چسب لیفت بینی چیست و چه تاثیری در کوچک کردن بینی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

چسب لیفت بینی یکی از روش‌های زیبایی است که برای بالا کشیدن بینی بدون استفاده از جراحی استفاده می‌شود. این روش عواض قابل توجهی به دنبال ندارد و از روش‌های کم‌دردسر است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
چسب لیفت بینی چه تاثیری در کوچک کردن بینی دارد؟

بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی برای لیفت بینی خود هستند. چسب لیفت بینی راه‌حلی فوری و راحت برای بالا بردن بینی است. ممکن است، شما هم بخواهید در جشن یا مراسمی خاص بینی خوش‌فرمی داشته باشید. اما به دلیل عوارض جراحی زیبایی بینی یا روش‌های لیفت بینی این گزینه‌ها را انتخاب نکنید. در این حالت بهترین راه برای شما استفاده از چسب لیفت است.

چسب لیفت برای استفاده طولانی مدت مناسب نیست و ممکن است افتادگی نوک بینی ایجاد کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده این محصول برای انواع بینی گوشتی و استخوانی هستنید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. همچنین می‌توانید جهت اطمینان قبل از تهیه آن با متخصص زیبایی مشورت داشته باشید. در سایت دکترتو امکان مشاوره آنلاین و دریافت نوبت ویزیت حضوری از بهترین پزشکان برای شما فراهم شده است.

چسب لیفت بینی چیست؟

چسب لیفت و جمع‌کننده بینی یک نوار بی‌رنگ است، که باعث بالا کشیده شدن و اصلاح فرم بینی می‌شود. از این نوع چسب‌ها برای لیفت قسمت‌های مختلف صورت هم استفاده می‌شود. بااستفاده از این چسب پوست صورت و گردن صاف شده و به جوانسازی موقت کمک‌می‌کند. این محصول کاملا شبیه به چسب نواری است. البته نباید آن را با چسب بینی که بعد از جراحی استفاده‌می‌شود، اشتباه گرفت.

چسب لیفت بینی بی رنگ و ضدآلرژی است. این چسب بعد از قرار‌گرفتن روی پوست، بینی را به سمت بالا کشیده و به سختی قابل مشاهده است. بسیاری از افراد پس از قرار دادن چسب روی بینی از کرم پودر و سایر محصولات آرایشی استفاده می‌کنند. در این صورت به طور کامل پوشیده شده و کسی متوجه آن نمی‌شود. چسب لیفت چسب بسیار محکمی است و در اثر تعریق بلند نمی‌شود. فقط باید در زمان خرید دقت داشته و بهترین نوع چسب را خریداری کنید.

چسب لیفت بینی چیست؟
چسب لیفت و جمع‌کننده بینی یک نوار بی‌رنگ است، که باعث بالا کشیده شدن و اصلاح فرم بینی می‌شود.

آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد؟

شاید با خود فکر کنید که چسب لیفت بینی تنها به بینی شما به صورت موقتی شکل می‌دهد و تاثیر دائمی بر روی بینی نمی‌گذارد. جالب است بدانید که بر اساس مطالعاتی که انجام شده‌است، شواهد اندکی وجود دارد که نشان می‌دهد که بینی در اثر چسب لیفت بینی تغییرات بسیار اندکی می‌کند.

می توانید چسب بینی را بعد از جراحی زیبایی بینی در نظر بگیرید. زمانی که شما از این چسب برای حالت دادن به بینی استفاده می‌کنید، بینی شما حالت می‌گیرد و اسکار روی آن از بین می‌رود. حالت‌دهنده‌ها و چسب‌های لیفت بینی نیز مانند همین چسب عمل می‌کنند. هر چند که تاکید می‌کنیم این تاثیر بسیار اندک بوده و در موارد زیادی نامحسوس است.

انواع چسب لیفت بینی کدامند؟

چسب لیفت بینی به منظور‌های متفاوتی استفاده می‌شود و از آن می‌توان برای لیفت بخش‌های مختلف صورت استفاده کرد. همچنین در مواردی می‌توان از این وسیله برای زیبایی و لیفت گردن هم استفاده کرد. چسب لیفت بینی را می‌توان برای انواع بینی به کار برد. در ادامه به معرفی انواع کاربرد چسب لیفت بینی در انواع مختلف لیفت بینی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

۱. چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی

چسب لیفت بینی برای بینی‌های گوشتی تاثیر بسیار خوبی دارد. در واقع بینی‌های گوشتی بهترین کاندید برای استفاده از چسب هستند. زمانی که این چسب را زیر بینی قرار داده و به سمت بالا می‌کشید، بینی تا حدودی جمع شده و کوچک می‌شود.

البته نباید از این چسب انتظار تغییرات چشمگیر داشته باشید. برای ایجاد چنین تغییراتی باید از روش جراحی زیبایی بینی استفاده کنید. در صورت مشاوره با متخصص گوش و حلق و بینی، پزشک شما را راهنمایی کرده و بهترین روش برای رفع عیوب بینی را پیشنهاد می‌دهد.

۲. چسب لیفت بینی برای بینی استخوانی

افردای که دارای بینی استخوانی هستند، به دنبال راهی برای رفع برجستگی روی بینی و افتادگی آن هستند. چسب لیفت افتادگی بینی را به خوبی برطرف می‌کند. اگر برجستگی روی بینی کوچک باشد، پس از بالا رفتن بینی تیغه بینی هم تا حدودی صاف می‌شود.

اما افرادی که برجستگی روی تیغه بینی آن‌ها زیاد است، نمی‌توانند با استفاده از چسب لیفتینگ بینی به نتیجه دلخواه خود برسند. در واقع چسب لیفت بینی برای بینی قوزدار چندان مناسب نیست و این افراد با جراحی زیبایی بینی یا تزریق ژل به نتیجه بهتری می‌رسند.

چسب لیفت بینی برای بینی استخوانی مناسب است؟
چسب لیفت افتادگی بینی را به خوبی برطرف می‌کند.

۳. چسب لیفت بینی برای بینی قوز دار (از بین بردن قوز بینی با چسب امکان پذیر است؟)

آیا چسب کوچک کننده بینی حقیقت دارد؟ بله. چسب‌ها یا نوارهای لیفت بینی محصولاتی هستند که برای بهبود موقت ظاهر بینی بدون نیاز به جراحی طراحی‌شده‌اند. آنها می‌توانند به شکل‌دهی و صاف‌کردن انحراف یا قوز بینی کمک کنند. با این حال چسباندن چسب لیفت بینی راه حلی موقتی است.

۴. چسب لیفت بینی نامرئی (چیکار کنیم چسب لیفت بینی دیده نشه)

چسب لیفت بینی نامرئی و معمولا از جنس لاتکس، سیلیکون یا پلاستیک پلی‌اتیلن است و برای استفاده در طول روز و درمان افتادگی بینی با چسب مشکلی ایجاد نمی‌کند. این نوع چسب از چندین سال پیش وارد بازار شد و برای رفع چین و چروک و فرم دهی بینی با چسب در قسمت‌های مختلف صورت استفاده می‌شد.

متن انگلیسی:
it is also recommended to have them for at least 5-6 hours every day.
ترجمه فارسی:
توصیه می‌شود که چسب لیفت بینی را حداقل ۵ تا ۶ ساعت در روز مصرف کنید.

به نقل از سایت ariamedtour

فواید و مزایای استفاده از چسب لیفت بینی چیست؟

روش‌‌های عمل جراحی بینی و بدون جراحی لیفت بینی که در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها انجام می‌شوند، تهاجمی بوده و عوارضی به همراه دارند. اما استفاده از این چسب کاملا غیرتهاجمی است و هیچ‌کدام از عوارض و مراقبت‌های جراحی بینی را ندارد. برخی از مزایای این روش عبارتند از:

  • کاملا مقرون بصرفه است.
  • برندهای معتبر چسب لیفتینگ بینی ضدآلرژی بوده و باعث تحریک پوست نمی‌شوند.
  • عوارض خطرناکی در پی ندارد.
  • در صورت عدم رضایت از نتیجه به راحتی برداشته می‌شود.
  • برای هر نوع بینی به ویژه بینی گوشتی بسیار مناسب است.

همه‌ی افراد می‌توانند از چسب لیفت بینی استفاده کنند؟

همین حالا از متخصص مشورت بگیر.

طریقه استفاده از چسب لیفت بینی (آموزش زدن چسب لیفت بینی)

حتما از خود می‌پرسید که چطوری چسب لیفت بینی بزنیم؟ و آموزش زدن چسب لیفت بینی بدون عمل چیست؟ برای زدن چسب بینی و استفاده از این چسب نکات زیر را رعایت کنید؛

  • ابتدا باید صورت خود را با آب و شوینده مناسب به خوبی شستشو دهید. به طوری که هیچ چربی روی پوست باقی نماند.
  • پوست را به خوبی خشک کنید که هیچ رطوبتی روی آن نباشد.
  • کمی الکل را با پنبه روی پوست بینی بزنید و آن را آماده‌ی قرار‌گرفتن چسب بر رویش بکنید.
  • چسب را بکنید و سپس آن را بر روی بینی قرار دهید.
  • اگر چسب بینی پهن خریداری کرده‌اید و برای بینی شما بزرگ است، می‌توانید به راحتی آن را نصف کنید و سپس روی بینی قرار دهید.

بسیاری از افراد به دنبال آموزش زدن چسب لیفت بینی هستند. چسباندن چسب روی بینی بسیار آسان است. حدود ۶ یا ۷ سانتی‌متر از چسب را ببرید. دقیقا وسط نوار چسب را زیر نوک بینی قرار دهید. به آرامی بینی را به سمت بالا کشیده و چسب را روی بینی بچسبانید.

در زمان کشیدن چسب دقت داشته باشید، که اگر بیش از حد آن را بکشید، روی پوست چین می‌افتد و در صورتی که کشش کمتر از حد لازم باشد، تاثیری ایجاد نمی‌کند. در این حالت علاوه بر لیفت بینی، سایز بینی هم کمی کوچک می‌شود. در آخر بهتر است، روی چسب را با مواد آرایشی بپوشانید تا به هیچ وجه دیده نشود.

مدت زمان چسب بینی چقدر است؟

یک نکته مهم این است که مدت زمان چسب بینی گوشتی، استخوانی و قوزدار چقدر است؟ (چسب لیفت بینی چند ساعت باید باشد) توجه داشته‌باشید که زمان استفاده از چسب لیفت بینی نباید بیشتر از ۱۲ ساعت شود زیرا می‌تواند ایجاد تحریک‌پذیری و حساسیت در پوست شما بکند. به یاد داشته‌باشید که هرگز با چسب بینی به خواب نروید زیرا می‌تواند مدت زمان زیادی چسب را بر روی بینی رها کند و باعث تحریک پوست شود.

اگر بینی که تحت جراحی قرار گرفته‌است، بینی استخوانی باشد، مدت زمان کمتری برای استفاده از چسب بینی نیاز است. می‌توان با ۴ تا ۶ هفته استفاده از چسب بینی برای کاهش عوارض زیبایی بعد از عمل بینی اقدام کرد.

اما اگر بینی که مورد جراحی قرار گرفته‌است، گوشتی باشد، باید بیشتر از مدت زمان بینی استخوانی از چسب بینی برای آن استفاده کرد. مدت زمان بهینه چسب بینی برای بینی گوشتی بعد از جراحی زیبایی حدود ۶ تا ۸ هفته است. به چسب زدن بینی خود بعد از انجام عمل بینی پایبند باشید تا نتیجه‌ی بهتری بعد از انجام جراحی و پذیرش ریسک‌های احتمالی آن ببینید.

مدت زمان چسب بینی چقدر است؟
اگر بینی که تحت جراحی قرار گرفته‌است، بینی استخوانی باشد، مدت زمان کمتری برای استفاده از چسب بینی نیاز است.

بهترین برندهای چسب لیفت بینی کدامند؟

چسب لیفت در برندهای مختلفی در بازار موجود است. این نوع چسب را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی کالا خریداری کنید. اما بهترین مارک چسب لیفت بینی چیست؟ با بررسی نظرات در مورد چسب لیفت بینی می‌توان بهترین نوع چسب را پیدا کرد. برخی از برندهایی که به راحتی در بازار پیدا می‌شود، عبارت‌اند از:

  • چسب لیفت پی تیپ
  • چسب لیفت پرایم ترنس
  • چسب لیفت تری ام
  • چسب لیفت تری دی استرانگ
  • چسب لیفت ترانسپور
  • چسب لیفت تی جی مد

چسب لیفت بینی فقط برای لیفت استفاده میشود؟

همان‌طور که گفتیم قسمت‌های دیگر صورت را هم می‌توان با استفاده از این چسب لیفت کرد و استفاده از این چسب محدودیتی ندارد. از این چسب برای لیفت صورت، گردن، شقیقه، چشم، ابرو و دیگر قسمت‌های صورت می‌توان استفاده کرد. البته به این نکته دقت داشته‌باشید که در استفاده از این چسب زیاده‌روی نکنید. چون به‌هر‌حال این چسب کاملا نامرئی و ۱۰۰% طبیعی نیست.

چسب لیفت بینی فقط برای لیفت استفاده میشود؟
از این چسب برای لیفت صورت، گردن، شقیقه، چشم، ابرو و دیگر قسمت‌های صورت می‌توان استفاده کرد.

۱. لیفت شقیقه با چسب لیفت بینی

از این نوع چسب‌ها می‌توان برای لیفت شقیقه نیز استفاده کرد. باید مقداری از چسب را در ناحیه نزدیک رویش مو قرار داده و پوست را به سمت بالا کشید. در این حالت افتادگی‌چشم‌ها برطرف می‌شود و به لیفت ابرو هم کمک می‌کند. پس از قرارگیری چسب باید موهای خود را طوری حالت دهید، که چسب به هیچ وجه دیده نشود. زیرا قرارگیری چسب روی موها باعث مشخص شدن آن می‌شود.

۲. لیفت صورت و گردن با چسب لیفت بینی

بسیاری از افراد از این نوع چسب برای لیفت نواحی مختلف صورت استفاده می‌کنند. با استفاده از این چسب در قسمت ابروها، پیشانی و گونه‌ها لیفت صورت انجام می‌شود. چین و چروک‌ها رفع شده و افتادگی پوست از بین می‌رود. استفاده از این چسب‌ها یک روش موقت جوانسازی محسوب شده و می‌تواند تا ۱۰ سال از سن شخص کم کند.

برای لیفت گردن با چسب باید چسب را در نزدیکی گوش زیر استخوان فک چسبانده و به سمت عقب کشید. با این روش علاوه بر رفع افتادگی پوست در ناحیه گردن زاویه سازی صورت هم انجام شده و ظاهر خوبی ایجاد می‌کند.

معایب و عوارض چسب لیفت بینی چیست؟

برخی افراد ممکن است، دچار حساسیت به چسب لیفت بینی بشوند. در این صورت پوست تحریک شده و کمی قرمز می‌شود. این افراد نباید از چسب لیفت استفاده کنند. این واکنش را می‌توان تنها عارضه چسب لیفت دانست. البته تاثیر این نوع چسب‌ها در طولانی مدت بررسی نشده است و ممکن است، در زمان طولانی مشکلات پوستی ایجاد کند. به همین دلیل بهترین راه این است، که فقط در مواقع خاص از این نوع چسب استفاده کنید.

بهتر است، از چسب لیفتینگ بینی برای مدت زمان طولانی استفاده نکنید. برخی پزشکان متخصص پوست معتقدند، استفاده طولانی از این چسب‌ها باعث کشیدگی پوست شده و ایجاد علائم پیری روی بینی را تسریع می‌کند. در این حالت احتمال افتادگی بینی در درازمدت وجود دارد. در جدول زیر برخی از مهم‌ترین عوارض چسب بینی قرار دارد.

معایب چسب لیفت بینیتوضیحات
تحریک پوستاجزای چسبنده یا مواد شیمیایی موجود در چسب ممکن است باعث قرمزی، خارش، تورم یا جوش در پوست اطراف بینی شود.
واکنش‌های آلرژیکواکنش‌های آلرژیک می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد و ممکن است شامل علائمی مانند کهیر، مشکل در تنفس، یا تورم صورت، لب‌ها یا زبان شود.
آسیب پوستاستفاده مکرر و برداشتن چسب پوست را ضعیف و تحریک کرده و باعث قرمزی، لایه‌برداری یا حتی زخم‌های کوچک شوند.
معایب و عوارض چسب لیفت بینی چیست؟

عوارض چسب لیفت بینی بی رنگ چیست؟

در حالی که استفاده از چسب بی‌رنگ لیفت بینی بی‌خطر است، اما ممکن است با استفاده طولانی مدت باعث تحریک پوست، قرمزی یا واکنش‌های آلرژیک شود.

آیا عمل لیفت بینی روش مناسبی برای شماست؟ همین الان با دکتر مشورت کن.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

اگر در قسمت‌هایی از صورتتان دچار افتادگی شده‌اید و برای مراسم خاص نیاز به پوشاندن آنها دارید، استفاده از چسب لیفت می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. از این چسب عمدتا برای لیفت بینی یا لیفت شقیقه استفاده می‌شود. البته این چسب‌ها برای استفاده دائمی طراحی و ساخته نشده‌اند و بهتر است فقط گاهی اوقات از آنها استفاده کنید و خوب آن را بپوشانید تا مشخص نباشند. همچنین اگر دچار آلرژی شدید، مشورت با پزشک متخصص پوست را فراموش نکنید.

همان‌طور که گفتیم استفاده موقتی از این چسب‌ها راه‌حل خوبی برای بینی‌های گوشتی یا افتاده است. اما اگر از فرم بینی‌تان راضی نیستید و نیاز به تغییر بیشتر می‌بینید، عمل جراحی بینی تحت نظر متخصص جراحی پلاستیک گزینه منطقی‌تری به‌ نظر می‌رسد. در وب‌سایت دکترتو می‌توانید لیستی از بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک را ببینید. همجنین می‌توانید از سیستم مشاوره آنلاین دکتر پوست و مو و مشاوره آنلاین جراحی پلاستیک استفاده کنید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

خبر. البته چسب لیفت بینی به مرور زمان تاثیر بسیار کمی بر روی بینی می‌گذارد زیرا حالت‌دهنده‌ است. اما نمی‌تواند بینی را به طور قابل توجهی کوچک کند. برای کوچک کردن بینی باید از روش‌های دیگری مانند جراحی بینی استفاده کرد.

بله، چسب بالابرنده بینی می‌تواند به تغییر و اصلاح شکل بینی کمک کند.

حتما از خود می‌پرسید چسب لیفت بینی بی رنگ را از کجا تهیه کنیم؟ برای تهیه‌ی چسب لیفت بینی می‌توانید به داروخانه‌ها مراجعه کنید.

بله. هم بینی گوشتی و هم بینی استخوانی را می‌توان با استفاده از چسب بینی کوچک نمود و حالت داد. این چسب برای هر دو مورد کاربرد دارد اما نمی‌تواند چندان تاثیر واضحی مانند جراحی بینی یا لیفت بینی با جراحی، لیفت بینی را نخ، لیفت بینی با فیلر بگذارد.

چسب لیفت بینی اصل و فیک، تعیین‌کننده‌ی اثربخشی چسب و زیبایی آن است. چسب‌های اصل معمولا کاملا نامرئی هستند و می‌توان از آنها بهترین استفاده را کرد. اما گاهی انواع فیک و یا غیراصل آن‌ها نیز وجود دارد که می‌تواند مشکلات بسیاری مانند حساسیت‌های پوستی و یا آسیب به بافت برساند. از مهم‌ترین آسیب‌ها و عوارضی که چسب لیفت فیک دارد ایجاد حساسیت است.

روی چسب لیفت به راحتی می‌توان هر نوع مواد آرایشی مثل کرم پودر، پنکک یا کرم‌های دیگر استفاده کرد. در این صورت چسب بهتر پوشانده شده و مخفی می‌شود. زمان خرید چسب دقت داشته باشید، که از نوع مرغوب باشد و روی صورت برق نزند. زیرا آرایش روی چسب لیفت بینی کمی سخت است. برای اینکار می‌توانید فیلم طرز استفاده از چسب لیفت بینی را در اینترنت قبل از استفاده از چسب مشاهده کنید.

بهتر است بگوییم با استفاده از چسب لیفت، بینی کوچک‌تر دیده می‌شود. یکی از سوالات افراد هنگام خرید چسب این است، که چگونه با چسب لیفت، بینی خود را کوچک کنیم؟ باید گفت چسب لیفتینگ بینی با ایجاد فشار در دو طرف باعث جمع شدن بینی می‌شود. در این حالت خطای دید ایجاد شده و تیغه بینی باریک دیده می‌شود.

چسب لیفت بینی در داروخانه و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید، تعداد زیادی فروشگاه پیدا کرده و برند مورد نظر چسب را خریداری کنید.

از آن‌جایی که این روش تنها یک متد آرایشی بوده و همانند دیگر روش‌های لیفت بینی نیاز به جراحی، تزریق و بخیه ندارد، بازه سنی خاصی برای استفاده از آن تعیین نشده است. خانم‌ها و آقایان با هر سنی می‌توانند از این چسب‌ها استفاده کنند. اما در هر صورت استفاده طولانی مدت از آن ممکن است عوارضی در پی داشته باشد و ظاهر بینی را تغییر دهد. به همین دلیل در هر سنی که هستید، فقط در مواقع خاص از چسب نامرئی لیفت بینی استفاده کنید.

خیر؛ چسب لیفت یک روش غیردائمی بوده و فقط جنبه آرایشی دارد. پس از چند ساعت استفاده از چسب باید آن را از روی بینی بردارید. اگر به دنبال روش‌های دائمی لیفت بینی هستید، حتما با متخصص گوش و حلق و بینی مشورت کنید و در مورد جراحی زیبایی بینی از او مشورت بگیرید.

از این چسب‌ها را نباید بیشتر از ۸ ساعت روی بینی استفاده کرد. در این صورت ممکن است، باعث تحریک پوست شده و مشکلات پوستی روی بینی ایجاد شود. پس از برداشتن چسب حتما صورت خود را کامل بشویید، تا منافذ پوست روی بینی باز شود.

امتیاز شما به مقاله:
(3.8از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
عاشق نوشتن، یادگیری و تجربه‌های جدید ... با هر بار نوشتن بیشتر یاد می‌گیرم. خوشحالم در دکترتو فرصت تولید محتوا در دنیای پزشکی و ارتقاء سلامت جامعه را دارم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره چسب لیفت بینی

  1. شادی گفت:

    سلام وقت بخیر من خریدم اما بینی من قوز داره باعث میشه قوز بینی من از این بره تو بچگی شکسته هزینه کافی هم ندارم عمل کنم چسب درست میکنه
    خواهشا جواب بدید

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      این چسب برای فرم دهی موقتی بینی هست و مشکلات استخوانی رو نمیتونه برطرف کنه و نیاز به عمل جراحی دارد.

  2. بهار گفت:

    سلام من یک پک چسب لیفت گرفتم برای لیفت چشمام
    اگه طولانی مدت بزنم ممکنه چشام کشیده بشه؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      این چسب لیفت اغلب برای لیفت بینی به صورت موقتی استفاده می شود. طولانی مدت زدن این چسب نمیتونه موجب تغییر دایمی فرم چشم های شما شود.

  3. سلام من ۱۳سال سن دارم آیا چسپ لیفت تاثیر بر روی بینی من دارد

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      چسب لیفت فرم دهی موقتی بینی هست و جنبه زیبایی موقتی دارد. برای رفع عیوب بینی بهتره به متخصص گوش حلق و بینی مراجعه کنید.
      فوق تخصص گوش و حلق و بینی

  4. M.S گفت:

    سلام روزبخیر..استفاده ازاین چسب روی پوست قابل مشاهده نیس ?اگ قابل مشاهده باشه اصلا گزینه خوبی نیس

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      رنگ روشن و شفاف چسب میتونه باعث پنهان بودن چسب بشه.

  5. ابوالفضل گفت:

    سلام من استفاده کردم بینیم پهن شده چرا؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      این چسب حالت فرم دهی موقتی داره و باعث شکل دهی دایم غضروف و استخوان نمیشه. ممکنه چسب رو به خوبی ثابت نکرده اید.

  6. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر .من این چسب روتهیه کردم که فقط یه کم نوک بینیم بالا بره وگرنه بینیم هیچگونه ایرادی نداره.شما گفتید تاثیرش موقته ولی من یکی دوجاخوندم تو سایت که اگه تا ۶ماه هرروز استفاده بشه تاثیر دایمی داره چرا هرکدوم یه چیزمیگید آخه؟؟؟😐😐

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممکنه فرم دهی ایجاد بشه ولی دایم نیست چون نوک بینی غضروفی هست و به راحتی نمیتوان تغییر شکل ایجاد کرد. این چسب لیفت برای مدت کوتاهی میتونه به شما کمک کنه و ضرری هم نداره.

  7. نیا گفت:

    سلام
    عوارضی هم داره؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      این چسب لیفت جنبه زیبایی و فرم دهی موقت بینی رو داره و عوارضی نداره.

  8. Sna گفت:

    سلام من تازه ازین چسب خریدم شنیدم میگن تا شش ماه هرروز بطور هشت ساعت استفاده کنی دماغ واقعی فرم میگیره تو بیشتر سایت ها هم نوشته فقط جنبه ارایشی داره فرم موقت هست و تاثیر دیگه ای نداره من شبا موقع خواب میزنم یعنی میتونه تاثیرگذار باشه؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشکلات زیبایی بینی یا مشکلات غضروفی و استخوانی با این چسب برطرف نمیشه. بیشتر جنبه زیبایی و فرم دهی موقتی داره.

  9. سلمانی گفت:

    آیا واقعا کوچیک میشه بینیمون یا بعد از مدتی دوباره به شکل اول برمیگرده بینی؟

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      این چسب لیفت بیشتر حالت موقت و جنبه زیبایی و فرم دهی موقت رو داره.

      1. .. گفت:

        سلام وقت بخیر
        ببخشید قیمتش حدودا چقدره من یه جا تو دیدم زده بود بهترین مارک قیمت ۶۰ هزارتومان میخواستم بپرسم قیمتش همینه یا کمتره؟

        1. همیار دکترِتو گفت:

          دوست عزیز قیمت همین حدود هست و زیاد گرون نیست.

  10. 💐 گفت:

    سلام خسته نباشید الان من تقریبا یه ماهه که دارم از چسب لیفت بینی استفاده می کنم به خاطر اینکه بینیم با عینک یه ذره قوس افتاده ، من چون سنم کمه هیچ تاثیری داره یعنی عوضش نمی کنه شکل بینیمو ، من وقتی از خواب پا میشم‌میرم صورتمو میشورم چسب رو میزنم و شب باهاش میخوابم فردا که دوباره صبح شد دوباره میزنم ۲۴ ساعته روی دماغمه ، احساس می کنم وقتی که برش میدارم بینیم ی ذره افتاده میشه بینیمو گنده نمی کنه این؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین 💐

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      استفاده از این چسب برای فرم دهی موقت بینی هست و موجب تغییر شکل استخوانی هم نمیشود.