قرص لاغری بلوبری چیست و چه اثری دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قرص لاغری بلوبری از عصاره‌ی میوه‌ی بلوبری ساخته‌شده‌است و به کاهش وزن موثر شما کمک می‌کند. برای دریافت این دارو، بهتر است که با دکتر تغذیه مشورت کنید.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
کپسول لاغری بلوبری

امروزه همه به دنبال روش‌های لاغری هستند تا به سرعت وزن کم کنند. یکی از روش‌های لاغری استفاده از قرص‌های لاغری است. قرص‌های لاغری انواع مختلفی دارند که یکی از آنها قرص لاغری بلوبری است. اما چگونه باید از این دارو استفاده کنیم؟ عوارض قرص لاغری بلوبری چیست؟ برای بهبود اثربخشی آن چه باید بکنیم؟ دریافت این دارو بدون نسخه امکان‌پذیر است؟ در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده‌ایم. با ما همراه باشید.

اگر می‌خواهید روش‌های دیگر لاغری را بیاموزید، بهتر است با دکتر تغذیه مشورت کنید. در این مطلب توضیح می‌دهیم این قرص چگونه باعث لاغری می‌شود؟ چند کیلو می‌توان با آن کم کرد؟ داروی لاغری بلوبری چه عوارضی دارد و برای چه افرادی مناسب است؟

قرص لاغری بلوبری چیست؟

میوه‌ی بلوبری در لاغری بسیار موثر است. این میوه در بسیاری از رژیم‌های لاغری تجویز می‌شود. از میان داروهای لاغری، می‌توان به قرص لاغری بلوبری اشاره کرد که برای کاهش وزن تاثیرات بسزایی دارد. این دارو از میوه‌ی بلوبری تهیه شده است و به آن قرص لاغری Blueberry می‌گویند.

قرص لاغری بلوبری یا کپسول لاغری بلوبری در شکل‌های مختلفی در دسترس است. ممکن است نام‌های پودر لاغری بلوبری و جلبک را هم شنیده‌باشید. کپسول لاغری بلوبری حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که برای کاهش وزن و لاغری موثر هستند. قرص لاغری بلوبری برای کسانی که وزن آنها زیاد است و با وجود رژیم‌های لاغری هم وزن آنها کم نمی‌شود، بسیار مناسب است. این دارو روی چربی‌های پایدار و مقاوم بدن اثر می‌کند.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

متن انگلیسی:
It Is s Comprehensive Chinese Herbal Weight Loss Formula, Which Can Suppress Appetite, Increase Energy Levels, Enhance Metabolism And Melt Away Excess Body Fat
ترجمه متن:
این قرص یک فرمول جامع کاهش وزن گیاهی چینی است که می‌تواند اشتها را سرکوب کند، سطح انرژی را افزایش دهد، متابولیسم را افزایش داده و چربی اضافی بدن را آب کند. 

made-in-china

پودر لاغری بلوبری چیست؟

قرص لاغری بلوبری در مواردی در شکل پودر در بازار به فروش می‌رسد. این پودر را در حلالی حل می‌کنید و به مصرف می‌رسانید. تنها شکل دارویی این داروی لاغری با قرص آن تفاوت دارد. در غیر اینصورت این دارو همانند قرص لاغری بلوبری است.

جلبک لاغری بلوبری چیست؟

پودر جلبک بلوبری حاوی پروتئین‌های زیادی است که در لاغری شما موثر هستند. کسانی که از اضافه وزن رنج می‌برند می‌توانند از این پودر استفاده کنند تا وزن آنها کاهش پیدا کند. برای بهتر شدن روند لاغر شدن می‌توان از پودر جلبک لاغری بلوبری استفاده کرد.

قرص لاغری بلوبری چیست؟
یکی از انواع قرص‌های لاغری قرص لاغری بلوبری است.

کپسول لاغری بلوبری چیست؟

قرص لاغری بلوبری یا داروی بلوبری در مواردی به شکل کپسول عرضه می‌شود و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. این دارو برای بهبود کاهش وزن موثر است. تفاوت آن روکشی است که روی این دارو قرار دارد. قرص به محض ورود به بدن تاثیر خود را می‌گذارد، اما در مورد کپسول حتما باید روکش آن در معده از بین برود تا تاثیر بگذارد.

دمنوش لاغری بلوبری چیست؟ (دمنوش لاغری بلوبری ۱۱۱)

بلوبری یکی از میوه‌هایی است که در کاهش وزن موثر است. این میوه به شکل دمنوش هم در دسترس قرار دارد تا برای کاهش وزن اثر بگذارد. کسانی که تمایلی به مصرف قرص لاغری بلوبری ندارند، می‌توانند از دمنوش‌های لاغری بلوبری استفاده کنند. این دمنوش‌ها معمولا به صورت تی بگ یا چای‌های کیسه‌ای به فروش می‌رسند.

ترکیبات قرص لاغری بلوبری چیست؟

این قرص ترکیباتی دارد که بیس اصلی آنها بلوبری است. یکی از مهم‌ترین موادی که در ترکیبات این دارو وجود دارد، بلوبری است. این میوه با خاصیت‌های منحصر به فردی که دارد، سرعت تبدیل گلوکز به چربی را کاهش می‌دهد. همین مسئله باعث بروز لاغری در فرد می‌شود. زیرا چربی در بدن مصرف‌کننده ذخیره نمی‌شود. همین به افزایش سرعت لاغری می‌انجامد. در این قرص ترکیبات فعال هم وجود دارد که چربی‌سوزی در برخی نواحی را تحریک می‌کند.

آیا قرص لاغری بلوبری شیشه دارد؟

خیلی‌ها تصور می‌کنند که هر ماده‌ای که باعث لاغرشدن زیاد شما شود، حاوی مقادیر زیادی ماده مخدر شیشه است. این ماده‌ی اعتیادآور باعث بروز کاهش وزن در شما می‌شود. شاید فکر کنید که قرص لاغری بلوبری هم حاوی این ماده است. اما اینطور نیست. شیشه در این قرص لاغری وجود ندارند و سایر ترکیبات سازنده‌ی آن باعث بروز لاغری می‌شود.

کپسول بلوبری چگونه باعث لاغری می شود؟

قرص لاغری بلوبری Blueberry (30 عددی) از میوه‌هایی انتخاب شده‌است که دارای ویژگی کاهش وزن و حفظ زیبایی صورت هستند، پس شما هم می‌توانید وزن کم کنید و هم زیبایی و طراوت پوست و چهره‌ی شما حفظ شود. این قرص لاغری و چربی‌سوز شامل مواد شیمیایی و مضر نیست و بیشتر مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن گیاهی هستند که یکی از آنها میوه‌ی بلوبری است. بلوبری به‌خودی‌خود باعث لاغری می‌شود، چه رسد به اینکه در داروهای لاغری به کار گرفته شود و ساختار آن با هدف لاغری باشد.

همچنین این ماده می‌تواند در کاهش کلسترول و افزایش سطح گلوکز خون یا قند خون موثر باشد. این میوه خواص بسیاری دارد. برخی می‌گویند که آنتی‌اکسیدان موجود در این میوه روش ذخیره بدن و پردازش گلوکز یا قند را تغییر می‌دهد و همین باعث کاهش وزن می‌شود. بنابراین خطر ابتلا به دیابت و بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. اثراتی که این قرص دارد شامل موارد زیر هستند:

  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن
  • کاهش سایز
  • چربی‌سوز
  • بدون نیاز به ورزش و رژیم
  • تاثیرگذاری عالی روی چربی‌های شکم، پهلو و ران

قرص لاغری بلوبری چند کیلو کم می کند؟

اگر به درستی مصرف شود، در بسته ۳۰ روزه، این دارو می‌تواند حدود ۴ الی ۷ کیلوگرم از وزن شما را کاهش دهد. این میزان کاهش وزن را به سختی با رژیم و ورزش می‌توانید به دست بیاورید. اما استفاده از داروی لاغری بلوبری همراه با ورزش و رژیم غذایی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن بگذارد.

اگر می‌خواهید روش‌های دیگر لاغری را بیاموزید، می‌توانید از دکتر تغذیه نوبت حضوری یا مشاوره تلفنی دکتر تغذیه دریافت کنید.

اگر به درستی مصرف شود، در بسته ۳۰ روزه، این دارو می‌تواند حدود ۴ الی ۷ کیلوگرم از وزن شما را کاهش دهد.

می‌خوای با قرص بلوبری سریع لاغر شی؟

برای انتخاب درست مشاوره بگیر.

همه چیز درباره قرص بلوبری و طریقه مصرف آن

حدود نیم ساعت قبل از صبحانه و نیم ساعت قبل از ناهار یک عدد کپسول بلوبری را با مقدار زیادی آب مصرف کنید. علت اینکه این قرص را با آب زیاد می‌خورید، چربی‌سوزی آن است. زیرا بدن برای چربی‌سوزی نیاز به آب دارد تا بتواند مولکول‌های چربی را از بین ببرد. اگر ضعف زیادی پیدا کردید بهتر است که از محلول شور و شیرین یا قندی نمکی استفاده‌کنید. برای اینکار کمی نمک و شکر را در یک لیوان آب بریزید و میل کنید. این به شما کمک می‌کند که ضعف خود را برطرف کنید.

بهتر است که تا ۲ ساعت بعد از مصرف قرص لاغری بلوبری جز مایعات و آب، مواد غذایی دیگری نخورید تا اثر بحشی این قرص بهتر باشد و کاملا در سیستم گوارشی شما عمل کند. هنگامی‌که شما آب زیاد می‌خورید، فیبر مصرف می‌کنید و ورزش می‌کنید، بهتر وزن خود را کاهش می‌دهید و به بلوبری کمک می‌کنید که راحت‌تر و بهتر اثر کند.

تا چه زمانی می توان از قرص بلوبری استفاده کرد؟

به‌خاطر داشته‌باشید که از قرص‌های لاغری نباید بیشتر از دو دوره یا همان دو ماه استفاده‌کرد. چرا که این داروها می‌توانند باعث بروز بیماری‌ها و اثرات منفی جدی در بدن شما شوند. اگر از داروی لاغری بلوبری برای کاهش وزن استفاده می‌کنید، بهتر است که بیش از ۶۰ روز نباشد.

زمان مصرف قرص بلوبری کی است؟

برای اینکه داروی لاغری بلوبری بیشترین و بهترین اثربخشی را داشته‌باشد و وزن شما را به بهترین شکل کاهش دهد، باید آن را نیم ساعت پیش از صبحانه بخورید. اگر می‌خواهید آن را با وعده‌های غذایی دیگر میل کنید، قبل از ناهار و شام خود، قرص را مصرف کنید.

قرص بلوبری نیاز به نسخه دارد و برای دریافت آن باید به دکتر مراجعه کنیم؟

برای دریافت داروی لاغری بلوبری، پودر و جلبک لاغری بلوبری نیازی به نسخه‌ی دکتر نیست. اما این را به خاطر داشته‌باشید که برای خرید قرص لاغری بلوبری، مشورت دکتر تغذیه می‌تواند موثر باشد و اگر این دارو برای شما مناسب است، آن را استفاده‌کنید. چراکه مصرف سرخود این دارو می‌تواند مضر باشد.

اهمیت مشورت با دکتر تغذیه، این است که شاید شما برای لاغری با داروهای کاهش وزن مناسب نباشید و این داروها برای شما آسیب‌رسان باشند. درنتیجه می‌توانید برای دریافت آن از دکتر کمک بگیرید و برای ارتباط با پزشکان از طریق سایت دکترتو اقدام کنید.

میوه بلوبری لاغر کننده است؟
یکی از خواص میوه بلوبری لاغر کننده بودن آن است.

فواید قرص لاغری بلوبری چیست؟

این دارو برای کاهش چربی در نواحی زیر بسیار موثر است:

  • پاها
  • شکم
  • ران
  • کتف
  • بازو
  • چربی‌های مقاوم در نقاط مختلف بدن
فواید بلوبریعوارض بلوبری
کاهش چربی در رانافت فشار
کاهش چربی در بازوسردرد
کاهش چربی در شکمتهوع
لاغری سریعسرگیجه
مناسب برای بسیاری از گروه‌های چاق و اضافه‌وزنی—–
بهبود عملکرد سیستم گوارش—–
اطلاعات دارویی قرص لاغری بلوبری

عوارض قرص لاغری بلوبری کدامند؟

برخی از عوارضی که ممکن است با مصرف این دارو با آن مواجه شوید شامل موارد زیر هستند:

  • افت فشار خون
  • سرگیجه
  • سردرد
  • تهوع

قرص بلوبری و بی خوابی

گفته نشده‌است که این دارو می‌تواند باعث بروز بی‌خوابی شود. اما ممکن است که یکی از عوارض این دارو بی خوابی یا به هم زدن الگوی خواب باشد. در هر صورت اگر با خوردن این دارو با عوارض آن مواجه شدید، به دکتر مراجعه کنید و آن را پشت گوش نیندازید.

نظرات در مورد قرص لاغری بلوبری

افرادی که از این قرص لاغری برزیلی استفاده‌کرده‌اند، معمولا از آن راضی بوده‌اند. اما تاکید می‌کنیم که استفاده از این دارو باید با مشورت دکتر باشد تا شما را با مشکلات جدی‌تر سلامت مواجه نکند. بهتر است که مشکل چاقی خود را از روش‌های مطمئن‌تری مانند ورزش‌کردن یا گرفتن رژیم غذایی درمان کنید. زیرا ممکن است که این دارو عوارضی را برای شما به دنبال داشته‌باشد.

چه کسانی می توانند از قرص لاغری بلوبری استفاده کنند؟

همه‌ی کسانی که می‌خواهند لاغر شوند و مشکل جسمی جدی ندارند، می‌توانند از این دارو استفاده کنند. اما اگر به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلا باشید، باید با دکتر مشورت کنید. در ادامه به گروه‌های سلامتی که نمی‌توانند از این دارو استفاده کنند اشاره کرده‌ایم.

چه کسانی نمی توانند از کپسول لاغری بلوبری استفاده کنند؟

افرادی که نمی‌توانند از قرص لاغری بلوبری استفاده کنند، شامل گروه‌های زیر هستند:

  • اگر علائم بیماری قلبی ریوی دارید یا به افت فشار مبتلا می‌شوید، از این دارو استفاده نکنید.
  • درصورتی‌که با سیروز کبدی مواجه هستید، استفاده از این دارو را فراموش کنید (سیروز کبد چیست؟).
  • نارسایی ریوی و کلیه می‌توانند مشکل‌ساز باشند. بنابراین به دنبال این دارو نباشید.
  • اگر افسردگی دارید یا از نظر روانی ثبات ندارید، مصرف این دارو را کنار بگذارید.
  • بیماری‌های زمینه‌ای جدی می‌توانند با این داروی لاغری تداخل داشته‌باشند.
  • زنانی که شیرده یا باردار هستند، نباید از این دارو استفاده کنند.

بیماری‌های زمینه‌ای جدی می‌توانند با این داروی لاغری تداخل داشته‌باشند.

به دنبال لاغری قسمت مشخصی از بدنت هستی؟ همین الان نوبت بگیر.

موارد احتیاط و منع مصرف کپسول لاغری بلوبری چیست؟

آیا می‌خواهید از قرص لاغری بلوبری استفاده کنید و نگران هستید که برای شما مناسب است یا نه، موارد زیر را در خود بررسی کنید:

  • بیماری‌های قلبی
  • نارسایی کلیوی
  • مشکلات کبدی
  • سرطان
  • فشار خون
  • دیابت کنترل‌نشده
  • بیماری‌های مغزی
  • بیماری ریه
  • بارداری
  • شیردهی
  • کمبود مصرف آب
  • از داروی لاغری دیگری استفاده می‌کنید.
  • دو دوره از این دارو استفاده کرده‌اید.
  • وزن شما طبیعی است.

کپسول لاغری بلوبری با چه داروهایی تداخل دارد؟

اگر داروی لووتیروکسین می‌خورید، حتما باید یک ساعت بین این دارو و قرص لاغری بلوبری فاصله بیندازید.

آیا می توان از کپسول بلوبری در بارداری و شیردهی استفاده کرد؟

به‌هیچ‌وجه. حتی اگر یک وعده در روز شیر می‌دهید، نباید از بلوبری لاغر کننده استفاده‌کنید. اگر از این دارو در این شرایط استفاده کرده‌اید، با دکتر خود مشورت کنید.

قرص لاغری بلوبری برای لاغری است.
کپسول لاغری بلوبری حاوی عصاره این میوه است.

مصرف قرص لاغری بلوبری در پریودی بلامانع است؟

مشکلی ندارد و برای شما ایجاد دردسر نمی‌کند. اما ممکن است با افت فشار مواجه شوید که برای درمان این حالت می‌توانید یک لیوان آب قند و نمک میل کنید. یا با دکتر تغذیه مشورت کنید.

قیمت داروی لاغری بلوبری (خرید قرص لاغری بلوبری در داروخانه/ نمایندگی فروش قرص لاغری بلوبری)

قرص لاغری بلوبری را می‌توانید با قیمت ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در بازار خریداری کنید. خرید این دارو باید از مراکز مطمئن انجام شود و تاریخ انقضای آن را بادقت چک کنید تا به شما داروی تاریخ مصرف‌گذشته فروخته نشود. در مواردی ممکن است قرص تقلبی آن را با قیمت کمتر خریداری کنید. در مواردی که این دارو را از آنلاین‌شاپ‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین خریداری می‌کنید، احتمال بروز خطا در خریداری قرص اصلی وجود دارد.

قیمت قرص لاغری بلوبری اصل با قرص لاغری بلوبری تقلبی چه تفاوتی دارد؟

نمی‌توان از روی قیمت آن برای تعیین اصلی و تقلبی بودن این دارو تصمیم‌گیری کرد.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

امروزه روش‌های متنوعی برای کاهش وزن وجود دارد که یکی از آنها استفاده از داروهای کاهش وزن است. از میان داروهای کاهش وزن، می‌توان به قرص لاغری بلوبری اشاره کرد که اثربخشی خوبی در زمانی کوتاه دارد. استفاده از این دارو، ترجیحا باید با مشورت دکتر تغذیه انجام شود. اگر می‌خواهید درباره نحوه مصرف، عوارض دارو و تداخلات دارویی آن اطلاعات کسب کنید، بهتر است از سرویس مشاوره دارویی دکترتو کمک بگیرید.

همچنین اگر می‌خواهید از روش‌های دیگر لاغری آگاه شوید و آنها را به‌کار بگیرید، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره دکتر تغذیه آنلاین وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامت شماست!

پرسش‌های متداول

داروخانه، عطاری‌ها، فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری توزیع کننده این دارو موجود هستند.

۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

در بارکدی که پشت این دارو چاپ‌شده است. این بارکد در سایت قابل پیگیری است.

هر دو دارو از داروهای مناسب و موثر در کاهش وزن هستند. قرص لاغری گلوریا محبوب است و قرص لاغری بلوبری هم از داروهای کاهش وزن موثر با عوارض کم است. پس انتخاب بهترین مورد را به عهده‌ی دکتر تغذیه‌ی خود بگذارید.

بهتر است که برای لاغرکردن از رژیم لاغری مناسب و سالم بهرمند شوید. اگرچه قرص‌ لاغری موثر هستند، اما رژیم‌های مناسبی که دکتر تغذیه برای شما تجویز می‌کند، همراه با ورزش می‌توانند موثر و کم‌خطرتر باشند.

یکی از روش‌های دیگر که برای کاهش وزن کاربرد دارد،‌ عمل لاغری است. هرچند که این روش از مصرف قرص هم پرخطرتر است، انتخاب بهترین روش لاغری متناسب با شرایط جسمی و سلامت شما انجام می‌شود. پس با دکتر مشورت کنید.

امتیاز شما به مقاله:
(4.5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص لاغری بلوبری

  1. Y گفت:

    سلام وقت بخیر برای زیر ۱۸ سال هم قابل استفاده هست؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      استفاده از این قرص برای افراد زیر ممنوع است
      افرادی که بالای ۶۰ سال سن دارند.
      افرادی که زیر ۱۸ سال سن دارند.
      اشخاصی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند.
      اشخاصی که به بیماری های کلیوی دچارند
      برای روش لاغری بهتر است زیر نظر متخصص تغذیه باشید

      https://doctoreto.com/doctors/speciality/dietitian