دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید

درباره‌پزشک

برای مشاهده سوابق علمی و تحقیقاتی استاد عبدالوهاب البرزی کلیک کنید : مشاهده سوابق دکتر عبدالوهاب البرزی

متخصص کودکان و فوق تخصص عفونی کودکان استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تخصص و فوق تخصص‌ها

  • تخصص کودکان و نوزادان
  • فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان

اطلاعات مطب درمانگاه بیمارستان دنا

آدرس:

شیراز ،بلوار مطهری، کوی دنا،بیمارستان دنا

تلفن:07136490411

افتخارات

برای مشاهده سوابق علمی و تحقیقاتی استاد عبدالوهاب البرزی کلیک کنید : مشاهده سوابق دکتر عبدالوهاب البرزی 

1- کسب عنوان مرکز تحقیقاتی برگزیده در هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی توسط رییس جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر خاتمی.

2- کسب رتبه دوم در علوم بالینی در چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی توسط رییس جمهوری اسلامی ایران دکتر خاتمی.

3- جایزه علامه طباطبایی ویژه استادان و محققان برتر کشور توسط بنیاد ملی نخبگان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران.

4- استاد، محقق و مولف نمونه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور در سومین جشنواره فرهنگی تحقیقاتی رازی.

5- استاد نمونه منتخب 1374 از طرف رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و قایم مقام وزیر در استان فارس.

6- پژوهشگر پیشکسوت طب نوین کودکان توسط رییس هیات امنا بنیاد سرور.

7- انتخاب به عنوان پزشک نمونه توسط رییس کل نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران دکتر سیدالشهاب الدین صدر.

8- دریافت جایزه بزرگ این سینا و جایزه عالی آموزش علوم پزشکی تهران به عنوان معلم برجسته در سال 1389.

9- دریافت لوح استاد برجسته و نشان ممتاز علمی بنیاد در بنیاد آکادمیک دکتر یلدا در سال 1390.

10- دریافت لوح تقدیر جهت سی سال تلاس بی وقفه در زمینه علم و دانش به مناسبت جشنواره آموزشی ابن سینا توسط معاونت آموزشی وزیر بهداشت آقای دکتر محققی.

11- دریافت لوح تقدیر به عنوان بهترین مقاله ارایه شده در دومین کنگره بین المللی پزشکی جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهمن ما 1366.
12- ثبت مرکز تحقیقات به نام استاد البرزی در سال 1377. 13- کسب رتبه سوم پژوهشکر نمونه در سال توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی1379. 14- انتخاب استاد نمونه از طرف دانشجویان پزشکی در سال 1373. 15- انتخاب استاد نمونه از طرف دانشجویان پزشکی در سال 1374. 16- دریافت سپاسنامه از طرف دانشجویان سال 1379. 17- دریافت تقدیر و تشکر از موسسه فرهنگی هنری سپهر. 18- دریافت تقدیرنامه از پژوهشی پزشکی در سال 1389. 19- انتخاب به عنوان استاد جاودانه در نخستین همایش کیمیای شرق. 20- انتخاب به عنوان پزشک نمونه اطفال کشور در سال 1391. 21- انتخاب به عنوان پزشک نمونه در سال 1379. 22- دریافت نشان دولتی در سال 1381. 23- پژوهشگر برتر استان فارس در سال 1394.

تجربیات کاربران

در صورتی که شما هم از بیماران دکتر عبدالوهاب البرزی بوده‌اید می‌توانید نظر خود را ثبت کنید.

انتخاب نوع نوبت گیری از دکتر عبدالوهاب البرزی
نوبت مطب درمانگاه بیمارستان دنا
رزرو آنلاین نوبت
شیراز - ،بلوار مطهری، کوی دنا،بیمارستان دنا
در حال حاضر نوبت‌های این مطب پر شده است.

سوالات متداول

+
چطور می‌توانم نوبت دکتر عبدالوهاب البرزی را از دکترتو بگیرم و ویزیت شوم؟
در دکترتو می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر عبدالوهاب البرزی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر عبدالوهاب البرزی در دکترتو فراهم است.
+
هزینه ویزیت دکتر عبدالوهاب البرزی چقدر است؟
هزینه ویزیت عبدالوهاب البرزی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر عبدالوهاب البرزی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
+
آدرس مطب دکتر عبدالوهاب البرزی کجا است؟
دکتر عبدالوهاب البرزی 1 مطب در مطب درمانگاه بیمارستان دنا دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر عبدالوهاب البرزی را ببینید.
+
آیا دکتر عبدالوهاب البرزی امکان مشاوره آنلاین دارد؟
با مراجعه به پروفایل دکتر عبدالوهاب البرزی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
+
دکتر عبدالوهاب البرزی در کدام زمینه‌های پزشکی بیمار می‌پذیرد؟
دکتر عبدالوهاب البرزی متخصص کودکان و نوزادان و بیماری های عفونی کودکان هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.
+
نزدیک‌ترین نوبت آزاد دکتر عبدالوهاب البرزی چه زمانی است؟
نوبت‌های آزاد دکتر عبدالوهاب البرزی تمام شده است. با مراجعه به پروفایل دکتر عبدالوهاب البرزی در دکترتو می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید.
+
میزان رضایت مراجعه‌کنندگان از دکتر عبدالوهاب البرزی چقدر است؟
تا کنون 0 نفر به دکتر عبدالوهاب البرزی رای داده‌اند. میانگین امتیازی دکتر عبدالوهاب البرزی 0 از 5 است.

درباره دکتر عبدالوهاب البرزی



دکتر عبدالوهاب البرزی dr abdolvahhab alborzi از دکترهای متخصص کودکان و نوزادان شیراز هستند. مطب دکتر عبدالوهاب البرزی در شیراز ،بلوار مطهری، کوی دنا،بیمارستان دنا واقع شده است. ایشان در زمینه‌های نوبت دهی مطب,مشاوره تلفنی,مشاوره متنی مراجعه‌کنندگان را ویزیت می‌کنند. برای تماس با مطب دکتر عبدالوهاب البرزی می‌توانید از شماره تماس‌(های) 07136490411 استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام دکتر عبدالوهاب البرزی و کانال تلگرام ایشان و وب سایت اینترنتی دکتر هم می‌توانید به پروفایل دکتر سر بزنید. عکس و بیوگرافی دکتر عبدالوهاب البرزی هم در پروفایل ایشان قابل مشاهده است.

برای مراجعه‌کنندگان برخی از دکترهای دکترتو، امکان ویزیت شدن با استفاده از انواع بیمه‌های درمانی پایه از جمله بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، سلامت ایرانیان و سایر انواع بیمه‌های پایه فراهم است. همچنین بنا به درخواست مراجعه‌کننده و در صورت وجود این امکان از سمت پزشک، امکان صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی هم وجود دارد.

با اجرایی شدن کامل قانون نسخه‌نویسی الکترونیک، امکان صدور نسخه الکترونیک برای دکترها، از جمله توسط دکتر عبدالوهاب البرزی فراهم می‌شود. استفاده کردن از خدمات نسخه‌نویسی الکترونیک ، مشروط به صلاحدید و تشخیص شخص پزشک است.

با استفاده از دکترتو می‌توانید از دکتر عبدالوهاب البرزی متخصص کودکان و نوزادان و فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش‌های نوبت‌دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. در صورت نیاز به ویزیت حضوری پزشک می‌توانید از امکان مسیریابی روی نقشه (گوگل مپس، ویز، نشان و موارد مشابه) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی با پزشک و آنلاین می‌توانند راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشد. .
دکترتو میزبان بیشتر از ۱۴۰۰۰ پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص درمانی از جمله کودکان و نوزادان در سراسر کشور است و با تسهیل نوبت‌دهی پزشکان سعی می‌کند سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد. امکان ثبت نظر درباره هر پزشک برای مراجعه‌کننده فراهم شده است تا سایر مراجعه‌کنندگان قبل از ویزیت شدن، از نظرات در مورد دکتر عبدالوهاب البرزی مطلع شوند. با دکترتو به راحتی از تمام دکترهای ایران نوبت بگیرید.