دکتر علی فیروزآبادی (پزشک ناظر کیفی محتوای مجله سلامت دکترِتو)
تخصص پزشکی :

متخصص اعصاب و روان (روانپزشکی)

کد نظام پزشکی: 35240
فعالیت در مراکز پزشکی :

آخرین مقاله های بررسی شده توسط دکتر علی فیروزآبادی

ایشان تاکنون 7 مقاله پزشکی را در مجله سلامت دکترتو بررسی کرده‌اند

پاراسومنیا یا اختلال خواب چیست؟

پاراسومنیا یا اختلال خواب در واقع مجموعه‌ای از اختلالات خواب، مانند کابوس شبانه است، که در کیفیت زندگی فرد تاثیر گذار است.

5 سال پیش

علت لکنت زبان چیست و درمان آن چگونه است؟

لکنت زبان یک اختلال گفتاری است که با اختلالات مکرر در جریان طبیعی گفتار، مانند تکرار صدا یا هجاهای طولانی همراه است. درمان این اختلال معمولاً شامل گفتار درمانی با یک متخصص گفتاردرمانی است که از تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کند.

5 سال پیش

اختلال اضطراب منتشر چیست و چه تاثیری در زندگی روزمره دارد؟

استرس در زندگی همه‌ی ما دیده‌می‌شود. اضطراب فراگیر یکی از اختلالاتی است که ممکن است برای بسیاری از ما ایجاد شود. اگر این اختلال کنترل نشود و تحت درمان قرار نگیرد، می‌تواند عوارض بسیاری برای ما ایجاد کند.

5 سال پیش

بی اشتهایی عصبی چیست؟ دلایل و درمان بی اشتهایی عصبی

بی‌اشتهایی عصبی یکی از بیماری‌های روانی است که با تغذیه فرد مرتبط است. کسی که به بی‌اشتهایی عصبی مبتلا می‌شود،‌ نمی‌تواند به مقدار کافی غذا بخورد و بی‌اشتها می‌گردد. این مشکل می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بدن شما وارد کند.

5 سال پیش

چطور با فرزندمان در مورد تراژدی و فاجعه صحبت کنیم؟ ۹ راهکار

قابل درک است که کودکان به فاجعه و تراژدی دنیا واکنش نشان می‌دهند. اما لازم است که والدین با گوش دادن به کودکان و توضیح اتفاقات، به آن‌‌ها کمک کنند.

7 سال پیش

ساعت بدن چیست و چطور اختلال در آن سلامت بدن را تهدید می کند؟

ساعت بدن تنظیم کننده‌ی رفتارها و فعالیت‌های ارگان‌های مختلف بدن است و به هم ریختن آن می‌تواند فعالیت‌های روزانه‌ی شما را مختل کند.

7 سال پیش

چهل سالگی بحران نیست

بحران چهل سالگی یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان پیش می‌آید. زمانی‌که به این دوره می‌رسید، احساس ناامنی، اضطراب و ترس می‌کنید. برای مقابله با این احساسات باید این دوره را بهتر بشناسید.

7 سال پیش