بزرگ کردن آلت تناسلی، بررسی روش های پزشکی و خانگی آن

آنچه در این مقاله می‌خوانید

به طور متوسط اندازه آلت تناسلی مردان در حالت خوابیده بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر و در حالت نعوظ بین ۱۲.۵ تا ۱۵ سانتی متر است. اگرچه روش‌های پزشکی تاثیر بیشتری در بزرگ کردن اندام تناسلی دارند، اما استفاده از روش‌های خانگی نیز کمک کننده خواهند بود.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

بزرگ کردن آلت تناسلی، بررسی روش های پزشکی و خانگی آن

خلاصه این مطلب را در این پادکست گوش دهید:

ادامه این پادکست را می‌توانید در این بخش گوش دهید:

روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی کدامند؟ آیا شما هم نگران سایز آلت تناسلی خود هستید؟ احتمال اینکه افراد مختلف در مورد سایز و اندازه آلت تناسلی‌شان دغدغه داشته باشند بسیار زیاد است. امروزه یکی از رایج‌ترین مسائل جنسی که بسیاری از مردان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی و کوچک بودن آن است. به همین جهت افراد به دنبال روش‌هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند.

البته در بسیاری از موارد فقط خود فرد فکر می‌کند که آلت او اندازه مناسبی ندارد. یعنی برخلاف تصور خود فرد ممکن است مطابق با گفته‌های متخصصین اورولوژی سایز آلت او مناسب باشد. پروفسور کوان ویلی، مشاور مسائل جنسی می‌گوید «مردانی که در مورد کوچک بودن اندازه آلت خود نگرانی دارند، بهتر است قبل از استفاده از  هر یک از روش‌های درمانی حتماً به مشاور مراجعه کنند». علاوه بر این بیشتر این روش‌های درمانی غیرمؤثر، از نظر مالی هزینه‌بر و در مواردی آسیب‌زننده هستند.

بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

ترس از اینکه آلت تناسلی شما آنقدر کوچک است که نمی‌تواند همسرتان را در طول رابطه جنسی راضی نگه دارد، ممکن است به یک ناراحتی دائمی و کاهش اعتماد به نفس منجر شود. اما اکثر مردانی که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌ کوچکی دارند، در واقع در میان افراد با انداره معمولی در نظر گرفته می‌شوند، نه کوچک!

بسیاری از مردان تصور اغراق آمیزی از اندازه آلت تناسلی و دستگاه تناسلی مردان دارند و به فکر روش‌های افزایش سایز خانگی و شیمیایی هستند. دستگاه تناسلی تناسلی تنها زمانی کوچک در نظر گرفته می‌شود که در هنگام نعوظ کمتر از ۷.۵ سانتی‌متر) باشد. این وضعیتی است که میکروپنیس نامیده می‌شود.

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

مردم معمولا شایعاتی که در مورد طول یا اندازه آلت تناسلی وجود دارد را باور می‌کنند. برای مثال برخی افراد باور دارند که داشتن آلت حدود ۳۰ سانتی‌متری طبیعی است. درحالی‌که طبق تحقیقات به‌طور میانگین اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا به‌اصطلاح راست شده بین ۱۲.۵ تا ۱۵ سانتی‌متر و در حالت خوابیده بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی‌متر است.

خیلی از مردان فکر می‌کنند که برای رابطه جنسی زن و مرد نیاز به آلت بزرگتر هست. این در حالی است که طبق یک نظرسنجی از بین ۵۲۰۰۰ خانم، بیشتر از ۸۵ درصد از آن‌ها گفتند که با اندازه‌ی معمولی آلت تناسلی شریک جنسی خود  ارضا می‌شوند و به رضایت دست پیدا می‌کنند و نیازی به بزرگتر شدن آلت تناسلی شریکشان ندارند.

طبق تحقیقات به‌طور میانگین اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا اصطلاح راست شده بین ۵ تا ۶ اینج (یعنی ۱۲٫۵ تا ۱۵ سانتی‌متر) است.

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟
اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا به‌اصطلاح راست شده بین ۱۲.۵ تا ۱۵ سانتی‌متر و در حالت خوابیده بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی‌متر است.

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ (چگونه آلت را بزرگ کنیم)

با توجه به نیاز مردان به افزایش اندازه و بزرگ کردن آلت تناسلی خود، امروزه بستر اینترنت مملو از روش‌های مختلفی برای این هدف است. برخی برای افزایش طول و برخی دیگر برای افزایش ضخامت آلت (افزایش قطر آلت) معرفی‌شده‌اند. اما آیا تمامی روش‌های گفته‌شده مؤثرند؟ در ادامه به معرفی و بررسی رایج‌ترین روش‌های افزایش سایز آلت می‌پردازیم.

انواع این روش‌ها به‌طورکلی به دودسته تقسیم می‌شوند:

روش‌های غیر جراحی (Non-sergical)روش‌های جراحی (Sergical)
قرص و آمپولجراحی برای افزایش طول و قطر اندام تناسلی
دستگاه مکنده
تزریق ژل
آویزان کردن وزنه
جلق
بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

۱. روش های غیر جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه + بهترین داروی افزایش سایزآلت

برای افزایش سایز آلت تناسلی که در بیشتر موارد به دلیل موارد ژنتیکی است، از روش‌هایی مانند پمپ آلت تناسلی، دستگاه وکیوم، پی شات، امواج ضربه‌ای و تزریق چربی استفاده می‌شود. با این حال، اثربخشی این روش‌ها با روش علمی اثبات نشده است. استفاده سرخود از داروهای تجویز نشده و مکمل‌های غذایی نیز کار خطرناکی است. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با مشورت پزشک می‌توانند اثربخش باشند.

بهترین قرص و آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مردان چیست؟ (بهترین قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه)

این محصولات معمولاً حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، هورمون‌ها و مواد گیاهی‌ای هستند که مدعی اثر مثبت بر بزرگ کردن آلت‌اند. برخلاف ادعاهای شدید و تأثیرگذار آن‌ها، به‌طور قطعی هیچ‌گونه شواهد تحقیقاتی و بالینی از کارایی آن‌ها وجود ندارد. علاوه بر این برخی از آن‌ها نیز می‌توانند آسیب‌زا باشند.

برای مثال در تحقیقاتی در دانشگاه مریلند با تجزیه‌وتحلیل برخی از این مواد ردی از سرب، سموم دفع آفات، باکتری‌ای.کولای و مدفوع حیوانات را در آن‌ها یافتند. به‌عنوان‌مثال قرص‌های ویاگرا و لویترا در این گروه قرار دارند.

به نظر متخصصین اورولوژیست، استفاده از دارو برای بزرگ کردن آلت، هیچ تاثیر مثبتی ندارد. اگر موثر بودند در داروخانه‌ها موجود بودند و به فروش می‌رسیدند. استفاده از لوسیون‌ها می‌تواند برای افرادی که از آلت خود شرم دارند و خجالت می‌کشند مفید باشد و موجب راحتی آن‌ها شود. اما قطع به‌یقین در افزایش سایز آلت هیچ اثری ندارند. قبل از مصرف هر دارویی برای بهبود عملکرد جنسی یا افزایش سایز آلت تناسلی، حتما با دکتر اورولوژیست مشورت کنید.

اینفوگرافی بزرگ کردن آلت تناسلی
عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

چیکار کنم آلتم بلند بشه (درمان خانگی)؟ دستگاه‌ های مکنده یا پمپ آلت (Vaccum)

این دستگاه دارای یک محفظه است که آلت را درون آن می‌برند. سپس با استفاده از پمپی که به محفظه متصل است، هوا را خارج می‌کنند تا خلأ ایجاد شود. خلأ ایجادشده خون بیشتری را به درون آلت می‌کشد و منجر به تورم آن می‌شود. از دستگاه مکنده یا پمپ آلت گاهی در درمان‌های کوتاه‌مدت برای افرادی که اختلال در نعوظ (راست شدن آلت) دارند استفاده می‌شود.

اما باید دانست که استفاده زیاد از پمپ‌های آلت، می‌تواند به بافت آلت آسیب بزند و موجب ضعف در نعوظ شود. شواهد بسیار ناچیزی وجود دارد که نشان‌دهنده اثر مثبت این دستگاه بر بزرگ کردن آلت باشد. از دستگاه مکنده یا پمپ آلت گاهی در درمان‌های کوتاه‌مدت برای افرادی که اختلال در نعوظ و راست شدن دارند، استفاده می‌شود.

کشنده های آلت تناسلی (Extenders)

این دستگاه از کشش و انقباض طبیعی برای کشیدن و بزرگ کردن آلت استفاده می‌کند. در یک مطالعه گزارش‌شده که بعد از ۳ ماه استفاده از دستگاه کشنده آلت، طول آلت افراد حاضر به‌طور میانگین بیش از ۱٫۵ سانتی‌متر افزایش پیداکرده است.

برای استفاده گسترده از این دستگاه تحقیقات بیشتری لازم است. استفاده از کشنده‌های آلت تناسلی می‌تواند دست‌وپا گیر و دشوار باشد. همچنین کشیدگی اگر از یک حدی بیشتر شود، منجر به کبودی، آسیب عصبی و ایجاد لخته‌های خون در سیاهرگ‌های آلت می‌شود.

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟
این دستگاه از کشش و انقباض طبیعی برای کشیدن و بزرگ کردن آلت استفاده می‌کند.

جلق (Jelqing)

نوعی ورزش است که در فارسی به آن جلق زدن گفته می‌شود. در این حرکات ورزشی، از حرکت دست بعد از دست استفاده می‌شود که دست‌ها یکی بعد از دیگری دور آلت از بخش پایه آلت به سمت نوک آن کشیده می‌شوند و خون را درون آلت به سمت نوک آن می‌برند. اگرچه این روش نسبت به بقیه روش‌ها ایمنی بیشتری دارد اما هیچ اثبات علمی‌ای برای آن وجود ندارد. علاوه بر این می‌تواند موجب ایجاد زخم، درد و یا بدشکلی آلت شود.

جلق را می‌توان به خودارضایی نیز تعمیم داد. و این سوال را مطرح کرد که آیا خود ارضایی باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود؟ خیر. خودارضایی باعث افزایش سایز آلت نمی‌شود. بلکه یکی از عوارض خود ارضایی، یعنی زودانزالی را نیز می‌تواند سبب شود. درنتیجه بدون مشورت دکتر اورولوژیست، برای بزرگ کردن آلت اقدام نکنید. چراکه ممکن است نه‌تنها قد و قامت آلتتان رعنا نشود، که باعث ده‌ها آسیب بزرگ‌تر نیز شوید.

تزریق ژل و فیلر، بهترین ژل افزایش سایز اندام تناسلی چیست؟

برای افزایش کلفتی و ضخامت آلت، برخی از پزشکان از فیلرها استفاده می‌کنند. مشابه مصرف فیلرها در تزریق ژل لب و گونه است. برای مثال ژل‌های ژوویدرم یا رستیلن که جزو ژل‌های بر پایه اسید هیالورونیک هستند را گاها برای کلفت کردن آلت نیز استفاده می‌کنند.

از این روش به‌عنوان آمپول بزرگ کننده سایز آلت یا ژل بزرگ کننده آلت نیز یاد می‌شود.  این مواد معمولا حدود۶ ماه باقی می‌مانند و پس از آن جذب بدن می‌شوند. اطلاعاتی مبنی بر مناسب بودن این روش در دسترس نیست و نمی‌توان آن را تأیید کرد.

نکته مهم: لطفا گول تبلیغات را نخورید. ژل بزرگ کننده آلت یا آمپول افزایش سایز آلت تناسلی می‌تواند تنها جیب شما را خالی کند. علاوه بر ضرر اقتصادی، ممکن است عوارض جانبی خطرناکی نیز به همراه داشته باشد. درنتیجه قبل از هرگونه اقدامی برای بزرگ کردن آلت، با دکتر اورولوژیست مشورت کنید.

آویزان کردن وزنه به آلت (روش Hanging)

وزنه‌ها انواعی دارند. وزنه‌های حلقه‌دار آلت که در انتهای بدنه آلت قبل از سر آن پوشیده می‌شوند. و یا وزنه‌های دارای توپ یا صفحات که از انتهای بدنه آلت شما به کمک تسمه و کمربند آویزان می‌شوند. عملکرد وزنه‌ها بدین‌صورت که است در انتهای آلت شما کشش و مقاومتی ایجاد می‌کنند که به‌مرور موجب کشیدگی تاندون‌ها و عضلات بدنه آلت می‌شود. بنابراین درنهایت منجر به بزرگ شدن آلت می‌شوند.

این روش ممکن است به افزایش سایز آلت شما کمک کند. تحقیقات بسیار کمی در این زمینه وجود دارد. اما استفاده از این روش پیشنهاد نمی‌شود چراکه می‌تواند آسیب‌های دائمی ایجاد کند. این روش نیز مانند دستگاه کشنده از طریق ایجاد کشش اثرگذاری دارد و عوارض آن مانند دستگاه کشنده شامل کبودی، آسیب به اعصاب، لخته خون دارد.

علاوه بر این آویزان کردن وزنه می‌تواند منجر به آسیب به عصب‌های سر آلت و کاهش حساسیت آن در رابطه جنسی شود. همچنین فشار وزنه‌ها می‌تواند منجر به پدیده‌ای به نام شکستگی آلت شود.

متن انگلیسی:
Penis enlargement products and procedures include supplements, vacuum pumps, traction devices, injectable fillers, surgeries, and implants.
ترجمه فارسی:
محصولات و روش‌های بزرگ‌کردن آلت تناسلی شامل مکمل‌ها، پمپ‌های خلاء، دستگاه‌های کششی، پرکننده‌های تزریقی، جراحی‌ها و ایمپلنت‌ها هستند.

به نقل از سایت penuma

۲. روش‌ های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

نمونه‌هایی از جراحی که برای افزایش طول یا ضخامت آلت تناسلی انجام می‌شود عبارت‌اند از:

  • بریدن رباط تعلیق: پرکاربردترین روش جراحی برای بلند کردن آلت تناسلی شامل بریدن رباط تعلیقی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می‌کند
  • تزریق چربی
  • پیوند بافت
  • کاشت آلت تناسلی.

جراحی برای افزایش طول

آلت تناسلی با یک بافت فیبری محکم و سخت به‌وسیله یک رباط (لیگامنت) نگه‌دارنده به لگن متصل می‌شود. به بیانی دیگر این بافت بخشی از بدنه آلت را به‌صورت پنهان درون بدن شما نگه می‌دارد. با جراحی و برش رباط کشش آلت به درون بدن کاهش می‌یابد و (ازنظر تئوری) منجر می‌شود بخش بیشتری از بدنه آلت قابل‌مشاهده شود.

برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط و برگشت سایز آلت به قبل از جراحی، فرد متقاضی احتمالا باید تا حدود ۶ ماه روزانه از دستگاه‌های کشنده آلت یا آویزان کردن وزنه استفاده کند.

جراحی برای افزایش قطر و کلفتی آلت

تکنیک اصلی در جراحی برای زیادشدن قطر آلت تناسلی، برداشتن چربی از دیگر نقاط بدن و تزریق آن به بدنه آلت است. هدف از این کار کلفت کردن آلت است، اما این راهکار جوابگو نیست و مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.

در تکنیک جدیدتر این روش از بافت افراد مرده برای پیوند استفاده می‌کنند. روشی که در بسیاری از جراحی‌های ترمیمی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این روش ماندگاری بیشتری دارد و نتایج بهتری نیز ایجاد می‌کند.

روش‌های دیگری نیز در بحث جراحی وجود دارند. مثلا در افراد چاق و دارای اضافه‌وزن، چربی موجود در بخش انتهایی یا ریشه آلت را با روش لیپوساکشن (حذف چربی) از بین می‌برند. لازم به تذکر است که هیچ‌گونه عمل جراحی برای افزایش سایز آلت نباید بدون مشورت با پزشک باشد. در ضمن برای عمل جراحی افزایش سایز نیز باید به دکتر اورولوژیست مجرب مراجعه کنید.

برخی پزشکان هر دو جراحی افزایش طول و کلفت کردن آلت را یکباره انجام می‌دهند و برخی دیگر آن‌ها را در مراحل جداگانه پیشنهاد می‌کنند.

چه زمانی استفاده از جراحی پیشنهاد می شود؟

استفاده از روش‌های جراحی به‌طور عمومی فقط در مواردی که فرد مبتلابه اختلالی خاص به نام آلت کوچک (میکروپنیس) باشد پیشنهاد می‌شود. در این حالت اندازه آلت فرد ۷٫۵ سانتی‌متر یا کمتر است.

بهترین راه برای افزایش طول آلت تناسلی چیست؟

همین حالا با متخصص مشورت کن!

انواع روش خانگی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

قبل از بررسی برخی از روش‌هایی که می‌توانند به رشد طبیعی آلت تناسلی کمک کنند، مهم است که توجه داشته باشید که بیشتر این تکنیک‌ها موقتی هستند و تنها راه افزایش دائمی سایز آلت تناسلی، جراحی است. در ادامه برخی از بهترین تکنیک‌ها و تمرینات بررسی شده برای بزرگ کردن موقتی اندام تناسلی وجود دارد.

۱. اصلاح و تراشیدن موهای ناحیه اطراف آلت تناسلی

گاهی اوقات بلندی موهای ناحیه آلت تناسلی منجر می‌شود که آلت کوچک‌تر به نظر برسد. برای بهتر دیده شدن آلت خود (خطای دید = حجم دهنده آلات مرد) می‌توان موهای زائد این ناحیه را تراشید. این کار موجب می‌شود آلت بزرگتر به نظر برسد.

۲. کاهش وزن برای افزایش اندازه آلت مردان

در افرادی که اضافه‌وزن دارند و چاق هستند، آلت به دلیل چربی بالای شکم و چاقی کوچکتر به نظر می‌رسد. همچنین چربی‌های اطراف خود آلت نیز موجب می‌شوند کوچکتر از حالت طبیعی خود باشد. بنابراین چگونه الت خود را بزرگ کنیم؟ برای رفع این مشکل کاهش وزن و داشتن اندام و هیکل خوب می‌تواند منجر شود که آلت به‌اندازه طبیعی خود دیده شود و بزرگتر از قبل به نظر برسد.

۳. استفاده از روکش های آلت (چگونه آلت خود را بزرگ کنیم)

روکش‌های آلت اجسامی شبیه آلت مصنوعی هستند که روی آلت شما قرار می‌گیرند. استفاده از این ابزار اندازه آلت شما را تغییر نمی‌دهد. اما در مواردی که افراد نگران ارضای جنسی هستند، استفاده از روکش آلت، چیز بزرگتری را بجای آلت خودتان در اختیار شما می‌گذارد.

۴. کرم بزرگ کننده آلت تناسلی

انواع مختلفی از کرم‌ها وجود دارند که برای بزرگ کردن آلت استفاده می‌شوند. چند مورد از معروف‌ترین آن‌ها روغن ویگ آر ایکس (VigRx) که بهترین کرم همه‌کاره به‌حساب می‌آید، ژل پروسولوشن (Prosolution Gel) که برای نتیجه سریع بهترین گزینه است، کرم هاردوود (Hardwood) که ایمن‌ترین انتخاب است و روغن من وان (Man 1 Oil) که ایمن‌ترین کرم بزرگ کننده است را می‌توان نام برد. عملکرد بیشتر این کرم‌ها با افزایش جریان خون درون آلت است.

انواع روش خانگی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟
انواع مختلفی از کرم‌ و لوسیون وجود دارد که برای بزرگ کردن آلت استفاده می‌شود.

۵. قرص افزایش سایز اندام تناسلی (قرص بزرگ کردن آلت تناسلی دائمی)

قرص‌های بزرگ کننده آلت امروزه به فراوانی در تبلیغ‌ها مشاهده می‌شوند. اما هیچ محصولی در این گروه هنوز موفق نشده است از سازمان غذا و داروی آمریکا تأییدیه بگیرد. این قرص‌ها از مواد مختلفی تشکیل می‌شوند. عصاره گیاه جینکو یا کهن‌دار یکی از ترکیبات رایج مورداستفاده در این مکمل‌ها است. برخی بر این باورند که این عصاره موجب افزایش گردش خون و بهبود عملکرد جنسی می‌شود.

از دیگر ترکیبات گیاهی استفاده‌شده در میان قرص افزایش طول و قطر آلت تناسلی می‌توان به یوهمبین، ماکا و علف بز شاخ‌دار اشاره کرد. تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفتند نشان دادند این ترکیبات اثر مثبتی بر افزایش سایز آلت ندارند و همچنین عوارضی نظیر اضطراب، توهم و رفتارهای اعتیادی می‌شود.

از میان بهترین قرص افزایش سایز اندام تناسلی مردان در داروخانه، می‌توان به سیلدنافیل اشاره کرد. سیلدنافیل ترکیب اصلی و فعال داروهای مورداستفاده برای درمان اختلال عملکرد نعوظ است. برای مثال قرص ویاگرا.

از قرص‌های معروف بزرگ کننده یا حجم دهنده دائمی آلت مردان می‌توان قرص مگنارکس، قرص گودمن، قرص ویگور و قرص وایمکس را نام برد. عوارض قرص بزرگ کننده آلت و دیگر محصولات افزایش سایز:

  • سردرد
  • بدن درد
  • سرگیجه
  • آبریزش بینی
  • کاهش بینایی
  • تغییرات ناگهانی شنوایی.

بهترین راه برای افزایش طول آلات تناسلی چیست؟ (افزایش سایز سریع مردانه)

با توجه به اینکه شواهد و مدارک در مورد اکثریت روش‌های گفته‌شده بسیار کم است یا در برخی موارد کلا هیچ شواهدی موجود نیست. به همین دلیل تعیین بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی و افزایش سایز یا حجم آن امری دشوار است.

علاوه بر این تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت برای هر فرد متفاوت است. مثلا در افرادی به میکروپنیس یا کوچکی بیش‌ازاندازه آلت مبتلا هستند، استفاده از روش‌های جراحی پیشنهاد می‌شود. پس برای تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت بهتر است با متخصص اورولوژیست مشورت شود. با کمک او و تجاربش و شناخت انواع روش‌ها و عوارض جانبی آن‌ها می‌توان بهترین روش افزایش سایز آلت را مشخص کرد.

آیا افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ ممکن است؟

این روش می‌تواند برای مدت کوتاهی موثر باشد. کشش و ماساژ دادن آلت تناسلی با دست با حرکتی مشابه دوشیدن گاو، باعث افزایش جریان خون در این ناحیه می‌شود و به رشد آلت تناسلی کمک می‌کند.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی (راه های طبیعی افزایش طول اندام تناسلی)

در روش‌های سنتی نیز به مصرف روغن یا روغن درمانی تاکید شده است. روغن خراطین معمولا اولین انتخاب و بعد از آن سیاه دانه است. برخی افراد نیز از روغن زیتون برای ماساژ و افزایش خون استفاده می‌کنند. در ادامه به بررسی برخی از داروهای خانگی و سنتی که می‌توانند بر اندازه آلت مؤثر باشند و موجب افزایش سایز آلت بشوند می‌پردازیم.

افزایش سایز با زردچوبه روش موثری است؟ (افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی)

زردچوبه افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی؟! حتما شنیده‌اید یا درجایی خوانده‌اید که با استفاده از زردچوبه و مالیدن آن روی آلت می‌توانید اندازه سایز آلت خود را افزایش دهید. خوردن زردچوبه خواص بسیار زیادی دارد از جمله در درمان افسردگی، پیشگیری و درمان آلزایمر و بسیاری از موارد دیگر موثر است.

اما هیچ مدرک و شواهدی مبنی بر افزایش سایز با زردچوبه وجود ندارد. یعنی اگر شما آلت خود را با زردچوبه ماساژ دهید و بعد از مدتی تغییری احساس کردید، این تغییر به علت ماساژ است و اگر این عمل را بدون زردچوبه نیز انجام می‌دادید همان نتیجه را می‌گرفتید.

راه های طبیعی افزایش طول اندام تناسلی چیست؟
کشش و ماساژ دادن آلت تناسلی با دست با حرکتی مشابه دوشیدن گاو، باعث افزایش جریان خون در این ناحیه می‌شود و به رشد آلت تناسلی کمک می‌کند.

روغن خراطین برای الت تناسلی

روغن خراطین (روغن خراطینِ زالو) از کرمی به نام ایزینیا فتیدا تهیه می‌شود. در زمان‌های قدیم در آسیا و اروپا از این ماده به‌عنوان یک روش طبیعی برای افزایش حجم اندام‌های مختلف بدن استفاده می‌شده. خانم‌ها از این روغن برای افزایش حجم سینه‌ها، باسن، لب و گونه استفاده می‌کنند.

در طب سنتی آمده است که روغن خراطین در آقایان نیز برای افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی کاربرد دارد. نتیجه استفاده از این روغن کاملا به بدن هر شخص بستگی دارد ولی به‌طورکلی می‌تواند بین ۲ تا ۵ سانتیمتر طول آلت را افزایش دهد. از سمتی داده‌های علمی از نتیجه‌بخش بودن روغن خراطین پشتیبانی نمی‌کند. زیرا تحقیقاتی در این خصوص در دسترس نیست.

برای استفاده از روغن خراطین، باید موهای ناحیه تناسلی را تراشید، شست‌وشو کرد و سپس ناحیه‌ای که می‌خواهید روغن بزنید را ماساژ دهید. چند قطره روغن را در آن محل بریزید و ۱۵ دقیقه ماساژ دهید.

متن انگلیسی:
Jelqing can pose as a health risk if not performed correctly. Applying too much force or brisk movements can increase the risk for injuries, scarring, pain, local irritation, and in some cases, erectile dysfunction.
ترجمه فارسی:
جلکینگ در صورتی که به درستی انجام نشود می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد. اعمال نیروی بیش از حد یا حرکات تند، می‌تواند خطر آسیب، زخم، درد، تحریک موضعی و در برخی موارد اختلال نعوظ را افزایش دهد.

به نقل از سایت tuasaude

مصرف هندوانه برای افزایش سایز

هندوانه شامل ویتامین‌های ب۱ و ب۶ و همچنین پتاسیم و منیزیم است که برای سلامتی و عملکرد مناسب غده پروستات لازم هستند. مصرف این میوه در رژیم غذایی می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی منجر شود.

مواد غذایی دیگری مثل تخمه کدو، زنجبیل، شکلات تلخ و فلفل هندی نیز با افزایش جریان خون می‌توانند بر آلت تناسلی و عملکرد جنسی فرد تاثیر داشته باشند.

خواص روغن سیاه دانه برای مردان

ماساژ با روغن سیاه دانه به بهبود رشد دستگاه تناسلی کمک می‌کند. از دیگر خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان نیز رمی‌توان به تقویت عملکرد پروستات از طریق افزایش تستوسترون و بهبود استقامت مردان اشاره کرد. روغن سیاه دانه به افزایش تولید ادرار نیز کمک می‌کند.

ورزش های مناسب برای افزایش سایز اندام تناسلی

انواع مختلفی از ورزش‌ها می‌توانند برای بزرگ کردن آلت مؤثر باشند. ازجمله این‌ها می‌توان به ماساژ دادن آلت، حرکات کگل و حرکات کششی اشاره کرد. هر ورزشی را نباید انجام دهید. زیرا تبعات برخی حرکات ممکن است باعث مشکلاتی مانند زودانزالی نیز شود. در نتیجه برای انجام هر حرکتی برای افزایش آلت تناسلی، باید با پزشک مشورت کنید.

چگونه آلت تناسلی مردانه را با جراحی بزرگ کنیم؟ با دکتر مشورت کن!

عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ (مشکلات افزایش اندازه الت)

راهکارهای گفته‌شده و به‌ویژه روش‌های جراحی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشند. مانند:

  • حالت تهوع و استفراغ
  • خستگی و صدای خشک و خشن
  • گیجی و ایجاد لخته‌های خون در آلت
  • ممکن است منجر به اختلال در نعوظ شود.
  • تورم و عفونت ناشی از جراحی
  • آسیب به بافت آلت تناسلی، که ممکن است منجر به نعوظ ضعیف‌تر شود
  • نیاز به تکرار تزریق سلول‌های چربی (در افرادی که از این روش استفاده کردند)
  • افزایش نگرانی و استرس در صورتی که فرد بهبودی را مشاهده نکند.

عوارض قرص بزرگ کننده آلات تناسلی چیست؟

برخی از مهم‌ترین عوارض جانبی احتمالی بعد از مصرف قرص‌های حجم دهنده دستگاه تناسلی آقایان شامل موارد زیر است: (عوارض قرص بزرگ کننده آلات تناسلی)

  • سردرد. ناشی از تغییر ناگهانی در جریان خون تولید شده توسط سطوح بالای اکسید نیتریک
  • بدن درد و کوفتگی بدن
  • ممکن است در سیستم گوارش اختلال ایجاد کنند
  • سرگیجه
  • مشکلات بینایی
  • احتقان و آبریزش بینی.

برای بزرگ شدن اندام تناسلی مردانه چه بخوریم؟

افزایش طول اندام تناسلی با غذا ممکن است؟ برای افزایش سایز و طول اندام تناسلی و تقویت قوای جنسی مردان، رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزی و غلات کامل ممکن است برای بزرگ شدن آلت تناسلی مفید باشد. برخی از غذاهای خاص مانند اسفناج، پوست سیب، آووکادو، فلفل تند، هویج، جو، گوجه فرنگی، موز، قهوه، هندوانه، زنجبیل، آب انار و چای سبز نیز به رشد سایز آلت تناسلی کمک می‌کنند.

برای بزرگ شدن اندام تناسلی مردانه چه بخوریم؟
برای افزایش سایز و طول اندام تناسلی و تقویت قوای جنسی مردان، رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزی و غلات کامل ممکن است برای بزرگ شدن آلت تناسلی مفید باشد.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

آلت تناسلی در اشکال و اندازه‌های مختلف، درست مانند هر قسمت دیگر بدن هستند. اگرچه برای بسیاری از افراد اندازه اندام جنسی مهم است، اما یک موضوع حاد نیست و به ترجیح و علایق افراد بستگی دارد. چه بسا برخی آلت تناسلی کوچکتر را دوست داشته باشند.

بیشتر خانم‌ها شریک زندگی خود را به دلیل ویژگی‌هایی مانند معاشقه صحیح، رفتار دلنشین و روند رابطه جنسی پر محبت و نوازش دوست دارند. بنابراین سعی کنید ویژگی‌های ظاهری خود را همانگونه که هست بپذیرید و برای بهبود رابطه‌تان تلاش کنید که بیشتر نتیجه می‌گیرید.

اگر به میکروپنیس مبتلا هستید یا نیاز به جراحی دارید، حتما با دکتر اورولوژیست یا جراح پلاستیک و زیبایی مشورت کنید. همچنین در زمینه بهبود عملکرد جنسی نیز دکتر روانشناس یا سکس‌تراپیست می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. اگر زمان مشاوره حضوری را ندارید، می‌توانید از سیستم دکتر اورولوژی آنلاین، دکتر جراحی پلاستیک آنلاین و دکتر روانشناس آنلاین در سایت دکترتو استفاده کنید و در کمترین زمان بهترین مشورت را بگیرید.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

افزایش چربی بدن می‌تواند منجر به تجمع چربی در ناحیه شرمگاهی شود و آلت تناسلی را کوچکتر نشان دهد. علاوه بر این، چاقی می‌تواند باعث کاهش سطح تستوسترون شود، که بر اندازه آلت تناسلی تأثیر می‌گذارد.

یوهمبین که به عنوان قرص افزایش سایز و حجم دهنده آلت تناسلی مردان نیز شناخته می‌شود، برای اختلال نعوظ، بهبود عملکرد ورزشی، کاهش وزن، آنژین صدری (درد قفسه سینه ناشی از جریان ناکافی خون به قلب)، فشار خون بالا، نوروپاتی دیابتی تجویز می‌شود.

بهترین زمان مصرف قرص یوهمبین صبح و ناشتا است. آن را با معده خالی مصرف کنید، ۱۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا جذب شود و سپس یک تمرین هوازی ناشتا انجام دهید.

بستگی به نوع دارو و شرکت سازنده آن دارد. در کمترین حالت قیمت قرص‌های ۱۵ عددی آن حدود ۶۰ هزار تومان است.

امتیاز شما به مقاله:
(3.8از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
کارشناس تولید محتوا و کارآموز طراحی سایت و سئو هستم. خوشحالم که به عنوان نویسنده در تیم خوب دکترتو مشغول به فعالیت هستم. چراکه اینجا می‌تونم برای آگاهی عموم مردم و کمک به سلامت جسمی و روحی همنوعان خودم تلاش کنم.
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره بزرگ کردن آلت تناسلی

  1. کیوان گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۴ سالمه و اندازه ی آلتم در حالت کشیده حدود ۶ الی ۶ سانت نیم هستش بنظر شما طبیعی هستش؟ ممنون میشم پاسخ دهید

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممکنه روش اندازه گیری شما صحیح نبوده باشه. بهتره برای بررسی سایر علایم بلوغ و اگاهی از بلوغ دیررس و یا رشد کم آلت تناسلی به متخصص غدد مراجعه کنید.
      متخصص غدد

      1. Nashenas گفت:

        سلام و خسته نباشید‌ خواهشا پاسخ گو باشید که من ۱۸ سالمه و الان هم میتونم به پزشک اورولوژیست مراجعه کنم یا نه ؟

        1. همیار دکترِتو گفت:

          سلام دوست عزیز
          اگه مشکل شما سایز الت تناسلی شما و نگرانی شما در این مورد است در این مقاله روش های خانگی و پزشکی ذکر شده است. در غیر این صورت اگه مشکل شما با این روشها حل نشده میتونید برای داشتن راهنمایی بیشتر از این لینک با متخصص اورولوژی مشورت کنید.
          متخصص اورولوژیست

  2. حامد نان گیر گفت:

    سلام آقای دکتر
    بهترین قرص و ژل یا کرم برای افزایش سایز آلت چی پیشنهاد میدید ‌
    حتما راهنمایی بفرمائید

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      قرص و ژل خاصی برای افزایش سایز دایمی وجود نداره. در مقاله فوق برخی روش های پزشکی و خانگی ذکر شده است.

    2. فرهاد گفت:

      سلام خسته نباشید منم همین سؤال دوستمون رو دارم قرص یا دارویی خاص هست برای افزایش سایز آلت تناسلی هم بلندی هم کلفتی؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏

      1. همیار دکترِتو گفت:

        سلام دوست عزیز
        قرص خاصی وجود نداره. در مقاله فوق روش های افزایش سایز ذکر شده است.

      2. صادق گفت:

        سلام صادقم اقای دکترالت تناسلی درحالت شق شده شاهکاره ۱۲سانت وباریک یعنی ذهنم همیشه درگیرهست توروخداراهکاربدهیدخودم میگم خواست خدااین جوریه کمک کنید

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          ابتدا از نظر بالینی و هورمونی باید معاینه شوید
          بهتراست به متخصص اورولوژی مراجعه کنید

  3. عبدالجلیل گفت:

    سلام خسته نباشید
    آلت تناسلی من۱۰سانتی است می‌خواهم کمی دراز کنم
    وبسیار بارک است

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در مقاله فوق روش های خانگی و دارویی موجود و ایمن ذکر شده است.

  4. علب گفت:

    بهترین روش بزرگ کردن چیه

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در مقاله مذکور همه روش ها بیان شده است. بزرگی آلت تناسلی به اندازه زیاد امکانپذیر نیست و میتونید این روش ها را امتحان کنید.

  5. M.mnd گفت:

    سلام من ۱۵ سالم است و آلت تناسلی من ۱۱.۵ سانت هست اندازش خوبه

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      تناسب بسته به علایم بلوغ و جثه و ژنتیک شما می باشد. اگر نگران این موضوع هستید میتونید برای بررسی سایر علایم بلوغ به متخصص غدد و متابولیسم مراجعه کنید.
      متخصص غدد و متابولیسم

  6. رحمان زارعان گفت:

    سلام خسته نباشید من رحمان زارعان هستم از تبریز آلت تناسلی من ۸ سانت هست مخوام بزرگ بشه وکیوم خریدم و روغن خراطین گرفتم نتیجه نگرفتم من چیکار بکنم آلت تناسلی من بزرگ بشه کمکم کنید ممنون

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      یک سری اعمال جراحی هست که میتونه به شما کمک کنه. متخصصان اورولوژی در این زمینه میتونند به شما کمک کنند. از این لینک نوبت گرفته و مراجعه کنید.
      دکتر اورولوژیست

  7. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید دکتر من ۱۳ سالمه قرص افزایش الت چی پیشنهاد میدید که واقعا جوا بده

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      افزایش آلت تناسلی تا تکمیل بلوغ فرصت دارید و ممکنه تصور شما از کوچک بودن سایز آلت تناسلی درست نباشد. بهتره برای اطمینان خاطر خود به متخصص اورولوژی مراجعه کنید.
      متخصص اورولوژیست

    2. محمد صادقی گفت:

      سلام خسته نباشین
      من ۱۷ سالمه آلتم ۱۱ سانته اندازش چطوره خوبه؟
      طبیعی هس؟

      1. همیار دکترِتو گفت:

        سلام دوست عزیز
        تا تکمیل بلوغ افزایش آلت تناسلی وجود داره. با داشتن سایر علایم بلوغ میتوان طبیعی بودن را تایید کرد. در صورتی که سایر علایم بلوغ را داشته باشی مشکلی متوجه شما نیست.

  8. وحید گفت:

    سلام خسته نباشید حدود دوسال پیش آلتم شکست و کج شده هم یک مقدار کوچک شده الان باید چیکار کنم

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بهتره به متخصص کلیه و مجاری تناسلی مراجعه تا در صورت امکان با عمل جراحی مشکل شما حل شود.
      متخصص کلیه و مجاری ادراری

      1. من گفت:

        همه از کوچکی رنج می‌برند من از بزرگیش ۳۵ سانت طولشه وقطرش ۱۸ چکار کنم کوچکتر بشه

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          ابتدا به اورولوژیست مراجعه کنید

  9. ابراهیم گفت:

    سلام.من ابراهیم هستم از مشهد مقدس.
    من چند سالی است که دنبال مواردی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستم بیشتر روشهارو امتحان کردم!مثل کشیدن دست،گذاشتن دستمال گرم،ورزش کردن،گذاشتن وزنه،استفاده از روغن خراطین و وکیومهاو…‌اما هیچ فایده ای نداشت بجز نامیزان بودن تخمکهام.حال میخواهم از قرصهای مثل: قرص مگنارکس، قرص گودمن، قرص ویگور و قرص وایمکس استفاده کنم ولی خیلی میترسم از اینم که هست بدتر بشه.اگر هم که با عمل جراحی واقعا میشه به اون نتیجه دلخواه خودم برسم ممنون میشم کسی رو معرفی کنید تو بیمارستانهای مشهد که برم مشاوره بگیرم.وهرچه زودتر به نتیجه برسم.ممنونم از سایتتون.

    1. همیار دکترِتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      از این لینک میتونی نوبت متخصص اورولوژی بگیری با انتخاب محل زندگی میتونی بهترین متخصصان اورولوژی رو تو شهرتون پیدا کنی.
      متخصص اورولوژی

      1. ناشناس گفت:

        روش خانگی خبه مالش با روغن زیتون آلت بزرگ کن

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          همیشه جواب نمی دهد این زوش
          مهم تر از همه میزان هورمون بدن می باشد

      2. محمد گفت:

        روش خانگی خبه مالش با روغن زیتون آلت بزرگ کن

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          همیشه جواب نمی دهد این زوش
          مهم تر از همه میزان هورمون بدن می باشد

    2. مصطفي گفت:

      سلام دوست عزیز قرصا هارو استفاده کردی بزرگ شد ؟؟؟
      یا عمل جراحی انجام دادی ؟

  10. رضا بابایی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    واقعاً تشکر میکنم از زحماتی که کشیدید و این سایت رو برای آگاهی بیشتر مردم در مورد مشکلاتی که فکر میکنند دارن ولی در واقع میتونه همش مربوط به مشکلات ذهنی باشه رو طراحی کردید.
    خود من قبل از مطالعه مطالب این سایت فکر میکردم که آلت تناسلی کوتاهی دارم و دنبال روشهایی برای بزرگ‌تر کردنش بودم ولی تو این سایت متوجه شدم که اندازه استاندارد آلت تناسلی مردان بین ۱۲.۵ تا ۱۵ سانتیمتره و از این نظر منم میتونم یه فرد نسبتاً استاندارد باشم.
    پس نیازی به ناراحتی درمورد اندازه آلت ندارم و باید به خودم امیدوار باشم.
    باز هم تشکر میکنم از سایت خوب و مفیدتون که باعث شد نظر من هم به عنوان یه فرد ناراحت و مضطرب از مشکلی که فکر میکردم دارم رو عوض کنه.

    1. همیار دکترِتو گفت:

      ممنون از همراهی شما. امیدواریم مطالب مفید واقع شده باشه.

    2. ناشناس گفت:

      سلام احمد استم الت تناسول کوچک است هم بارک است یک راهنمایی میخواستم

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام دوست عزیز
        حتمن به متخصص اورلوژی و یا غدد مراجعه کنید
        باید از نزذیک معاینه شوید

      2. ببببب گفت:

        هم کوتاه است وهم بارک
        سنم ۱۵ سالمی

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          احتمال افزایش قطر و اندازه وجود دارد
          بهتر است تحت نظر متخصص غدد باشید