مژه و با چه ضخامتی برای کسی که چشمان ریزی دارد مناسب است.

کاشت مژه روسی برای چه افرادی مناسب است؟

مژه‌های مصنوعی روسی برای کسانی که مژه‌های کم پشتی دارند یا می‌خواهند ظاهری دراماتیک‌تر داشته باشند، عالی است. این نوع مژه مصنوعی می‌تواند توسط هر کسی استفاده شود، اما مهم است که قبل از استفاده از آنها با یک متخصص پوست مشورت کرد.

کاشت مژه حجم دهنده روسی نیز برای افرادی که به مژه‌های مصنوعی یا چسب‌های سنتی حساسیت دارند انتخاب خوبی است و آنها می‌توانند به‌جای مژه‌های مصنوعی سنگین و حساسیت‌زا از کاشت مژه روسی استفاده کنند.

نمی‌دونی کاشت مژه روسی مناسب چشم‌هات هست یا نه؟

هر سوالی داری از متخصص بپرس!

کاشت مژه روسی برای چه افرادی مناسب نیست؟

مژه های روسی برای کسانی که نمی‌توانند مدت زمان زیادی را صرف کاشت کنند، گزینه مناسبی نیست، چرا که کاشت مژه روسی زمان‌بر است. افرادی هم که به دنبال یک مژه طبیعی‌تر و ظاهری کمتر فانتزی هستند نباید کاشت مژه به روش روسی را انتخاب کنند.

مزایای کاشت مژه روسی چیست؟

اگر به دنبال راهی برای بهبود ظاهر و افزایش اعتمادبه‌نفس خود هستید، مژه های حجم دهنده روسی می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد. این نوع اکستنشن مژه به دلیل مزایای فراوانی که دارد به طور فزاینده‌ای محبوب شده است:

  • مژه‌های پرتر و ضخیم‌تر: بر خلاف اکستنشن مژه سنتی که یکی‌یکی استفاده می‌شود، مژه‌های روسی در گروه‌های دو یا سه‌تایی اعمال می‌شوند. این حالت مژه‌های پرتر و ضخیم‌تری را به وجود می‌آورد که مطمئناً جلب توجه بیشتری خواهد کرد و جذابیت بیشتری هم دارد.
  • ظاهر طبیعی: اگر کاشت مژه روسی به‌درستی انجام شود، اکستنشن مژه روسی می‌تواند بسیار طبیعی به نظر برسد. اگر نگران ظاهر مصنوعی مژه‌ها هستید، این تکنیک ممکن است گزینه ایده‌آلی برای شما باشد.
  • ماندگاری بیشتر: ازآنجایی‌که اکستنشن‌های حجم دهنده مژه روسی به‌صورت گروهی اعمال می‌شوند، احتمال ریزش زودرس آنها کمتر است. این بدان معنی است که می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از مژه‌های پرتر و ضخیم‌تر خود لذت ببرید. از طرفی نیز ماندگاری بالاتر می‌تواند به معنای مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن روش کاشت مژه روسی باشد.
  • افزایش سلامت مژه ها: علاوه بر این، این درمان نیاز به ریمل و سایر محصولات آرایشی را به حداقل می‌رساند که نه‌تنها در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه به محافظت از مژه‌های طبیعی در برابر آسیب ناشی از آرایش سنتی کمک می‌کند.
مزایای کاشت مژه روسی چیست؟
بر خلاف اکستنشن مژه سنتی که یکی‌یکی استفاده می‌شود، مژه‌های روسی در گروه‌های دو یا سه‌تایی اعمال می‌شوند.

نحوه انجام کاشت مژه روسی (آموزش کاشت مژه روسی)

روند اعمال مژه‌های حجم دهنده روسی شبیه به اکستنشن مژه کلاسیک است، با چند تفاوت کلیدی. بعد از این که مقداری شامپوی مژه برای تمیز کردن اولیه روی مژه‌های طبیعی مالیدید، از پدهای پاک‌کننده پروتئین و تمیزکننده برای تمیزی عمیق‌تر و پیگیری پرایمر استفاده کنید. در مرحله بعد، باید طول، ضخامت و فرهای موردنظر اکستنشن مژه روسی را که مناسب و چشم‌های مشتری است، انتخاب کرده و آنها را در پالت مژه قرار دهید.

در ادامه با استفاده از موچین‌های حجم دهنده، دو یا چند اکستنشن مژه را بردارید و قبل از چسباندن آنها به مژه طبیعی، آنها را در چسب مژه فروکنید. تعداد اکستنشن مژه‌های مورد استفاده به‌ظاهر موردنظر بستگی دارد.

برای آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی و داشتن ظاهری طبیعی‌تر، ۲ تا ۳ مژه برای هر فن ایده‌آل است. در نهایت، سیلانت سوپرباندر را روی چسب‌های چسب مژه بزنید و با برس مژه‌ها را بمالید تا اطمینان حاصل کنید که مژه‌ها به طور یکنواخت متصل شده‌اند.

ماندگاری و دوام کاشت مژه روسی، اکستنشن مژه روسی چقدر ماندگاری دارد؟

تا زمانی که نکات قبل از کاشت مژه روسی و مراقبت‌های بعدی آن به‌درستی و به‌صورت صحیح انجام شود، اکستنشن مژه‌های روسی می‌توانند تا یک چرخه رشد کامل مژه‌های طبیعی دوام بیاورند. معمولاً به مشتریان توصیه می‌شود تا هر ۳ هفته یک بار یا کمی بیشتر از آن برای تمدید و ترمیم مژه‌ها اقدام کنند تا به صورت منظم مژه‌ها پر شده و ظاهرشان شاداب‌تر و پرتر باشد.

مدت زمان انجام اکستنشن مژه روسی چقدر است؟

بسته به حجم و تعداد مژه‌های طبیعی مشتری، اکستنشن مژه روسی حجم دهنده می‌تواند بین ۱.۵ تا ۴ ساعت طول بکشد.

مدت زمان انجام اکستنشن مژه روسی چقدر است؟
افرادی که به دنبال یک مژه طبیعی‌تر و ظاهری کمتر فانتزی هستند نباید کاشت مژه به روش روسی را انتخاب کنند.

آمادگی برای کاشت مژه روسی

قبل از این که برای کاشت مژه روسی اقدام کنیم باید یک سری موارد را انجام داد تا نتیجه نهایی همان چیزی باشد که انتظارش را داریم. مهم‌ترین مورد پاک‌کردن کامل چشم‌ها و آرایش نداشتن روی آنها است. بهتر است قبل از انجام کاشت از مواد آرایشی استفاده نکرده و ترجیحاً حمام کرده باشید تا صورت و اطراف چشم‌ها کاملاً تمیز و بدون چربی باشند. خصوصاً این که بعد از کاشت نباید تا ۲۴ ساعت حمام کنید، بنابراین دوش‌گرفتن قبل از کاشت مژه روسی انتخاب خوبی است.

قبل از کاشت، از لنزهای تماسی استفاده نکنید. در نهایت اگر هر گونه حساسیتی به مواد کاشت یا گزینه‌های مشابه دارید و احتمال می‌دهید بعد از آن دچار علائم حساسیت پوستی شوید، حتماً قبل از کاشت مژه‌ها با یک متخصص پوست مشورت کنید. یکی دیگر از کارهایی که توصیه می‌شود قبل از کاشت مژه انجام شود، تست حساسیت سنجی نسبت به چسب مژه است.

مراقبت های بعد از کاشت مژه روسی

مشتریانی که کاشت مژه روسی انجام داده‌اند باید هر روز مژه‌های خود را با یک شوینده ملایم تمیز کنند. این شوینده یا باید یک شامپوی ایده‌آل برای مژه‌ها باشد یا اینکه شوینده اختصاصی مژه برای شست‌وشوی آنها تهیه شود. مراقبت های بعد از اکستنشن مژه بسیار مهم است.

همچنین کسانی که کاشت مژه روسی انجام داده‌اند باید از به‌کاربردن محصولات روغنی اطراف دور چشم خودداری کنند و هنگام تمیز کردن صورت ملایم باشند و به‌آرامی این کار را انجام دهند تا به افزایش طول عمر اکستنشن مژه‌ها پس از درمان کمک کنند. روش تمیز کردن اکستنشن مژه در طول عمر آن تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این، آنها باید سعی کنند از مالش یا لمس بیش از حد چشم خودداری کنند؛ زیرا این امر می‌تواند باعث افتادن زودرس اکستنشن مژه‌های روسی شود.

بعد از کاشت مژه روسی دچار عوارض جانبی شدی؟ همین حالا با متخصص مشورت کن.

عوارض کاشت مژه روسی (آیا کاشت مژه روسی ضرر داره؟)

کاشت مژه یا اکستنشن مژه در کل در دسته کارهای زیبایی و آرایشی قرار می‌گیرد و نمی‌تواند کاملاً بی‌ضرر و بدون آسیب باشد. اما مواردی وجود دارد که می‌توان با آنها کاشت مژه روسی را با کمترین میزان معایب کاشت مژه انجام داد. اول از همه رعایت اصول کاشت است.

اگر کار توسط فردی ماهر و کاربلد انجام شود و تمام مراحل دقیق و به‌درستی پیش برود، این روش آسیبی به مژه‌ها نمی‌رساند و عوارض اکستنشن مژه به حداقل می‌رسد. مراقبت‌های بعد از کاشت نیز مهم است و باید به این نکات توجه زیادی کرد. در نهایت به‌هیچ‌عنوان نباید خود افراد اقدام به کندن و درآوردن مژه‌ها کنند، چرا که این کار قطعاً به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند.

در صورتی که کاشت مژه توسط فرد غیرحرفه‌ای انجام شود و مهارت کافی نداشته باشد، قطعاً به مژه‌های طبیعی آسیب زیادی وارد می‌شود. ریسک عفونت‌های چشمی هم مربوط به زمانی است که فرد انجام‌دهنده کاشت مژه روسی نکات بهداشتی و استریل را رعایت نکند. علت درد چشم می‌تواند عفونت یا تحریک چشم باشد و باید در این شرایط به چشم پزشک مراجعه کنید.

کجا کاشت مژه روسی انجام دهیم؟

بهتر است به کلینیک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. کاشت مژه در آرایشگاه یا سالن زیبایی می‌توانید عوارض جانبی مانند سوزش، عفونت چشم یا مشکلات آلرژیک را به همراه داشته باشد.

کسی که کاشت مژه را انجام می‌دهد باید مدرک دوره آموزش کاشت مژه به سبک روسی را گرفته و در انجام کار خود مهارت و تسلط کافی داشته باشد. می‌توانید از تجربه افراد دیگری که در این مراکز، خدمات کاشت مژه دریافت کرده‌اند کمک بگیرید.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

کاشت مژه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر یک از آنها محبوبیت خود را دارند و با توجه به ویژگی‌های هر روش، مشتریان آنها را انتخاب می‌کنند. روش کاشت مژه روسی یکی از روش‌های بسیار محبوب است که به آن کاشت والیوم روسی هم گفته می‌شود. در این روش مژه‌ها حجیم و پرپشت می‌شوند و بسته به انتخاب مشتری می‌توان به ظاهری طبیعی تا فانتزی دست‌یافت.

کاشت مژه روسی مزیت‌های زیادی دارد، به شرطی که توسط یک تکنسین ماهر و با متریال باکیفیت انجام شود. کسانی که به‌دنبال‌داشتن مژه‌های بلند و پرپشت و ظاهری طبیعی و جذاب هستند می‌توانند کاشت مژه به روش روسی را انتخاب کنند.

اگر در مورد عوارض یا نکات مراقبتی کاشت مژه روسی سوالی دارید، می‌توانید با متخصص پوست و مو یا دکتر فوق تخصص چشم مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره با دکتر پوست آنلاین و دکتر چشم پزشک آنلاین نیز وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

چون نظر مراجع تقلید در این مورد متفاوت است، برای اطمینان بیشتر بهتر است با دفتر مرجع تقلیدتان تماس گرفته و سوال کنید.

باید حداقل یک ماه از عمل لیزیک چشم گذشته باشد و هیچ‌گونه عارضه چشمی یا حساسیتی نداشته باشید.

چون نظر مراجع تقلید در این مورد متفاوت است، برای اطمینان بیشتر بهتر است با دفتر مرجع تقلیدتان تماس گرفته و سوال کنید.

بسته به حجم و تعداد مژه‌های طبیعی مشتری، اکستنشن مژه روسی حجم دهنده می‌تواند بین ۱.۵ تا ۴ ساعت طول بکشد.

ظاهر این کاشت کمی فانتزی‌تر است، اما میزان طبیعی بودن یا نبودن آن بیشتر به حجم انتخابی و تعداد تارهای نصب‌شده روی هر مژه بستگی دارد.

خیر، بهتر است روی مژه‌های روسی از ریمل استفاده نکنید تا مژه‌ها سفت و شکننده نشوند.

بهتر است از ارائه‌دهنده خدمات کاشت مژه برای برداشتن مژه‌ها کمک بگیرید و به‌هیچ‌عنوان شخصاً برای جداکردن مژه‌ها اقدام نکنید.

کاشت روسی و مدل کاشت مژه نچرال به خودی خود در دوران بارداری آسیبی به همراه نخواهد داشت، با این حال، خطر احتمالی مرتبط با بخار ناشی از چسب مژه و واکنش آلرژیک وجود دارد.

خیر، این روش آسیبی به مژه شما وارد نمی‌کند. برای اطلاع از قیمت کاشت مژه روسی می‌توانید به مشاوره تلفنی، متنی یا آنلاین سایت دکترِتو مراجعه کنید.

امتیاز شما به مقاله:
(5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
فرزانه هستم، 30 ساله و عاشق دنیای سئو و محتوانویسی که با کنجکاوی دنبال آموختن چیزهای جدیدم؛ فارغ از هرگونه قرارداد و قانون و سبک خاصی. دنیای مجازی و اینترنت، فرصتی برای بودن با بهترین تیم‌ها رو برام فراهم کرده که می‌تونم بدون دغدغه و نگرانی هر روز احساس بهتر شدن و ارتقاء‌شغلی را با تمام وجودم لمس کنم. افتخار می‌کنم که با تیم خوب دکترتو، به این احساس ناب دست پیدا می‌کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن