همه آنچه از ژل پرفکتا باید بدانید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ژل پرفکتا نوعی فیلر پوستی برپایه هیالورونیک اسید است که برای کاهش و رفع چین و چروک‌های سطحی و خطوط عمیق مانند خط اخم و خط خنده، پنجه کلاغی، خطوط پیشانی، زیر چشم، حجم دهی گونه و لب، زاویه‌سازی فک و اصلاح فرم بینی استفاده می‌شود. پرفکتا در صدر محبوب‌ترین فیلرهای پوستی است که از مزایای ماندگاری بالا، عوارض جانبی پایین و قیمت به‌صرفه در مقایسه با دوز مصرفی و نتیجه نهایی برخوردار است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 7 دقیقه
ژل پرفکتا ساب اسکین چه کاربردی دارد؟

ژل پرفکتا نوعی فیلر پوستی فرانسوی است که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است که به‌طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. به‌همین دلیل این فیلر سازگاری بالایی با بدن انسان دارد و نتیجه تزریق طبیعی خواهد بود. پرفکتا یکی از محبوب‌ترین و کم خطرترین ژل‌های موجود در بازار برای رفع عیوب پوستی، بهبود چین و چروک‌ها، افتادگی و شل شدن پوست، رفع فرورفتگی‌های صورت و بدن، اصلاح فرم بینی و افزایش حجم لب محسوب می‌شود. اگر قصد تزریق ژل پرفکتا دارید، تا انتهای این مطلب از دکترتو با ما همراه شوید تا با ژل پرفکتا، کاربردها، مزایا و عوارض پرفکتا بیشتر آشنا شوید. اگر با وجود چین و چروک اعتماد به نفستان کاهش یافته بهتر است با یک متخصص پوست در این باره صحبت کنید. شما می‌توانید علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری از دکترتو با پزشک مورد نظر خود به صورت تلفنی یا متنی مشورت نمایید.

ژل پرفکتا چیست؟

ژل پرفکتا (Perfectha) یکی از محصولات جدید تولید‌شده توسط یک شرکت داروسازی فرانسوی است که به منظور کاهش چین و چروک در نقاط مختلف صورت، شکل‌دهی به زوایای صورت و افزایش حجم لب طراحی شده است. تزریق این ژل می‌تواند نتایج بسیار خوب و با ماندگاری بالا به همراه داشته باشد. به همین دلیل، ژل پرفکتا محبوبیت زیادی دارد و جزء بهترین برند ژل لب محسوب می‌شود.

ماده اصلی ژل پرفکتا، هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و تزریق آن هیچ تاثیر نامطلوبی برای بیمار ندارد. این محصول بدون هیچ ترکیب شیمیایی فعالی تولید می‌شود و به علت زیست‌پذیری بالای هیالورونیک اسید توسط بافت پوست، بدن آن را به عنوان ترکیب خارجی تشخیص نمی‌دهد و با آن سازگار خواهد بود. فیلرهای بر پایه هیالورونیک اسید، علاوه بر بهبود کیفیت سطح پوست، فرآیند طبیعی تولید کلاژن را نیز تحریک می‌کنند.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

ژل پرفکتا ساخت کجاست؟

ژل پرفکتا یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین فیلرهای زیبایی ساخت فرانسه است که برای جوانسازی، آبرسانی، رفع چین و چروک و حجم‌دهی صورت و لب‌ها به‌کار می‌رود.

انواع ژل پرفکتا

انواع ژل پرفکتا عبارتند از:

نوع ژلتوضیحات
فیلر پرفکتا فاین لاین (Perfectha FineLines)این نوع فیلر پرفکتا برای رفع چین و چروک سطحی و خطوط ریز است و به اولین لایه پوست تزریق می‌شود، بنابراین برای رفع خطوط پنجه کلاغی مناسب است. ژل فاین لاین برای بهبود رنگ پوست و نرمی به‌کار می‌رود و ۶ ماه ماندگاری دارد.
فیلر پرفکتا درم (Perfectha Derm)فیلر پرفکتا درم برای رفع چین و چروک‌های متوسط و خطوط عمیق اطراف چشم، خط خنده و اخم مناسب است و برای حجم‌دهی گونه و لب‌ها استفاده می‌شود. ماندگاری این فیلر تا ۱۲ ماه است.
فیلر پرفکتا دیپ (Perfectha Deep)از معروف‌ترین انواع فیلر پرفکتا است که برای بهبود چین و چروک‌های شدید و عمیق، و افزایش حجم لب و گونه‌ها استفاده می‌شود. پرفکتا دیپ به عمیق‌ترین لایه پوست تزریق می‌شود و برای از بین بردن چروک‌های عمیق اطراف دهان و بینی مناسب است. ماندگاری این فیلر لب تا ۱۲ ماه است.
فیلر پرفکتا کامپلیمنت (Perfectha Complement)پرفکتا کامپلیمنت فیلر مناسبی برای زیر چشم و درمان چروک‌های پوستی و لایه‌برداری صورت است که بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد.
انواع ژل پرفکتا

ژل پرفکتا ساب اسکین

ژل پرفکتا ساب اسکین (Perfectha SubSkin) نوعی فیلر پوستی برپایه هیالورونیک اسید است که به‌طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. کاربرد اصلی پرفکتا ساب اسکین، زاویه‌سازی چانه، گونه و کانتورینگ فک است و برای جوانسازی دست و رفع فرورفتگی‌های شدید روی پوست و بهبود زخم‌های عمیق و شفافیت و بهبود ظاهری پوست استفاده می‌شود. ماندگاری پرفکتا ساب اسکین بین یک سال تا ۱۸ ماه است.

آیا کرم پرفکتا برای رفع غبغب مناسب است؟
پرفکتا در صدر محبوب‌ترین فیلرهای پوستی است که از مزایای ماندگاری بالا، عوارض جانبی پایین و قیمت به‌صرفه در مقایسه با دوز مصرفی و نتیجه نهایی برخوردار است.

کاربرد ژل پرفکتا

فیلر پرفکتا برای کاهش و رفع چین و چروک و خطوط صورت و بدن به‌کار می‌رود. لیفت ابرو و کشیدن شقیقه، زاویه سازی فک و چانه، اصلاح فرم بینی، فرم‌دهی و حجم‌دهی لب و گونه از دیگر کاربردهای ژل پرفکتا علاوه بر جوانسازی پوست هستند. این نوع ژل لب ماندگاری خوبی دارد.

متن انگلیسی:
Perfectha Derm is injected into the mid dermis and is aimed at treating moderate wrinkles, including frown lines and deeper furrows around the eyes and mouth. It can also be used to add contour and volume to lips. It is expected to last 6 to 12 months
ترجمه متن:
پرفکتا درم به لایه میانی پوست تزریق شده و هدف آن درمان چروک‌های متوسط از جمله خطوط اخم و خطوط عمیق‌تر اطراف چشم‌ها و دهان، افزایش حجم و کانتور لب‌ها است و بین شش تا دوازده ماه ماندگاری دارد.

consultingroom

فواید فیلر پرفکتا

از مهم‌ترین مزایای ژل پرفکتا علاوه بر لیفتینگ حفظ رطوبت پوست، افزایش حجم صورت و کاهش چروک‌ها است. از دیگر فواید فیلر پرفکتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره نقاهت کوتاه
  • ایمنی بالاتر نسبت به سایر فیلرها
  • طبیعی بودن نتیجه تزریق فیلر پرفکتا از مزایای قابل توجه این ژل برای افرادی است که به‌دنبال حفظ زیبایی طبیعی هستند.
  • نتایج فیلر پرفکتا بلافاصله بعد تزریق قابل مشاهده هستند. بنابراین، هرگونه عیب یا عدم تقارن بعد تزریق قابل اصلاح خواهد بود.
  • ژل پرفکتا از فیلرهای امن و کم خطر در حوزه زیبایی است که احتمال بروز عفونت و واکنش‌های آلرژیک بعد تزریق در آن نزدیک به صفر درصد است.
  • قابلیت تجزیه و تخلیه با آنزیم هیالونیداز دارد و در صورت عدم رضایت، امکان بازگشت دارد.
  • احتمال ورم، جابجایی و گلوله شدن ژل زیر پوست وجود ندارد.
  • ماندگاری نسبتا طولانی این فیلر به نسبت سایر ژل‌ها مزیت دیگری است که پرفکتا را در صدر محبوب‌ترین‌ فیلرهای پوستی قرار می‌دهد.
  • پرفکتا علاوه بر رفع چین و چروک‌ و زاویه‌سازی، به خاطر داشتن هیالورونیک اسید قابلیت حفظ رطوبت و آبرسانی بالای پوست را دارد و با برطرف کردن خشکی پوست باعث شفافیت و درخشان شدن صورت می‌شود.
  • از لحاظ اقتصادی، گزینه زیبایی مقرون به‌صرفه‌ای است، چرا که به نسبت دوز تزریقی، نتیجه محسوس است.

نمیدونی این ژل میتونه چروک صورتت رو از بین ببره یا نه؟

با متخصص مشورت کن.

طرز استفاده از ژل پرفکتا

طرز استفاده از ژل پرفکتا همانند سایر فیلرهای پوستی است. قبل از هر کاری به پزشک متخصص پوست یا جراح پلاستیک مراجعه کنید تا با ارزیابی و بررسی پوست مشخص شود که گزینه مناسبی برای تزریق فیلر هستید یا خیر. پزشک بعد از ارزیابی پوست و اطلاع از هدف و انتظارات مراجع، نوع فیلر پرفکتا را تعیین می‌کند.

سپس، بعد از ضدعفونی کردن پوست صورت و بی‌حسی موضعی، ژل را با سوزن یا کانولا به داخل پوست تزریق می‌کند. بسته به اینکه کدام نوع ژل پرفکتا استفاده می‌شود، لایه تزریقی پوست هم متفاوت خواهد بود.

ماندگاری ژل پرفکتا

ژل پرفکتا به‌نسبت سایر فیلرهای موجود در بازار، ماندگاری بسیار بالایی دارد و اثر آن بین شش تا ۱۸ ماه باقی می‌ماند. عواملی که بر ماندگاری ژل پرفکتا تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • نوع پوست
  • ژنتیک
  • واکنش پوست فرد به فیلر
  • جنسیت
  • ناحیه‌ای که قرار است تزریق در آن انجام شود.
  • شدت و وسعت مشکل
  • شرایط جسمی بیمار
  • نحوه تزریق
  • مراقبت‌های بعد از تزریق نیز بر ماندگاری فیلر پرفکتا تاثیر می‌گذارند.

جهت افزایش دوام اثر ژل پرفکتا، بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد تزریق از حمام، استخر و سونا پرهیز کنید. تا ۶ ساعت اول بعد تزریق به صورت، ترجیحا سر را پایین نیاورید و از هرگونه تماس، ماساژ یا مالش ناحیه تزریق پرهیز کنید، چرا که امکان جابجا‌شدن فیلر یا گلوله‌شدن آن زیر پوست وجود دارد.

متن انگلیسی:
It depends on the type of filler, but the minimum is usually 6 months, and this can go up to generally 12-18 months. We would always recommend someone who is using fillers for the first time to get a short-term treatment
ترجمه متن:
ماندگاری ژل پرفکتا به نوع فیلر تزریقی بستگی دارد. حداقل زمان ماندگاری این ژل شش ماه است، اما به‌طور معمول، نتیجه بین ۱۲ تا ۱۸ ماه باقی می‌ماند. اگر برای اولین بار قصد تزریق فیلر دارید، توصیه می‌کنیم درمان کوتاه مدت داشته باشید.

dermaclinic
قیمت ژل پرفکتا چقدر است؟
فیلر پرفکتا برای کاهش و رفع چین و چروک و خطوط صورت و بدن به‌کار می‌رود.

عوارض ژل پرفکتا

هرچند ژل پرفکتا جزو فیلرهای پوستی ایمن با کمترین عارضه جانبی است، اما همانند هر روش زیبایی دیگر، ممکن است عوارض موقتی و شایعی مانند تورم، قرمزی، خارش، درد و کبودی در محل تزریق، تغییر رنگ پوست و حساسیت به لمس ناحیه تزریق به دنبال داشته باشد. این عوارض موقتی هستند و طی چند روز (۳ تا ۵ روز) برطرف می‌شوند.

احتمال بروز عوارض جانبی تزریق ژل پرفکتا به لب به دلیل حساس‌تر بودن بافت لب‌ها، بیشتر بوده و ممکن است دوره نقاهت آن طولانی‌تر شود. برای اینکه احتمال بروز عوارض ژل پرفکتا به‌حداقل برسد، بهتر است برای تزریق به پزشک متخصص مجرب و ماهر و کلینیک زیبایی معتبری مراجعه کنید. به‌علاوه اینکه، متاسفانه پرفکتا نمونه‌های تقلبی و فیک دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که ژل پرفکتا اصل باشد و از عوارض فیلر فیک در امان بمانید.

نگران عوارض تزریق ژل به صورتت هستی؟ همین حالا از متخصص بپرس.

قیمت ژل پرفکتا

قیمت ژل پرفکتا در مقایسه با سایر ژل‌های موجود در بازار بیشتر است اما از آنجایی که دوز تزریقی پایین آن ماندگاری بالایی دارد، از لحاظ اقتصادی گزینه مقرون به‌صرفه‌تری محسوب می‌شود. قیمت ژل پرفکتا از ۷ میلیون و دویست هزار تومان است. البته تخصص و مهارت پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، ناحیه تحت درمان و وسعت آن از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ژل پرفکتا هستند. این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است برخی مراکز زیبایی، فیلر پرفکتا تقلبی با قیمت ارزان‌تری ارائه بدهند. بنابراین، فریب قیمت پایین‌تر این ژل‌ها را نخورید.

شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل از سایت دکترتو کلینیک کمک بگیرید. بدین ترتیب نگاه جامع‌تری به هزینه‌های درمانی مراکز مختلف خواهید داشت.

قیمت فیلر زیر چشم پرفکتا

فیلر پرفکتا فاین لاین مخصوص زیر چشم است که شامل یک سرنگ آماده تزریق و نیم‌میلی‌متر هیالورونیک اسید با غلظت ۲۰ میلی‌گرم در میلی‌لیتر است. قیمت فیلر زیر چشم پرفکتا از ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

تفاوت ژل پرفکتا اصل و تقلبی

متاسفانه نمونه تقلبی از ژل پرفکتا در بازار وجود دارد که قیمت ارزا‌ن‌تری نسبت به فیلر اصلی دارد، اما ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های شدید و واکنش‌های آلرژیک و عفونت شود. تفاوت ژل پرفکتا اصل و تقلبی در موارد زیر مشخص می‌شود:

  • تفاوت قیمت قابل توجه

قیمت فیلر پرفکتا تقلبی بسیار ارزان‌تر از فیلر اصل است. هر یک سی‌سی ژل پرفکتا اصل یک میلیون‌ تومان قیمت دارد. بنابراین اگر فیلری با قیمت بسیار پایین پیدا کردید، حتما از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

  • اندازه و حجم

دیگر تفاوت ژل پرفکتا اصل و تقلبی در اندازه و حجمشان است. ژل‌های اصلی در سرنگ‌های ۱ و ۲ سی‌سی از پیش پر‌شده عرضه می‌شوند، درحالی‌که ژل‌های ۱۰ سی‌سی معمولا چینی و تقلبی هستند.

  • ماندگاری

ژل پرفکتا تقلبی به‌خاطر داشتن مواد پلیمری جذب بدن نمی‌شود و ماندگاری بالایی دارد که از نوع کاذب محسوب می‌شود. اما ژل پرفکتا اصل بین یک تا دو سال ماندگاری دارد. 

  • عوارض جانبی

ژل پرفکتا اصل عوارض جانبی بسیار کمی دارد و صرفا ممکن است چند روز اول بعد تزریق کمی التهاب، سوزش یا ورم در نواحی تزریق مشاهده شود، درحالی‌که، ژل پرفکتا تقلبی عوارض جانبی شدیدتری دارد و شدت تورم، درد و عفونت بعد تزریق نوع تقلبی بسیار بیشتر خواهد بود.

ژل پرفکتا برای چه مواردی خیلی خوب است؟

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

ژل پرفکتا نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که برای کاهش و رفع چین و چروک‌های سطحی و خطوط عمیق مانند خط اخم و خط خنده، پنجه کلاغی، خطوط پیشانی، زیر چشم، حجم‌دهی گونه و لب، زاویه سازی فک و اصلاح فرم بینی استفاده می‌شود. پرفکتا در صدر محبوب‌ترین فیلرهای پوستی است که از مزایای ماندگاری بالا، عوارض جانبی پایین و قیمت به‌صرفه در مقایسه با دوز مصرفی و نتیجه نهایی برخوردار است.

اما متاسفانه، در چند سال اخیر، نمونه‌های تقلبی این ژل در بازار با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شوند. با توجه به اینکه نمونه‌های تقلبی ژل پرفکتا در بازار وجود دارند، بهتر است برای تزریق سراغ مرکز زیبایی معتبر و پزشک متخصص پوست متبحر و مجربی بروید تا ریسک بروز عوارض جانبی به‌حداقل برسد. اما اگر نگران عوارض جانبی هستید می‌توانید از طریق دکتر آنلاین پوست و مو دکترتو به صورت تلفنی و متنی سوالات خود را از بهترین پزشکان بپرسید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

جهت اطلاع دقیق از قیمت ژل پرفکتا به مرکز درمانی مدنظر مراجعه کنید چرا که عوامل مختلفی روی قیمت نهایی تزریق ژل تاثیر می‌گذارند. قیمت یک سی‌سی ژل پرفکتا اصل از یک میلیون تومان شروع می‌شود.

ژل پرفکتا و رووفیل هردو فیلر پوستی محبوبی هستند که برای جوانسازی و زیباسازی پوست استفاده می‌شوند. اما ژل پرفکتا گزینه بهتری است چرا که برپایه هیالورونیک اسید است و نتایج بلافاصله بعد تزریق قابل مشاهده هستند، درحالی‌که رووفیل، فیلری بر پایه میکروسفرهای PCL است. ژل رووفیل بیشتر برای افرادی مناسب است که به‌دنبال روند بازسازی پوست در طولانی مدت هستند. انتخاب بین این دو فیلر به تشخیص پزشک و بسته به سن، جنسیت، و شرایط پوستی فرد بستگی دارد.

ژل نورامیس فیلر پوستی برای آبرسانی، رطوبت پوست و ترمیم آسیب‌های پوستی است، اما ژل پرفکتا برای بهبود خاصیت الاستیسیته پوست و جوانسازی به‌کار می‌رود. بسته به انتظارات و هدف تزریق، شرایط و تشخیص پزشک می‌توانید یکی از دو ژل نورامیس یا پرفکتا را انتخاب کنید.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن