مشاوره تلفنی، خدمتی تازه از دکترتو

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خدمت جدید مشاوره تلفنی دکترتو به طور رسمی راه‌اندازی شد. حال افراد از تمامی شهرهای ایران، امکان گرفتن تماس و مشاوره با بهترین پزشکان را دارند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

خدمت جدید مشاوره تلفنی دکترتو به طور رسمی راه‌اندازی شد. حال افراد از تمامی شهرهای ایران، امکان گرفتن تماس و مشاوره با بهترین پزشکان را دارند.

خدمت جدید مشاوره تلفنی دکترتو در هفته گذشته به طور رسمی راه‌اندازی شد. حال افراد از تمامی شهرهای ایران، امکان گرفتن تماس و مشاوره با بهترین پزشکان را دارند.

مسئولیت اجتماعی

از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، علاوه بر شروع دورکاری (که تا به حال نیز ادامه دارد)، تیم دکترتو در پی تحقق مسئولیت اجتماعی‌ش شروع به توسعه محصولات و خدمات جدید برای کاهش رفت و آمد و کمک به فاصله‌گذاری اجتماعی کرد. یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران و پزشکان همکار دکترتو در این روزها، ایجاد بستری برای مشاوره تلفنی بود؛ نیازی که علاوه بر ایران در دیگر کشورهای جهان نیز وجود داشت.

هر چند توسعه یک محصول کاملا جدید طی زمان کم، همراه با دورکاری به نظر هدف دشواری می‌آمد، اما تیم دکترتو طی کمتر از ۴ هفته توانست نسخه اولیه محصول را ارائه کند. محصول مشاوره تلفنی، پس از فازهای آزمایشی اولیه (α Test) و ثانویه (β Test)، در هفته گذشته به طور رسمی آغاز به کار کرد.

مشاوره تلفنی چگونه انجام می‌شود؟

پس از ثبت نوبت از پزشک موردنظر در وب‌سایت، در ساعت مقرر به صورت اتوماتیک با بیمار و پزشک تماس حاصل می‌شود و پزشک و بیمار از طریق بستر امن VoIP با یکدیگر صحبت خواهند کرد. هزینه مکالمه تلفنی برای پزشک و بیمار محاسبه نمی‌شود و به عهده دکترتو است.

پس از ثبت نوبت از پزشک موردنظر در وب‌سایت، در ساعت مقرر به صورت اتوماتیک با بیمار و پزشک تماس حاصل می‌شود.

کاربران و پزشکان از زمان راه‌اندازی این سامانه رضایت خود را از آن ابراز کرده‌اند؛ هر چند که مانند تمامی خدمات دیگر دکترتو، سامانه مشاوره تلفنی نیز همواره به شکل فعلی نخواهد ماند و تیم دکترتو روز به روز برای بهبود آن تلاش می‌کند.

درحال حاضر (تابستان ۱۴۰۲)، بیش از۲۰ هزار پزشک با سامانه مشاوره تلفنی دکترتو مشغول به همکاری هستند و هر روز به تعداد پزشکان همکار افزوده می‌شود.

جالب است بدانید که در همین مدت کم علاوه بر کاربرانی از مراکز استان، کاربرانی نیز از شهرهای کوچک‌تر و روستاها از سامانه مشاوره تلفنی دکترتو استفاده و با پزشک موردنظرشان صحبت کرده‌اند. چشم‌انداز میان‌مدت تیم دکترتو، افزایش تعداد کاربران سامانه مشاوره تلفنی در جهت بالابردن عدالت بهداشتی است.

می‌دونی که می‌تونی به بهترین متخصص‌ها دسترسی داشته باشی؟

برنامه‌های دکترتو برای آینده چیست؟

هم‌اکنون مشاوره متنی از پزشکان، خدمت بعدی در شرف ارائه دکترتو است. این خدمت در حال حاضر آخرین مراحل آزمایش را می‌گذراند و در ماه جاری به عموم ارائه خواهد شد. در این خدمت مکمل، علاوه بر مشاوره متنی، امکان ارسال اسناد و اطلاعات پزشکی نیز وجود خواهد داشت. هرچند مهم‌ترین استفاده‌های خدمات مشاوره متنی و تلفنی، شروع درمان و خدمات درمانی، علاوه بر گرفتن مشورت پزشکی است، اما هدف غایی دکترتو ارائه مجموعه‌ای از خدمات برای بهبود ارتباط بین پزشک و بیمار است.

هم‌اکنون مشاوره متنی از پزشکان، خدمت بعدی در شرف ارائه دکترتو است. این خدمت در حال حاضر آخرین مراحل آزمایش را می‌گذراند و در ماه جاری به عموم ارائه خواهد شد.

مشاوره تلفنی و متنی تنها یکی از بخش‌های درمان است و در نهایت جایگزین ویزیت حضوری نخواهد شد، اما در حال حاضر بهترین انتخاب برای کاهش ارتباط اجتماعی است. تیم دکترتو علاوه بر خدمات مشاوره، به نوبت‌دهی اینترنتی نیز توجهی ویژه دارد و پیوسته در پی افزایش کیفیت خدمات نوبت‌دهی، بخصوص در زمان همه‌گیری جهانی ویروس کرونا است.

هر چند که توسعه خدمت مشاوره تلفنی به دلیل بیماری کووید-۱۹ با جدیت بیشتری دنبال شد، اما امیدواریم که در دنیای پساکرونا نیز به ارائه این خدمت ادامه دهیم و خدمات مشاوره دکترتو، گره‌ی از مشکلات مردم کشور بگشاید.

در دکترتو می‌توانید با بهترین دکتر عمومی در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

امتیاز شما به مقاله:
(1از5)
دسته بندی:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره مشاوره تلفنی

  1. علیرضا گفت:

    سلام. پاک نکنیم اینو؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      چی رو پاک نکنید؟