رویداد خبری: گرامیداشت ۷۰ سال آموزش نوین پزشکی در شیراز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

وبسایت پزشکی دکترِتو نیز افتخار داشت که در مراسم گرامیداشت ۷۰ سال آموزش نوین پزشکی حضور داشته باشد. بازدید پزشکان برجسته شیراز از غرفه دکترِتو و حمایت‌های گرم و صمیمانه‌ آن‌ها از این اقدام مردم دوستانه ما را در این راه دلگرم‌تر و قدم‌هایمان را مستحکم‌تر کرد.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 1 دقیقه

روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۶ انجمن دانش‌آموختگان، متشکل از نمایندگان دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی، هفتادمین سال شروع آموزش نوین پزشکی در شیراز را با حضور پرشور دانش‌آموخته‌های دانشکده پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز گرامی داشت.
این مراسم فرصتی بود که دوستان و یاران قدیمی بار دیگر گرد هم آیند و خاطرات سال‌های پرهیجان جوانی و با هم بودن را زنده کنند. چهره‌های شاخص پزشکی از امریکا، انگلستان، استرالیا و نقاط مختلف ایران که دانش‌آموخته دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودند در این مراسم حضور داشتند.

رونمایی از تمبر هفتاد سال آموزش نوین پزشکی در شیراز و تجلیل از ۳۵ چهره علمی و تاثیر گذار، پیشکسوت و خیرین امر پزشکی و سلامت از برنامه‌های این شب به یاد ماندنی بود. انجام ۶۰۰ پیوند کبد ۳۳۰ پیوند کلیه و ۳۷۲ پیوند قرنیه در دو سال گذشته و خدمات رسانی به بیماران داخلی و خارجی از گذشته تا کنون شیراز را قطب پزشکی کشور کرده است.

وبسایت پزشکی دکترِتو نیز افتخار داشت که در این مراسم پرشور و غرورآمیز حضور داشته باشد. بازدید پزشکان برجسته شیراز از غرفه دکترِتو و حمایت‌های گرم و صمیمانه‌ آن‌ها از این اقدام مردم دوستانه ما را در این راه دلگرم‌تر و قدم‌هایمان را مستحکم‌تر کرد.

امتیاز شما به مقاله:
(5از5)
دسته بندی:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن