فعال سازی رمز دوم پویای کارت‌های بانکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ز این پس تراکنش‌های اینترنتی و پرداخت‌های آنلاین بالای 100 هزارتومان با استفاده از رمز دوم پویا (رمز یک بار مصرف) امکان‌پذیر است.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

فعال سازی رمز دوم پویای کارت‌های بانکی

با هدف افزایش امنیت، از این پس تراکنش‌های اینترنتی و پرداخت‌های آنلاین بالای ۱۰۰ هزارتومان با استفاده از رمز دوم پویا (رمز یک بار مصرف) امکان‌پذیر است.

آیا برای نوبت‌گیری اینترنتی از دکترتو نیاز به رمز دوم پویا (رمز یک بار مصرف) داریم؟

خیر. طبق اعلام بانک مرکزی امکان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا یعنی همان رمز اینترنتی قبلی، تا مجموع صد هزار تومان در هر ۲۴ ساعت امکان‌پذیر است. با این حال در نظر داشته باشید که اگر صدهزارتومان تراکنش خود را در ۲۴ ساعت انجام داده باشید برای پرداخت‌های بعدی نیاز به رمز پویای اینترنتی دارید.

دکترت رو انتخاب کردی؟

برای نوبت‌گرفتن همین حالا از دکترتو اقدام کن.

‌چرا هنگام پرداخت برای نوبت‌گیری پیام نامعتبر بودن کارت دریافت می‌کنم؟

‌با توجه به اینکه رمز ایستا برای تراکنش‌های بالای صد هزارتومان غیر فعال شده است ممکن است شما رمز قبلی خود را به اشتباه چند بار پیاپی زده باشید و رمز اینترنتی شما غیر فعال شده باشد. به همین دلیل در پرداخت دچار مشکل می‌شوید. لازم است برای فعال‌سازی مجدد رمز دوم، به بانک مراجعه کنید.

‌چطور رمز پویای خود را فعال کنیم؟ ‌

نحوه‌ی فعال‌سازی رمز دوم پویا برای هر بانک متفاوت است. به همین دلیل لازم است با توجه به دستورعمل‌های ارائه شده از طرف بانک خود یا با مراجعه به شعب بانک اقدام به فعال‌سازی رمز پویای کارت خود کنید.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن