دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکترتو در ایام نوروز همراه شماست. نوبت بگیرید
دکتر محمدرضا شهسواری

دکتر محمدرضا شهسواری

تخصص پوست، مو و زیبایی

تهران

کد نظام پزشکی

20336
%79
پیشنهاد(از 362 کاربر)

درباره‌پزشک

جناب آقای دکتر محمد رضا شهسواری در سال 1360 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شدند و سپس در سال 1372 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر شهسواری در زمینه لیزر تراپی و بیماری های اتوایمیون یا بیماری های خود ایمنی مطالعات و تحقیقات ارزشمندی را ارائه نموده اند. ایشان بیش از 24 سال سابقه تخصص پزشکی در رشته پوست و مو و زیبایی دارند. برخی خدمات درمانی و زیبایی که توسط دکتر محمد رضا شهسواری در مطب ونک و کلینیک های لیزر نوین دیدگان و نور مطهری در شهر تهران ارائه می شود شامل:

درمان انواع بیماری های پوستی : درمان بیماری های عفونی، درمان بیماری های حساسیتی، درمان آکنه، برداشتن خال و زگیل، درمان تومورهای خوش خیم و بدخیم

درمان انواع بیماری های مو و ناخن : ریزش مو، کچلی سکه ای، طاسی سر، کم مویی صورت آقایان

زیبایی صورت: پروتز لب، گونه و چانه، لیفتینگ

زیبایی مو : لیزر موهای زائد، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل

پاکسازی و جوانسازی پوست : رفع اسکار، جای جوش جای زخم و سوختگی، ملاسما و لکه های پوستی، رفع ضایعات عروقی، رفع کک و مک، پیلینگ، میکرودرم ابریژن، ساب سیژن، رفع چین و چروک

در مطب تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر، تزریق PRP انجام می شود.

لیزر درمانی، RF، کرایوتراپی، هایفو

آدرس سایت: www.dr-shahsavari.com

تخصص و فوق تخصص‌ها

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

اطلاعات مطب میدان ونک

آدرس:

تهران، میدان ونک، ابتدای حقانی، جنب بانک کشاورزی، ساختمان 72، واحد 103

اطلاعات مطب خیابان نازی آباد

آدرس:

تهران، خیابان نازی آباد، خیابان شهید رجایی، 100 متر بعد از خیابان اکبر مشهدی، نرسیده به ایستگاه 13 آبان(روبروی درمانگاه سیزده آبان )، پلاک 405

افتخارات

دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دارای بیش از 24 سال سابقه و تجارب ارزشمند در تخصص پوست، مو و زیبایی

خدمات

تجربیات کاربران

در ادامه می‌توانید تجربه مراجعه‌ی کاربران دیگر به دکتر محمدرضا شهسواری را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر محمدرضا شهسواری بوده‌اید می‌توانید نظر خود را ثبت کنید.

میانگین نظرات(از 362 کاربر)

%79
283 کاربر از 362 کاربر این پزشک را پیشنهاد می‌کنند.
زمان انتظار در مطب
  • 0-15 دقیقه
    136 نفر
  • 15-45 دقیقه
    124 نفر
  • 45-90 دقیقه
    59 نفر
  • بیش از 90 دقیقه
    43 نفر

نظرات

حدیثه
نوبت گرفته از دکترتو
این پزشک را پیشنهاد نمی‌کنم
زمان انتظار: بیش از 90 دقیقه

زمان ویزیت خیلی کوتاه و اصلا توضیحی ندادن راجب بیماری پوستی بنده.

پارمیس
نوبت گرفته از دکترتو
این پزشک را پیشنهاد می‌کنم
زمان انتظار: 0-15 دقیقه

حاذق هستند

زهرا
نوبت گرفته از دکترتو
این پزشک را پیشنهاد می‌کنم
زمان انتظار: 15-45 دقیقه

من ۱۰ سال قبل بر جوشهای صورتم می رفتم راضی بودم ولی الان داروها رو استفاده نکردم که نظر بدم.

عمادالدین
نوبت گرفته از دکترتو
این پزشک را پیشنهاد می‌کنم
زمان انتظار: 0-15 دقیقه

خیلی عالی

طاها
نوبت گرفته از دکترتو
این پزشک را پیشنهاد می‌کنم
زمان انتظار: 0-15 دقیقه

خیلی دکتر خوبی هستند

انتخاب نوع نوبت گیری از دکتر محمدرضا شهسواری
نوبت مطب میدان ونک
رزرو آنلاین نوبت
تهران - ، میدان ونک، ابتدای حقانی، جنب بانک کشاورزی، ساختمان 72، واحد 103
اولین نوبت خالی: سه‌شنبه 14 فروردین ساعت 17:15
نوبت بگیرید
نوبت مطب خیابان نازی آباد
رزرو آنلاین نوبت
تهران - ، خیابان نازی آباد، خیابان شهید رجایی، 100 متر بعد از خیابان اکبر مشهدی، نرسیده به ایستگاه 13 آبان(روبروی درمانگاه سیزده آبان )، پلاک 405
اولین نوبت خالی: سه‌شنبه 14 فروردین ساعت 13:10
نوبت بگیرید

سوالات متداول

+
چطور می‌توانم نوبت دکتر محمدرضا شهسواری را از دکترتو بگیرم و ویزیت شوم؟
در دکترتو می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر محمدرضا شهسواری نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر محمدرضا شهسواری در دکترتو فراهم است.
+
هزینه ویزیت دکتر محمدرضا شهسواری چقدر است؟
هزینه ویزیت محمدرضا شهسواری با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر محمدرضا شهسواری می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
+
آدرس مطب دکتر محمدرضا شهسواری کجا است؟
دکتر محمدرضا شهسواری 2 مطب در مطب میدان ونک و مطب خیابان نازی آباد دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر محمدرضا شهسواری را ببینید.
+
آیا دکتر محمدرضا شهسواری امکان مشاوره آنلاین دارد؟
با مراجعه به پروفایل دکتر محمدرضا شهسواری در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
+
دکتر محمدرضا شهسواری در کدام زمینه‌های پزشکی بیمار می‌پذیرد؟
دکتر محمدرضا شهسواری متخصص پوست، مو و زیبایی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.
+
نزدیک‌ترین نوبت آزاد دکتر محمدرضا شهسواری چه زمانی است؟
دکتر محمدرضا شهسواری از روز سه‌شنبه 14 فروردین بیمار جدید می‌پذیرند. با مراجعه به پروفایل دکتر محمدرضا شهسواری در دکترتو می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید.
+
میزان رضایت مراجعه‌کنندگان از دکتر محمدرضا شهسواری چقدر است؟
تا کنون 362 نفر به دکتر محمدرضا شهسواری رای داده‌اند. میانگین امتیازی دکتر محمدرضا شهسواری 4 از 5 است.

درباره دکتر محمدرضا شهسواری



دکتر محمدرضا شهسواری dr mohammadreza shahsavari از دکترهای متخصص پوست، مو و زیبایی تهران هستند. مطب دکتر محمدرضا شهسواری در تهران، میدان ونک، ابتدای حقانی، جنب بانک کشاورزی، ساختمان 72، واحد 103 واقع شده است. ایشان در زمینه‌های نوبت دهی مطب مراجعه‌کنندگان را ویزیت می‌کنند. برای تماس با مطب دکتر محمدرضا شهسواری می‌توانید از شماره تماس‌(های) 02188202133,02188202134 استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام دکتر محمدرضا شهسواری و کانال تلگرام ایشان و وب سایت اینترنتی دکتر هم می‌توانید به پروفایل دکتر سر بزنید. عکس و بیوگرافی دکتر محمدرضا شهسواری هم در پروفایل ایشان قابل مشاهده است.

برای مراجعه‌کنندگان برخی از دکترهای دکترتو، امکان ویزیت شدن با استفاده از انواع بیمه‌های درمانی پایه از جمله بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، سلامت ایرانیان و سایر انواع بیمه‌های پایه فراهم است. همچنین بنا به درخواست مراجعه‌کننده و در صورت وجود این امکان از سمت پزشک، امکان صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی هم وجود دارد.

با اجرایی شدن کامل قانون نسخه‌نویسی الکترونیک، امکان صدور نسخه الکترونیک برای دکترها، از جمله توسط دکتر محمدرضا شهسواری فراهم می‌شود. استفاده کردن از خدمات نسخه‌نویسی الکترونیک ، مشروط به صلاحدید و تشخیص شخص پزشک است.

با استفاده از دکترتو می‌توانید از دکتر محمدرضا شهسواری متخصص پوست، مو و زیبایی نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش‌های نوبت‌دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. در صورت نیاز به ویزیت حضوری پزشک می‌توانید از امکان مسیریابی روی نقشه (گوگل مپس، ویز، نشان و موارد مشابه) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی با پزشک و آنلاین می‌توانند راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشد. .
دکترتو میزبان بیشتر از ۱۴۰۰۰ پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص درمانی از جمله پوست، مو و زیبایی در سراسر کشور است و با تسهیل نوبت‌دهی پزشکان سعی می‌کند سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد. امکان ثبت نظر درباره هر پزشک برای مراجعه‌کننده فراهم شده است تا سایر مراجعه‌کنندگان قبل از ویزیت شدن، از نظرات در مورد دکتر محمدرضا شهسواری مطلع شوند. با دکترتو به راحتی از تمام دکترهای ایران نوبت بگیرید.