دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکتر بهاره ایمانی

دکتر بهاره ایمانی

تخصص کودکان و نوزادان

فلوشیپ تغذیه کودکان
مشهد

کد نظام پزشکی

75697

درباره‌پزشک

وبینار تاریخ 14 تیرماه با موضوع تغذیه تکمیلی کودکان در ساعت 11 الی 13 برگزار خواهد شد. در 15 دقیقه آخر دکتر ایمانی به تعدادی از سوالات شما پاسخ خواهند داد. برای شرکت در وبینار یکی از ساعات موجود را انتخاب و یک نوبت را به نام خود رزرو کرده و پرداخت را انجام دهید. بعد از اخذ نوبت در روز شنبه طریقه ارتباط برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد. نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با گوشی هوشمند ios یا اندروید یا لپ تاپ...می توانید وارد وبینار شوید. دوربین دستگاه شما تنها به انتخاب خودتان می تواند روشن باشد.

موضوعات مورد بحث در این وبینار:

شروع غذای کمکی مرحله مهمی از تکامل رفتارهای غذا خوردن کودک به حساب می آید پس سعی کنید این شروع برای شما و فرزندانتان لذت بخش باشد. شما ممکن است این سوالات را در مورد شروع غذای کمکی فرزندانتان داشته باشید:

۱- با چه غذایی شروع کنم؟

۲- چند بار در روز باید غذا بدم؟

۳- هر وعده چقدر غذا بدم؟

۴- از کجا بفهمم کودکم حساسیت غذایی دارد یا خیر؟

۵- چه روشی از پخت برای غذای کمکی مناسب است؟

۶- ترتیب شروع مواد غذایی مختلف چگونه است؟

7- پاسخ به تعدادی از پرسش های کاربران محترم

تخصص و فوق تخصص‌ها

  • تخصص کودکان و نوزادان

اطلاعات مرکز جامع توانبخشی راد

آدرس:

مشهد، مرکز جامع راد، خیابان آبکوه، ببن آبکوه 7 و 9(بین دانشسرا و مجد)، پلاک 263

تجربیات کاربران

در صورتی که شما هم از بیماران دکتر بهاره ایمانی بوده‌اید می‌توانید نظر خود را ثبت کنید.

انتخاب نوع نوبت گیری از دکتر بهاره ایمانی
نوبت مطب مرکز جامع توانبخشی راد
رزرو آنلاین نوبت
مشهد - ، مرکز جامع راد، خیابان آبکوه، ببن آبکوه 7 و 9(بین دانشسرا و مجد)، پلاک 263
در حال حاضر نوبت‌های این مطب پر شده است.
مشاوره تلفنی
15 دقیقه گفتگو79,000 تومان
در حال حاضر نوبت‌های این مطب پر شده است.

سوالات متداول

+
چطور می‌توانم نوبت دکتر بهاره ایمانی را از دکترتو بگیرم و ویزیت شوم؟
در دکترتو می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر بهاره ایمانی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر بهاره ایمانی در دکترتو فراهم است.
+
هزینه ویزیت دکتر بهاره ایمانی چقدر است؟
هزینه ویزیت بهاره ایمانی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر بهاره ایمانی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
+
آدرس مطب دکتر بهاره ایمانی کجا است؟
دکتر بهاره ایمانی 1 مطب در مرکز جامع توانبخشی راد دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر بهاره ایمانی را ببینید.
+
آیا دکتر بهاره ایمانی امکان مشاوره آنلاین دارد؟
با مراجعه به پروفایل دکتر بهاره ایمانی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
+
دکتر بهاره ایمانی در کدام زمینه‌های پزشکی بیمار می‌پذیرد؟
دکتر بهاره ایمانی متخصص کودکان و نوزادان هستند و در زمینه‌های مشاوره تلفنی و نوبت دهی مطب مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.
+
نزدیک‌ترین نوبت آزاد دکتر بهاره ایمانی چه زمانی است؟
نوبت‌های آزاد دکتر بهاره ایمانی تمام شده است. با مراجعه به پروفایل دکتر بهاره ایمانی در دکترتو می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید.
+
میزان رضایت مراجعه‌کنندگان از دکتر بهاره ایمانی چقدر است؟
تا کنون 0 نفر به دکتر بهاره ایمانی رای داده‌اند. میانگین امتیازی دکتر بهاره ایمانی 0 از 5 است.

درباره دکتر بهاره ایمانی



دکتر بهاره ایمانی dr bahareh imani از دکترهای متخصص کودکان و نوزادان مشهد هستند. مطب دکتر بهاره ایمانی در این صفحه تنها برای ثبت نام در وبینار دکتر بهاره ایمانی است واقع شده است. ایشان در زمینه‌های نوبت دهی مطب,مشاوره تلفنی,مشاوره متنی مراجعه‌کنندگان را ویزیت می‌کنند. برای تماس با مطب دکتر بهاره ایمانی می‌توانید از شماره تماس‌(های) 02191006030 استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام دکتر بهاره ایمانی و کانال تلگرام ایشان و وب سایت اینترنتی دکتر هم می‌توانید به پروفایل دکتر سر بزنید. عکس و بیوگرافی دکتر بهاره ایمانی هم در پروفایل ایشان قابل مشاهده است.

برای مراجعه‌کنندگان برخی از دکترهای دکترتو، امکان ویزیت شدن با استفاده از انواع بیمه‌های درمانی پایه از جمله بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، سلامت ایرانیان و سایر انواع بیمه‌های پایه فراهم است. همچنین بنا به درخواست مراجعه‌کننده و در صورت وجود این امکان از سمت پزشک، امکان صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی هم وجود دارد.

با اجرایی شدن کامل قانون نسخه‌نویسی الکترونیک، امکان صدور نسخه الکترونیک برای دکترها، از جمله توسط دکتر بهاره ایمانی فراهم می‌شود. استفاده کردن از خدمات نسخه‌نویسی الکترونیک ، مشروط به صلاحدید و تشخیص شخص پزشک است.

با استفاده از دکترتو می‌توانید از دکتر بهاره ایمانی متخصص کودکان و نوزادان نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش‌های نوبت‌دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. در صورت نیاز به ویزیت حضوری پزشک می‌توانید از امکان مسیریابی روی نقشه (گوگل مپس، ویز، نشان و موارد مشابه) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی با پزشک و آنلاین می‌توانند راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشد. .
دکترتو میزبان بیشتر از ۱۴۰۰۰ پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص درمانی از جمله کودکان و نوزادان در سراسر کشور است و با تسهیل نوبت‌دهی پزشکان سعی می‌کند سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد. امکان ثبت نظر درباره هر پزشک برای مراجعه‌کننده فراهم شده است تا سایر مراجعه‌کنندگان قبل از ویزیت شدن، از نظرات در مورد دکتر بهاره ایمانی مطلع شوند. با دکترتو به راحتی از تمام دکترهای ایران نوبت بگیرید.