ژل آلیاکسین چیست و چه کاربردی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ژل آلیاکسین، فیلر پوستی شناخته شده‌ای است که چین و چروک‌های صورت را برطرف کرده و با رفع خطوط و تیرگی زیر چشم، لیفت و سفت کردن پوست صورت، کانتور و حجم دهی گونه و لب‌ها ظاهر زیباتر و جوان‌تری به چهره می‌بخشد. ماندگاری این محصول در پوست بسته به عواملی چون محل تزریق، میزان تزریق، متابولیسم فرد و سلامت پوست، بین 6 تا 12 ماه و در برخی موارد تا 18 ماه است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 5 دقیقه
ایا قیمت آلیاکسین بیشتر از بقیه ژل هاست؟

فیلرها یکی از روش‌های متداول جوانسازی پوست هستند که با رفع نواقص پوستی و کاهش چین و چروک‌های پوستی، باعث زیباسازی و جوانسازی صورت می‌شوند. یکی از فیلرهای معروف دنیا، ژل آلیاکسین (aliaxin) است که سازگاری بالایی با پوست بدن انسان دارد. ژل آلیاکسین، نوعی فیلر هیالورونیک اسید است که برای آبرسانی بافت صورت، بازگرداندن حجم از دست‌رفته و لیفت و سفت کردن صورت و اجزای آن به‌کار می‌رود. فیلرهای آلیاکسین محصولی با تنوع بالا و گسترده هستند که برای اهداف مختلف حفظ رطوبت و آبرسانی پوست، رفع خطوط و چین و چروک‌های پوستی، کاهش تیرگی زیر چشم، لیفت صورت و حجم‌دهی لب‌ها استفاده می‌شوند. چنانچه قصد تزریق فیلر پوستی دارید، با ادامه این مطلب از دکترتو همراه ما باشید. اما بهتر است قبل از اقدام به تزریق با یک متخصص پوست در این باره مشورت کنید. شما می‌توانید علاوه بر امکان دریافت نوبت حضوری از خدمات آنلاین دکترتو برای مشاوره با پزشکان مورد نظر خود استفاده کنید.

ژل آلیاکسین چیست؟

ژل آلیاکسین، نوعی فیلر موقت پوستی و جزء بهترین برند ژل لب است که برای بهبود ظاهر به‌کار می‌رود. ترکیب اصلی ژل آلیاکسین، اسید هیالورونیک است که به‌صورت طبیعی در پوست وجود دارد. این ویژگی باعث می شود ژل آلیاکسین سازگاری بالایی با پوست انسان داشته باشد.

این ژل برای رفع چین و چروک‌های متوسط و عمیق پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان از آن برای افزایش حجم در بخش‌هایی از صورت مانند گونه و لب‌ها استفاده کرد و مشکلات عدم تقارن لب‌ها را برطرف نمود. استفاده از این فیلر می‌تواند گودی و تیرگی زیر چشم را نیز برطرف سازد.

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

ژل آلیاکسین ساخت کدام کشور است؟

برند ژل آلیاکسین متعلق به کشور سوئیس است که توانسته تمام استانداردهای جهانی از جمله تایید FDA آمریکا را کسب کند. این فیلر پوستی در شرکت IBSA Farmaceutici Italia تولید شده و توسط شرکت HA-Derma Ltd در انگلیس و ایرلند توزیع و عرضه می‌گردد.

کاربرد ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین کاربردهای متنوعی در زمینه زیبایی پوست و بهبود ظاهر صورت و جوانسازی دارد که عبارتند از:

  • پر کردن چین و چروک‌ها و خطوط صورت: ژل آلیاکسین با پر کردن حفرات و چین و چروک‌های صورت، به ایجاد ظاهر جوان‌تر و صاف‌تر کمک می‌کند.
  • بهبود حجم و فرم صورت: این فیلر با افزایش حجم در نقاط مورد نظر، می‌تواند به بهبود فرم و ساختار صورت کمک کند.
  • برطرف کردن لب‌های باریک و نازک: آلیاکسین با پر کردن و حجیم کردن لب‌ها، آنها را جوان‌تر و پرحجم‌تر می‌کند و می‌تواند نواقص ظاهری لب‌ها را برطرف نماید.
  • اصلاح آسیب‌های پوستی: این ژل برای پر کردن اسکارهای ناشی از جوش و زخم‌ها و همچنین اصلاح نقایص مادرزادی پوستی نیز کاربرد دارد.
  • بهبود ظاهر مناطق گود افتاده صورت: آلیاکسین می‌تواند به پر کردن مناطق گود افتاده صورت مانند گودی زیر چشم کمک کند.
  • افزایش حجم در نقاط مورد نظر صورت مانند گونه، لب‌ها و سایر نواحی

در مجموع، ژل آلیاکسین یک فیلر موثر و مناسب برای رفع علائم پیری پوست و ارتقای زیبایی چهره و سایر نواحی بدن است. به طور کلی، ژل آلیاکسین، فیلر هیالورونیک اسیدی است که برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، افزایش حجم، کانتورینگ و لیفت صورت به‌کار می‌رود. مهم‌ترین کاربرد آن هم معجزه رفع چین و چروک‌ صورت است و باید با نظر پزشک انجام شود.

فیلر الیاکسین برای لب
برند ژل آلیاکسین متعلق به کشور سوئیس است که توانسته تمام استانداردهای جهانی از جمله تایید FDA آمریکا را کسب کند.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

یکی از کاربردهای ژل آلیاکسین، بهبود ظاهر ناحیه زیر چشم است. این فیلر با پر کردن فضاهای خالی موجود، باعث برطرف شدن گودی‌های زیر چشم شده و ظاهر صاف و یکنواخت‌تری می‌گردد. ژل آلیاکسین با پوشاندن و حذف لایه‌های تیره پوست زیر چشم به کاهش تیرگی و سایه‌های تیره زیر چشم هم کمک می‌کند. در برخی موارد، با تزریق این فیلر می‌توان حجم ناحیه زیر چشم را افزایش داد و ظاهر جوان‌تری بخشید.

فیلر لب الیاکسین (فیلر الیاکسین برای لب)

فیلر لب آلیاکسین، محصول مناسبی برای افزایش و پر کردن حجم لب‌ها است که کاربردهای متنوعی دارد:

  1. ایجاد حجم و پری بیشتر در لب‌ها
  2. فرم‌دهی و کانتورینگ لب
  3. اصلاح مدل لب‌ها
  4. بهبود تقارن و توزیع حجم بین لب بالا و پایین
  5. با پر کردن خطوط و چروک‌های روی لب، باعث حذف نقایص و ایجاد لب‌هایی صاف و جوان می‌شود.

نمیدونی کدوم ژل برای کانتورینگ لب بهتره؟

همین حالا از متخصص سوال کن.

فواید ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین، پروتئین طبیعی موجود در بدن انسان است که به‌عنوان فیلر پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل دارای فواید متعددی برای پوست است که عبارتند از:

  • افزایش حجم و پری پوست
  • بهبود ظاهر و جوان سازی پوست
  • کاهش خطوط و چروک
  • رفع گودی‌ها و برآمدگی‌ها
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری پوست
  • بهبود درخشندگی و شفافیت پوست
  • قابلیت تزریق در نقاط مختلف صورت و بدن

متن انگلیسی:
Ageing skin, lips treatment, face contouring, and skin quality enhancement are all possible with Aliaxin dermal fillers. The product recovers tone, enhances suppleness, and retains moisture while replenishing the natural contour, volume, and harmony of the face
ترجمه متن:
درمان پیری پوست، رفع نواقص لب‌ها، کانتورینگ صورت و بهبود کیفیت پوست همگی از مزایای استفاده از فیلرهای پوستی آلیاکسین هستند. این فیلر باعث بهبود رنگ پوستی، تقویت انعطاف‌پذیری و حفظ رطوبت پوست شده و در عین حال باعث تقویت کانتور طبیعی، حجم و هارمونی و تقارن صورت می‌شود. 

reliablemedicare

طرز استفاده از ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین به عنوان فیلر پوستی، باید توسط متخصصان پوست و زیبایی تزریق شود. قبل از تزریق، پوست باید کاملا تمیز و ضدعفونی شود. سپس با استفاده از سرنگ کوچک و ظریفی، آلیاکسین به‌آرامی در نقاط مد نظر مانند گونه‌ها، لب، پیشانی و اطراف چشم‌ها تزریق می‌شود. پس از تزریق، ممکن است قرمزی یا تورم موقت در پوست ایجاد شود که به تدریج برطرف می‌گردد. بهتر است تا چند روز از انجام فعالیت‌های ورزشی و جسمی سنگین پرهیز کنید تا نتایج پس از چند روز یا هفته به‌طور کامل دیده شوند.

ماندگاری ژل آلیاکسین

ماندگاری ژل آلیاکسین به عوامل مختلفی بستگی دارد:

عامل ماندگاریتوضیحات
محل تزریقتزریق آلیاکسین در برخی نقاط پوست مانند گونه و لب، ماندگاری بیشتری دارد.
میزان تزریقهرچه میزان ژل آلیاکسین تزریق شده بیشتر باشد، ماندگاری آن نیز افزایش می‌یابد.
سرعت متابولیسم فردافرادی که متابولیسم سریع‌تری دارند، ژل آلیاکسین در آن‌ها سریع‌تر از بین می‌رود.
سلامت پوستافرادی که پوست سالم و شاداب‌تری دارند، ماندگاری آلیاکسین در پوست آن‌ها بیشتر است.
عوامل موثر در ماندگاری ژل آلیاکسین

ماندگاری نتایج تزریق، از مزایای ویژه ژل آلیاکسین به‌شمار می‌آید. معمولا انتظار می‌رود که اثر این ژل بین ۶ تا ۸ ماه باقی بماند و بعد از آن اقدام به ترمیم و تکرار شود.

عوارض ژل آلیاکسین

استفاده از ژل آلیاکسین معمولا ایمن و بی خطر است، اما مانند هر روش تزریقی دیگری، ممکن است برخی عوارض جانبی کوتاه مدت یا نادر در برخی افراد ایجاد کند ازجمله:

  • قرمزی، تورم و کبودی موقت در محل تزریق
  • حساسیت یا آلرژی
  • عفونت
  • تشکیل گره یا توده در محل تزریق
  • نتایج نامطلوب یا ظاهر غیر طبیعی

البته در بیشتر موارد، عوارض موقتی بوده و بعد چند روز برطرف می‌شوند.

نگران عوارض بعد از تزریق ژل هستی؟ همین حالا مشاوره بگیر.

قیمت ژل آلیاکسین در دکترتو کلینیک

قیمت فیلر آلیاکسین به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله:

  • برند و شرکت سازنده
  • اندازه و نوع بسته‌بندی
  • محتوای فرمولاسیون
  • کشور تولیدکننده
  • میزان دوز مصرفی
  • محل تزریق
  • تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

جهت اطلاع دقیق درباره قیمت تزریق ژل آلیاکسین در دکترتو کلینیک به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید. با استفاده از خدمات دکترتو کلینیک شما می‌توانید یک نگاه جامع‌تر به قیمت‌های ارائه شده مراکز درمانی مختلف داشته باشید.

ژل آلیاکسین چه کاربردی دارد؟ چقدر ماندگار است؟

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

ژل آلیاکسین، فیلر پوستی شناخته شده‌ای است که چین و چروک‌های صورت را برطرف کرده و با رفع خطوط و تیرگی زیر چشم، لیفت و سفت‌کردن پوست صورت، کانتور و حجم‌دهی گونه و لب‌ها ظاهر زیباتر و جوان‌تری به چهره می‌بخشد. ماندگاری این محصول در پوست بسته به عواملی چون محل تزریق، میزان تزریق، متابولیسم فرد و سلامت پوست، بین ۶ تا ۱۲ ماه و در برخی موارد تا ۱۸ ماه است.

استفاده از آلیاکسین معمولا ایمن است اما ممکن است در موارد نادر برخی عوارض کوتاه‌مدت مانند قرمزی، تورم و کبودی موقت، حساسیت، عفونت، تشکیل گره و ظاهر غیر‌طبیعی را به دنبال داشته باشد که در صورت بروز باید سریعا با پزشک متخصص مشورت کرد. جهت کاهش ریسک عوارض احتمالی ژل آلیاکسین، بهتر است برای تزریق به متخصص زیبایی پوست مراجعه کنید. شما می‌توانید از طریق دکتر آنلاین پوست و مو دکترتو سوالات خود را به صورت تلفنی یا متنی مطرح نموده و در کمترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

قیمت هر سی سی ژل آلیاکسین از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

فیلر آلیاکسین SR توانایی احیای عمقی بافت پوست زیر چشم را دارد. مولکول‌های ریز و متراکم این فیلر به بازسازی و درمان گودی زیر چشم کمک می‌کنند. علاوه بر کاربرد در ناحیه زیر چشم، از آلیاکسین SR برای درمان شقیقه و بازسازی و بهبود خطوط صورت و گردن نیز استفاده می‌شود. این ویژگی‌های آلیاکسین SR آن را به گزینه مناسبی برای افرادی تبدیل کرده که به دنبال درمان گودی زیر چشم و بهبود خطوط صورت هستند.

هر دو فیلر بلوترو و آلیاکسین گزینه‌های مناسبی برای پر کردن چین و چروک زیر چشم هستند. بلوترو طول عمر بیشتری در پوست دارد اما هزینه آن کمی بالاتر است. آلیاکسین نیز گزینه‌ای مناسب و ایمن است که هزینه کمتری دارد اما ماندگاری آن کوتاه‌تر است. درنهایت انتخاب بین این دو فیلر به نیاز، بودجه و ترجیحات فردی بستگی دارد و مشاوره با پزشک متخصص توصیه می‌شود تا بتوان بهترین گزینه را براساس شرایط فردی تعیین کرد.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه تولید و مدیریت محتوا آغاز کرده‌ام و همیشه مشتاق روبرویی با موقعیت‌های جدید شغلی‌ هستم. آشنایی با دنیای متفاوت در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال کردن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. به همین دلیل همکاری‌ام با دکترتو شروع شد.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن