لیزر موهای زائد شکم و پهلو راهکار دائمی پوستی صاف و بدون مو

آنچه در این مقاله می‌خوانید

لیزر موهای زائد شکم و پهلو یکی از روش‌های محبوب برای دستیابی به پوستی صاف و بدون مو در این نواحی است. این روش با استفاده از پرتوهای لیزری که به طور مستقیم فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهند، رشد موهای ناخواسته را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. با انجام چند جلسه لیزر، می‌توانید از مشکلاتی مانند رشد مجدد موها، التهاب و تحریکات پوستی که با روش‌های سنتی ایجاد می‌شود، جلوگیری کنید. لیزر موهای زائد شکم و پهلو به دلیل سرعت و دقت بالا، یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال نتایج دائمی هستند.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

زمان مطالعه : 8 دقیقه
لیزر موهای زائد بیکینی برای آقایان نیز انجام می شود؟

اگر از روش‌های سنتی رفع موهای زائد مانند اصلاح خسته شده‌اید، ممکن است به لیزر موهای زائد علاقه‌مند باشید. درمان‌های لیزری مو که توسط متخصص پوست یا سایر متخصصان واجد شرایط و آموزش‌دیده ارائه می‌شوند، با جلوگیری از رشد موهای جدید فولیکول‌ها عمل می‌کنند. برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد بی‌خطر است. این روش همچنین باعث ایجاد عوارض جانبی طولانی‌مدت نمی‌شود. شما می‌توانید از لیزر موهای زائد برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده کنید. یکی از این مناطق، لیزر موهای زائد شکم و پهلوهاست. اما چقدر در مورد بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد شکم و پهلو می‌دانید؟ در این مقاله از دکترتو به صورت مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم. اما اگر تصمیم به انجام این روش گرفته‌اید می‌توانید از سامانه نوبت دهی دکترتو برای دریافت وقت ویزیت متخصص پوست اقدام کنید.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو چیست؟

لیزر موهای زائد روشی مطمئن و موثر برای از بین بردن موهای زائد شکم شماست. این یک روش نسبتاً بدون درد است که می‌تواند به شما کمک کند به پوستی صاف و بدون مو که همیشه می‌خواستید برسید. ناحیه شکم شامل ناحیه بین قفسه سینه و لگن به همراه پهلوهاست. در این درمان از نور لیزر برای از بین بردن موهای این نواحی استفاده می‌شود تا بعد از چندین جلسه درمان، سطح پوست ناحیه شکم و پهلوها صاف و بدون مو شود.

این یک روش دائمی برای خلاص‌شدن از موهای زائد ناحیه شکم و پهلوست، چرا که در این روش فولیکول‌های مو هدف نور لیزر قرار می‌گیرند تا از رشد مجدد موها برای مدتی طولانی جلوگیری شود. درحالی‌که برای اطمینان از درمان موثر تمام موهای ناحیه درمان به جلسات متعدد نیاز است، نتایج طولانی‌مدت هستند و می‌توان برای مدتی طولانی از مزایای داشتن پوستی صاف و بدون مو لذت برد.

متن انگلیسی:
Abdomen laser hair removal is a permanent solution. The procedure works by targeting and disabling hair follicles at their root, preventing them from regrowing
ترجمه متن:
لیزر موهای زائد شکم یک راه حل دائمی است. این روش با هدف قرار دادن و از کار انداختن فولیکول‌های مو در ریشه آنها عمل می‌کند و از رشد مجدد آنها جلوگیری خواهد کرد.

laserbodymd

خدمات زیبایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

۱۵۰۰+ خدمت

کاربرد لیزر موهای زائد شکم و پهلو

با لیزر موهای زائد در ناحیه شکم و پهلوها می‌توان از شر موهای این ناحیه برای مدت زمانی طولانی‌تر خلاص شد. خصوصا این که معمولا به دلیل نازک‌تر بودن پوست این ناحیه سایر روش‌های اصلاح می‌توانند دردناک باشند و تکرار مداوم آنها طی چند هفته قطعاً آزاردهنده است. این روش می‌تواند علاوه بر موها، کرک‌هایی که در نواحی شکم و پهلو وجود دارند را هم از بین ببرند.

این روش هم برای زنان و هم برای مردان کاربرد دارد. لیزر موهای زائد شکم برای زنان یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال راه‌حلی بی‌دردسر و طولانی‌مدت برای موهای ناخواسته در ناحیه شکم و پهلوی خود هستند. برای مردانی که می‌خواهند موهای زائد ناحیه شکم، پهلو و قفسه سینه خود را اصلاح کنند هم این روش بسیار موثر است. این روش همچنین کمک می‌کند تا بتوان پوست ناحیه شکم را روشن‌تر هم کرد، چرا که با حذف موها، خصوصا موهای کرکی شکم و کنارگذاشتن دیگر روش‌های اصلاح، به تدریج پوست ناحیه شکم و پهلو روشن‌تر هم می‌شود.

لیزر موهای کرکی شکم

اکثر افراد در ناحیه شکم و پهلوی خود مقدار زیادی موهای کرکی دارند که خلاص شدن از شر آنها بسیار دشوار است. معمولا دیگر روش‌های اصلاح مانند اپیلاسیون نمی‌تواند این موهای کرکی را به صورت کامل حذف کند. لیزر موهای زائد شکم و پهلو می‌تواند به صورت موثری برای حذف موهای کرکی ناحیه شکم، خصوصا کرک‌های اطراف ناف کاربرد داشته باشد.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای اکثر افراد مناسب و بی‌خطر است و هر کسی که می‌خواهد در ناحیه شکم یک پوست صاف و بدون مو داشته باشد، می‌تواند از لیزر موهای زائد شکم و پهلو استفاده کند. خصوصا کسانی که مو و پرزهای زیادی در ناحیه شکم و پهلو دارند و به دنبال از بین بردن دائمی آنها هستند، باید تکنیک لیزر موهای زائد را امتحان کنند. این روش موثر می‌تواند برای مدت زمانی طولانی آنها را از شر موهای زائد این نواحی خلاص کند. برای ورزشکاران یا کسانی که در باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند، قطعا لیزر موهای زائد شکم و پهلو یک راه حل دائمی و مناسب است.

نمی‌دونی پوستت به لیزر موهای زائد جواب میده یا نه؟

همین الان مشاوره بگیر.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو برای چه کسانی مناسب نیست؟

به‌طورکلی لیزر کردن بدن برای اکثر افراد ایمن و موثر است. اما با این حال ممکن است برای برخی از افراد انجام این روش مجاز نباشد. استفاده از لیزر موهای زائد شکم و پهلو برای افرادی که سابقه حساسیت به لیزر دارند پیشنهاد نمی‌شوند. همچنین افرادی که زخم، تاول، اگزما یا هر نوع حساسیت پوستی در ناحیه تحت درمان دارند، نباید تا زمان بهبودی کامل درمان لیزر را انجام دهند. در نهایت لیزر موهای زائد در ناحیه شکم و پهلو به هیچ عنوان برای زنان باردار مناسب نیست و نباید در دوران بارداری این کار را انجام دهند. افرادی که در ناحیه شکم و پهلو خال‌کوبی دارند، نباید از لیزر در ناحیه دارای تاتو و خال‌کوبی استفاده کنند.

مزایای انجام لیزر موهای زائد شکم و پهلو

این روش مزیت‌های زیادی دارد که موجب شده اکثر افراد، خصوصا زنان از آن برای از بین بردن موهای زائد ناحیه شکم و پهلو استفاده کنند. مزیت‌های لیزر موهای زائد شکم و پهلو شامل موارد زیر می‌شود:

  • نتایج دائمی؛ لیزر موهای زائد شکم باعث کاهش ماندگار و دائمی موهای زائد می‌شود و نیاز به اصلاح و تمیز کردن مداوم را از بین می‌برد و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کند.
  • دقت و کارایی بالا؛ این روش دقیقا فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد و به پوست اطراف آسیبی نمی‌رساند، در نتیجه شکمی صاف و بدون مو ایجاد می‌کند.
  • موجب افزایش اعتمادبه‌نفس افراد می‌شود؛ چه به دلایل زیبایی چه به دلیل فعالیت‌های ورزشی یا راحتی شخصی، لیزر موهای زائد شکم و پهلو می‌تواند اعتمادبه‌نفس افراد را افزایش دهد.
لیزر موهای زائد شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟
اقایان در کنار لیزر شکم و پهلو، لیزر موهای زائد سینه نیز انجام می‌دهند.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟

برای انجام لیزر موهای زائد شکم و پهلو ابتدا باید با یک تکنسین یا متخصص پوست مشورت کرد. پزشک ابتدا در مورد سابقه پزشکی، نوع پوست و رنگ موها یک سری بررسی‌ها را انجام می‌دهد تا مناسب‌ترین تنظیمات لیزر را بر اساس نیاز مراجعه‌کننده تعیین کند.

سپس به مراجعه‌کننده گفته می‌شود که در روز قبل درمان موهای ناحیه شکم را بتراشد و آن ناحیه را تمیز کند. در روز درمان ممکن است پزشک برای کاهش درد و ناراحتی از کرم بی‌حس‌کننده در ناحیه شکم و پهلوها استفاده کند. سپس از یک دستگاه لیزر برای ارسال پالس‌های دقیق انرژی لیزر، به فولیکول‌های موی شکم استفاده خواهد کرد. درمان معمولا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. در صورتی که بعد از درمان ناحیه شکم و پهلو کمی قرمزی و التهاب داشت، می‌توان از کمپرس سرد یا یک مرطوب‌کننده ملایم برای تسکین کمک گرفت.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد شکم و پهلو با لیزر در هر فرد متفاوت است و به رنگ پوست و ضخامت موهای هر فرد بستگی دارد. با این حال به صورت میانگین هر فرد برای این که تا ۸۵ درصد کاهش دائمی موهای ناحیه شکم و پهلو را مشاهده کند، حداقل به ۶ تا ۸ جلسه درمان با فواصل ۶ هفته‌ای نیاز دارد. درمان‌ها در هر جلسه تقریباً ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

ناحیه بدنتعداد جلسات تقریبی
صورت۸-۱۲ جلسه
زیر بغل۶-۱۰ جلسه
دست‌ها (بازو و ساعد)۶-۱۰ جلسه
پاها۸-۱۲ جلسه
بیکینی۸-۱۲ جلسه
شکم و پهلو۸-۱۲ جلسه
مقایسه تقریبی طول دوره لیزر موهای زائد در نواحی مختلف بدن

آمادگی برای انجام لیزر شکم پهلو

برای انجام لیزر موهای زائد شکم و پهلو به اقدامات چندان پیچیده‌ای نیاز نیست. جهت آمادگی برای این درمان باید حداقل دو تا سه هفته قبل از درمان، از انجام هر نوع اپیلاسیون، اصلاح با بند یا موچین و هر وسیله دیگری برای حذف موهای زائد خودداری کنید. تنها روز قبل از درمان به شما گفته می‌شود که با یک تیغ یا ژیلت، موهای ناحیه شکم و پهلو را کوتاه کنید.

موضوع مهم بعدی جهت آمادگی برای انجام لیزر شکم و پهلو این است که به مدت دو تا سه هفته از هر گونه برنزه کردن در این ناحیه خودداری کرده و به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشید یا سولار قرار نگیرید. در صورت مصرف برخی از داروها حتما به پزشک اطلاع دهید، چرا که برخی از آنها با لیزر موهای زائد تداخل دارند. برای مثال در صورت مصرف آنتی‌بیوتیک، حداقل دو هفته باید درمان با لیزر را به تعویق انداخت. در روز درمان به هیچ عنوان از کرم، لوسیون یا دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی در ناحیه شکم و پهلو استفاده نکنید.

مراقبت های لازم بعد از انجام لیزر موهای زائد شکم و پهلو

بعد از انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائد شکم و پهلو، رعایت یک سری دستورالعمل‌ها به عنوان مراقبت های لازم بعد از لیزر می‌تواند خطر بروز عوارض جانبی را کم کند. این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

  • ناحیه تحت درمان را از نور مستقیم خورشید حداقل به مدت دو هفته پس از عمل، با استفاده از کرم ضدآفتاب یا لباس مناسب محافظت کنید، زیرا ممکن است پوست حساس‌تر شده باشد.
  • برای ۴۸ ساعت اول پس از درمان، از حمام داغ، سونا و دوش آب گرم خودداری کنید تا تحریک پوست به حداقل برسد.
  • ناحیه تحت درمان را با صابون ملایم و بدون عطر و آب ولرم به آرامی تمیز کنید.
  • برای جلوگیری از تحریک احتمالی، حدود یک هفته بعد از جلسه، ناحیه تحت درمان را لایه‌برداری نکنید.

می‌خوای بدونی بعد از لیزر موهای شکم چه مراقبت‌هایی باید انجام بدی؟ کلیک کن.

عوارض لیزر موهای زائد شکم و پهلو

لیزر موهای زائد با استفاده از لیزرهای کوچک و با حرارت بالا کار می‌کند. با وجود بی‌خطر بودن کلی این روش، احتمال این که یک سری عوارض جانبی بعد از درمان ایجاد شود وجود دارد که اکثر آنها موقتی است. شایع‌ترین عوارضی که اکثر افراد تجربه می‌کنند، تحریک پوستی و تغییرات رنگ‌دانه‌ای در ناحیه تحت درمان است.

حذف موهای زائد از طریق لیزر می‌تواند باعث تحریک موقت شود. همچنین ممکن است متوجه قرمزی و تورم خفیف در ناحیه تحت درمان شوید. با این حال این اثرات جزئی بوده و معمولا به‌خودی‌خود بهبود می‌یابند. به ندرت، لیزر موهای زائد شکم و پهلو می‌تواند منجر به عوارض جانبی شدیدتری شود. یکی از عوارض نادر لیزر موهای زائد، رشد بیش از حد موها در ناحیه تحت درمان است. تغییرات در بافت کلی پوست یا جای زخم از دیگر عوارض نادری است که برخی از افراد بعد از لیزر موهای زائد شکم و پهلو ممکن است تجربه کنند.

متن انگلیسی:
The laser may cause temporary side effects immediately after the procedure. Skin irritation and pigmentation changes are the most common side effects
ترجمه متن:
لیزر ممکن است بلافاصله پس از عمل عوارض جانبی موقتی ایجاد کند. تحریک پوست و تغییرات رنگ‌دانه شایع‌ترین عوارض جانبی هستند.

healthline

قیمت لیزر موهای زائد شکم و پهلو در دکترتو کلینیک

هزینه‌های لیزر برای از بین بردن موهای زائد شکم و پهلو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اول از همه باید در نظر داشت که این کار را در چه جایی انجام می‌دهید. بهتر است برای انجام این فرایند درمانی زیبایی، به مطب یک متخصص پوست یا یک پزشک آموزش‌دیده مراجعه کنید. لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است و شامل پوشش بیمه‌ای نمی‌شود.

هزینه‌هایی که هر کلینیک برای لیزر می‌گیرد با هم متفاوت است و بسته به منطقه جغرافیایی، نوع دستگاه‌ها و هزینه‌های جانبی دیگر دارد. دستمزد پزشک هم می‌تواند روی هزینه و قیمت لیزر موهای زائد شکم و پهلو تاثیر داشته باشد. در نهایت همه چیز به تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر و نوع و رنگ پوست و موی هر فرد دارد. هر چقدر از بین رفتن موها سخت‌تر باشد و به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد، قطعاً قیمت لیزر موهای زائد شکم و پهلو هم افزایش می‌یابد.

اما خبر خوب اینکه شما می‌توانید از خدمات دکترتو برای مشاهده قیمت لیزر موهای زائد در مراکز درمانی مختلف کمک گرفته و بر این اساس به آنها مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد برای کدام قسمت آقایان انجام می شود؟
لیزر موهای زائد شکم در آقایان بیشتر کاربرد دارد زیرا موهای این ناحیه در مردان کلفت و پر است.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

لیزر موهای زائد یک روش موثر با نتایجی دائمی است که کمترین میزان عوارض جانبی را دارد. این روش را می‌توان تقریباً برای قسمت‌های مختلف بدن از جمله شکم و پهلو انجام داد تا به صورت دائمی و برای مدتی طولانی، جلوی رشد موهای زائد را گرفت. لیزر موهای زائد شکم و پهلو می‌تواند سطح پوست این ناحیه را صاف و بدون مو کند. با این حال برای دریافت بهترین نتایج بهتر است حتما آن را در مطب یک متخصص زیبایی پوست یا یک پزشک آموزش‌دیده و ماهر انجام دهید تا ریسک بروز عوارض جانبی برای شما کاهش یابد و از همه مهم‌تر به نتایجی مطلوب دست یابید. شما می‌توانید از خدمات ویزیت آنلاین متخصص پوست دکترتو برای مشاوره متنی یا تلفنی و پرسش سوالات خود استفاده کنید.

دکترتو مراقب زیبایی شماست!

پرسش‌های متداول

این یک روش دائمی است که می‌تواند برای مدت زمانی طولانی جلوی رشد موهای زائد شکم و پهلو را بگیرد و رشد آنها را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

برخی از افراد ممکن است در حین درمان یا بعد از آن درد و ناراحتی خفیفی را در ناحیه شکم و پهلوها احساس کنند.

مدت زمان ماندگاری در هر فرد متفاوت است و معمولا به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده، رنگ پوست و ضخامت موها و مهارت فردی که این کار را انجام داده دارد. با این حال در اکثر موارد نتایج برای مدت زمانی طولانی می‌ماند.

امتیاز شما به مقاله:
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
فرزانه هستم، 30 ساله و عاشق دنیای سئو و محتوانویسی که با کنجکاوی دنبال آموختن چیزهای جدیدم؛ فارغ از هرگونه قرارداد و قانون و سبک خاصی. دنیای مجازی و اینترنت، فرصتی برای بودن با بهترین تیم‌ها رو برام فراهم کرده که می‌تونم بدون دغدغه و نگرانی هر روز احساس بهتر شدن و ارتقاء‌شغلی را با تمام وجودم لمس کنم. افتخار می‌کنم که با تیم خوب دکترتو، به این احساس ناب دست پیدا می‌کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن