محصولات اوردینری را چقدر می‌ شناسید؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

محصولات اوردینری (The Ordinary) تنوع زیادی دارند. این محصولات شامل کرم‌های ضدآفتاب، انواع سرم پوستی از جمله سرم روشن کننده، ویتامین سی و جوانساز، لوازم آرایشی از جمله کرم پودر، رژ لب و خط چشم است. اما این تمام محصولات اوردینری نیست؛ تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 10 دقیقه
محصولات اوردینری چیست؟

محصولات اوردینری را بشناسید، بررسی کنید و در سبد خرید خود جای دهید، اگر به مراقبت از پوستتان علاقه دارید! غیرممکن است که تا به حال نام برند اوردینری (The Ordinary) و محصولات آن را نشنیده باشید. این نام تجاری نه چندان معمولی در شهر تورنتو کشور کانادا، زیر چتر حمایت‌های DECIEM که یک شرکت کانادایی است و توسط برندون ترواکس (Brandon Truaxe) تاسیس شده، متولد گردید. این برند در مدت زمانی کوتاه شهرت یافت و توانست با کیفیت خوب خود طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کند. کیفیت محصولات اوردینری بالا بوده و در مدت زمانی کوتاه نشانه‌هایی از تاثیرات این محصولات را روی پوست نمایان می‌کند. اما شاید بد نباشد که قبل استفاده از این محصولات با یک متخصص پوست مشورت کنید. متخصصی که بتواند بهترین محصولات اوردینری را به شما معرفی کند. شما می‌توانید از وبسایت دکترتو نوبت ویزیت آنلاین و حضوری خود از بهترین پزشکان را دریافت کنید.

‏محصولات اوردینری چیست؟

برند اوردینری توانسته تاکنون محصولات مراقبتی و آرایشی بسیار متنوعی را برای تمامی موارد مرتبط با پوست و زیبایی تولید و عرضه کند. این محصولات از انواع سرم، کرم، پودر، کرم آرایشی تا شوینده، کرم ضد آفتاب و… متفاوت هستند. این محصولات وگان بوده و بدون هیچگونه تست حیوانی آزمایش و تولید می‌شوند که به نظر می‌رسد یکی از جذابیت‌های آن‌ها است.

برخی از پرطرفدارترین محصولات اوردینری در بین مردم در سراسر دنیا عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک معمولی
  • محلول لایه بردار معمولی AHA 30% + BHA 2%
  • اسکوالن ۱۰۰% مشتق شده از گیاه معمولی
  • روغن آرگان معمولی ۱۰۰% ارگانیک فشرده سرد
  • اسید اسکوربیک معمولی ۸ و + آلفا آربوتین
اوردینری محصولات مختلفی عرضه می‌ کند.
اوردینری محصولات مختلفی همچون کرم، سرم و پودرهای مختلف آرایشی و مراقبتی را تولید و عرضه می‌کند.

‏مهم‌ ترین ویژگی‌ محصولات اوردینری

برند اوردینری مجموعه‌ای در حال تکامل از تعداد زیادی محصولات مراقبتی و درمانی است که با استفاده از دیتاهای جدید و به‌روز تولید و عرضه شده‌اند. به‌سختی می‌توان از برند The Ordinary بخاطر نداشتن کیفیت خوب ایراد گرفت. این برند با کمک گرفتن از استانداردهای قدیمی در کنار تحقیقات علمی و بروز محصولاتی با کیفیت ارائه می‌دهد.

این برند آمریکایی شهرت خود را عمدتاً مدیون دو عنصر مهم است: یکی کیفیت و دیگر اثربخشی ویژه این محصولات که نشان‌دهنده هدفمند بودن آن‌ها است. محصولات اوردینری برای نیازهای مختلف انواع پوست فرموله شده و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر رقبای هم تراز خود دارد.

متن انگلیسی:
The Ordinary products typically are either water-based or oil-based, and it’s important you apply your water-based products first
ترجمه متن:
محصولات اوردینری معمولاً یا بر پایه آب هستند یا روغن و مهم است که ابتدا محصولات بر پایه آب را استفاده کنید.

adorebeauty

‏انواع محصولات اوردینری

در ادامه به معرفی پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین محصولات اوردینری پرداخته‌ایم. با این محصولات آشنا شوید و مناسب‌ترین آن‌ها برای بهبود پوست خود را از میان این گزینه‌ها انتخاب کنید:

دسته بندیمحصولات
پاکسازیژل شستشوی صورت، شوینده روغنی، بالم پاک‌کننده آرایش
لایه‌ برداریاسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، اسکراب AHA/BHA
تونرتونر گل رز، تونر هیالورونیک اسید، تونر آزلائیک اسید
آبرسانسرم هیالورونیک اسید، آبرسان فاقد چربی، آبرسان حاوی SPF
مرطوب‌کنندهکرم مرطوب‌کننده فاقد چربی، کرم مرطوب‌کننده حاوی SPF، کرم دور چشم
ضد‌آفتابSPF 30 ،SPF 50، ضد آفتاب رنگی
سرمسرم ویتامین C، سرم رتینول، سرم نیاسینامید
ماسکماسک خاک رس، ماسک ورقه‌ای، ماسک خواب
جدول دسته‌بندی‌ها و برخی محصولات محبوب اوردینری

‏۱. سرم جوان کننده رتینوئید گرن اکتیو اردینری

این رتینوئید برای رفع خطوط ظریفی است که به‌خاطر از دست رفتن کلاژن و الاستین ایجاد شده و در عین حال بافت و رنگ پوست را روشن می‌کند. این ماده پیشرفته باعث تحریک پوست نمی‌شود. اما می‌تواند پوست را نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس‌تر کنند. به همین‌خاطر در طول دوره مصرف آن محافظت در برابر آفتاب به‌خصوص در روزهای تابستانی اهمیت پیدا می‌کند.

‏۲. سرم لایه بردار ماندلیک اسید ۱۰ درصد و هیالورونیک اسید اردینری

سرم لایه بردار ماندلیک اسید ۱۰ درصد و هیالورونیک اسید اردینری یک سرم آلفا هیدروکسی اسید است که به بهبود شفافیت پوست، متعادل کردن رنگ پوست، لایه برداری پوست صورت و اصلاح بافت آن به صورت ملایم و در عین حال موثر کمک می‌کند. این خاصیت به این دلیل است که وزن مولکولی آن نسبت به سایر آلفا هیدروکسی اسیدها بیشتر بوده که منجر به توزیع کندتر و متعادل‌تر می‌شود.

‏۳. سرم ضد لک و ضد جوش نیاسینامید و زینک اردینری

سرم ضد‌لک و ضد‌جوش نیاسینامید اوردینری از دو ماده، یکی نیاسینامید ۱۰% و‌ دیگری زینک ۱% تولید شده است. این سرم محصولی فوق العاده برای از بین بردن جای جوش و آکنه پوستی است. همچنین این محصول به کوچک کردن منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد جوش و لک و همچنین درمان آکنه کمک می‌کند. اگر از این محصول برای درمان جوش‌های خود استفاده می‌کنید بد نیست بدانید که این ماده باعث از بین رفتن باکتری‌ها و ترمیم جای جوش در طول مدت می‌شود.

پوستت پر از لک و جوش شده؟

همین حالا از متخصص مشاوره بگیر.

‏۴. سرم دور چشم کافئین اردینری

سرم دور چشم کافئین اوردینری یکی از انواع سرم‌های مرغوب این برند بوده که برای مصرف در ناحیه حساسی مانند دور چشم تولید شده است. این سرم در حجم ۳۰ میلی لیتر تولید می‌شود. با داشتن کافئین و ماده موثره چای سبز، به بهبود گردش خون پوست اطراف چشم، آبرسانی و کاهش چین و چروک‌های‌این ناحیه کمک می‌کند.

سرم کافئین اوردینری به دلیل ترکیبات خود، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد‌التهابی است که موجب محافظت از بافت پوست در برابر نور خورشید می‌شود. این سرم همچنین به کاهش تیرگی زیر چشم هم کمک‌ می‌کند. برای استفاده از آن نیازی به هیچگونه نگرانی در رابطه با احتمال حساسیت‌زا و التهاب‌زا بودن آن وجود ندارد. شما می‌توانید این محصول از برند اوردینری را تا دو مرتبه در روز به منظور محافظت از سلامت و شادابی پوست نازک و حساس دور چشم خود استفاده کنید. 

‏۵. سرم های آبرسان اردینری

از دیگر محصولات برند اوردینری سرم‌های آبرسان آن است. محصولاتی که کمک زیادی به سلامت و شادابی پوست می‌کنند. در ادامه با انواع بهترین و پرکاربردترین سرم های آبرسان اوردینری بیشتر آشنا می‌شوید:

‏سرم آبرسان B5 هیالورونیک اسید ۲ درصد اردینری

سرم هیالورونیک اسید ۲% + B5 یک فرمول مبتنی بر آب است. این فرمول ترکیبی از مولکول‌های اسید هیالورونیک کم، متوسط و با وزن مولکولی بالا و نسل بعدی کراس پلیمر HA برای کمک به آبرسانی لایه‌های مختلف پوست است. این سرم از سری محصولات اوردینری، همچنین ظاهر چین و چروک‌ها و بی‌نظمی‌های بافتی را هدف قرار می‌دهد. علاوه بر این از پرو ویتامین B5 برای افزایش هیدراتاسیون لایه‌های بیرونی استفاده می‌کند و در نتیجه پوستی صاف‌تر به شما هدیه می‌دهد.

‏سرم آبرسان گیاهی اسکوالن اردینری

سرم آبرسان گیاهی اسکوالن اردینری محصولی فرموله شده بدون روغن، الکل، سیلیکون، دانه‌ها گلوتن و هیچگونه رایحه است. این سرم بدست آمده از گیاهان به آبرسانی پوست و افزایش لطافت آن کمک زیادی می‌کند. این سرم از خشک و دهیدراته شدن پوست جلوگیری خواهد کرد. به همین خاطر توصیه می‌شود برای حفظ رطوبت پوستتان از این محصول گیاهی پرکاربرد در لیست محصولات اوردینری استفاده کنید.

‏۶. سرم لایه بردار و روشن کننده لاکتیک اسید ۵ (پیلینگ اردینری)

اسید لاکتیک یک اسید آلفا هیدروکسیل است که پوست را لایه برداری می‌کند. این سرم به آرامی روی پوست تاثیر گذاشته و آن را روشن، یکنواخت و بافتی صاف و نرم ایجاد می‌کند. فرمولاسیون این سرم حاوی یک مشتق فلفل تاسمانی برای کمک به کاهش تحریک ناشی از مصرف اسید است. این مشتق منشا گیاهی دارد و رنگ آن به صورت فصلی متفاوت است؛ به همین خاطر ممکن است به دلیل این تنوع رنگی، هر از گاهی در فرمول آن شاهد تفاوت رنگی ذکر شده باشیم.

مصرف ایده آل این سرم یک بار در روز و بسته به تحمل پوست اعلام شده است. رعایت احتیاطات در رابطه با عدم برخورد سرم لایه بردار و روشن‌کننده لاکتیک اسید ۵ به چشم را هم در زمان مصرف این محصول جدی بگیرید.

‏۷. سرم ضد چروک اردینری

تنوع سرم‌های ضد چروک برند اوردینری زیاد است. برای رفع چین و چروک صورت می‌توانید از این دسته محصولات استفاده کنید. در ادامه برخی از این سرم‌های ضد چروک و کاربرد آن‌ها را برایتان توضیح داده‌ایم:

‏سرم ضد چروک و ضد لک رتینول ۱ درصد اردینری

رتینول ۱% موجود در این سرم باعث رفع خطوط ظریفی می شود که در اثر از دست رفتن کلاژن و الاستین ایجاد شده است. این سرم همچنین بافت و رنگ پوست را هم روشن می‌کند. همچنین دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی است که با خشکی‌های پوست مبارزه می‌کند.

‏سرم ضد چروک و ضد پیری بافت اردینری

سرم ضد‌چروک و ضد‌پیری بافت اردینری متشکل از ۱۱ آمینو اسید مفید برای پوست نظیر گلایسین، آلانین، سرین، آرژنین، والین، فنیل آلانین، ترئونین و … است. این سرم با بهره‌گیری از خواص پپتیدها، آمینو اسیدها، آنتی اکسیدان‌ها و اسید هیالورونیک محصولی بسیار مفید در جهت جلوگیری از پیری پوست و رفع چروک‌های صورت است.

‏سرم ضد چروک و پر کننده خطوط آرژیرلین اردینری

سرم اوردینری آرژیرلین ۱۰% (Argireline)، یک محصول پوستی بسیار موثر برای کاهش خطوط و چین و چروک‌ است. این محصول حاوی آرژیرلین با غلظت ۱۰% بوده که به عنوان یک پپتید شناخته می‌شود. پپتیدی که با کاهش انقباض عضلات صورت، خطوط و چروک‌های ناشی از انقباض عضلات را کاهش می‌دهد.

اوردینری سرم های پوستی مختلفی تولید می کند.
اوردینری انواع و اقسام سرم‌های پوستی را تولید می‌کند.

‏۸. انواع کرم اوردینری

کرم‌های‌ ویتامین سی اوردینری، آبرسان‌ و‌ مرطوب کننده‌ها برخی از انواع کرم‌ها‌ی تولید شده توسط این برند هستند. در ادامه هر یک را معرفی کرده‌ایم:

‏کرم آبرسان هیالورونیک اسید اردینری

این کرم آبرسان‌‌ که در‌ حجم ۱۰۰ میل تولید شده حاوی عوامل مرطوب‌کننده طبیعی و عناصری است که از لایه خارجی پوست محافظت و مراقبت کرده و این لایه‌ها را با قدرت آبرسانی می‌کند.

حاوی ۱۱ نوع آمینو اسید، لیپید، اسیدهای چرب آلفا و فاقد چربی و الکل است. این کرم کاملا گیاهی و  فاقد سیلیکون بوده و مناسب پوست‌های نرمال، خشک و حساس است. اگر به‌دنبال یک آبرسان بسیار عالی و سریع هستید حتما این محصول را یکبار هم که شده امتحان کنید.

‏کرم آبرسان و مرطوب کننده اردینری

این کرم نوعی آبرسان و مرطوب‌کننده فوری و موثر پوست و حاوی هیالورونیک اسید و ترکیبات طبیعی رطوبت‌رسان (NMF) است. همچنین غنی از مواد معدنی، مواد مغذی، آنتی اکسیدان و آمینواسیدها است. شما می‌توانید برای تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی، تقویت و محافظت از لایه بیرونی پوست، رفع خشکی و کم آبی، شادابی پوست و پیشگیری از خشک و دهیدراته شدن پوست از این محصول استفاده کنید.

کرم آبرسان و مرطوب‌کننده اوردینری دارای فرمولاسیونی سبک و فاقد چربی، الکل، پارابن، سولفات، گلوتن، سیلیکون، روغن معدنی، عطر و اسانس است. وگان بوده و بدون تست حیوانی تولید می‌شود. شما با هر نوع پوستی که دارید (خصوصا پوست مستعد آکنه) می‌توانید کرم را استفاده کنید. 

‏کرم سوسپانسیون ویتامین سی ۲۳% + هیالورونیک اسید ۲% اوردینری حجم ۳۰ میل

کرم ضد لک ویتامین سی ۲۳% و هیالورونیک اسید ۲% اوردینری همانطور که شاید از نامش پیدا باشد، حاوی ویتامین C خالص با غلظت ۲۳ درصد است. این کرم به دلیل عدم وجود آب، کاملاً پایدار می‌ماند و موجب روشن و درخشان شدن پوست می‌شود. فرمولاسیون این کرم فاقد سیلیکون بوده و به جذب بیشتر ویتامین سی توسط پوست کمک می‌کند.

شما می‌توانید از این کرم برای کاهش علائم پیری پوست، ترمیم، صاف و یکدست شدن پوست‌ و بهبود جای زخم و جوش و لکه‌‌های پوستی استفاده کنید. مصرف این کرم به افراد با همه نوع پوستی توصیه می‌شود.

‏کرم ضد آفتاب مینرال حاوی آنتی اکسیدان spf 30 اوردینری

این کرم را تمامی افراد چه خانم‌ها و چه آقایان می‌توانند استفاده کنند. کرم ضد آفتاب مینرال اوردینری از پوست شما در برابر خشکی و اشعات UVA و UVB محافظت می‌کند.

متن انگلیسی:
An everyday sunscreen protects your skin against sunburn and sun damage and decreased early signs of aging caused by the sun
ترجمه متن:
کرم ضد آفتاب روزانه از پوست شما در برابر آفتاب‌سوختگی و آسیب‌های ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند و علائم اولیه پیری ناشی از نور خورشید را کاهش می‌دهد.

iraq.vanitit

‏کرم ضد لک سوسپانسیون ویتامین سی اردینری

کرم ضد لک سوسپانسیون ویتامین سی اردینری حاوی ۲۳ درصد آسکوربیک اسید یا ویتامین سی خالص و ۲ درصد هیالورونیک اسید است. این ترکیبات علاوه بر رطوبت‌رسانی به پوست، سبب بهبود ناهمواری‌های پوستی و یکدست شدن رنگ و بافت پوست می‌شود. به جز این‌ موارد، به مرور زمان به کاهش علائم پیری، خطوط و چروک‌های سطحی و برطرف شدن لک‌های پوستی هم کمک می‌کند.

‏۹. ماسک سالیسیلیک اسید اوردینری

ماسک سالیسیلیک اسید اوردینری نوعی ماسک لایه‌ بردار برای پوست‌های چرب و مستعد جوش است. اما این ماسک برای پوست‌های حساس و خشک مناسب نیست. وجود اسکوالان در این محصول، علاوه بر لایه برداری باعث آبرسانی و افزایش رطوبت پوست هم می‌شود.

‏۱۰. پرایمر سیلیکونی آبرسان و مات کننده و پوشاننده منافذ پوست مدل های ادهیرنس اوردینری

توصیف متخصصین درباره این محصول اینگونه است: این پرایمر یک بوم صاف برای آرایش درست می‌کند که از محو شدن، جابجایی، چروک شدن یا تکه تکه شدن آرایش روی صورت در طول روز جلوگیری می‌کند.

‏۱۱. انواع پودر اوردینری

اوردینری در کنار محصولاتی از جمله سرم‌ها، کرم‌های مختلف و کر‌های ضد آفتاب خود به تولید پودرهای مختلف هم پرداخته است. با برخی از انواع پودرهای برند اوردینری در ادامه مطلب آشنا خواهید شد:

‏پودر ویتامین سی اوردینری (ال اسکوربیک اسید)

پودر ویتامین سی اوردینری آسکوربیک اسید ۱۰۰ ٪ یکی از انواع پودرهای برند اوردینری بوده که از ویتامین C خالص تشکیل شده. این ویتامین برای بهبود سلامت پوست و مو بسیار موثر است. به طور کلی سرم ویتامین سی اوردینری به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان و سفید کننده پوست شناخته می‌شود که علائم پیری پوست را کاهش داده و باعث بهبود رنگ و شفافیت پوست می‌شود.

‏پودر نیاسینامید اوردینری ۱۰۰ درصد ضد جوش ۲۰ گرم

پودر نیاسینامید اوردینری صد درصد، دارای خاصیت ضد جوش، درخشان‌کنندگی پوست، از بین بردن چین و‌ چروک‌های پوستی و کاهش‌دهنده منافذ باز و لکه‌های پوستی است. 

‏۱۲. شوینده اوردینری پاک کننده صورت اسکوالن

اگر به دنبال یک شوینده همه چیز تمام هستید، پاک کننده اسکوالن اوردینری (The Ordinary Squalane Cleanser)، یک محصول پاک‌کننده صورت با فرمولاسیون خاص بوده که می‌توانید با اطمینان آن را خریداری کنید. این شوینده حاوی اسکوالن، تری‌گلیسیرید و سایر ترکیبات مرطوب‌‌کننده است. برای پاکسازی آرایش و آلودگی‌های روزانه از صورت مناسب است و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

‏۱۳. تونر اوردینری لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک ۷ درصد

تونر لایه بردار و روشن‌کننده گلیکولیک اسید اوردینری دارای عصاره جنسینگ است. این ترکیب میزان ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. برای بهبود ظاهر پوست و افزایش درخشندگی آن می‌توانند این تونل را در روتین پوستی خود جای دهید.

میخوای از محصولات اوردینری برای جوان‌سازی پوستت استفاده کنی؟ مشاوره بگیر.

‏۱۴. تقویت مژه اردینری

سرم مژه و ابرو چند پپتیدی اردینری یک فرمول گیاهی و الکلی است. این سرم برای ظاهری پرپشت و سالم‌تر استفاده می‌شود. می‌توانید از این محصول به صورت روزانه، صبح و شب استفاده کنید.

‏طرز استفاده از محصولات اوردینری

روش استفاده صحیح از محصولات اوردینری انتخاب یک روتین پوستی مناسب و رعایت آن به صورت مداوم و برنامه ریزی شده است. کافیست قدم به قدم پیش روید و در هر روتین خود از سرم چشم، سرم آنتی اکسیدان، مرطوب‌کننده و آبرسان، ضد آفتاب‌ها، شوینده و پاک کننده‌ها به ترتیبی که مشاور یا پزشک شما اعلام کرده است استفاده کنید.

دقت داشته باشید که نباید این محصولات را با هم استفاده کنید:

  • محصولات رتینول و سرم‌های ویتامین C/آنتی اکسیدان را به صورت لایه‌ای استفاده نکنید.
  • از محصولات رتینول همراه با لایه بردارها استفاده نکنید.
  • نیاسینامید را با سرم‌های ویتامین C/آنتی اکسیدان به طور هم زمان استفاده نکنید.

‏طرز استفاده از سرم اوردینری

نحوه مصرف هر یک از سرم‌ها ممکن است با دیگری متفاوت باشد. اما در اینجا نحوه مصرف نمونه‌ای از این سرم‌ها را مثال زده‌ایم.

به عنوان مثال، ۴-۳ قطره از سرم اسید هیالورونیک را برای حفظ رطوبت پوست در طول روز بمالید و با یک مرطوب کننده به پایان برسانید. در شب هم پس از پاکسازی، از یک سرم اسید هیالورونیک برای افزایش هیدراتاسیون پوست استفاده کنید و سپس با روغن صورت، رطوبت را در پوست خود نگه دارید.

داشتن روتین درست نتیجه استفاده از محصولات اوردینری را بهتر می‌ کند.
داشتن یک روتین درست از محصولات اوردینری نتیجه استفاده از محصولات این برند را بهتر می‌کند.

‏تشخیص محصولات اوردینری اصل از تقلبی

برای اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی، موارد تقلبی هم وجود دارد. محصولات اوردینری هم تقلبی خواهند داشت. حتماً محصولات خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. با این حال، توجه داشته باشید که برخی از توزیع‌کنندگان ممکن است محصولات اصلی و تقلبی را در کنار هم به فروش برسانند.

برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوردینری به موارد زیر دقت کنید:

  • اولین چیز بسته بندی است. محصولات اوردینری بسته بندی محکمی دارند که به راحتی فشرده نمی‌شود. برای تست این مورد محصول را محکم روی میز بکوبید. صدای سفتی بسته بندی نشان‌دهنده اصل بودن محصول است.
  • بوی محصولات اصلی مشخص است. البته این مورد در صورت راحت است که شما قبلا از این محصولات استفاده کرده باشید و متوجه بوی اصلی آن بشوید.
  • به حجم و اندازه محصول دقت کنید. محصولات تقلبی اغلب در بسته بندی‌های کوچک عرضه می‌شوند. به‌عنوان مثال سرم‌های معمولی عمدتاً در بطری‌های ۳۰ میلی لیتری عرضه می‌شوند. هیالورونیک اسید و نیاسینامید هم در حجم ۳۰ و ۶۰ میلی لیتر موجود است. فقط پیکنوژنول اوردینری در یک بطری کوچک ۱۵ میلی لیتری عرضه می‌شود.
  • قیمت را بررسی و با قیمت روی سایت مقایسه کنید. محصولاتی که با قیمت پایین‌تر از سایت به فروش می‌رسند در بیشتر مواقع تقلبی هستند.

‏نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

در این مقاله با برند محصولات اوردینری این برند پرطرفدار آشنا شدیم و شاید از بین این محصولات، موارد مناسب برای خودتان را هم انتخاب کرده باشید. مصرف هیچ دارو و محصول مراقبت از پوستی نباید بدون نظر و بررسی پزشک متخصص در این زمینه انجام شود؛ چرا که ممکن است عوارض خطرناک زیادی به همراه داشته باشد و گاهی اوقات آسیب‌های جدی به پوست وارد کند.

پس لازم است اقدام به پیدا کردن یک پزشک متخصص پوست مناسب و‌ پس از آن دریافت نوبت از این پزشک نمایید. پزشکی که بتواند شما را در زمینه خرید محصولات اوردینری راهنمایی کند. به همین خاطر شاید بد نباشد سری به وبسایت دکترتو بزنید. شما می‌توانید علاوه بر نوبت پزشک خود، به ساده‌ترین شکل ممکن از دکتر پوست آنلاین مشاوره بگیرید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

سایت اصلی محصولات اوردینری: theordinary

برخی از معروف‌ترین‌ و‌ بهترین محصولات اوردینری برای جوش عبارتند از:

    • نیاسینامید معمولی 10% + روی 1%
    • عوامل مرطوب کننده طبیعی معمولی + بتا گلوکان
    • پاک کننده کف گلوکوزید معمولی
    • ماسک معمولی سالیسیلیک اسید 2٪
    • اسید ماندلیک معمولی 10% + HA
    • محلول اسید سالیسیلیک معمولی 2٪

می‌توانید برای درمان لک‌ صورت خود از محصولات اوردینری نام‌ برده شده در پایین استفاده کنید:

    • سرم نیاسینامید معمولی 10% + روی 1% 30 میلی لیتر
    • ‏AHA معمولی 30٪ + BHA 2٪
    • ماسک معمولی سالیسیلیک اسید 2% 50 میلی لیتر
    • پودر 100% نیاسینامید معمولی 20 گرم

برخی از بهترین و معروف‌ترین محصولات برند اوردینری عبارتند از:

    • اسید اسکوربیک معمولی 8 و + آلفا آربوتین
    • اسید هیالورونیک معمولی
    • روغن آرگان معمولی 100% ارگانیک فشرده سرد
    • محلول لایه بردار معمولی AHA 30% + BHA 2%
    • اسکوالن 100% مشتق شده از گیاه معمولی

این محصول پوست شما را روشن و یکدست می‌کند. به کاهش منافذ پوست، بهبود تیرگی، تسکین و بازسازی پوست و همچنین به تقویت پوست آسیب دیده کمک می‌کند. علاوه بر این‌ موارد، کلاژن را تقویت کرده و خطوط ظریف و چین و چروک‌های پوستی را هم از بین می‌برد.

نسبت به کیفیت و نتیجه‌ای که از مصرف محصولات اوردینری دریافت می‌کنید این محصولات قیمت مناسبی دارند. البته که ممکن است هزینه آن‌ها برای برخی از افراد کمی بالا باشد.

می‌توانید‌ از بین برندهای مختلف ایرانی از جمله سینره، لافارر، دیپ سنس، ژوت و هیدرودرم جایگزین محصولات اوردینری را بیابید و خریداری نمایید.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن