کلینیک دنیای زخم

کلینیک دنیای زخم

تهران

نوبت دکترهای کلینیک دنیای زخم

دکتر منیژه دزفولی نژاد

دکتر منیژه دزفولی نژاد

تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری

4.4(8 نظر)

142 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: فردا

نوبت بگیرید

دکتر محدثه صالحی

دکتر محدثه صالحی

پزشک عمومی

اولین نوبت آزاد مطب: فردا

نوبت بگیرید

کلینیک دنیای زخم
کلینیک دنیای زخم

تهران

تخصص های کلینیک دنیای زخم

تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری

درباره کلینیک دنیای زخم

کلینیک زخم تهران  با پشتوانه‌ای از تجربه چند ساله و  کارشناس زخم متخصص با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین تیم درمانی متخصص زخم شامل پزشکان زخم با تخصص‌های ارتـوپدی، عـفونی، جــراحی، جراحی پلاسـتیک، غـدد و تغذیه و پرستاران عضو سازمان جهانی زخم،  در خدمت شما بیماران گرانقدر است.
درمانِ زخم، با استفاده از روش‌های روز دنیا
درمان زخم‌های‌ ناشی از دیابت، درمان زخم‌های ناشی از انواع سوختگی‌ها، درمان زخم‌های بدخیمی و ناشی از رادیوتراپی، درمان زخم‌های ناشی از جراحی، درمان زخم‌های عفونی، درمان زخم‌های فشاری (بستر) و درمان زخم‌های وریدی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا از جمله وکیوم‌تراپی، لیزرتراپی ، اوزون‌تراپی، بیوتراپی و استفاده از پانسمان‌های نوین و هوشمند، بخشی از خدمات و امکانات کلینیک‌های تخصصی دنیای زخم است.

مراقبت‌های قبل و بعد از عمل
تمامی خدمات قبل از عمل‌های استومی برای تعبیه استوما و تمامی مراقبت‌های بعد از عمل برای بیماران استومییت از جمله روش صحیح تعویض کیسه، انتخاب کیسه، مشاوره‌های روانشناسی، درمان زخم‌های ناشی از استوما و تغذیه، برای این افراد انجام می‌شود.

آدرس کلینیک دنیای زخم

آدرس: تهران، کردستان شمال، بالاتر از میدان عطار، بلوار خدامی، پلاک 53

تلفن: 09357135023

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک کلینیک دنیای زخم

کلینیک کلینیک دنیای زخم donyaye-zakhm-clinic در تهران تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک کلینیک دنیای زخم تهران خواهیم پرداخت.

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های کلینیک کلینیک دنیای زخم

کلینیک کلینیک دنیای زخم که از کلینیک های تهران است، در تخصص‌های زیر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال دارد:

  • کلینیک بیماری های عفونی و گرمسیری

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک کلینیک دنیای زخم

لیست دکترهای فعال در کلینیک کلینیک دنیای زخم را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک کلینیک دنیای زخم می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک کلینیک دنیای زخم و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • دکتر منیژه دزفولی نژاد
  • دکتر محدثه صالحی

نشانی و آدرس کلینیک کلینیک دنیای زخم و شماره تلفن

کلینیک کلینیک دنیای زخم در تهران واقع شده است. برای تماس با کلینیک کلینیک دنیای زخم می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: تهران، کردستان شمال، بالاتر از میدان عطار، بلوار خدامی، پلاک 53، شماره تلفن: 09357135023

وب سایت کلینیک کلینیک دنیای زخم و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک کلینیک دنیای زخم، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک کلینیک دنیای زخم استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک کلینیک دنیای زخم

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک کلینیک دنیای زخم می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک کلینیک دنیای زخم و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های تهران
  5. کلینیک دنیای زخم