کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

تهران

نوبت دکترهای کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

دکتر پریچهر حقیقت جو

دکتر پریچهر حقیقت جو

پزشک عمومی

1 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: یکشنبه 1 مهر

نوبت بگیرید

کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی
کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

تهران

تخصص های کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

آدرس: تهران، اتوبان یادگار امام، یادگار امام شمال به جنوب، خیابان قدوسی، بیمارستان فوق تخصصی عدل، کلینیک پوست زخم واستومی سلامت زندگی، داخلی 1233

تلفن: 02122061304

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی salamat-zendegi-clinic در تهران تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی تهران خواهیم پرداخت.

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی که از کلینیک های تهران است، در تخصص‌های زیر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال دارد:

  • کلینیک پوست، مو و زیبایی

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

لیست دکترهای فعال در کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • دکتر پریچهر حقیقت جو

نشانی و آدرس کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی و شماره تلفن

کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی در تهران واقع شده است. برای تماس با کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: تهران، اتوبان یادگار امام، یادگار امام شمال به جنوب، خیابان قدوسی، بیمارستان فوق تخصصی عدل، کلینیک پوست زخم واستومی سلامت زندگی، داخلی 1233، شماره تلفن: 02122061304

وب سایت کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های تهران
  5. کلینیک زخم و استومی سلامت زندگی