معجزه تزریق ژل به ساق و مچ پا برای داشتن پاهای زیباتر

آنچه در این مقاله می‌خوانید

تزریق ژل به ساق و مچ پا یک روش درمانی - زیبایی است که بیشتر توسط بدنسازان و افرادی که ساق پای لاغری دارند انجام می‌شود. حتی می‌تواند برای بهبود پای پرانتزی هم موثر باشد. ماندگاری تزریق ژل بالا است و به زیبایی پاهای شما کمک می‌کند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 10 دقیقه
معجزه تزریق ژل به ساق و مچ پا برای داشتن پاهای زیباتر

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید:

تزریق ژل به ساق و مچ پا طرفداران بسیاری به‌ویژه در میان افرادی که پاهای کوچک و لاغری دارند، پیدا کرده است. البته این کار توسط بدنسازان و همچنین افرادی که دچار آسیب یا معلولیت جسمی هستند هم صورت می‌گیرد. تزریق ژل به پا در مردان و زنان تفاوتی ندارد و برای هر دو گروه انجام می‌شود.

به‌طورکلی این روش علاوه‌بر اثربخشی بسیار بالا و ایجاد نتیجه دلخواه، عوارض جانبی بسیار کمی هم دارد. اما بهتر است قبل از اینکه برای تزریق ژل به مچ یا ساق پای خود اقدام کنید، به‌خوبی در مورد تحقیق کنید و با اطلاعات کافی برای تزریق ژل اقدام کنید.

در این مطلب از دکترتو جنبه‌های مختلف تزریق ژل به ساق و مچ پا را با هم بررسی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باِشید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در دکترتو با بهترین جراح پلاستیک آشنا شوید، با آنها مشورت کنید و در صورت نیاز برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

تزریق ژل به ساق و مچ پا چگونه انجام می شود؟

مردان و زنان زیادی آرزوی داشتن اندامی عضلانی و متناسب دارند. این موصوع در مورد نواحی ساق و مچ پا هم صادق است. یک اندام متناسب زمانی به‌دست می‌آید که تمامی اعضای بدن با یکدیگر تناسب داشته باشند. در برخی از افراد علی‌رغم ورزش شدید و حتی بدنسازی، ساق و مچ پا به حجم موردنظر نرسیده و لاغر باقی می‌ماند. این موضوع تناسب کلی اندام را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بسیاری از مراجعه‌کنندگان برای انجام این تزریق، از مچ یا ساق پای لاغر خود شکایت دارند. از نظر آنها این لاغری مچ و ساق پا حتی در استایل و لباس‌پوشیدن آنها هم مؤثر است.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

تزریق ژل به ساق پا

در مراحل تزریق ژل به پا، ژل توسط متخصصین به ساق پا تزریق شده و زمانی که زیر پوست قرار می‌گیرند، نواحی مورد نظر را پر کرده و ظاهری بسیار زیبا به ساق پا می‌بخشند. در واقع با این تزریق نواحی که لاغر به نظر می‌رسند، پر می‌شوند و فرمی ایده‌آل را در ساق پا ایجاد می‌کند.

ساق پای شما با تزریق ژل بزرگ‌تر شده و این بزرگی می‌تواند با توجه به سلیقه و نیاز ساق پای شما انجام شود. تزریق ژل به ساق و مچ پا می‌تواند متفاوت باشد، یا حتی به جای آن شاید پزشک انجام لیپوساکشن ساق پا را صلاح بداند. اما به طور کلی پیچیدگی‌های زیادی ندارد. افزایش حجم ساق پا در تزریق ژل ساق پا در اندازه‌ها و اشکال مختلفی انجام می‌شود. این مسئله کاملا به نظر مراجعه‌کننده بستگی دراد.

تزریق ژل به مچ پا

نحوه‌ تزریق ژل به مچ پا هم مانند ساق پا است و شامل اندازه‌ها و اشکال مختلفی می‌شود. برخی افراد مچ پای بسیار لاغرتری نسبت به دیگر قسمت‌های پای خود دارند. این موضوع به‌طور‌کلی بر تناسب اندام این افراد تأثیر می‌گذارد و راحت‌ترین راه برای رفع این مشکل، تزریق ژل به این ناحیه می‌باشد. البته فراموش نکنید که پاها همواره وزن‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و چنانچه دارای ضعف یا نواقصی باشند باید برای برطرف‌کردن آن‌ها باید اقداماتی جدی صورت گیرد. تزریق ژل به ساق و مچ پا یکی از این اقدامات است که می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

تزریق ژل به بخش‌ های مختلف پا

همان‌طور که اشاره کردیم تزریق ژل تنها به ساق و مچ پا محدود نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز اندام خود تزریق را انجام دهید. اگر لگن پهنی دارید، باید قسمت‌های مختلف پا را هم با آن هماهنگ کنید. برای تزریق ژل به قسمت‌های مختلف پا باید در ابتدا با یک جراح پلاستیک در این زمینه مشورت کنید تا اندازه و شکلی که برای اندام شما مناسب است را پیدا کنید.

حتی ممکن است بخواهید از روش لیفتینگ استفاده کنید. لیفت چیست؟ لیفت روشی برای بالاکشیدن پوست و ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها و افتادگی‌ها است. این روش معمولا برای صورت کاربرد بیشتری دارد اما برای سایر قسمت‌های بدن مانند گردن، سینه و حتی باسن هم انجام می‌شود. برای اینکه بهترین تناسب را در قسمت پایین‌تنه خود داشته باشید می‌توانید عمل‌های مختلفی انجام دهید مانند تزریق ژل به ران یا تزریق ژل به باسن.

می‌خوای ساق پاهای زیباتری داشته باشی؟

از دکتر مشاوره بگیر!

 انواع روش‌ های حجیم سازی ساق و مچ پا چیست؟

همان طور که می‌دانید از روش‌های دیگری مانند تزریق چربی و همچنین ایمپلنت هم می‌توانید برای حجیم‌کردن نواحی مختلف پا استفاده کنید. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال برای انجام ایمپلنت نیاز به بیهوشی دارید و دوران ریکاوری آن هم طولانی‌تر از تزریق ژل خواهد بود.

چربی تزریق‌شده برای بزرگ‌تر‌کردن مچ یا ساق پای شما هم ممکن است زودتر از آنچه که انتظار دارید توسط بدن جذب شود و نیاز به تزریق مجدد داشته باشید. تزریق ژل یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌هایی است که به کمک آن می‌توانید پاهای زیباتری داشته باشید.

گاهی ممکن است به دو یا چند روش برای حجیم‌سازی ساق و مچ پای خود نیاز داشته باشید. این موضوع کاملا به آناتومی و فرم پاها و نتیجه دلخواه شما بستگی دارد. ازاین‌رو ممکن است پزشک از چند روش مختلف در کنار هم برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کند.

۱. کرم حجم دهنده ساق پا

اگرچه در این زمینه کرم‌های حجم‌دهنده ران و باسن بسیار بیشتر از حجم‌دهنده ساق پا هستند، اما محصولاتی مانند کرم سولئوس شیده نیز می‌توانند در کنار تزریق ژل حجم دهنده ساق پا موثر باشند. میزان تاثیر آن‌ها کمتر است و نیاز دارید قبل از مصرف با متخصص درباره ترکیبات و کارکرد آن‌ها صحبت کنید.

۲. عمل زیبایی مچ پا

این روش برای افرادی که از ظاهر پاهای خود ناراضی هستند، بسیار مفید است. عمل زیبایی میکرو ساکشن مچ پا، شکل طبیعی مچ پا داخلی و خارجی را باز می‌گرداند و چربی اضافی بین ساق پا و مچ پا را برمی‌دارد. این روش با استفاده از لیپوساکشن برای برداشتن چربی اضافی و تراشیدن ناحیه بین ساق پا و مچ پا انجام می‌شود.

 انواع روش‌ های حجیم سازی ساق و مچ پا چیست؟
تزریق ژل نسبت به تزریق چربی ماندگاری بالاتری دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد ژل را انتخاب می‌کنند.

۳. تزریق ژل به زانوی پا

در این روش یک مایع ژل مانند به نام اسید هیالورونیک به مفصل زانو تزریق می‌شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در مایع سینوویال اطراف مفاصل یافت می‌شود. این ماده به عنوان روان کننده‌ای عمل می‌کند که استخوان‌ها را قادر می سازد تا به آرامی روی یکدیگر حرکت کنند و به عنوان ضربه گیر مفصلی عمل کنند. برای افرادی که پای پرانتزی دارند هم ممکن است روش تزریق ژل به پای پرانتزی تاثیر مثبتی داشته باشد.

۴. تزریق ژل و چربی به قوزک پا

تزریق ژل به مچ و قوزک پا می‌تواند التهاب و درد را کاهش دهد. اسید هیالورونیک با وزن مولکولی متوسط ​می‌تواند به بهبود آرتریت مچ پا هم کمک کند.

۵. تزریق ژل به پاشنه پا

یکی از روش‌های درمانی برای کاهش و تسکین درد پاشنه پا، تزریق ژل است. در بیشتر موارد متخصص پا ممکن است تزریق کورتیزون را برای درمان درد در پاشنه پا توصیه کند که می‌تواند برای کاهش درد پا موثر باشد. در مواردی که فرد به تزریق کورتیزون پاسخ نمی‌دهد، تزریق سلول‌های بنیادی، پی آر پی یا آمنیوتیک ممکن است مفید باشد.

۶. تزریق ژل به کف پا برای افزایش قد

یکی از روش‌هایی که برای افزایش قد استفاده می‌شود، تزریق ژل به پاشنه پا است. با این کار فرد احساس می‌کند که بالشت کوچکی را به پای خود وصل کرده است! اگرچه روش ایمنی محسوب می‌شود، اما روش‌های ساده‌تری مانند استفاده از کفی طبی یا ژلی نیز وجود دارند که به افزایش قد کمک می‌کنند.

۷. تزریق ژل به مفصل و انگشتان پا

تزریق ژل به مفصل معمولاً در انگشت بزرگ پا یا مچ پا انجام می‌شود. ترکیبات ژل شامل هیالورونیک اسید، جزء طبیعی یک مفصل سالم است که باعث می‌شود مفصل شما دوباره احساس جوانی کند. هیالورونیک اسید یک روان کننده مفاصل موثر و ایمن است.

تزریق ژل به مفصل و انگشتان پا چگونه است؟
ترکیبات ژل شامل هیالورونیک اسید، جزء طبیعی یک مفصل سالم است که باعث می‌شود مفصل شما دوباره احساس جوانی کند.

مزایای تزریق ژل به ساق و مچ پا چیست؟

تزریق ژل به ساق و مچ پا مزایای زیادی دارد و راهکار خوبی برای کسانی است که با وجود ورزش ساق پای لاغری دارند یا کسانی‌که پای پرانتری دارند. تزریق ژل موجب شده‌است تا مراجعه‌کنندگان این روش را به روش‌های دیگر ترجیح دهند. مزایای تزریق ژل به ساق و مچ پا عبارت‌اند از:

  • رفع نواقص پا: برخی از افراد به صورت مادرزادی در ساق یا مچ دارای نواقصی هستند که یکی از شایع‌ترین آن‌ها پرانتزی بودن پا است. با تزریق ژل هرگونه نقصی را می‌توان برطرف کرد و ظاهری کاملا طبیعی برای پاها ایجاد کرد.
  • برطرف کردن لاغری ساق و مچ پا: تزریق ژل به ساق و مچ پا یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای افرادی است که ساق یا مچ پای لاغرتری نسبت به دیگر قسمت‌های پای خود دارند. لاغری ساق و مچ پا به‌خصوص در افرادی که لگن و ران‌های چاق‌تری دارند ممکن است ناخوشایند باشد. تا جایی‌که این افراد حتی هنگام خرید پوشاک هم با مشکل مواجه می‌شوند.
  • روند بهبودی سریع: بعد از تزریق ژل خیلی زود بهبود می‌یابید و می‌توانید به کارهای روزانه‌ی خود باز گردید.
  • عوارض محدود: در این عمل هیچ‌گونه عارضه‌ی جدی و خطرناکی وجود ندارد و عوارض طبیعی موجود مانند تورم و التهاب هم به‌سرعت برطرف می‌شوند.
  • ماندگاری بالا: یکی دیگر از مزیت‌های تزریق ژل این است که ماندگاری بالایی دارد. البته همان‌طور که اشاره کردیم این ماندگاری مادام‌العمر نیست.
  • انعطاف‌پذیری در اندازه و شکل: در تزریق ژل شما می‌توانید به مقدار مورد نیاز و به شکل دلخواهتان، ساق یا مچ پای خود را حجیم کنید. این یک نکته‌ اهمتی بسیار زیادی دارد. برخی افراد که به صورت حرفه‌ای بدنسازی کار می‌کنند، برای پُرتر نشان‌دادن ساق یا مچ پا یا باسن خود هم از تزریق ژل پا و تزریق چربی به ران کمک می‌گیرند.

متن انگلیسی:
the gel injections have anti-inflammatory properties. They also have the additional benefit of working like a lubricant or a shock absorber for a joint, knee, hip or other, allowing them function properly and without pain.
ترجمه فارسی:
تزریق ژل دارای خواص ضد التهابی است. آنها همچنین از مزایای اضافه‌ای مانند روان‌کنندگی یا ضربه‌گیری برای مفاصل زانو، لگن یا اندام‌های دیگر برخوردار هستند که به اندام‌های بدن اجازه می‌دهد به درستی و بدون درد عمل کنند.

به نقل از سایت orthoexperts

اقدامات قبل از تزریق ژل به ساق و مچ پا چه هستند؟

هرچند که این عمل کاملا سرپایی است و نیاز به اقدامات ویژه‌ی پزشکی و آمادگی خاصی ندارد، اما بهتر است برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر بیشتر مقدمات لازم را فراهم کنید. از کسی بخواهید که در روز تزریق شما را همراهی کند تا اقدامات بعد از عمل را برای شما انجام دهد و شما را به منزل برساند.

علاوه‌براین شما باید برای مدتی در منزل استراحت کنید؛ بنابراین بهتر است در این مدت از محل کار خود مرخصی بگیرید. البته استراحت بعد از تزریق به این معنی نیست که نباید هیچ کاری انجام دهید. در این مدت شما می‌توانید کارهای ساده‌ی روزانه‌ی خود را با رعایت دستورالعمل‌های پزشک انجام دهید.

مصرف مایعات قبل از تزریق را از یاد نبرید. نوشیدن مایعات فراوان می‌تواند بدن شما را برای تزریق آماده کرده و به شما در کاهش عوارض و روند بهبودی کمک بزرگی کند.

عوارض تزریق ژل به ساق و مچ پا مزایای تزریق ژل به ساق و مچ پا
عفونتانعطاف‌پذیری در اندازه و شکل
گلوله‌گلوله‌شدن ژلزیبایی پوست بدن
تورم و التهاببرطرف کردن لاغری ساق و مچ پا
کبودی و خون‌مردگیروند بهبودی سریع
جابه‌جایی ژل در زیر پوستعوارض محدود
—–ماندگاری بالا
عوارض و مزایای تزریق ژل

بعد از تزریق ژل به ساق و مچ پا چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

به یاد داشته باشید که بعد از تزریق برای مدتی هرچند کوتاه باید از ورزش‌کردن اجتناب کنید. تا چند روز بعد از تزریق تا حد امکان از انجام فعالیت‌هایی که پای شما درگیر می‌کند، خودداری کنید. پزشک تمامی دستورالعمل‌های لازم در مورد مراقبت‌های بعد از تزریق ژل ساق و مچ پا را به شما خواهد داد.

توصیه‌های پزشک را در مورد فعالیت‌های بعد از تزریق کاملا جدی بگیرید و آنها را به‌دقت رعایت کنید. کمی کبودی و تورم بعد از تزریق کاملا طبیعی است و بعد از گذشت چند روز از بین می‌رود، اما اگر تورم و التهاب برای مدتی طولانی باقی ماند و خوب نشد، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

برای کاهش تورم و التهاب می‌توانید از کمپرس یخ هم استفاده کنید و آن را روی ناحیه تزریق قرار دهید. البته توجه داشته باشید که کمپرس یخ را روی پای خود ماساژ ندهید که این کار می‌تواند ژل تزریقی را کمی جابجا کند.

حتما نوشیدن مداوم آب را در دستور کار خود قرار دهید و از مواد مغذی استفاده کنید. توجه داشته باشید که تغذیه مناسب می‌تواند عوارض شما را کاهش دهد و روند بهبودی را تسریع کند. ممکن است در روزهای ابتدایی بعد از تزریق کمی درد در ناحیه تزریق داشته باشید که کاملا طبیعی است و برای تسکین آن می‌توانید از مسکن‌هایی که برای شما تجویز شده‌است، استفاده کنید.

در برخی مواقع پزشک انواع پمادها و همچنین آنتی‌بیوتیک هم تجویز می‌کند که باید تمامی آنها را با رعایت دستورالعمل‌های پزشک و به‌موقع مصرف کنید.

اینفوگرافی مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به ساق و مچ پا
اینفوگرافی مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به ساق و مچ پا

نکات مهم تزریق ژل و چربی به ساق و مچ پا

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بعد از تزریق ژل به ساق و مچ پا باید انجام دهید، جلوگیری از وارد شدن فشارهای بیش‌ازحد به نواحی تزریق است. بهتر است که این مناطق را برای مدتی بپوشانید تا آن را محکم نگه دارد. برای این کار می‌توانید از گن‌های مخصوص و همچنین جوراب‌های تنگ استفاده کنید. شما می‌توانید بعد از تزریق استحمام کنید، اما نباید در حسن شستشو به آن ناحیه فشار وارد کنید.

هرگز محل و ژل تزریق شده را دستکاری نکنید و سعی در تغییر شکل آن با دست نداشته باشید. این کار که موجب جابه‌جاشدن ژل در زیر پوست می‌شود که تزریق شما را مشکل مواجه کرده و می‌تواند خطرات بسیاری به دنبال داشته باشد. دستکاری ژل در زیر پوست باعث تغییر شکل و جابجایی ژل می‌شود که می‌تواند تزریق شما را بیهوده کرده یا حتی ممکن است مجبور به تخلیه ژل شوید.

برای مدتی بعد از تزریق باید استراحت کامل داشته باشید. از پزشک خود در مورد زمان از سرگیری فعالیت‌های معمولی روزانه‌ی خود سوال کنید. تمام سعی خود را بکنید که بعد از تزریق ژل طبق دستورالمل پزشکتان عمل کنید. در‌صورتی‌که هرگونه تغییرشکل یا عارضه‌ی غیرطبیعی در ناحیه‌ی تزریق مشاهده کردید، جراح پلاستیک خود را در جریان بگذارید.

بعد از تزریق ژل به ساق و مچ پا، به‌هیچ‌عنوان محل تزریق را دستکاری نکنید یا مالش ندهید و ترجیحا از گن مخصوص یا جوراب‌های مخصوص استفاده کنید.

دنبال بهترین دکتر برای تزریق ژل در ساق و مچ پاهات هستی؟ همین الان کلیک کن!

عوارض تزریق ژل به ساق و مچ پا چیست؟

درست است که این عمل عوارض بسیار کمی دارد، اما مانند هر عمل زیبایی دیگر می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد. البته تجربه‌ی جراح پلاستیک می‌تواند این عوارض را تا حد قابل‌توجهی کاهش دهد. همچنین اطلاعات کافی از عوارض تزریق فیلر به ساق پا این امکان را به شما می‌دهد تا بعد از تزریق ژل از ساق و مچ پای خود بهتر مراقبت کنید تا نتیجه بهتری از عمل خود بگیرید.

ازاین‌رو قبل از اقدام برای این تزریق ژل ساق و مچ حتما در مورد این عوارض اطلاعات کافی را به دست آورده و از پزشک خود در این زمینه مشورت بگیرید تا بیشتر با عوارض تزریق چربی به ساق پا آشنا شوید. عوارض احتمالی تزریق ژل به ساق و مچ پا عبارت‌اند از:

  • عفونت
  • گلوله‌گلوله‌شدن ژل
  • تورم و التهاب
  • کبودی و خون‌مردگی
  • جابه‌جایی ژل در زیر پوست.

در صورتی که تزریق ژل را در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص انجام دهید، عوارضی به دنبال نخواهد داشت، البته فراموش نکنید که عوارض بعد از تزریق ژل به نوع و کیفیت ژل مورد‌استفاده هم بستگی دارد.

عکس قبل و بعد تزریق ژل ساق پا
تزریق ژل به ساق و مچ پا عوارض چندانی ندارند و روش ایمنی برای افزایش حجم ساق پا است.

هزینه تزریق ژل به مچ و ساق پا چقدر است؟

قیمت تزریق ژل و چربی به نواحی مختلف بدن، بستگی به میزان ژل تزریقی دارد. حدودا بین ۳ تا ۶ میلیون تومان خواهد بود.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

تزریق ژل به ساق و مچ پا یکی از رایج‌ترین و ایمن‌ترین اقداماتی است که برای فرم ‌دهی و زیباسازی ساق و مچ پا می‌توان انجام داد. با استفاده از این روش حتی می‌توان نواقص موجود در پا را هم برطرف کرد. این عمل عوارض جانبی بسیاری کمی دارد و با رعایت چند نکته اساسی بعد از تزریق و بعد از مدت کوتاهی می‌توانید به روال زندگی عادی خود بازگردید.

برخی از افراد ممکن است به بیشتر از یک جلسه برای تزریق نیاز داشته باشند تا به نتیجه‌ی دلخواه برسند. این موضوع باید توسط جراح پلاستیک بررسی شود. بهتر است که قبل از تزریق ژل به ساق و مچ پا به‌خوبی در مورد این روش تحقیق کنید و با آگاهی کامل برای انجام آن اقدام کنید. حتی می‌توانید از تجربه کاربران تزریق چربی به ساق پا در قسمت نظرات استفاده کنید یا در صورت تمایل تجربیات خودتان را در میان بگذارید.

در این‌رابطه می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین جراحی پلاستیک و مشاوره آنلاین دکتر پوست و مو دکترتو استفاده کنید. در این عمل زیبایی هم مانند هر عمل زیبایی دیگری، تجربه و مهارت پزشک تأثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد. پس سعی کنید بهترین جراح پلاستیک را برای تزریق ژل به مچ پا انتخاب کنید. با مراجعه به وب‌سایت دکترتو و با استفاده از نظرات کاربران و اطلاعاتی که برای شما فراهم شده است، می‌توانید بهترین پزشک جراحی پلاستیک یا دکتر زیبایی پوست را انتخاب کنید و در کمترین زمان به‌صورت اینترنتی از دکتر تزریق چربی به ساق پا در تهران و سایر شهرها نوبت ویزیت بگیرید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

بله، این روش با بهبود ظاهری پا، نتایج طبیعی و طولانی مدتی را ارائه می‌دهد و برای پاهای لاغر نیز مناسب است.

 

 

اگر از روش تزریق ژل استفاده کنید، بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام دارند اما تزریق چربی تا سال‌ها ماندگاری خواهد داشت.

امتیاز شما به مقاله:
(3.8از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
دکترتو برای من یعنی نوشتن و نوشتن برای من یعنی تموم زندگیم...خوشحالم توی تیمی کار می‌کنم که محتوای ارزشمندی تولید می‌کنه و برای تک تک آدما احترام قائله
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره تزریق ژل به ساق و مچ پا

  1. حمید زارع گفت:

    سلام چه دکتری تزریق ژل به کف پا جهت افزایش قد میکنه ممنون

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      متخصص پوست و مو
      ولی شاید ارتباطی با افزایش قد نداشته باشد

    2. حمید گفت:

      سلام ایا تزریق ژل به کف پا جهت افزایش قد میشه

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        خیر

  2. لیلا ویسی گفت:

    سلام ساق پا آیا با تزریق پر میشه ماندگاریش چقدر

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      بله بسیار مفید است و تا مدت طولانی ماندگار خواهد ماند

  3. ستاره گفت:

    دکتر خوب برای تزریق فیلر تو مچ دست و پا معرفی کنین

    1. همیار دکترِتو گفت:

      دوست عزیز
      میتونید در کلینیک های زیبایی تحت نظر متخصص پوست این کار را انجام دهید.

  4. مهلا گفت:

    سلام به قسمت ترک پوستی ساق پا میشه تزریق کرد که ترک ها محو شن

    1. همیار دکترتو گفت:

      همراه عزیز سلام
      تزریق ژل به ساق پا باعث پرتر شدن ساق پا میشود ولی ترک های پوستی درمان های دیگری دارد. توصیه میکنم برای معاینه به متخصص پوست مراجعه کنید.
      متخصص پوست و مو

  5. لاله گفت:

    سلام و خسته نباشید .ایا ساق پا کمی پر تر می‌شود ؟

  6. ناشناس گفت:

    سلام روش دائمی برای اینکار وجود نداره؟

  7. فاطمه گفت:

    سلام برای چروک پایین قوزک پا میشه ژل تزریق کرد؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      تزریق ژل تنها به ساق و مچ پا محدود نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز اندام خود تزریق را انجام دهید.

      1. لیلا گفت:

        سلام به ساق دست هم میشه ژل تزریق کرد؟

        1. همیار دکترِتو گفت:

          سلام دوست عزیز
          تزریق به ساق دست با نظر پزشک ممکنه صورت گیرد.