بهترین برند ژل لب کدام است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

هنگام انتخاب بهترین برند ژل لب، باید به عواملی مانند کیفیت مواد اولیه، ایمنی و عوارض جانبی، نتایج طبیعی و زیبایی، دوام و ماندگاری، و همچنین امکان شخصی‌سازی و سازگاری با نیازهای فردی توجه داشت. با در نظر گرفتن این مولفه‌ها، برندهایی همچون رستلین، ژوویدرم، پرفکتو و بلوترو از پیشتازان فیلرهای پوستی هستند که علاوه بر نتایج مطلوب، از استانداردهای بالای ایمنی و کیفیت مطلوبی برخوردارند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
بهترین برند ژل لب کدام است؟

بهترین برند ژل لب کدام برند است؟ تزریق ژل لب، روشی است برای افزایش حجم و بهبود شکل لب‌ها است که با استفاده از فیلرهای پوستی انجام می‌شود. ماده موجود داخل فیلرها معمولا از مواد طبیعی همچون هیالورونیک اسید، هیدروکسی آپاتیت یا کلاژن ساخته می‌شود. استفاده از این روش در بین افراد مختلف بسیار رایج شده است و امروزه در اکثر کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی ارائه می‌گردد. نکته مهم در انجام این کار، آگاهی نسبت به انتخاب بهترین نوع فیلر و شناخت کامل برند ژل مصرفی است تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری شود. اگر قصد تزریق ژل لب دارید و نمی‌دانید از بین انواع ژل‌های موجود، بهترین برند ژل لب کدام است، تا انتهای این مطلب با ما باشید. برای تزریق ژل لب حتما با متخصص پوست مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارد.

بهترین برند ژل لب کدام است؟ (بهترین مارک ژل برای تزریق لب)

ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید یکی از پرطرفدارترین محصولات فیلر لب هستند. اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به‌طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و باعث حفظ رطوبت در بافت‌های پوستی می‌شود. با افزایش سن، میزان این ماده در پوست کاهش می‌یابد و باعث از دست رفتن قدرت ارتجاعی و شل شدن پوست می‌گردد.

استفاده از ژل تزریقی حاوی هیالورونیک اسید برای تزریق در لب‌ها می‌تواند با جذب و حفظ آب باعث افزایش حجم لب‌ها شده و شکل دلخواه به آن‌ها ببخشد. همچنین این ماده می‌تواند خطوط و چین‌وچروک‌های لب و اطراف دهان را کاهش دهد. هیالورونیک اسید موجود در این محصولات به‌صورت ارگانیک و توسط باکتری‌ها تولید می‌شود، بنابراین ماده‌ای کاملا طبیعی محسوب می‌گردد.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

۱. ژل پروفایلو (Profhilo)

ژل پروفایلو (Profhilo) یکی از محبوب‌ترین برندهای ژل لب موجود در بازار است که تخصص آن بازسازی و جوانسازی پوست است. این فیلر پوستی با تحریک کلاژین‌سازی و تولید الاستین، میزان چین و چروک‌های کم عمق را کاهش داده و با آبرسانی و حفظ رطوبت پوست باعث تقویت خاصیت ارتجاعی آن می‌شود.

۲. ژل ژوویدرم (Juvéderm)

ژوویدرم نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که خاصیت درمانی و زیبایی برای صورت، گونه، لب‌ها و به‌خصوص خط خنده دارد. این ژل محبوب به بهترین برند ژل لب برای از بین بردن خط خنده معروف است.

۳. ژل رستیلن

ژل رستیلن یکی از ژل‌های پرطرفدار و معتبر برای تزریق لب است که از مواد با کیفیت و ایمن ساخته شده است. ماندگاری ژل رستیلن بسته به سن، نوع پوست و سبک زندگی بین ۶ تا ۱۸ ماه است و به گونه‌ای تزریق می‌شود که لب‌ها را برجسته‌تر و جذاب‌تر می‌کند، اما در عین حال ظاهری طبیعی و غیر مصنوعی به لب‌ها می‌بخشد.

تزریق ژل رستیلن ممکن است عوارض جانبی خفیف و موقتی مانند کبودی، تورم و قرمزی را به همراه داشته باشد، اما با توجه به کیفیت و معتبر بودن این محصول، خطر بروز عوارض جدی بسیار کم است. در مجموع، ژل رستیلن به دلیل ویژگی‌های مطلوب خود، از بهترین برند ژل لب به‌شمار آمده که علاوه بر حجم‌دهی و فرم‌دهی لب‌ها، برای کاهش چین و چروک پوستی و حجم‌دهی گونه‌ها هم استفاده می‌شود.

۴. فیلر بلوترو

فیلر بلوترو هم نوعی ژل بر پایه هیالورونیک اسید است که چین و چروک‌های متوسط تا شدید صورت به خصوص خطوط اطراف دهان و بینی را برطرف می‌کند. اولین ویژگی مهم فیلر بلترو، ایمنی و امنیت آن است. این ژل از موادی با کیفیت بالا ساخته شده است . ریسک عوارض جانبی پایینی دارد. از نظر ظاهری نیز فیلر بلترو بسیار موفق عمل می‌کند. این ژل لب‌ها را برجسته‌تر و جذاب‌تر می‌کند، اما در عین حال حالت طبیعی و غیرمصنوعی به آن‌ها می‌بخشد.

ژل لب برندهای مختلفی دارد.
باید از هر جهت از برند ژل لب مطمئن باشید، چرا که استفاده از برندهای نامعتبر ممکن است عوارض خطرناک و جبران ناپذیری به‌دنبال داشته باشد.

۵. فیلر تئوسیال

فیلر تئوسیال، فیلر درمانی برای خطوط و چروک‌های با عمق متوسط، درمان خطوط ماریونت، ناحیه اطراف دهان، بین ابروها و اطراف چشم است.

متن انگلیسی:
TEOSYAL RHA dermal fillers are intended for the treatment of deep wrinkles on the face, deep lines and creases, cheek augmentation and to restore the shape of the face. TEOSYAL PureSense dermal fillers are intended to correct cutaneous contour deformities of the skin (e.g wrinkles, folds, scars)
ترجمه متن:
فیلر تئوسیال RHA برای درمان چین و چروک‌های عمیق صورت، خطوط عمیق، برجسته کردن گونه‌ها و بازگرداندن فرم صورت در نظر گرفته شده است. فیلرهای تئوسیال PureSense برای اصلاح ناهنجاری‌های پوستی (مانند چین و چروک و اسکار) در نظر گرفته شده است.

teoxane

۶. ژل نیوویا

ژل نیوویا محصولی چندکاربردی است که قابلیت‌های متنوعی دارد. این ژل حاوی هیالورونیک اسید با قدرت بالای آبرسانی و جوانسازی پوست است. هیالورونیک اسید که به صورت طبیعی در بدن ترشح می‌شود، مسئول حفظ رطوبت و جذب آب در پوست است. تزریق این ژل، تولید کلاژن را در پوست تحریک کرده و باعث بازیابی رطوبت، لطافت، سفتی و قوام پوست می‌شود. غلظت بالای هیالورونیک اسید نیز توان پرکنندگی و حجم‌دهی مناسبی را فراهم می‌آورد.

۷. فیلر پرفکتا

فیلر پرفکتا، ژل بر پایه هیالورونیک اسید است که در فرانسه تولید می‌شود. این محصول گزینه مناسبی برای اصلاح چین و چروک ناشی از پیری است. چین و چروک‌ها به دلیل از دست دادن چربی‌های زیر پوست و کاهش میزان پروتئین‌های مهم پوست مانند کلاژن ایجاد می‌شوند. فیلر پرفکتا برای بهبود کانتور صورت و افزایش حجم قسمت‌های مختلف صورت طراحی شده است.

برند پرفکتا برای تزریق ژل لب خوبه یا نه؟

با متخصص مشورت کن.

۸. فیلر آلاینا

فیلر آلاینا نیز ژل بر پایه هیالورونیک اسید است که در آلمان و توسط یک شرکت معتبر تولید و به بازار عرضه شده است. این ژل در غلظت‌های مختلف بسته به نظر پزشک و درخواست فرد برای حجیم‌سازی نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهبود کیفیت پوست، کاهش چین و چروک‌ها، جوانسازی ظاهری و همچنین ایجاد حجم مناسب در چهره از مزایای فیلر آلاینا هستند.

۹. ژل ریان

ژل لب ریان نوعی فیلر بر پایه هیالورونیک اسید و غیرحیوانی ساخت کشور چین است که برای رفع چین و چروک‌های متوسط و عمیق، حجم‌دهی لب، گونه، چانه و اصلاح زاویه فک به‌کار می‌رود.

۱۰. ژل رووفیل

ژل رووفیل (Revofil) نسل جدیدی از فیلر هیالورونیک اسید ساخت کره است که با استفاده از فناوری پیشرفته بیوتکنولوژی فرمولاسیون شده باعث می‌شود تا ژل دارای ویسکوزیته مناسب و الاستیسیته بالا باشد، و در نتیجه بافت نرم و طبیعی ایجاد ‌کند. یکی از مزایای ژل رووفیل، ماندگاری طولانی آن است. فرمولاسیون این محصول در برابر آنزیم هیالورونیداز طبیعی بدن مقاومت بالایی دارد و می‌تواند ۱۰ تا ۱۲ ماه دوام بیاورد.

۱۱. ژل استایلج

فیلر پوستی استایلج حاوی اسید هیالورونیک بسیار پیشرفته همراه با آنتی اکسیدان است که به‌عنوان راه حل طبیعی اما غنی برای طیف وسیعی از نگرانی‌های پوستی و زیبایی عمل می‌کند. به طور کلی، ژل استایلج برای رفع چین و چروک‌های سطحی دور چشم و لب‌ها، حجم‌دهی لب‌های نازک، اصلاح کانتورینگ صورت، ترمیم حجم کم صورت، افزایش حجم گونه و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست به‌کار می‌رود.

چند سی سی ژل لب لازم است؟
مقدار دقیق ژل مورد نیاز می‌تواند با توجه به شرایط و ویژگی‌های فردی متفاوت باشد. مقدار مناسب ژل لب معمولا بین ۰.۵ سی سی تا ۳ سی سی متغیر است.

۱۲. فیلر آلیاکسین

فیلر آلیاکسین برای درمان و اصلاح خطوط عمیق و نیمه عمیق صورت مانند خط خنده و چین و چروک‌های اطراف دهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل دارای ویسکوزیته و انعطاف پذیری بالایی است که نتایج طبیعی و حرفه‌ای پس از تزریق از مزایای فوق‌العاده این فیلر پوستی هستند.

۱۳. ژل الانسه

الانسه فیلر غیر اسید هیالورونیک است که باعث جوان‌تر کردن پوست و بازگردانی حجم از دست رفته پوست می‌شود. تزریق این ژل طی دو مرحله، روند پیری پوست را معکوس می‌کند. تزریق ژل الانسه با تحریک غدد، موجب افزایش تولید کلاژن در پوست می‌شود. با افزایش سن، چربی زیر پوست کاهش یافته و تولید کلاژن به حداقل می‌رسد، که منجر به ایجاد چین و چروک و شل شدن پوست می‌گردد. در واقع، الانسه می‌تواند این روند پیری پوست را معکوس کرده و به بهبود ظاهر پوست کمک کند.

۱۴. فیلر اسکالپترا

ژل اسکالپترا (Sculptra) فیلر پوستی تزریقی جدیدی است که برای بهبود چین و چروک و افتادگی پوست استفاده می‌شود. این ژل با تحریک تولید کلاژن در پوست، به بازگرداندن حجم از دست رفته پوست کمک می‌کند. اسکالپترا می‌تواند با تقویت تولید کلاژن، تاثیر مثبتی بر بهبود ظاهر پوست داشته باشد.

۱۵. فیلر جالپرو

جالپرو نوعی فیلر حاوی ترکیباتی مانند هیدروکلوئیدهای آمینواسیدی و آلبومینی است که با تاثیر مستقیم بر تولید کلاژن و الاستین، به تقویت و جوانسازی بافت‌های پوستی کمک می‌کند. این فرآورده به عنوان یک محصول ضد پیری مطرح شده و موفق به کسب جایگاه ویژه‌ای در صنعت زیبایی شده است. در واقع، استفاده از جالپرو می‌تواند به بهبود و احیای پوست و کاهش علائم پیری آن کمک کند.

۱۶. فیلر رادیس

فیلر رادیس (Radiesse) محصولی است که برای تقویت نواحی با چین و چروک عمیق یا افت حجم پوست استفاده می‌شود. اما در تفاوت با سایر فیلرها، رادیس با تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن عمل می‌کند. این فیلر پوستی شامل میکروسفرهای ریز معلق در ژل آبی است که به‌طور موثر به بازسازی و بازیابی حجم و کیفیت پوست کمک می‌کند. در واقع، رادیس با این مکانیسم منحصر به فرد، می‌تواند نتایج درخشانی در درمان علائم پیری پوست داشته باشد.

۱۷. ژل برند اینووسنس

فیلر اینووسنس (Inovosense) ژل ایرانی است که می‌تواند چین و چروک‌های ظاهری سطحی تا عمیق پوست را پر کند و به این ترتیب ظاهری جوان‌تر و زیباتر به پوست ببخشد. ماده اصلی تشکیل‌دهنده این فیلر، هیالورونیک اسید است، ماده‌ای که به‌طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و باعث استحکام، کشسانی و لطافت پوست می‌گردد.

علاوه بر پر کردن چین و چروک‌ها، فیلر اینووسنس برای افزایش حجم و بهبود زاویه‌های صورت نیز قابل استفاده است. این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این فیلر به‌عنوان گزینه موثر و مطمئنی برای زیباسازی و جوان‌سازی پوست مطرح باشد.

نمیدونی کدوم برند ژل دوام و زیبایی بیشتری داره؟ از متخصص بپرس.

بهترین برند ژل لب ساخت کدام کشور است؟

لب‌های جذاب و پرحجم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های زیبایی به‌شمار می‌روند. در این راستا، ژل‌های لب حاوی هیالورونیک اسید از محبوبیت بسیار بالایی در آمریکا برخوردار هستند. هیالورونیک اسید ماده‌ای بسیار مناسب برای درمان چروک‌های لب و افزایش حجم و برجستگی لب‌ها است. به‌طوری‌که می‌توان گفت هیالورونیک اسید لب‌ها را قلوه‌ای و جذاب‌تر می‌کند و در حال حاضر پرمصرف‌ترین ماده در ژل‌های لب است.

نام فیلر لبکشور سازندهتوضیحات
JuvedermآمریکاJuvederm از هیالورونیک اسید ساخته شده و برای حجم دهی و رفع چین و چروک لب استفاده می‌شود.
RestylaneسوئدRestylane نیز از هیالورونیک اسید ساخته شده و علاوه بر لب، برای گونه و چانه هم استفاده می‌شود.
BeloteroآلمانBelotero فیلری با دوام متوسط است و بافتی نرم و طبیعی دارد.
TeosyalسوئیسTeosyal با تمرکز بر روی بازسازی و هیدراتاسیون لب طراحی شده است.
RevanesseکاناداRevanesse دارای فرمولی با دانه‌های ریز است که نتیجه‌ای طبیعی را فراهم می‌کند.
StylageفرانسهStylage شامل آنتی‌اکسیدان‌ها است و برای ماندگاری بیشتر طراحی شده است.
Princess FillerاتریشPrincess Filler دارای فرمولی منحصر به فرد برای حجم دهی و رفع خطوط لب است.
PerfecthaفرانسهPerfectha دارای بافتی نرم و طبیعی است که نتیجه‌ای طبیعی و طولانی مدت فراهم می‌کند.
بهترین برندهای ژل لب

متن انگلیسی:
The top injectors at The Cosmetic Skin Clinic highly recommend hyaluronic acid fillers, including Juvederm and Restylane, for lip augmentation. These fillers are renowned for their ability to add volume, plumpness, and definition to the lips while maintaining a natural appearance
ترجمه متن:
متخصصان در کلینیک پوست و زیبایی، فیلرهای اسید هیالورونیک، از جمله Juvederm و Restylane را برای حجیم کردن لب‌ها توصیه می‌کنند. این فیلرها به دلیل توانایی خود در افزایش حجم و شفافیت لب‌ها در عین حفظ ظاهر طبیعی مشهور هستند.

cosmeticskinclinic

ویژگی های بهترین برند ژل لب

حوزه زیبایی و تزریق ژل لب و صورت از حساسیت بالایی برخوردار است و باید از هر جهت از برند ژل لب مطمئن باشید، چرا که استفاده از برندهای نامعتبر ممکن است عوارض خطرناک و جبران ناپذیری به‌دنبال داشته باشد. بهترین برند لب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • عوارض جانبی کمی داشته باشد.
  • امن و بدون خطر باشد.
  • ظاهر طبیعی ایجاد کند.
  • از ماندگاری خوبی برخوردار باشد.

قیمت تزریق ژل لب در دکترتو کلینیک

قیمت تزریق فیلر لب به عوامل متعددی وابسته است. به طور میانگین، هزینه هر سی‌سی ژل لب بین ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است که این دامنه قیمتی بسته به نوع فیلر و همچنین مهارت و تجربه پزشک متفاوت خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت ژل لب عبارتند از:

  • کیفیت فیلر
  • تجربه و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

برای اطلاع از قیمت تزریق ژل لب در دکترتو کلینیک روی این لینک کلیک کرده و پس از بررسی قیمت‌ها از متخصص مورد نظر نوبت دریافت کنید.

بهترین برند ژل چیست؟

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

هنگام انتخاب بهترین برند ژل لب، باید به عواملی مانند کیفیت مواد اولیه، ایمنی و عوارض جانبی، نتایج طبیعی و زیبایی، دوام و ماندگاری، و همچنین امکان شخصی‌سازی و سازگاری با نیازهای فردی توجه داشت. با در نظر گرفتن این مولفه‌ها، برندهایی همچون رستلین، ژوویدرم، پرفکتو و بلوترو از پیشتازان فیلرهای پوستی هستند که علاوه بر نتایج مطلوب، از استانداردهای بالای ایمنی و کیفیت مطلوبی برخوردارند.

در نهایت، با مشورت پزشک متخصص پوست و بررسی دقیق نیازها و شرایط فردی، می‌توان بهترین برند ژل لب را انتخاب کرد. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان ویزیت آنلاین دکتر پوست وجود دارد.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

ژل رووفیل اولترا و رووفیل پلاس دو نمونه برجسته از برندهای ژل لب با ماندگاری یک ساله هستند. همچنین برندهایی همچون Master Tréat، Alaine و Riane نیز جزء بهترین گزینه‌های ژل لب محسوب می‌شوند که همگی بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند و به طور متوسط ماندگاری 8 تا 12 ماهه دارند.

مقدار دقیق ژل مورد نیاز می‌تواند با توجه به شرایط و ویژگی‌های فردی متفاوت باشد. مقدار مناسب ژل لب معمولا بین 0.5 سی سی تا 3 سی سی متغیر است. برای برجسته کردن و هیدراته کردن فقط لب بالا یا پایین، استفاده از حدود 0.5 سی سی ژل می‌تواند نتیجه دلخواه را ایجاد کند. اما اگر هدف بهبود کلی شکل و فرم هر دو لب باشد، استفاده از حدود 1 سی سی ژل توصیه می‌شود.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن