کلینیک تهران توان افزا

کلینیک تهران توان افزا

قدس

نوبت دکترهای کلینیک تهران توان افزا

دکتر علی اکبر دشتله

دکتر علی اکبر دشتله

دکترای گفتاردرمانی

5(130 نظر)

144 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: یکشنبه 1 مهر

نوبت بگیرید

ساغر هاشم نیا

ساغر هاشم نیا

کارشناس گفتاردرمانی

5(14 نظر)

اولین نوبت آزاد مطب: یکشنبه 1 مهر

نوبت بگیرید

عاطفه رحمتی

عاطفه رحمتی

کارشناس ارشد گفتاردرمانی

5(9 نظر)

اولین نوبت آزاد مطب: یکشنبه 1 مهر

نوبت بگیرید

محمدحسین شکری

محمدحسین شکری

کارشناس گفتاردرمانی

اولین نوبت آزاد مطب: پنج‌شنبه 5 مهر

نوبت بگیرید

هانیه خادم

هانیه خادم

کارشناس کار درمانی

اولین نوبت آزاد مطب: یکشنبه 1 مهر

نوبت بگیرید

کلینیک تهران توان افزا
کلینیک تهران توان افزا

قدس

تخصص های کلینیک تهران توان افزا

کار درمانی

گفتاردرمانی

درباره کلینیک تهران توان افزا

کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی شهر قدس، در نظر دارد با رعایت اخلاق حرفه ای و با همکاری تیم‌ متخصص در زمینه گفتار درمانی و کار درمانی، بهترین خدمات توانبخشی کودکان و بزرگسالان را ارائه نماید.این کلینیک سعی دارد جهت تسهیل و تسریع در پیشرفت عملکرد مراجعین عزیز، از درمانگرانی مجرب و متخصص، پیشرفته ترین ابزارها و جدیدترین رویکردهای درمانی (براساس شواهد علمی) استفاده نماید. از این رو، با اجرای غربالگری و ارزیابی دقیق، والدین را از وجود یا عدم وجود اختلال در فرزندانشان آگاه نموده و در صورت نیاز به خدمات توانبخشی، با همکاری متخصصین به صورت تیمی بهترین برنامه درمان را به مراجعین ارائه نماید.
گفتار درمانی، رشته ای از علم توانبخشی است که توسط یک متخصص گفتاردرمان به ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات بیانی، درکی، ارتباطی، اختلالات صوت و مشکلات بلع می پردازد.
کار درمانی نیز شاخه ای از رشته توانبخشی است که به ارتقای عملکرد افراد مبتلا به بیماری ها یا ضایعات جسمی در انجام فعالیت‌های روزانه و هدفمند و افزایش توانایی بیماران دارای اختلال در عملکردهای روانی_اجتماعی، ناتوانی‌های رشدی، اختلالات یادگیری و سالمندان می پردازد.
خدمات تخصصی کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی شهر قدس شامل گفتاردرمانی در زمینه لکنت، تاخیر کلامی، اختلالات تلفظ صداها، مشکلات مربوط به بلع و جویدن، فلج مغزی، سکته مغزی، اتیسم، شکاف لب و کام، اختلالات صدا و بیماری های نورولوژیک، کار درمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی-آموزشی و بازی درمانی می باشد.
لازم به ذکر است، جلسات ارزیابی دوره ای جهت پیگیری میزان پیشرفت و نحوه عملکرد مراجعین در طول دوره درمان اجرا می گردد.
یکی دیگر از خدمات گفتاردرمانی و کار درمانی شهر قدس، ارائه خدمات درمانی آنلاین یا ویزیت در منزل است. بسیاری از بیماران به دلیل مشکلات ناشی از سالمندی، ناتوانی های ناشی از مشکلات حرکتی و بیماری هایی نظیر سکته مغزی، فلج مغزی و اخیرا به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی توانند به کلینیک مراجعه نمایند. از این رو کلینیک مذکور این امکان را فراهم نموده تا نیازمندان به خدمات توانبخشی از خدمات درمانی در منزل یا به صورت آنلاین بهره مند شوند.
 

آدرس کلینیک تهران توان افزا

آدرس: شهر قدس، میدان قدس، ابتدای بلوار امام خمینی، بن بست پرستو، ساختمان پزشکان کیان، طبقه 4، واحد 11

تلفن: 02146804809

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک کلینیک تهران توان افزا

کلینیک کلینیک تهران توان افزا tavan-afza-clinic در قدس تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک کلینیک تهران توان افزا قدس خواهیم پرداخت.

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های کلینیک کلینیک تهران توان افزا

کلینیک کلینیک تهران توان افزا که از کلینیک های قدس است، در تخصص‌های زیر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال دارد:

  • کلینیک کار درمانی
  • کلینیک گفتاردرمانی

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک کلینیک تهران توان افزا

لیست دکترهای فعال در کلینیک کلینیک تهران توان افزا را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک کلینیک تهران توان افزا می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک کلینیک تهران توان افزا و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • هانیه خادم
  • محمدحسین شکری
  • ساغر هاشم نیا
  • عاطفه رحمتی
  • دکتر علی اکبر دشتله

نشانی و آدرس کلینیک کلینیک تهران توان افزا و شماره تلفن

کلینیک کلینیک تهران توان افزا در قدس واقع شده است. برای تماس با کلینیک کلینیک تهران توان افزا می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: شهر قدس، میدان قدس، ابتدای بلوار امام خمینی، بن بست پرستو، ساختمان پزشکان کیان، طبقه 4، واحد 11، شماره تلفن: 02146804809

وب سایت کلینیک کلینیک تهران توان افزا و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک کلینیک تهران توان افزا، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک کلینیک تهران توان افزا استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک کلینیک تهران توان افزا

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک کلینیک تهران توان افزا می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک کلینیک تهران توان افزا و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های قدس
  5. کلینیک تهران توان افزا