رویداد استارت‌آپ راه ابریشم: انتخاب دکترِتو به عنوان یکی از منتخبین شرکت در رویداد شیراز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

رویداد راه ابریشم یک گردهمایی استارت‌آپی است. در شهر شیراز دکترتو به عنوان یکی از استارت‌آپ‌ نوبت دهی آنلاین پزشک برای شرکت در این رویداد انتخاب شده است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

تعامل استارت‌آپ‌های ایرانی با اکوسیستم جهانی و حضور بین‌المللی همواره یکی از دغدغه‌های مهم کسب و کارهای استارت‌آپی به شمار می‌رود. رویداد راه ابریشم یک گردهمایی استارت‌آپی بین‌المللی است که از تاریخ ۳۰ مهر تا ۹ آبان ۱۳۹۶ در جریان است. تمرکز این رویداد بر شناسایی برترین استارتاپ‌های فعال ایرانی و معرفی آن‌ها در سطح بین‌المللی است.

این رویداد با سفر تیم داوری و کارشناسان این رویداد به ۸ شهر تبریز، اصفهان، یزد، تهران، شیراز، مشهد، قزوین و رشت آغاز می‌شود. داوران در این ۱۰ روز با استارت‌آپ‌های فعال هر شهر آشنا می‌شوند. این آشنایی به شکل برنامه‌های مجزا در هر شهر برگزار می‌شود. از بین تمام استارت‌آپ‌ها ۱۰ استارت‌آپ برتر انتخاب شده و برای مسابقه نهایی به جزیره کیش دعوت می‌شوند.

 شهر شیراز یکی از مراکزی است که رویداد استارت‌آپ راه ابریشم در مسیر سفر خود در آن توقف خواهد کرد. دکترتو به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال شهر شیراز برای شرکت در این رویداد انتخاب شده است. دکترتو به عنوان سامانه نوبت گیری آنلاین پزشک شیراز از زمان آغاز کار تا کنون با همراهی شما موفق شده است ساکنین شهر شیراز و افرادی که برای دریافت خدمات پزشکی به شیراز مراجعه می‌کنند کمک قابل توجهی کند.

نوبت دهی آنلاین پزشک در شیراز باعث سهولت روند نوبت گیری از پزشکان و متخصصان شده است. مخصوصا که شیراز هر روزه پذیرای افراد زیادی از شهرهای مختلف است که برای دریافت خدمات پزشکی به این شهر سفر می‌کنند. روند نوبت گیری آنلاین پزشکان شیراز از طریق دکترتو تاثیر مستقیمی بر سهولت نوبت گیری دارد. همچنین دکترتو با ارائه اپلیکیشن اندروید و iOS نوبت گیری از پزشکان شیراز این فرایند را بیش از پیش آسان کرده است.

امتیاز شما به مقاله:
(1از5)
دسته بندی:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن