ژل استایلج چیست و چه کاربردی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ژل استایلج، فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید موثر و امنی هستند که به طور موقت ظاهر پوست و لب‌ها را بهبود می‌بخشد، چین و چروک‌های صورت را کاهش داده، باعث حجم دهی و فرم دهی لب و گونه‌ها شده و همچنین به کانتورینگ صورت کمک می‌کند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 7 دقیقه
ژل استایلج چه کاربردی دارد؟

ژل استایلج (Stylage) فیلر پوستی هیالورونیک اسید موقتی بسیار پیشرفته‌ حاوی آنتی اکسیدان است که با رفع نواقص پوستی، ظاهری طبیعی و زیبا ارمغان می‌آورد. ژل استایلج گزینه عالی برای رفع و کاهش چروک‌های سطحی اطراف چشم و لب‌ها است. از آن برای حجم‌دهی لب‌های نازک و نامتقارن، اصلاح کانتورینگ صورت و تقویت استخوان گونه و فک، ترمیم صورت‌های کم حجم و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست استفاده می‌کنند. چنانچه قصد تزریق فیلر دارید، این مقاله از دکترتو را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید که کاندیدای تزریق ژل استایلج هستید یا خیر. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که متخصص پوست می‌تواند بهترین راهنمایی‌کننده شما برای انتخاب گزینه تزریقی باشد. بنابراین شما می‌توانید از خدمات نوبت‌دهی دکترتو برای ویزیت استفاده کرده و یا در صورت کمبود وقت سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح نمایید.

ژل استایلج چیست؟

ژل استایلج نوعی ژل پرکننده طبیعی است که در راستای لیفتینگ و افزایش حجم صورت، لب‌ها، کاهش چین و چروک و تصحیح نواقص ظاهری صورت تزریق می‌شود. این فیلر از هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌ تشکیل شده است و می‌تواند به عنوان یک ماده پرکننده و مرطوب‌کننده برای پوست و بافت صورت عمل کند. یکی از دلایل محبوبیت بیشتر ژل استایلج، وجود لیدوکائین در برخی محصولاتش است که باعث ایجاد تجربه راحت‌تر از تزریق برای افراد می‌شود. همچنین این محصول دارای تاییدیه FDA است، که باعث ایجاد اطمینان خاطر در استفاده از آن می‌گردد. به همین دلیل جزء بهترین برند ژل لب محسوب می‌شود.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

ژل استایلج ساخت کدام کشور است؟

این محصول ساخت شرکت فرانسوی ویواسی (Vivacy Laboratories) است که در کشور انگلستان تولید می‌شود.

انواع فیلر استایلج

فیلر استایلج انواع مختلفی دارد که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند:

  • ژل استایلج S: این مدل برای رفع چین و چروک‌های سطحی دور چشم، بین ابروها، اطراف دهان و گونه‌ها و ناحیه زیر چشم مناسب است.
  • استایلج M: برای تغییر شکل لاله گوش، لیفت نوک بینی و کاهش قوز بینی، پر‌کردن مناطق توخالی پوست، رفع شل‌شدن و چین و چروک‌های متوسط تا شدید دور چشم، بین ابروها، اطراف دهان و گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • استایلج L: جهت رفع خطوط لبخند بسیار عمیق، درمان کاهش حجم و جوانسازی دست، و رفع چین و چروک‌های محدود تا عمیق اطراف چشم، بین ابروها، اطراف دهان و گونه‌ها کاربرد دارد.
  • استایلج XL و XXL: جهت ترمیم حجم صورت، تقویت استخوان گونه و ایجاد کانتور صورت طراحی شده‌اند.
  • هیدرواستایلج: این محصول برای درمان کم آبی متوسط و احیای پوست صورت، گردن و دست‌ها با تزریق اسید هیالورونیک به درم سطحی یا عمقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ژل استایلج چیست؟
ژل استایلج نوعی ژل پرکننده طبیعی است که در راستای لیفتینگ و افزایش حجم صورت، لب‌ها، کاهش چین و چروک و تصحیح نواقص ظاهری صورت تزریق می‌شود.

۱. ژل استایلج m

ژل استایلج M نوعی فیلر طبیعی پوستی حاوی هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل مانیتول و سوربیتول است که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت فرانسوی ویواسی در بریتانیا معرفی شد. ویژگی منحصربه‌فرد این فیلر، وجود بی‌حسی موضعی لیدوکائین در فرمولاسیون آن است که باعث می‌شود بتوان آن را با حداقل درد تزریق کرد.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و چین و چروک‌های سطحی و عمیق‌تر ظاهر می‌شوند. استایلج M به عنوان راه حل امن و موثر برای بهبود ظاهر صورت و تجدید جوانی پوست مفید است و برای اصلاح خطوط و درمان چروکهای عمیق صورت، پر کردن خطوط اطراف بینی، بهبود خطوط ماریونت تجویز می‌شود.

۲. ژل استایلج xl

ژل استایلج ایکس ال، فیلر هیالورونیک اسید است که با استفاده از فناوری IPN-Like از پوست محافظت می‌کند. این محصول قادر است گونه‌ها را برجسته کند، چانه را بازسازی نموده و طرح بیضی شکل صورت را به طور فوری و بلندمدت بهبود دهد. این نوع استایلج بیشتر برای افراد مسن طراحی شده و مشکلاتی همچون افتادگی پوست و جمع‌شدگی صورت را درمان می کند.

از افتادگی پوستت خسته شدی و میخوای با ژل برطرفش کنی؟

با پزشک مشورت کن.

کاربرد ژل استایلج

فیلر استایلج محصول چندکاربردی است که می‌تواند به بهبود ظاهر و فرم چهره کمک کند. از کاربردهای ژل استایلج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگیتوضیحات
حجم‌دهی و کانتورینگ صورتژل استایلج با افزودن حجم به نقاط مختلف صورت، فرم چهره را بهبود می‌بخشد و ویژگی‌های صورت را برجسته می‌کند.
بازسازی و بهبود شکل چانهاین ژل قادر است شکل و ظاهر چانه را بازسازی و بهبود ببخشد.
محافظت از پوستفناوری خاصی که در ژل استایلج وجود دارد، از پوست در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.
درمان افتادگی پوستژل استایلج می‌تواند به بهبود مشکلات ناشی از افتادگی و شل شدن پوست کمک کند.
کاربرد ژل استایلج

متن انگلیسی:
Stylage is a range of injectable hyaluronic acid conceived to improve the appearance of superficial wrinkles (Stylage S) and moderate to severe (Stylage M and L) (forehead, crow’s feet, nasolabial lines, perioral wrinkles, etc.). On the other hand, the skin is rehydrated, and the contour of your face is remodeled
ترجمه متن:
استایلج طیفی از اسید هیالورونیک تزریقی است که برای بهبود ظاهر چین و چروک‌های سطحی (استایلج S) و متوسط ​​تا شدید (استایلج M و L) (پیشانی، پنجه کلاغی، خطوط بینی، چین و چروک‌های اطراف دهان و غیره) طراحی شده است. از سوی دیگر، پوست آبرسانی می‌شود و کانتور صورت شما بازسازی می‌شود.

frenchfiller

ژل استایلج برای زیر چشم

ژل استایلج محصول چند کاربردی است که می‌تواند برای ناحیه زیر چشم نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ژل تزریقی با افزودن حجم و بهبود ظاهر ناحیه زیر چشم، قادر است تیرگی و سایه‌های این منطقه را کاهش دهد. همچنین با افزایش خاصیت الاستیسیته پوست، خطوط و چین و چروک زیر چشم را نیز کم می‌کند.

به‌علاوه اینکه، افرادی که چشم‌های پف کرده یا کیسه زیر چشم دارند هم با تزریق این فیلر می‌توانند به ظاهر متناسب‌تری برسند. در مجموع، این محصول با بهبود وضعیت پوست اطراف چشم، منجر به افزایش درخشندگی و شادابی این ناحیه می‌شود و گزینه مناسبی برای مراقبت و بهبود ظاهر ناحیه زیر چشم به حساب می‌آید.

ژل لب استایلج

فیلر لب استایلج محصولی است که به طور موقت حجم و پری لب‌ها را افزایش می‌دهد. با استفاده از فیلر لب استایلج، لب‌ها پُرتر، برجسته‌تر و با حالت ظاهری بهتری به نظر می‌رسند. این فیلر همچنین می‌تواند به کاهش خطوط و چروک روی لب‌ها کمک کند و ظاهر کلی لب‌ها را بهبود ببخشد. افرادی که به دنبال افزایش حجم لب‌ها بدون نیاز به جراحی هستند، یا از عدم تقارن لب‌ها رنج می‌برند، لب‌ بالا یا پایین نازک و خطی دارند، می‌توانند با استفاده از این محصول، نواقص ظاهری و عدم تقارن لب‌ها را برطرف کنند.

اما باید توجه داشت که تاثیر ژل لب استایلج موقتی است و با گذشت زمان تدریجا از بین می‌رود. همچنین استفاده نادرست از این محصول می‌تواند به عوارض جانبی منجر شود. بنابراین برای استفاده از فیلر لب استایلج، باید طبق دستورالعمل و توصیه متخصص عمل کرد.

نمیدونی کدوم ژل فرم بهتری به لبات میده؟ همین حالا از متخصص مشاوره بگیر.

فواید ژل استایلج

برخی از مهم‌ترین فواید استفاده از ژل استایلج عبارتند از:

  1. افزایش درخشندگی و شفافیت پوست: این فیلر پوستی حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و روشن‌کننده است که می‌تواند به افزایش درخشندگی و شفافیت پوست کمک کند.
  2. بهبود ساختار و بافت پوست: استایلج حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان است که با تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت پوست باعث تقویت ساختار پوست می‌شود.
  3. کاهش ظاهر لکه‌ها و تیرگی پوست: برخی از ترکیبات موجود در ژل استایلج می‌توانند به کاهش ظاهر لکه‌های پوست و تیرگی آن کمک کنند.
  4. تنظیم رطوبت پوست: پوست صورت در اثر افزایش سن، آلودگی‌ها و عوامل محیطی یا هورمونی، رطوبت خود را از دست داده و دچار خشکی می‌شود. تزریق ژل استایلج با حفظ رطوبت مناسب پوست از خشکی و التهاب جلوگیری می‌کند.
  5. کاهش ظاهر چین و چروک: یکی از مهم‌ترین کاربردها و مزایای ژل استایلج، رفع چین و چروک‌های سطحی تا عمیق پوستی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست است.

متن انگلیسی:
Stylage corrects wrinkles (forehead, crows feet, nose and chin wrinkles, mouth wrinkles, etc.), gives the skin lost moisture and enables modelling of facial shapes and contours (cheekbones, hollow cheeks, lip volume and oval face)
ترجمه متن:
ژل استایلج چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، بینی و چانه، چروک‌های دور دهان و لب را اصلاح می‌کند، آبرسانس پوست را حفظ می‌کند و برای کانتورینگ صورت و گونه، حجم‌دهی لب و تقارن صورت به‌کار می‌رود.

consultingroom

طرز استفاده از ژل استایلج

ژل استایلج برخلاف سایر فیلرهای پوستی به سه جلسه درمانی نیاز دارد. به‌منظور افزایش تاثیر درمانی این فیلر، تزریق استایلج طی ۳ جلسه در یک ماه انجام می‌شود. به‌علاوه اینکه برای ماندگارتر کردن اثر فیلر باید هر سه تا شش ماه یکبار آن را تمدید کنید.

ماندگاری ژل استایلج

میزان ماندگاری ژل استایلج به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست و ژنتیک فرد، پاسخ پوستی، جنسیت، محل تزریق و مراقبت‌های بعد تزریق، دوز مصرفی، نوع فیلر و شدت عارضه پوستی بستگی دارد. به‌طور کلی، ماندگاری ژل استایلج بین ۶ تا ۱۲ ماه است، نوع اس آن حدود ۹ ماه تا یک سال ماندگاری دارد و مدل استایلج ام تا ۱۲ ماه ماندگار است.

عوارض ژل استایلج

ژل استایلج، فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که به‌دلیل وجود این ماده در بدن، خطر جدی ندارد. اما همانند تمام فیلرهای پوستی ممکن است در برخی افراد باعث بروز واکنش‌های حساسیتی شود و عوارضی ایجاد کند. در ادامه به برخی از شایع‌ترین عوارض ژل استایلج می‌پردازیم:

  1. تحریک پوست: در برخی افراد، استفاده از ژل استایلج ممکن است باعث قرمزی، خارش یا سوزش پوست شود. در صورت بروز چنین عوارضی، استفاده از محصول باید متوقف و با پزشک مشورت شود.
  2. واکنش‌های آلرژیک: افراد حساس ممکن است پس از تزریق ژل استایلج، دچار واکنش‌های آلرژیک مانند تورم، تنگی نفس یا خارش شوند. در صورت بروز چنین عوارضی، فرد باید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.
  3. عفونت‌های پوستی: استفاده نادرست از ژل استایلج یا عدم رعایت بهداشت در هنگام مصرف می‌تواند باعث ایجاد عفونت‌های پوستی شود. در این موارد، باید با پزشک مشورت و درمان مناسب را دریافت کرد.

کبودی، عدم تقارن صورت، برجستگی بیش از حد، نکروز پوستی و آسیب عصبی از دیگر عوارض احتمالی تزریق ژل استایلج هستند. جهت کاهش ریسک بروز عوارض جانبی، بهتر است تزریق در کلینیک پوستی معتبر زیر نظر متخصص پوست مجرب انجام شود.

ژل استایلج چقدر ماندگاری دارد؟ برای چه نواحی مناسب است؟

قیمت ژل استایلج در دکترتو کلینیک

قیمت ژل استایلج به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله ناحیه تحت درمان، وسعت و شدت عارضه پوستی، نوع ژل و دوز مصرفی، تعداد جلسات تزریق، موقعیت جغرافیایی کلینیک و تخصص و مهارت پزشک. به‌طور کلی، قیمت ژل استایلج براساس انواع آن عبارتند از:

  • ژل استایلج اس: ۶,۲۰۰,۰۰۰  تومان
  • ژل استایلج ام: ۶,۵۸۰,۰۰۰ تومان
  • ژل استایلج ال: ۷,۵۵۵,۰۰۰تومان
  • ژل استایلج ایکس ال: ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اما پشنهاد ما به شما این است که جهت اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل استایلج به دکترتو کلینیک مراجعه کنید. شما می‌توانید از این طریق نگاه جامع‌تری به قیمت‌های مختلف داشته باشید.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

ژل استایلج، فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید موثر و امنی هستند که به طور موقت ظاهر پوست و لب‌ها را بهبود می‌بخشد، چین و چروک‌های صورت را کاهش داده، باعث حجم‌دهی و فرم‌دهی لب و گونه‌ها شده و همچنین به کانتورینگ صورت کمک می‌کند.

هیالورونیک اسید ماده‌ای طبیعی در پوست است که با تزریق یا استفاده موضعی آن می‌توان به این نتایج زیبایی دست پیدا کرد. اگرچه این محصولات معمولا ایمن و موثر هستند، اما استفاده نادرست از آنها ممکن است به عوارضی منجر شود. بنابراین توصیه می شود برای استفاده از ژل استایلج، حتما با متخصص مشورت کرده و طبق دستورالعمل او عمل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تزریق فیلرهای پوستی معمولا عوارض جانبی خاصی ندارد، اما گاهی باعث بروز واکنش‌های آلرژیک، کبودی و تورم، یا حتی عفونت می‌شود. برای اینکه احتمال عوارض جانبی را به‌حداقل برسانید، حتما برای تزریق فیلر استایلج به متخصص زیبایی پوست مراجعه کنید. شما می‌توانید از طریق خدمات غیرحضوری دکترتو و ویزیت آنلاین دکتر پوست زمان کمتری صرف کنید اما به تمامی پاسخ‌های سوالات خود برسید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

جهت اطلاع از قیمت دقیق ژل استایلج به کلینیک زیبایی مدنظر یا وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید تا بتوانید قیمت استایلج را با سایر ژل‌ها مقایسه کنید.

ژل استایلج علاوه بر هیالورونیک اسید، حاوی آنتی اکسیدان مانیتول و بی‌حسی موضعی نیز هست و همین مزیت آن نسبت به سایر فیلرهای پوستی به‌شمار می‌آید. مانیتول یک ماده آنتی اکسیدان است که به بهبود چین و چروک پوست کمک کرده و همچنین از ایجاد التهاب و تخریب ژل بعد از تزریق جلوگیری می‌کند. ژل لب استایلج با تزریق در لایه‌های سطحی و میانی پوست استفاده می‌شود تا حجم لب‌ها را افزایش داده، فرم و کانتور آنها را بهبود ببخشد و خشکی لب‌ها را درمان کند. این ژل لب معمولا بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد. لازم به ذکر است که حجم‌دهی این ژل به اندازه ژل‌های مارک ژوویدرم نیست.

فیلرهای ریان در اندازه 10 سی‌سی دارای چند نوع مختلف هستند که هر کدام برای منطقه خاصی از صورت طراحی شده‌اند. فیلر ریان ژل مدل دیپ 10 سی‌سی، فیلر ریان ژل 10 سی‌سی نقر‌ ای، ریان ژل حاوی هیالورونیک اسید و فیلر ریان‌ژل اولترا دیپ از جمله این انواع فیلرها هستند که به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی، برای همه انواع پوست مناسب بوده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند. همچنین افرادی که گیاه خوار هستند نیز می‌توانند بدون نگرانی از عوارض جانبی از ژل ریان استفاده کنند.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن