قرص ول من دارویی معجزه گر برای آقایان

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قرص ول من دارویی مخصوص مصرف آقایان و متناسب با نیازهای بدنی آن‌ها است. این دارو به دلیل داشتن مواد مغذی و ویتامین‌های بسیار، فواید زیادی برای سلامتی مصرف کنندگان دارد.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 7 دقیقه
قرص ول من برای چه تجویز می شود؟

قرص ول من (Wellman) حاوی فرمول جامعی از ۲۹ ماده مغذی است. Wellman به طور ویژه برای مردان بالای ۱۸ سال تولید شده تا به حفظ سلامت عمومی و شادابی در یک سبک زندگی پر تحرک کمک کند. این قرص حاوی فواید بسیاری است که در این مقاله به توضیح هر یک پرداخته‌ایم. به دلیل لزوم تاکید پزشک برای مصرف هر نوع دارویی، تاکید می‌کنیم که شما هم با هر نوع سابقه پزشکی، پیش از شروع مصرف این دارو و حتی پیش از خرید آن با یک پزشک اورولوژیست یا مشاوره دارویی مشورت کنید. پزشک با بررسی وضعیت سلامتی شما، دوز مصرفی و حتی لزوم مصرف این دارو را تاکید می‌کند. برای پیدا کردن پزشکان متخصصی از جمله مشاوران دارو، می‌توانید از وبسایت دکترتو کمک بگیرید. دکترتو به شما امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری یا مشاوره و ویزیت آنلاین به روشی آسان را ارائه داده است.

قرص ول من چیست؟

ول من با یک مولتی ویتامین متفاوت است که فوایدی مختص سیستم بدنی آقایان ارائه داده و مختص آقایان تولید و عرضه شده است. در کنار این که ول من منبع اصلی تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی اصلی است، بیش از ۱۰۰ درصد از مواد مغذی خاص از جمله جینسینگ سیبری، کوآنزیم Q10 و اسیدهای آمینه را هم برای بدن تامین می‌کند. این قرص یک داروی مکمل خاص و دارای فواید بسیار زیاد برای سلامتی است که در ادامه با جزئیات فواید آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اسامی رایج دارو:

  • قرص ول من کانسپشن
  • قرص ول من ویتابیوتیکس
  • قرص ولمن مکس

نحوه مصرف قرص ول من

برای مشاهده بیشترین تاثیرات و فواید مصرف قرص ول من لازم است در زمان مصرف این دارو به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • از مصرف بیش از حد این دارو خودداری کنید.
  • قرص ول من باید حتما با معده پر مصرف شود.
  • روزانه یک عدد قرص ول من همراه با وعده غذایی اصلی مصرف شود.
  • قرص ول من را با آب یا یک نوشیدنی سرد قورت دهید و از جویدن این دارو خودداری کنید.

متن انگلیسی:
Wellman is recommended for men of all ages as a daily nutritional safeguard for general health and vitality. Wellman Max is ideal for those men leading an active lifestyle, and there is no need to take any other additional multivitamin
ترجمه متن:
ول من برای مردان در تمام سنین به عنوان یک محافظ تغذیه‌ای روزانه برای سلامت عمومی و شادابی توصیه می‌شود. Wellman Max برای مردانی که سبک زندگی فعالی دارند ایده آل بوده و نیازی به مصرف مولتی ویتامین اضافی دیگر نیست.

vitabiotics

بهترین زمان مصرف ول من

بهترین زمان مصرف قرص ول من موقع صرف وعده غذای اصلی از جمله صبحانه و ناهار است. به دلیل وجود عصاره ریشه جینسینگ در این قرص و به منظور جلوگیری از تاثیر انرژی‌زایی که این ماده بر کیفیت خواب دارد، توصیه شده که بین مصرف این قرص و زمان خواب فاصله افتد.

مشکل انزال داری و میخوای مکمل مصرف کنی؟

همین حالا از متخصص مشاوره بگیر.

ترکیبات قرص ول من

قرص ول من دارای ترکیبات موثر بسیاری است که فواید زیادی برای سلامتی دارند. برخی از ترکیبات ول من از جمله جینسینگ، کیونت، منیزیم و سلنیوم را در ادامه نام برده و توضیح داده‌ایم.

  • جینسینگ سیبریایی (Siberian Ginseng)

جینسینگ و روی در بهبود اختلال نعوظ موثر هستند. روی باعث افزایش تعداد اسپرم، تحرک اسپرم و سطح تستوسترون شده و عملکرد کلی جنسی را افزایش می‌دهد.

  • کیوتن (Co-Enzyme Q10)

کیوتن به عنوان بخشی از زنجیره انتقال الکترون در میتوکندری حضور دارد و وجود آن برای تولید ATP هم ضروری است. 

  • ال-متیونین (L-Methionine)

ال متیونین آمینواسیدی ضروری برای بدن بوده که نقش مهمی در متابولیسم و سم‌زدایی بدن دارد. همچنین برای رشد بافت‌ها و جذب زینک (روی) و سلنیوم هم نقش کلیدی در بدن دارد.

  • زینک (Zinc)

زینک با بهبود عملکرد لنفوسیت‌ها سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

  • ویتامین‌های C و E

ویتامین‌ها از جمله ویتامین C و E به بهبود عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند.

  • منیزیم

منیزیم برای پایداری ساختمان ATP (آدنوزین تری فسفات) مورد نیاز است بنابراین وجود این ماده انرژی را در بدن آقایان زیاد خواهد کرد.

  • سلنیوم

سلنیوم به روند طبیعی تولید اسپرم، همچنین محافظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می‌کند.

  • پابا (PABA)

اگر چه این ماده از لحاظ علمی یک ویتامین نیست، اما به عنوان ویتامین B10 شناخته می‌شود. در بعضی غذاها وجود دارد و بدن با استفاده از باکتری خاصی در روده‌ها، آن را سنتز می‌کند.

بهترین زمان مصرف ول من چه زمانی است؟
بهترین زمان مصرف ول من همراه با صبحانه یا ناهار است.

موارد مصرف ول من

مصرف قرص ول من تاثیرات زیادی بر سلامت آقایان دارد. در ادامه بعضی از موارد مصرف قرص ول من را توضیح داده‌ایم. تاثیرات ول من بر سلامتی عبارتند از:

۱. تاثیر قرص ول من بر اسپرم

مواد معدنی از جمله سلنیوم، زینک، منیزیم، آهن، مس و منگنز نقش پررنگی در مراحل مختلف تولید اسپرم دارند. داروی ول من روی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند که به تولید مثل طبیعی و حفظ سطح طبیعی تستوسترون در خون کمک می‌کند. این فرمول همچنین شامل سلنیوم است که به اسپرماتوژنز طبیعی کمک می‌کند. از آنجایی که مردان در هر بار انزال حدود ۵ میلی گرم روی از دست می دهند، مصرف مناسب روی ضروری است. فولات، آهن، منیزیم و ویتامین B12 در تقسیم سلولی و ویتامین A که در فرآیند تخصصی‌شدن سلولی نقش دارد. 

۲. قرص ول من برای زود انزالی

همانطور که گفته شد روی قدرت باروری و تولید مثل در مردان، حفظ سطح طبیعی تستوسترون در خون و تقسیم سلولی طبیعی را بهبود می‌بخشد. این قرص با چنین فوایدی نه تنها در قدرت باروری مردان موثر است، می‌تواند منجر به بهبود و درمان زود انزالی در آن‌‌ها هم شود.

۳. کنترل و جلوگیری از کم خونی

قرص ول من حاوی ویتامین B1 بوده که منجر به بهبود عملکرد طبیعی قلب می‌شود. در این بین ویتامین‌های B6 و B12 هم به متابولیسم طبیعی هموسیستئین، تشکیل طبیعی گلبول‌های قرمز خون و بهبود علائم کم خونی کمک می‌کنند.

۴. درمان و پیشگیری از لکه پوستی

مصرف ول من در آقایان به کاهش چین و چروک پوستی، لکه پوستی و همچنین اثرات ناشی از اصلاح، خشکی و ساییدگی پوست کمک می‌کند.

۵. افزایش اشتها

افرادی که مولتی ویتامین مصرف می‌کنند نسبت به کسانی که مولتی ویتامین مصرف نمی‌کنند، احساس گرسنگی کمتری دارند. ول من هم نوعی مولتی ویتامین به حساب می‌آید که به علت تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن، اشتها را کاهش می‌دهد.

۶. کاهش استرس

قرص ولمن حاوی ماده‌ای به نام اکسیداتیو بوده که وجود آن در بدن، منجر به کاهش استرس می‌شود.

دوز مصرف قرص ول من چقدر است؟
دوز مصرف قرص ول من به طور معمول یک عدد در روز است.

۷. بهبود سلامت ناخن و مو

ول من همچنین دارای ترکیبی اختصاصی از اسیدهای آمینه با سلنیوم، روی و… است و مجموع این مواد منحصر به فرد منجر به تغذیه و تقویت فولیکول‌های مو، بهبود سلامت ناخن‌ها، رشد موهای سالم و حفظ سلامت پوست سر و موهای صورت می‌شود.

۸. سم زدایی بدن

لازم است هر از گاهی به رفع سموم بدن بپردازید. چرا که سموم جمع‌ شده در بدن عامل ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هستند. یکی از تاثیرات مصرف قرص ول من هم همین سم‌زدایی بدن است.

۹. درمان آرتروز

آرتروز یکی از بیماری‌های شایع در میان مردان میانسال و جوان است. آرتروز یک بیماری استخوانی بسیار دردناک به حساب می‌آید که منجر به ایجاد محدودیت‌های بسیار در بیماران مبتلا خواهد شد. داروی ولمن کلسیم فراوانی دارد و از آنجایی که کمبود کلسیم عامل اصلی بروز آرتروز است، مصرف این دارو به بهبود شرایط بیماران مبتلا به آرتروز کمک زیادی خواهد کرد.

دوز مصرف قرص ولمن

دوز مصرفی مناسب قرص ول من روزانه ۱ عدد قرص است که پس از صبحانه یا ناهار مصرف می‌شود. نکته مهم درباره مصرف داروی ول من این است که ترجیحا باید با فاصله از زمان خواب مصرف شود.

عوارض جانبی مصرف قرص ول من

قرص ول من هم مانند سایر داروها عوارضی را برای افراد مختلف به همراه دارد. برخی از رایج‌ترین عوارض مصرف این دارو عبارتند از:

  • سردرد
  • عصبانیت
  • اضطراب
  • اسهال
  • مشکلات خواب
  • تنفس بد بو 

نگران عوارض مصرف مکمل ول من هستی؟ همین حالا از متخصص سوال کن.

عوارض قرص ول من پروستات

قرص ول من تاثیری در بهبود شرایط افراد مبتلا به بیماری پروستات ندارد. به همین خاطر توصیه نمی‌شود که به منظور درمان پروستات آن را مصرف کنید و به همین علت عارضه هم برای آن اعلام نشده است.

متن انگلیسی:
Wellman is not a treatment for BPH or other prostate conditions, and should be used under the guidance of your pharmacist, physician or healthcare professional
ترجمه متن:
ول من یک درمان برای BPH یا سایر بیماری‌های پروستات نیست و باید زیر نظر داروساز، پزشک یا متخصص مصرف شود.

vitabiotics

موارد احتیاط و منع مصرف قرص ولمن

برخی از احتیاطات بسیار مهم وجود دارد که باید در زمان مصرف قرص ول من در نظر داشته باشید. این احتیاطات و موارد منع مصرف داروی ول من عبارتند از:

  • در صورت ابتلا به بیماری‌هایی همچون صرع، اختلالات تیروئید، هموکروماتوز، آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده این دارو مصرف دارو باید قطع شود یا زیر نظر یک پزشک متخصص دوز مصرفی مشخص گردد.
  • مصرف قرص ول من برای کودکان مجاز نیست.
  • مصرف قرص ول من بیشتر از مقدار توصیه شده ممنوع است.
  • تداخلات دارویی که باید در صورت مصرف سایر داروها به پزشک خود اطلاع دهید.

مصرف قرص ولمن در بارداری و شیردهی

قرص ول من به طور اختصاصی مناسب و تولید شده برای آقایان است و به همین خاطر ارتباطی با بارداری و دوران شیردهی ندارد.

اختلالات دارویی قرص ول من

داروی ول من هم مانند بسیاری از داروهای دیگر در زمان مصرف هم زمان با برخی داروها اختلالاتی بوجود می‌آورد. به همین علت لازم است اگر در حال مصرف هر نوع داروی دیگری هستید، برای شروع مصرف قرص ول من به پزشک یا داروساز اطلاع دهید و از این فرد مشاوره پیش از مصرف دریافت کنید. برخی از داروهایی که با قرص ول من تداخل دارند عبارتند از:

  • داروهای ضد‌فشار خون بالا
  • مسدود کننده‌های کانال کلسیم
  • اوروکیناز
  • آبسیکسیماب
  • آسپرین
  • آسکوربیک اسید

اطلاعات دارویی قرص ول من

اطلاعات دارویی قرص ول من را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

اسامی رایجعوارض جانبیتداخلات دارویی
قرص ول من ویتابیوتیکس مخصوص آقایان ۳۰ عددیسردردمسدود کننده‌های کانال کلسیم
قرص ول من کانسپشنتنفس بدبوداروهای ضد‌فشار خون بالا
قرص ولمن مکساسهالاوروکیناز
عصبانیتآبسیکسیماب
مشکلات خوابآسکوربیک اسید
اضطرابآسپرین
اطلاعات دارویی قرص ول من

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

مصرف قرص ول من برای بسیاری از آقایان ضروری است. چرا که این دارو فواید بسیاری برای بدن دارد و دلیل آن تامین مواد مغذی و ویتامین‌های مختلفی است که در حالت عادی بدن با کمبود آن‌ها رو به رو است. اما لازمه مصرف این نوع دارو مشاوره گرفتن از یک متخصص اورولوژیست است. چرا که همیشه تاکید پزشکان بر این بوده که از مصرف دارو به شکل خودسرانه دوری شود. با این کار عوارض احتمالی مصرف دارو به حداقل رسیده و شرایط درمان، تحت کنترل یک فرد متخصص پیش خواهد رفت.

شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره با دکتر اورولوژیست آنلاین و از بهترین پزشکان مشاوره دارویی هم وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

قرص ول من تحت لیسانس شرکت دارویی ویتابیوتیکس انگلستان تولید می‌شود. اما این محصول در ایران توسط شرکت ویتا آریا در کارخانه داروسازی مداوا هم تولید شده و دارای پروانه ساخت رسمی از سازمان غذا و دارو است.

قیمت قرص ول من با توجه به زمان خریداری و همینطور فروشگاهی که از آن خرید می‌کنند متفاوت است. بهتر است پیش از خرید داروی ول من از چند داروخانه مختلف استعلام قیمت بگیرید تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت این دارو را خریداری کنید.

قرص ول من یک مولتی ویتامین کامل سو سرشار از مواد مغذی از جمله منیزیم، سلنیوم، جنسینگ و… است که فواید بسیاری برای سلامت آقایان به همراه دارد. مصرف این دارو به بهبود سلامت پوست، فشار خون، انزال و… کمک می‌کند.

مصرف قرص ول من برای مردان بالای 18 سال مناسب است. توصیه می‌شود افراد زیر 18 سال از مصرف این دارو خودداری کنند.

قرص ول ومن را باید دور از دسترس کودکان و در محلی خشک نگهداری کنید. دمای محل نگهداری این دارو هم باید کمتر از ۲۵ درجه سانتی‌ گراد باشد.

قرص ول من مخصوص آقایان بوده و معادل این دارو با نام قرص ول وومن به منظور استفاده خانم‌ها تولید و عرضه شده است. خانم‌ها نباید از داروی ول من استفاده کنند و متقابلا آقایان هم باید از مصرف داروی ول وومن پرهیز کنند.

قرص ول من یک داروی مناسب برای افزایش وزن یا عضله نیست.تنها حاوی مواد مغذی خاصی برای برآورده کردن نیازهای دریافتی روزانه است.

امتیاز شما به مقاله:
(5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره قرص ول من

  1. آرزو گفت:

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از توضیحات جامع شما
    میخواستم بدونم ممکنه موجب سنگ کلیه بشه این قرص ؟

    1. همیارِ دکترِتو گفت:

      سلام
      در صورت داشتن سنگ کلیه بهتر است مصرف نکنید
      و یا زیر نظر پزشک باشید