ژل ریان چیست و چه کاربردی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ژل ریان، محصول پرکاربردی در حوزه پزشکی زیبایی است که برای برطرف کردن علائم پیری و حفظ جوانی پوست استفاده می‌شود. این ژل بر پایه مواد طبیعی مانند هیالورونیک اسید، کالژن یا سیلیکون ساخته شده و با تزریق زیرپوستی باعث پرشدگی و جوانسازی پوست می‌شود. از کاربردهای این فیلر پوستی می‌توان به رفع چین و چروک‌های پوستی، حجم دهی و زاویه سازی صورت و فرم دهی لب، گونه و چانه اشاره کرد.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 5 دقیقه
ژل ریان چیست؟

ژل ریان نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که برای درمان علائم افزایش سن استفاده می‌شود. این محصول با صاف‌کردن خطوط و چین و چروک‌های صورت، زاویه‌دهی صورت و افزایش حجم لب‌ها، به بهبود ظاهر صورت و جوانسازی کمک می‌کند. ریان ژل برای استفاده در سراسر صورت ایمن بوده و به طور موثری عمل می‌کند. این ژل شفاف، بی‌رنگ و زیست تخریب‌پذیر است. اگر قصد جوانسازی با تزریق فیلر دارید، ژل ریان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر علاقمند به تزریق این ژل شده اید با ادامه این مقاله از دکترتو همراه ما باشید. اما قبل از اقدام به تزریق با یک متخصص پوست در این باره مشورت نمایید. شما می‌توانید از خدمات نوبت‌دهی دکترتو برای تعیین وقت ویزیت و خدمات آنلاین دکترتو برای مشاوره تلفنی یا متنی با پزشک مورد نظر خود استفاده کنید.

ژل ریان چیست؟

ژل ریان (reyoungel) نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک است که برای جوانسازی پوست صورت در میانسالی استفاده می‌شود. این محصول با ویژگی‌های مختلفی همچون رفع خطوط و چین و چروک‌های صورت، کانتورینگ و زاویه‌دهی صورت و افزایش حجم لب‌ها، به بهبود ظاهر صورت کمک می‌کند. این محصول از اسید هیالورونیک متقاطع غیر‌حیوانی ساخته شده است و دارای ویژگی‌های شفافیت، بی‌رنگی و زیست تخریب‌پذیری است. به همین دلیل جزء بهترین برند ژل لب محسوب می‌شود.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

ژل ریان ساخت کدام کشور است؟

ژل ریان فیلر پوستی ساخت کشور چین است.

کاربرد ژل ریان

ژل ریان همانند سایر فیلرهای پوستی برای جوانسازی صورت، حجم‌دهی و کانتورینگ چانه، گونه و فک استفاده می‌شود. از کاربردهای ژل ریان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چین و چروک‌ صورت
  • حالت‌دهی و افزایش حجم لب‌ها
  • کانتورینگ و زاویه‌سازی صورت، فک و گونه‌ها
  • بهبود ظاهر پوست، درخشندگی و جوانسازی
  • رفع خطوط پیشانی
  • از بین بردن خط اخم و خط خنده (مراقبت های بعد از فیلر خط خنده)
  • رفع پنجه کلاغی‌ها
  • اصلاح پل بینی
  • حجم‌دهی گونه‌ها در گونه‌های تخت
  • اصلاح خط لبخند
  • زاویه‌سازی فک و چانه
  • از بین بردن تیرگی و کیسه زیر چشم

متن انگلیسی:
Reyoungel is a series of cross-linked hyaluronic acid dermal fillers that are used to treat signs of aging. The products are developed to smooth outlines and wrinkles, shape facial contours and add volume to lips. Reyoungel is safe and effective to treat the entire face creating a more beautiful and youthful look
ترجمه متن:
ژل ریان از خانواده فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید است که برای درمان علائم پیری استفاده می‌شود. این محصولات برای صاف کردن خطوط و چین و چروک‌ها، زاویه‌سازی صورت و حجمدهی لب‌ها اشاره کرد. ژل فیلر ریان ایمن و موثر برای درمان کل صورت است که ظاهری زیبا و جوان ایجاد می‌کند.

reyoungel.en
ایا قیمت ریان بیشتر از بقیه ژل هاست؟
ژل ریان (reyoungel) نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک است که برای جوانسازی پوست صورت در میانسالی استفاده می‌شود.

ژل لب ریان

ژل لب ریان برای افزایش حجم و بهبود ظاهر لب‌ها طراحی شده است و باعث پر‌شدن و حجم‌دهی لب‌های نازک می‌شود و ظاهری طبیعی و جذاب ایجاد می‌کند. تزریق ژل لب ریان در نقاط مختلف لب، شکل و فرم مطلوب‌تری به لب‌ها می‌دهد و علاوه بر بهبود ظاهر لب‌ها، باعث نرم و لطیف‌شدن پوست لب‌ها نیز می‌شود.

فواید ژل ریان

از فواید ژل ریان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش حجم و حالت‌دهی
  • رفع نواقص ظاهری و عدم تقارن
  • بهبود چین و چروک و کاهش خطوط ریز اطراف دهان، لب و پیشانی
  • ترمیم جای زخم و اسکار
  • پر کردن فضاهای خالی
  • تزریق راحت و ساده
  • نتایج با ظاهر طبیعی
  • امن و بی‌خطر بدون عوارض جانبی
  • نتایج بهینه با تزریق دوز کم

علاوه بر این، ژل ریان به دلیل ترکیب مواد موجود در آن، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و می‌تواند به بهبود سلامت پوست نیز کمک کند. در مجموع، این محصول کاربردهای متنوعی برای زیباتر و سالم‌تر کردن پوست صورت دارد.

ویژگیژل ریانژل رستیلنژل ژوویدرمژل تئوسیال
ماندگاری۶ تا ۱۸ ماه۶ تا ۱۲ ماه۱۲ تا ۲۴ ماه۱۲ تا ۲۴ ماه
مزایاقیمت مناسب، تنوع بالا، طبیعی‌بودن، درد کمکیفیت بالا، ماندگاری طولانی، تنوع بالاکیفیت بالا، ماندگاری طولانی، تنوع بالاکیفیت بالا، ماندگاری طولانی، تنوع بالا
معایبممکن است تورم و کبودی موقت ایجاد کند، ماندگاری کمتر از برخی ژل‌هاقیمت بالاقیمت بالاقیمت بالا
مقایسه ژل ریان با سایر ژل‌های محبوب

طرز استفاده از ژل ریان

ژل ریان همانند سایر فیلرهای پوستی تزریق می‌شود. قبل استفاده از ژل ریان، توصیه می‌شود با متخصص پوست و زیبایی مشاوره کرده و نوع استفاده مناسب را تعیین کنید. قبل از تزریق ژل، باید پوست منطقه مورد نظر را به‌دقت تمیز کرده و ضدعفونی کرد. این امر از عفونت احتمالی جلوگیری می کند. پس از آماده سازی و بی‌حسی موضعی پوست، ژل ریان باید با استفاده از سرنگ مخصوص و به صورت فنی و تخصصی توسط پزشک متخصص در مناطق هدف تزریق شود.

پس از تزریق، ممکن است محل تزریق دچار قرمزی، تورم یا درد موقت شود که نرمال است. در این مدت باید به توصیه‌های متخصص برای مراقبت از محل تزریق عمل کرد. نتایج تزریق ژل ریان معمولا پس از چند روز تا چند هفته آشکار می‌شوند و بسته به میزان تزریق و محل آن، چند ماه پایدار خواهند ماند.

بین انتخاب بهترین ژل برای صورتت موندی؟

همین حالا از متخصص سوالت رو بپرس.

ماندگاری ژل ریان

ماندگاری ژل ریان به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله:

  • نوع ژل ریان و دوز تزریقی
  • محل تزریق: ماندگاری ژل در مناطق با حرکت بیشتر مانند دور چشم یا لب‌ها کمتر است.
  • متابولیسم فرد
  • ژنتیک
  • واکنش پوست فرد به تزریق فیلر
  • سن و جنسیت: در افراد جوان‌تر، ماندگاری ژل ریان بیشتر است.

به طور کلی، ماندگاری ژل ریان بین ۶ تا ۱۸ ماه متغیر است و با رعایت موارد فوق، می‌توان ماندگاری آن را افزایش داد. در صورت کاهش اثر ژل، امکان تزریق مجدد وجود دارد.

عوارض ژل ریان

فیلرهای پوستی بر پایه هیالورونیک اسید معمولا کم خطر و غیرتهاجمی هستند و عوارض جانبی خاصی ایجاد نمی‌کنند، اما در برخی موارد ممکن است باعث بروز واکنش‌های حساسیتی در برخی افراد شوند. از شایع‌ترین عوارض ژل ریان که در بیشتر فیلرهای پوستی دیده می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. البته خاطر نشان می‌کنیم که بیشتر این عوارض موقتی و گذرا هستند و بعد از چند روز خود به خود برطرف می‌شوند. در صورتی که بعد چند روز، عوارض بهبود نیافتند، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید:

  • واکنش‌های آلرژیک: در افراد حساس، ممکن است پس از تزریق ژل واکنش‌های آلرژیک مانند قرمزی، تورم یا خارش رخ دهد.
  • عفونت: در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی یا تزریق نامناسب، احتمال ایجاد عفونت در محل تزریق وجود دارد.
  • تشکیل گره یا توده: گاهی ممکن است به دلیل تزریق نامناسب یا واکنش بدن به ژل در محل تزریق، ژل به صورت توده یا گره متراکم شود.
  • نکروز پوستی: در موارد نادر، ممکن است به دلیل انسداد رگ‌ها، باعث مرگ بافت پوستی (نکروز) شود. این عارضه بسیار جدی است و نیاز به درمان فوری دارد.

برای پیشگیری از این عوارض، توصیه می‌شود ژل ریان فقط توسط پزشک متخصص و با رعایت استانداردهای بهداشتی تزریق شود.

میخوای بدونی ژل تزریقی چقدر روی صورتت میمونه؟ همین حالا مشاوره بگیر.

قیمت ژل ریان در دکترتو کلینیک

عوامل مختلفی بر قیمت ژل ریان تاثیر می‌گذارند از جمله ناحیه تزریق، شدت و وسعت عارضه، هدف از تزریق، دوز مصرفی، تخصص و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک. قیمت ژل ریان حدود ۳ میلیون تومان است. جهت اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل ریان می‌توانید از دکترتو کلینیک کمک بگیرید. بدین ترتیب مقایسه عاقلانه‌تری بین بازه‌های قیمتی مختلف خواهید داشت.

ژل ریان خوب است؟ این ژل برای چه کاری استفاده می‌شود؟

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

ژل ریان، محصول پرکاربردی در حوزه پزشکی زیبایی است که برای برطرف کردن علائم پیری و حفظ جوانی پوست استفاده می‌شود. این ژل بر پایه مواد طبیعی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن یا سیلیکون ساخته‌شده و با تزریق زیرپوستی باعث پرشدگی و جوانسازی پوست می‌شود. از کاربردهای این فیلر پوستی می‌توان به رفع چین و چروک‌های پوستی، حجم‌دهی و زاویه‌سازی صورت و فرم‌دهی لب، گونه و چانه اشاره کرد.

قیمت ژل ریان تحت تاثیر عواملی چون نوع ژل، برند، مقدار تزریقی، محل تزریق و تخصص پزشک متغیر است. هنگام انتخاب و تزریق ژل ریان باید به نکاتی چون انتظارات واقع‌بینانه و انتخاب پزشک متخصص پوست مجرب توجه کرد تا بتوان نتایج مطلوب و ایمن را حاصل کرد. بدین منظور خدمات غیرحضوری دکترتو با ویزیت آنلاین متخصص پوست می‌تواند شما را در مدت زمان کوتاه‌تر به پاسخ سوالاتتان در این مورد برساند.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

قیمت هر سی سی ژل ریان از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود.

ژل‌های پر کننده بر پایه هیالورونیک اسید برای استفاده در همه نواحی صورت بی خطر هستند و به طور موثری عمل می‌کنند. با استفاده از ژل ریان مشکی می‌توانید به صورتی جذاب‌تر و شاداب‌تر دست پیدا کنید. ژل ریان مشکی، شفاف، بی‌رنگ و زیست تخریب پذیر است.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن