ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کره برندهای مشهور فیلرهای پوستی و ژل لب دارد، اما لزوما تمام این فیلرها از کیفیت واقعی برخوردار نیستند. مشهورترین و باکیفیت‌ترین برندهای ژل کره‌ای عبارتند از ژل نورامیس، روولاکس، ژل لب درمالاکس و ژل لب رووفیل و غیره. به‌منظور کاهش ریسک تزریق فیلرهای کره‌ای حتما به پزشک متخصص و مجربی مراجعه کنید.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 9 دقیقه
آیا ژل کره ای برای صورت موثر است؟

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های زیبایی، تزریق ژل به لب‌ها است. این روش به لب‌ها فرم خاصی می‌بخشد و جذابیت چهره را افزایش می‌دهد. تزریق ژل کره ای به لب‌ها و یا استفاده از فیلرهای پوستی در این ناحیه، می‌تواند چین و چروک‌های اطراف لب را تا حد زیادی بهبود ببخشد. اگر قصد تزریق ژل لب دارید، تا انتهای این مقاله از دکترتو با ما همراه باشید تا با ژل کره ای، انواع، بهترین مارک ژل لب کره ای و فواید ژل کره‌ای بیشتر آشنا شوید. اما خاطر نشان می‌کنیم که بدون مشورت با متخصص پوست هیچ گونه تزریقی نداشته باشید. شما می‌توانید از طریق دکترتو با بهترین متخصصان پوست و زیبایی به صورت آنلاین نیز در ارتباط باشید.

ژل کره ای چیست؟

کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروان جهانی در تولید محصولات زیبایی و ژل‌های تزریقی شناخته می‌شود. ژل‌های تولید شده در این کشور، طرفداران خاص خود را دارند. این ژل‌ها و فیلرها بر اساس کاربردشان در نواحی مختلف صورت، دسته‌بندی می‌شوند. یکی از انواع آنها، ژل تزریقی در لب است. ژل لب بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است که با جذب آب، باعث افزایش حجم در ناحیه تزریق می‌شود. دو نمونه از ژل‌ کره ای محبوب نورامیس و رووفیل هستند.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

انواع ژل کره ای

کره برندهای مشهور فیلرهای پوستی و ژل لب دارد، اما لزوما تمام این فیلرها از کیفیت واقعی برخوردار نیستند. مشهورترین و باکیفیت‌ترین برندهای ژل کره ای عبارتند از ژل نورامیس، روولاکس، ژل لب درمالاکس و ژل لب رووفیل و غیره.

۱. ژل زیشل کره ای

ژل زیشل ۱۰ سی سی، نوع فیلر دوفازی است که علاوه بر افزایش حجم و فرم‌دهی، باعث ترمیم بافت‌های سلولی و جوانسازی پوست می‌شود. ژل زیشل ماندگاری بیشتری نسبت به سایر فیلرهای پرحجم دارد و برای تمامی نواحی صورت مانند لب، گونه، فک، چانه، بینی و خط خنده استفاده می‌شود. ژل زیشل ۱۰ سی سی ماندگارترین فیلر ۱۰ سی سی است و هیچ فیلر دیگری ماندگاری بیشتری از زیشل ندارد.

۲. ژل کره ای رووفیل

ژل کره ای رووفیل، فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که برای افزایش حجم و پر کردن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیالورونیک اسید موجود در این ژل کره ای به عنوان آبرسان قوی عمل کرده و باعث افزایش نرمی و طراوت لب‌ها می‌شود. همچنین رووفیل دارای پیوندهای پپتیدی خاصی است که به افزایش حجم و شکل‌دهی لب‌ها کمک می‌کند. این ژل لب به طور موقت باعث افزایش حجم لب‌ها شده و نتایج آن چند ماه دوام دارد.

طرز استفاده از ژل کره‌ای به چه شکل است؟
ژل‌های لب کره ای دارای مزایای مختلفی از جمله قابلیت تزریق راحت‌تر، دوام بیشتر و تورم و التهاب کمتر پس از تزریق نسبت به سایر فیلرهای لب هستند.

۳. ژل لب کره ای نورامیس

فیلر نورامیس، فیلر دوفازی بر پایه هیالورونیک اسید است که توسط شرکت معتبر مدیتوکس در کره جنوبی تولید می‌شود که در حوزه تولید سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس شهرت دارد. ژل کره ای نورامیس شش نوع مختلف دارد که همگی از بهترین برندهای فیلر پوست در جهان به‌شمار می‌آیند.

۳. ژل کره ای eptq

ژل کره ای eptq حاوی ترکیب لیدوکائین و هیالورونیک اسید است که برای کاهش چروک‌های پوستی و خطوط سطحی، حجم‌دهی لب با تکنیک روسی و رفع خطوط اطراف دهان و بینی استفاده می‌شود. این ژل لب کره ای نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید خالص و تثبیت شده با غلظت ۲۴ میلی‌گرم/میلی‌لیتر و ۰.۳ درصد لیدوکائین است که دانسیته بالایی دارد.

۴. ژل دمور کره ای

ژل دمور کره ای ساخت کارخانه فارما کره بر پایه هیالورونیک اسید بسیار خالص و پالایش شده است. این فیلر حاوی ۰.۳% لیدوکائین است که برای ایجاد اثرات بی‌حسی هنگام تزریق استفاده می‌شود. از مزایای ژل دمور کره ای می‌توان به پاکسازی عمیق پوست، بهبود رنگ، بافت و تن پوست، بازسازی سلولی و کاهش علائم افزایش سن مانند چروک و خطوط اشاره کرد. علاوه بر این، استفاده از دمور می‌تواند چین و چروک‌های با عمق‌های مختلف را رفع کرده، هایپرپیگمانتاسیون را کاهش داده و اسکار، استریا و آکنه را بهبود ببخشد. این محصول همچنین قادر است منافذ پوست را کاهش داده، تحریک و تولید کلاژن را افزایش دهد و اثر لیفتینگ ایجاد کند.

۵. ژل اکسترا کره ای

ژل اکسترا کره ای فیلر پوستی برپایه هیالورونیک اسید است که ماندگاری بالایی دارد و برای صاف و یکدست کردن چین و چروک‌های شدید و عمیق پوست به‌کار می‌رود. از این ژل برای حجم‌دهی چانه، گونه، و لب استفاده می‌کنند.

۶. ژل کره ای دنبی

ژل کره ای دنبی (DeneB)، نوعی فیلر پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که برای زاویه‌سازی و آبرسانی بدن و صورت استفاده می‌شود. تکنولوژی منحصربفرد این ژل کره ای باعث افزایش ویسکوزیته و ماندگاری بالای آن می‌شود.

۷. ژل رپلن کره ای

ژل رپلن کره ای، راه حل زیبایی پیشرفته‌ای برای افرادی است که به دنبال بازگرداندن درخشندگی و زیبایی طبیعی پوست خود هستند. این فیلر پوستی پیشرفته با تمرکز بر هیدراتاسیون، تحریک کلاژن و نتایج طبیعی، رویکرد جامعی برای جوانسازی صورت ارائه می‌دهد و با بهبود رطوبت، افزایش تولید کلاژن و ایجاد نتایج طبیعی، درخشندگی و جوانی پوست را به ارمغان ‌می‌آورد.

۸. ژل هیالورونیک اسید کره ای

ژل رویترین توسط شرکت کره ای رویترین تولید شده است. این محصول دارای اسید هیالورونیک با منشا غیرحیوانی با غلظت ۲۰ میلی گرم در میلی‌لیتر است. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده که پس از تزریق، فیلر برای مدت طولانی در لایه‌های پوست باقی مانده و ماندگاری بالایی دارد. این ویژگی به این محصول امکان می‌دهد تا اثرات مثبت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند.

۹. ژل کره ای اودری

فیلر اودری ۱۰ سی سی یکی دیگر از فیلرهای با کیفیت و حجم بالا برای تزریق در اکثر نواحی صورت، به جز ناحیه زیر چشم است که گزینه مقرون به صرفه‌ای برای افزایش حجم پوست به‌شمار می‌آید. ژل اودری محصول کشور کره است که از نظر ماندگاری با فیلرهای با کیفیت مانند رووفیل رقابت می‌کند. ماندگاری این فیلر کره ای ۱۰ تا ۱۲ ماه است.

آیا ژل کره ای برای لب موثر است؟
یکی از مهم‌ترین کاربردهای ژل کره ای، حجم‌دهی لب‌ها است. فیلرهای لب از هیالورونیک اسید مصنوعی تشکیل شدند که ماده طبیعی در بدن است.

بهترین مارک ژل لب کره ای

برای انتخاب بهترین مارک ژل لب کره ای باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید، اینکه فیلر لب از چه موادی تشکیل شده، چقدر ماندگاری دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست یا خیر، و اینکه آیا برای هدف موردنظر شما کارایی دارد یا خیر.

متن انگلیسی:
In choosing the perfect filler, you must prioritize safety. Neuramis, Revolax, Dermalax, and Chaeum Premium are guaranteed to be safe and recommended by surgeons. They also can give you a natural look that lasts long enough to your satisfaction
ترجمه متن:
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی برای انتخاب بهترین مارک ژل لب، امنیت فیلر است که عارضه جانبی جدی نداشته باشد. نورامیس، روولاکس، درمالاکس و چائوم پرمیوم بهترین مارک ژل لب مورد تایید جراحان هستند که ظاهر طبیعی با ماندگاری بالا و نتیجه مطلوب به همراه دارند.

amoaskinclinickorea
ویژگی برندنوعمزایامعایبکاربرد
رزمکسRaycomاسید هیالورونیکآبرسانی و حجم‌دهی به پوست – صاف کردن خطوط و چین و چروک – تحریک کلاژن‌سازی – انواع مختلف برای نیازهای مختلف – ماندگاری بالا (۶ تا ۱۲ ماه)قیمت بالا – احتمال کبودی و تورم – نیاز به تزریق مجددخطوط و چین و چروک‌های متوسط تا عمیق، حجم‌دهی به لب و گونه، بهبود کیفیت پوست
میدنسMedytoxاسید هیالورونیکتنوع بالا برای رفع خطوط و چین و چروک‌های مختلف – حجم‌دهی به لب و گونه – ماندگاری متوسط (۴ تا ۶ ماه)قیمت بالا – احتمال کبودی و تورم – نیاز به تزریق مجددخطوط و چین و چروک‌های ظریف تا متوسط، حجم‌دهی به لب و گونه
هیالورونیک اسید فیوژنLG Vinaاسید هیالورونیکتنوع بالا برای رفع خطوط و چین و چروک‌های مختلف – حجم‌دهی به لب و گونه – ماندگاری متوسط (۶ تا ۱۲ ماه)قیمت بالا – احتمال کبودی و تورم – نیاز به تزریق مجددخطوط و چین و چروک‌های ظریف تا متوسط، حجم‌دهی به لب و گونه
هیالورونیک اسید وی فیوژنLG Vinaاسید هیالورونیکحجم‌دهی به خطوط عمیق و چین و چروک‌ها – حجم‌دهی به صورت – ماندگاری بالا (۱۲ ماه یا بیشتر)قیمت بالا – احتمال کبودی و تورم – نیاز به تزریق مجددخطوط عمیق و چین و چروک‌ها، حجم‌دهی به صورت
کلوزCromaاسید هیالورونیکآبرسانی و حجم‌دهی به پوست – صاف کردن خطوط و چین و چروک – تحریک کلاژن‌سازی – انواع مختلف برای نیازهای مختلف – ماندگاری بالا (۶ تا ۱۲ ماه)قیمت بالا – احتمال کبودی و تورم – نیاز به تزریق مجددخطوط و چین و چروک‌های متوسط تا عمیق، حجم‌دهی به لب و گونه، بهبود کیفیت پوست
وی فیوژن پلاسLG Vinaاسید هیالورونیکآبرسانی و حجم‌دهی به پوست – صاف کردن خطوط و چین و چروک – تحریک کلاژن‌سازی – انواع مختلف برای نیازهای مختلف – ماندگاری بالا (۶ تا ۱۲ ماه)قیمت بالا – احتمال کبودی و تورم – نیاز به تزریق مجددخطوط و چین و چروک‌های متوسط تا عمیق، حجم‌دهی به لب و گونه، بهبود کیفیت پوست
مقایسه انواع ژل کره ای محبوب

کاربرد ژل کره ای

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ژل کره ای، حجم‌دهی لب‌ها است. فیلرهای لب از هیالورونیک اسید مصنوعی تشکیل شدند که ماده طبیعی در بدن است. فیلرهای لب، روش بسیار موثری برای اضافه کردن یا بازیابی حجم، ساختار و فرم‌دهی لب‌های باریک محسوب می شوند. برخی افراد صرفا با لب‌های باریک متولد شده‌اند، در حالی که برخی دیگر کاهش حجم لب‌ها را به عنوان بخشی از فرآیند طبیعی پیری تجربه می‌کنند.

در هر صورت، به‌لطف ژل لب کره ای می‌توان فرم و حجم بیشتری به لب‌های نازک و باریک داد. این ژل‌ها برای رفع چین و چروک‌های پوستی، خط اخم و خنده، جوانسازی پوست صورت، زاویه‌سازی و حجم‌دهی صورت و لب‌ها نیز به‌کار می‌روند.

می‌خوای به لبات حجم بدی؟

با مشورت متخصص برای تزریق ژل اقدام کن.

۱. ژل لب کره ای (ژل کره ای برای لب)

ژل‌های لب کره ای بهترین برند ژل لب هستند که دارای مزایای مختلفی از جمله قابلیت تزریق راحت‌تر، دوام بیشتر و تورم و التهاب کمتر پس از تزریق نسبت به سایر فیلرهای لب هستند. این محصولات به طور گسترده در صنعت زیبایی کره جنوبی محبوب هستند و به دلیل کیفیت بالا و نتایج طبیعی آنها، به‌سرعت در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته‌اند.

۲. ژل کره ای برای خط خنده

رووفیل نوعی ژل خط خنده (فیلر) کره ای است که به منظور افزایش حجم و از بین بردن خطوط عمیق پوستی استفاده می‌شود. محصول رووفیل اولترا از جمله این ژل‌های خط خنده کره ای است که کاربردهای متنوعی دارد. از این فیلر کره ای می‌توان برای حجم‌دهی و اصلاح ظاهر مناطقی مانند بینی، خطوط خنده، پیشانی، گونه‌ها، فک و چانه استفاده کرد.

ژل کره ای برای خط خنده مانند رووفیل اولترا، به دلیل داشتن فرمول ایمن و قابلیت تزریق راحت، از محبوبیت بالایی در صنعت زیبایی دنیا برخوردارند. این محصولات می توانند به طور موقت ظاهر پوست را بهبود بخشیده و نتایج طبیعی به همراه داشته باشند.

۳. فیلر زیر چشم کره ای

فیلر رویترین کلاسیک نوعی ژل تزریقی ۱ سی سی کره ای است که مخصوص پر کردن چین و چروک های زیر چشم طراحی شده است. این فیلر ایمن و موثر بوده و باعث سفت شدن، انعطاف‌پذیری و بهبود ظاهر پوست اطراف چشم می‌شود. این محصول دارای قوام ویسکوالاستیک مناسبی برای پوست حساس زیر چشم به شمار می‌آید. هر سرنگ این فیلر حاوی ۴۰ میلی گرم اسید هیالورونیک است که باعث مرطوب ماندن پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و کاهش عمق چین و چروک‌های اطراف چشم می‌شود. به دلیل استفاده از مواد طبیعی در ساخت این فیلر زیر چشم کره ای، کاملا بی‌ضرر بوده و به‌راحتی از بدن دفع می‌شود.

۴. ژل کره ای برای صورت

ژل کره ای رووفیل برای صورت و حجم‌دهی گونه‌ها، رفع انواع خطوط و چین و چروک‌های موجود در نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند چند نوع مختلف از این محصولات را در دسترس قرار داده است که هر کدام برای موارد خاصی طراحی شده‌اند:

  • ژل REVOFIL FINE برای اصلاح چین و چروک‌های سطحی، خطوط ریز و رفع اسکار
  • ژل REVOFIL Plus برای پرکردن چین و چروک و خطوط عمیق و رفع خط لبخند، لیفت بینی، گونه‌ها، لب و زاویه سازی فک
  • ژل REVOFIL Ultra کاهش خطوط صورت و چین و چروک‌های بسیار عمیق در بافت ضخیم پوست و لیفت بینی، لب، گونه‌ها، زاویه سازی فک و چانه و لیفت شقیقه

فواید ژل کره ای

ژل های کره ای مزایا و فواید بیشماری دارند که عبارتند از:

  • رفع انواع خطوط و چین و چروک‌های صورت
  • کاهش چین و چروک‌های سطحی، خطوط ریز، خطوط عمیق
  • ترمیم و بهبود اسکار
  • لیفت بینی، گونه‌، لب و زاویه سازی فک
  • ماندگاری طولانی‌مدت
  • تزریق در لایه‌های عمقی پوست
  • سازگاری با پوست

نمیدونی کدوم ژل می‌تونه خطوط عمیق صورتت رو از بین ببره؟ از متخصص بپرس.

طرز استفاده از ژل کره ای

نحوه تزریق ژل های کره ای همانند سایر فیلرهای پوستی است. پزشک ابتدا پوست را تمیز و ضدعفونی می‌کند، بعد از بی‌حسی موضعی، نقاط تزریق را علامت‌گذاری کرده و بعد با سوزن بسیار نازک، حجم مناسب فیلر را براساس هدف تزریق می‌کند.

ماندگاری ژل کره ای

ژل کره ای نیز ممکن است همانند سایر روش‌های تزریق فیلر لب با عوارضی مانند تورم، درد یا کبودی همراه باشد. ماندگاری ژل کره ای بسته به دوز مصرفی، محل تزریق، واکنش پوستی فرد و نوع فیلر متفاوت خواهد بود.

متن انگلیسی:
Fillers with fine particles last for about 6 months, and fillers with large particles last for more than a year. Juvederm or Restylane, which are mainly used for lip fillers, are soft and have good cohesion, so they are advantageous for creating a natural and satisfying shape
ترجمه متن:
فیلرهای با ذرات ریز حدود شش ماه ماندگاری دارند و فیلرهای با ذرات درشت‌تر تا بیش از یک سال ماندگاری خواهند داشت. ژوویدرم یا رستلین که عمدتاً به‌عنوان فیلرهای لب استفاده می شوند، نرم و چسبندگی خوبی دارند و برای ایجاد ظاهر طبیعی و رضایت‌بخش مفید هستند.

jivaka.kr

عوارض ژل کره ای

در مورد عوارض احتمالی ژل های کره ای برند REVOFIL باید گفت که این محصولات معمولا دارای عوارض جانبی کم و جزئی هستند. با این حال، همانند هر محصول دیگری، ممکن است در برخی موارد عوارضی مشاهده شود مانند:

  • واکنش‌های آلرژیک مانند قرمزی، تورم و درد در محل تزریق
  • عفونت در محل تزریق
  • کبودی و تورم موقت در ناحیه تزریق
  • انسداد عروق خونی و نکروز (مرگ) بافت در محل تزریق
  • ناهنجاری‌های ظاهری مانند گره‌های زیرپوستی یا تورم‌های غیرطبیعی
ایا قیمت کره‌ای بیشتر از بقیه ژل هاست؟
عوامل مختلفی روی قیمت ژل کره ای تاثیر می‌گذارند ازجمله میزان دوز مصرفی، محل تزریق، تعداد جلسات، تخصص و مهارت پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و نوع فیلر مصرفی.

قیمت ژل کره ای در دکترتو کلینیک

عوامل مختلفی روی قیمت ژل کره ای تاثیر می‌گذارند از جمله میزان دوز مصرفی، محل تزریق، تعداد جلسات، تخصص و مهارت پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و نوع فیلر مصرفی. شما می‌توانید با مراجعه به دکترتو کلینیک از قیمت تزریق ژل کره ای در مراکز درمانی مختلف اطلاع یابید.

ژل کره‌ای بهترین ژل بازار است؟

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

کره برندهای مشهور فیلرهای پوستی و ژل لب دارد، اما لزوما تمام این فیلرها از کیفیت واقعی برخوردار نیستند. مشهورترین و باکیفیت‌ترین برندهای ژل کره ای عبارتند از ژل نورامیس، روولاکس، ژل لب درمالاکس و ژل لب رووفیل و غیره.

به‌منظور کاهش ریسک تزریق فیلرهای کره ای حتما به فوق تخصص پوست و مو مجرب مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان بصورت تلفنی و متنی در ارتباط باشید. خدمت ویزیت آنلاین دکتر پوست می‌تواند شما را در زمانی کوتاه به پاسخ سوالاتتان برساند.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

ژل های کره ای انواع مختلفی دارند که قیمت هر سی سی از این ژل‌ها متفاوت است و از ۱ میلیون تومان شروع می‌شود.

بله، ژل های لب کره ای مانند نورامیس و رووفیل از محصولات محبوب و پرکاربرد دنیای زیبایی هستند.

امتیاز شما به مقاله:
(3.4از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن