قرص لاغری تی فایو اکستریم را بهتر بشناسید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قرص تی فایو اکستریم قرص لاغری خیلی قوی خارجی است که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از مصرف این دارو باید با دکتر مشورت کنید. مصرف این دارو بیش از ۲ ماه توصیه نمی‌شود.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
قرص لاغری تی فایو اکستریم را بهتر بشناسید.

قرص لاغری تی فایو اکستریم یکی از پرطرفدار‌ترین قرص‌های لاغری است. امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه افرادی که کمی اضافه وزن دارند یا چاق هستند، این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن لاغر شوند. شاید همین مسئله باعث شده است که بدون در نظر گرفتن عوارض روش‌های انتخابی، به دنبال سریع‌ترین و موثرترین روش هستند. یکی از روش‌هایی که برای لاغر شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، قرص‌های لاغری هستند. قرص‌های لاغری انواع مختلفی دارند که یکی از آنها قرص تی فایو است.

اما قرص تی فایو چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کنیم؟ برای استفاده از قرص t5 به نسخه نیاز داریم و باید به دکتر مراجعه کنیم؟ عوارض این داروی لاغری چیست و در عین حال چه فوایدی دارد؟ اگر این سوالات ذهن شما را هم درگیر کرده است، می‌توانید این مطلب دکترتو را بادقت بخوانید و پاسخ سوالات خود را بیابید. در صورتی‌که این دارو را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید درباره آن اطلاعات کسب کنید، می‌توانید از مشاوره دارویی استفاده کنید. همچنین برای آشنایی با بهترین روش‌های لاغری می‌توانید از دکتر تغذیه مشاوره بگیرید و یا از مشاوره تلفنی تغذیه دکترتو استفاده کنید.

قرص لاغری تی فایو اکستریم چیست؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که درباره روش‌های لاغری مطالعه می‌کنید و این مسئله در زندگی روزمره شما اهمیت دارد، احتمالا نام قرص لاغری تی فایو اکستریم را شنیده‌اید. حتما می‌خواهید بدانید که این دارو چیست؟ این دارو، همان‌طور که از نام آن پیداست، یکی از انواع قرص هایی که باعث لاغری میشوند یا داروی کاهش وزن است.

قرص لاغری t5 یکی از مطمئن‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های لاغری است. این دارو مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و امتحان خود را پس داده است؛ بنابراین یک چربی‌سوز قابل اعتماد است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قرص لاغری، این است که بخش‌هایی از بدن را مورد هدف قرار می‌دهد که چربی‌های مقاومی دارند.

این چربی‌های مقاوم نسبت به ورزش واکنش نشان نمی‌دهند و به راحتی نمی‌سوزند. بنابراین استفاده از قرص‌های لاغری می‌تواند بر روی این چربی‌ها اثرگذار باشد. یکی از موثرترین قرص‌ها، قرص لاغری تی فایو اکستریم است.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

۱. نحوه عملکرد قرص لاغری تی فایو اکستریم چگونه است؟

نحوه عملکرد این دارو به شکل ویژه‌ای است و بر روی لاغری شما تاثیر می‌گذارد. زمانی‌که این دارو را مصرف می‌کنید، بعد از ۲۰ دقیقه اثر آن روی بدن شما شروع می‌شود. قرص لاغری تی فایو ۲۰ دقیقه بعد از مصرف شروع به بالابردن دمای بدن می‌کند. همین مسئله باعث بالابردن سوخت‌و‌ساز می‌شود. از طرفی این قرص اشتهای شما را کاهش می‌دهد و همین مورد هم در کاهش وزن موثر است.

از دیگر اثراتی که قرص تی فایو دارد، در افزایش مصرف کالری بدن است. همچنین این قرص انرژی شما را افزایش می‌دهد و باعث بیشتر شدن تحرک می‌شود.

نحوه عملکرد قرص لاغری تی فایو اکستریم چگونه است؟
قرص لاغری تی فایو ۲۰ دقیقه بعد از مصرف شروع به بالابردن دمای بدن می‌کند.

۲. با قرص لاغری T5 Xtreme چند کیلو وزن کم می کنیم؟

گفته شده است که با مصرف این قرص لاغری می‌توانید حدود ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم در هر هفته وزن کم کنید. این مقدار قابل‌توجه است و می‌تواند در ماه تاثیرات زیادی داشته باشد.

۳. ترکیبات قرص لاغری تی فایو اکستریم چیست؟

شاید بخواهید بدانید که در قرص لاغری تی فایو چه مواردی قرار دارند. این قرص لاغری حاوی کافئین، پودر پرتقال تلخ و عصاره چای سبز است. تمامی این ترکیبات چربی‌سوز هستند و روی چربی‌های شما اثر می‌گذارند. این مواد بدن شما را در حالت سوخت‌و‌ساز قرار می‌دهند و هدف این متابولیسم، چربی‌های بدن است. جالب است که این قرص لاغری با ترکیبات طبیعی سوخت‌‌و‌ساز بدن شما را بالا می‌برد و باعث لاغری می‌شود.

۴. تفاوت T5 با قرص های دیگر چیست؟

T5 نوع خاصی از قرص‌های کاهش وزن بوده که حاوی ترکیبی از موادی مانند کافئین، افدرین و آسپرین است. تفاوت اصلی بین T5 و سایر قرص‌ها در فرمولاسیون خاص و ترکیب مواد تشکیل‌دهنده آن نهفته است. سایر قرص‌های کاهش وزن ممکن است دارای ترکیبات یا فرمول‌های فعال متفاوتی باشند که رویکردها یا مناطق هدف متفاوتی برای مدیریت وزن دارند.

قبل از شروع هر قرص یا مکمل جدید برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی، بهترین راه این است که درباره هدف خود از کاهش وزن (کاهش وزن زیاد، کم، بالتنه یا پایین تنه) با متخصص تغذیه مشورت کنید.

متن انگلیسی:
T5 is an exercise supplement that helps you to get the most out of your exercise and weight-loss/muscle-toning times.
ترجمه فارسی:
T5 یک مکمل ورزشی است که به شما کمک می‌کند از ورزش و روش‌های کاهش وزن وتقویت عضلات خود بیشترین بهره را ببرید.

به نقل از سایت chemistdirect

نحوه مصرف قرص لاغری تی فایو اکستریم چگونه است؟

احتمالا می‌خواهید بدانید که چگونه از این دارو باید استفاده کنید. برای مصرف این دارو، بخاطر داشته باشید که همیشه دستورالعمل روی قرص را مطالعه کنید. اما برای مصرف آن، باید صبح که از خواب بیدار می‌شوید، ۱ قرص را با مقدار زیادی آب میل کنید. بهتر است که این قرص را ناشتا و ۳۰ دقیقه قبل از صبحانه بخورید. دومین قرص خود را حدود نیم ساعت قبل از ناهار میل کنید. این به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل ممکن وزن کم کنید.

در روزهایی که ورزش می‌کنید، بهتر است که به روشی که توضیح داده‌ایم، این دارو را مصرف کنید. اولین قرص را به روش همیشه میل کنید. اما برای خوردن دومین قرص، بهتر است که ۳۰ دقیقه قبل از ورزش آن را بخورید. با انجام این کار، می‌توانید به بهترین شکل ممکن چربی‌سوزی داشته باشید. با اینکار بیشترین اثربخشی را در ورزش مشاهده می‌کنید و چربی بیشتری می‌سوزانید.

خوردن این دارو قبل از وعده‌های غذایی به شما کمک می‌کند که مقدار کمتری غذا بخورید. همین مسئله به کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن شما کمک می‌کند. به خاطر داشته باشید که در روزهای اول بهتر است که تنها ۱ عدد از این قرص را مصرف کنید. این به شما کمک می‌کند که میزان تحمل خود را بسنجید. اگر نتوانید این دارو را تحمل کنید، مصرف دو عدد در روز می‌تواند آسیب جدی به شما بزند.

تا حالا قرص لاغری مصرف نکردی؟

اول مشاوره دارویی بگیر، بعد از تی فایو اکستریم استفاده کن.

برای چه مدت می توان از t5 xtreme استفاده کرد؟

مدت زمان استفاده از این دارو بسیار مهم است. توجه داشته باشید که نباید از این دارو بیشتر از حد مورد نیاز استفاده کنید. اگر می‌خواهید که هر روز ۱ عدد از این دارو مصرف کنید، می‌توانید به مدت ۲ ماه پشت سر هم از آن بهره ببرید.

اما اگر از قرص تی فایو اسکتریم روزی ۲ عدد استفاده می‌کنید، باید ۱ ماه آن را مصرف کنید. بعد از اتمام دوره آن را کنار بگذارید. البته که بیش از ۲ عدد کپسول در ۱ روز نباید استفاده شود.

آیا خرید قرص تی فایو اکستریم نیازمند نسخه است؟

مصرف این دارو نیازی به نسخه دکتر ندارد. اما باید قبل از خرید قرص لاغری تی فایو اکستریم با دکتر تغذیه مشورت کنید یا از مشاوره دارویی کمک بگیرید و شرایط سلامتی خود را توضیح دهید. در صورتی‌که این دارو برای شما مناسب نباشد، مصرف آن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بدن وارد کند.

برای مصرف تی فایو اکستریم باید به دکتر مراجعه کنیم؟

در صورتی‌که می‌خواهید درباره مصرف این دارو و سایر روش‌های لاغری اطلاعات داشته‌باشید، باید از دکتر تغذیه نوبت بگیرید. همچنین می‌توانید از مشاوره تلفنی تغذیه سوالات خود را بپرسید.

برای مصرف تی فایو اکستریم باید به دکتر مراجعه کنیم؟
باید قبل از خرید قرص لاغری تی فایو اکستریم با دکتر تغذیه مشورت کنید

موارد مصرف و فواید قرص لاغری تی فایو اکستریم چیست؟

همانند هر داروی لاغری دیگری، قرص لاغری تی فایو هم خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد. ترکیبات قرص لاغری تی فایو اکستریم شیمیایی نیستند و همگی طبیعی و گیاهی هستند. در ادامه به برخی از فوایدی که این داروی لاغری دارد، اشاره کرده‌ایم:

  • اثرگذاری این دارو روی کاهش اشتها چشمگیر است. با کمک قرص تی فایو می‌توانید اشتهای خود را به مقدار بسیار زیادی کم کنید.
  • سوخت‌و‌ساز بدن با کمک این دارو، بیشتر از سایر داروها افزایش پیدا کرده و همین مسئله روند کاهش وزن را سریع‌تر می‌کند.
  • اگر به اندازه از این دارو استفاده کنید، احتمال شل‌شدن پوست و افتادگی آن کم می‌شود.
  • لاغر شدن با این دارو با سرعت نسبتا بالایی اتفاق می‌افتد.
  • در صورتی‌که رژیم نگیرید و ورزش نکنید هم می‌توانید لاغری را مشاهده کنید.
  • چربی‌های مقاوم بدن با این دارو به طرز چشمگیری می‌سوزند.
  • ترکیبات این داروی لاغری شیمیایی نیستند و همگی طبیعی و گیاهی هستند.
  • این دارو برای کسانی که کلیه سنگ‌ساز دارند بدون مشکل است.
  • افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند، می‌توانند از تی فایو استفاده کنند.

چه کسانی می توانند از قرص لاغری تی فایو اکستریم استفاده کنند؟

قرص لاغری تی فایو اکستریم برای تمامی کسانی که از نظر سلامت مشکل خاصی ندارند و بیماری‌های زمینه‌ای جدی در آنها وجود ندارد، مناسب است. توجه داشته‌باشید که کسانی بهتر است از این دارو استفاده کنند که وزن بالایی دارند و ورزش و انواع رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن آنها جوابگو نیست. قبل از استفاده از این قرص با دکتر مشورت کنید. می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو یا مشاوره تلفنی تغذیه کمک بگیرید. اگر بخواهید،‌ می‌توانید از دکتر تغذیه نوبت دریافت کنید.

چه کسانی نمی توانند از قرص لاغری تی فایو اکستریم استفاده کنند؟

مانند هر داروی دیگری، این داروی لاغری برای برخی از افراد مناسب نیست. افرادی که کاندید مناسبی برای مصرف قرص تی فایو اکستریم نیستند، شامل موارد زیر هستند:

  • کسانی که قرص‌های لاغری دیگری مصرف می‌کنند، نباید از این دارو، همراه با آن استفاده کنند.
  • افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال نباید از این قرص لاغری استفاده کنند.
  • کسانی که بیماری‌های زیر را دارند، نباید از این دارو استفاده کنند یا باید با دکتر درباره مصرف آن مشورت کنند:
    • فشار خون بالا
    • فشار خون پایین
    • افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی
    • دیابت شدید
    • نارسایی کلیوی
    • نارسایی کبدی
    • بارداران و زنان شیرده
چه کسانی نمی توانند از قرص لاغری تی فایو اکستریم استفاده کنند؟
کسانی که قرص‌های لاغری دیگری مصرف می‌کنند، نباید از این دارو، همراه با آن استفاده کنند.

عوارض قرص لاغری تی فایو اکستریم کدامند؟ (عوارض قرص تی فایو)

قرص‌های لاغری اگر بدون رعایت اصول مصرف شوند، می‌توانند به بدن آسیب برسانند؛ بنابراین در مصرف این داروها زیاده‌روی نکنید و حتما با دکتر مشورت کنید. در ادامه برخی از عوارض این دارو را معرفی کرده‌ایم:

  • این قرص چربی‌سوز است و باید با مقدار زیادی آب مصرف شود. اگر روزانه ۲ لیتر آب نمی‌خورید و مصرف آب شما زیاد نیست، این دارو برای شما انتخاب مناسبی نیست.
  • ممکن است بعد از مصرف این قرص‌ها احساس ضعف شدید بکنید. در این صورت قند شما افت کرده است.
  • مصرف این داروها می‌تواند ویتامین‌های بدن شما را کم کند. بنابراین هنگامی که از این داروها استفاده می‌کنید، به مواد غذایی دریافتی خود توجه ویژه داشته باشید.
  • محصولات بهتر از قرص t5 هم در دسترس است، اما چون این قرص معروف‌تر بوده و همیشه در دسترس است، انتخاب بیشتر افراد است.

نظرات در مورد قرص تی فایو چیست؟

برخی از افرادی که از این دارو در کنار رعایت انواع رژیم لاغری استفاده کرده‌اند، نظراتی درباره آن داده‌اند. در ادامه برخی از نظرات را بدون ذکر نام آورده‌ایم:

  • این دارو بسیار اثربخش است و در جایی خوانده بودم که قرص لاغری تی فایو اکستریم بهترین قرص لاغری انگلیسی است.
  • من با مصرف این دارو دچار سوزش سر دل شدم.
  • محصول خیلی خوبیه و من ازش راضی بودم.
  • با خوردن این قرص بهتر ورزش می‌کنم.
  • باعث شد من دو سایز کاهش وزن داشته باشم.
  • من قرص‌های دیگه‌ای هم امتحان کردم، اما از همه‌شون بهتر تی فایو هستش.

سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای لاغری کدام است؟ از متخصص بپرس!

موارد احتیاط و منع مصرف داروی لاغری تی فایو اکستریم چیست؟

همان‌طور که گفتیم افرادی که بیماری‌های خاصی دارند (که در مطلب بالاتر توضیح‌دادیم) نباید از این دارو استفاده کنند. همچنین مصرف این دارو برای گروه‌های سنی زیر ۱۸ و بالاتر از ۵۰ ممنوع است. از طرفی برای مصرف این دارو باید به خاطر داشته باشید که داروهای مصرفی شما اهمیت زیادی دارند. ممکن است که برخی از داروها با قرص t5 تداخل داشته‌باشند که در ادامه توضیح داده‌ایم.

تی فایو اکستریم با کدام داروها تداخل دارد؟

نکات زیر را درباره داروهایی که با t5 مصرف می‌کنید، به خاطر داشته‌باشید:

  • این دارو را با راکوتان مصرف نکنید.
  • مصرف تی فایو با داروهای آنتی بیوتیک توصیه نمی‌شود.
  • اثربخشی این دارو با داروهای سرماخوردگی کاهش پیدا می‌کند.
  • برای مصرف همزمان این دارو با قرص‌های ضدافسردگی و آرام‌بخش باید با دکتر مشورت کنید. همچنین رعایت فاصله ۵ تا ۶ ساعته با این داروها ضروری است.
  • این دارو را همزمان با سایر قرص‌های لاغری مصرف نکنید.

آیا می توان از t5 در بارداری استفاده کرد؟

مصرف این دارو در دوران بارداری ممنوع است.

آیا می توان از قرص لاغری تی فایو در شیردهی استفاده کرد؟

مصرف این دارو در شیردهی ممنوع است.

تی فایو اکستریم با کدام داروها تداخل دارد؟
یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری، ورزش مداوم و استفاده از رژیم لاغری است.

قیمت قرص لاغری تی فایو اکستریم چند است؟ (خرید قرص لاغری تی فایو اکستریم)

قیمت این دارو از ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر است. نکته مهم در تعیین قیمت این است که آن را از کجا تهیه کنید.

کسانی که می‌توانند از قرص لاغری تی فایو اکستریم استفاده کنندکسانی که نمی‌توانند از تی فایو استفاده کنند
کسانی که اضافه‌وزن زیادی دارند و کاهش وزن آنها با توقف مواجه شده‌است.کسانی که بیماری‌های قلبی دارند و فشار خون آنها زیاد است.
افرادی که دکتر تغذیه برای استفاده از این دارو به آنها نظر مثبتی داده‌است.آنهایی که بیماری‌های کلیوی و کبدی دارند.
کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای ندارند و از سلامت نسبی برخوردارند.زنان باردار و شیرده نمی‌توانند از این دارو استفاده کنند.
افرادی که اشتهای زیادی دارند و اشتهای آنها با رژیم لاغری کم نمی‌شود.کسانی که به این داروی کاهش وزن حساسیت دارند.
افرادی که قند آنها تحت کنترل است.افرادی که با مصرف این دارو دچار عوارض جدی آن می‌شوند.
آنهایی که بیماری‌های قلبی ندارند.آنهایی که بیماری دیابت کنترل‌نشده دارند.
افراد مجاز برای مصرف قرص لاغری تی فایو اکستریم

نتیجه‌ گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

قرص لاغری تی فایو اکستریم یکی از محصولات لاغری است. این دارو روی چربی‌های مقاوم به ورزش و رژیم اثر می‌گذارد و خاصیت چربی‌سوزی بالایی دارد. همچنین با استفاده از این دارو می‌توانید اشتهای خود را نیز کاهش دهید.

قرص t5 دوره‌های درمانی ۱ تا ۲ ماهه دارد. برای استفاده از آن بهتر است که با دکتر تغذیه مشورت کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو اطلاعات تکمیلی درباره این دارو به دست آورید. در دکترتو علاوه بر تعیین وقت حضوری با بهترین پزشکان امکان مشاوره با دکتر تغذیه آنلاین نیز وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

بله. فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین مختلفی این دارو را برای فروش گذاشته‌اند. در انتخاب منبع برای خرید قرص لاغری تی فایو اکستریم نهایت دقت را داشته باشید.

این قرص در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، از ۲۵۰ هزار تومان در دسترس است.

باید با دکتر خود مشورت کنید. اگر دیابت شدید داشته باشید، مصرف قرص لاغری خیلی قوی خارجی برای شما ممنوع است.

عمل‌های لاغری و داروهای لاغری روش‌هایی هستند که برای افرادی که ورزش و رژیم لاغری روی آنها تاثیر ندارد، می‌توانند موثر باشند. بهتر است ابتدا اشتباهات کاهش وزن خود را متوجه شوید و بعد از اصلاح آنها به جراحی یا قرص‌های لاغری فکر کنید.

امتیاز شما به مقاله:
(3.8از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص لاغری تی فایو اکستریم

  1. soosan گفت:

    من گرفتم دارم استفاده میکنم قرص تی فایو فوق العاده قوی و عالیه. رو دستش نیست نمایندگی قرص تی فایو هم فرازطب هستش توی ایران. داخل گوگل سرچ کنید فرازطب براتون سایتشون رو میاره

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام و سپاس از راهنمایی تان
      ولی با توجه به اینکه شرایط بدنی و بیماری های هر فرد ممکن است متفاوت باشد
      توصیه می شود چنین دارو هایی زیر نظر پزشک مصرف گردد

  2. فرحناز گفت:

    بامصرف این قرص بعدچندساعت دچار افسردگی میشم..لطفا دلیلش رو بفرمایید وراهکار لطفا

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      احتمال تاثیر روی غده تیرویید وجود دارد
      ازمایش تیروییدی ضروری است

  3. مریم گفت:

    سلام این قرص و داروخانه ها دارن یا باید اینترنتی سفارش بدیم؟؟
    کدوم سایت بهتره برای خرید؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      نمایندگی رسمی فروش را سرچ کنید

  4. مونا گفت:

    تورو خدا استفاده نکنید من همین قرص از فرازطب سفارش دادم تمام علائم مثل شیشه داشت. بی خوابی . خشکی دهان. حرف زدن زیاد. و کمی هم توهم داشتم

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      در برخی افراد سازگار نیست
      سپاس

  5. سویل آذری گفت:

    من از نمایندگی فراز طب گرفتم خیلی خیلی راضی هستم هیچ جا تی فایو اکستریم ‌اصلی ندارند اگر مخواهید شماره ی نمایندگی اصل تی فایو روبدم امتحان کنید

    1. ثنا گفت:

      سویل جان لطفا شماره نمایندگی را میشه بدین

    2. نیلی گفت:

      میشه بگید جلد قرص چه شکلی بود؟

    3. مریم گفت:

      لطفا‌ شماره جایی که میشناسید رو بدید لطفا

    4. ناشناس گفت:

      اسم شماره آدرس ی جایی که سفارش دادین رو لطف می کنید بگید

  6. پناه گفت:

    سلام من چندتا داروخانه رفتم ولی این قرص رو نداشتن
    چه جوری میتونم تهیه کنم

    1. همیار دکترِتو گفت:

      میتونید از دیگر برندهای قرص لاغری استفاده کنید. مصرف این قرص ها بهتره تحت نظر متخصص تغذیه باشد.

  7. ساناز گفت:

    به هیچ دردی نمیخوره من استفاده کردم نه اشتهام کم شد نه وزنم

  8. فرحناز گفت:

    آیابعداز۴ ماه فاصله بازمیتوان مصرف تی فایو راشروع کرد

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      این قرص دوره های ۱ تا ۲ ماهه دارو و با فاصله ایجاد شده می توان استفاده کرد.

    2. محمد گفت:

      سلام این قرص میدونین از کجا باید خرید چون کن پیدا نکردم