کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

شیراز

نوبت دکترهای کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

دکتر سهیلا ارجمندزاده

دکتر سهیلا ارجمندزاده

تخصص پوست، مو و زیبایی

5(11 نظر)

299 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: دوشنبه 2 مهر

نوبت بگیرید

دکتر وحید دستگردی

دکتر وحید دستگردی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

4.6(12 نظر)

154 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: دوشنبه 2 مهر

نوبت بگیرید

دکتر حسین ملک زاده

دکتر حسین ملک زاده

پزشک عمومی

2 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: فردا

نوبت بگیرید

کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر
کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

شیراز

درباره کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

ما در ارائه خدمات متنوع و تخصصی در زمینه های پوست، مراقبت از مو، زیبایی و لیزر تخصص داریم. احمد پارسایی موسس و مدیر این کلینیک تخصصی با افتخار بهترین خدمات را با تکیه بر دانش و تجربه بی نظیر خود در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. ما در کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر پارسا مهر همواره از جدیدترین روش ها و فناوری های پزشکی برای بهترین نتیجه و رضایت بیشتر بیماران استفاده می کنیم. با ارائه مشاوره های کاملاً شخصی سازی شده، ما با دقت و حساسیت به تمام نیازها و نگرانی های شما رسیدگی می کنیم. در یک محیط کاملا خصوصی و آرام، ما اعتماد به نفس شما را افزایش می دهیم و اطمینان می دهیم که خدماتی که دریافت می کنید با بالاترین استانداردها مطابقت دارند. تیم پزشکان و کارکنان ما، مجهز به دانش فنی و حرفه ای، پاسخگوی علاقه شما به زیبایی هستند و تجربه ای بی نظیر از خدمات زیبایی را با تمرکز بر بهبود ظاهر و افزایش عزت نفس ارائه می دهند. با افتخار در خدماتی که ارائه می دهیم، به دستاوردهای ارزشمندی در حوزه زیبایی و لوازم آرایشی کمک می کنیم. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است و به طور مستمر در جهت بهبود و ارتقای خدمات خود تلاش می کنیم تا با اطمینان خاطر از انتخاب کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر پارسا مهر بهره مند شوید. 

کلیه خدمات کلینیک پارسامهر شامل تخفیف می‌باشد.

خدمات مجموعه :

کاشت مو طبیعی ، کاشت ابرو طبیعی و کاشت ریش و کلیه درمان بیماری های پوستی ، حذف تتو ، تزریق فیلر به لب ، زاویه خط خنده و گونه ، لیفت با نخ گذاری در صورت ، بوتاکس صورت و زیر بغل ، لیزر co2 انجلا که از بهترین دستگاه روز دنیا جهت خدمات پوستی و ازبین بردن لک کک و مک با دستگاه کیوسوئیچ و پلینیگ هالیوودی جهت روشن سازی پوست صورت ، لیزر موهای زائد ، فیشال ، ،دندان پزشکی، جراحی های زیبایی ،

بلفاروپلاستي پاك بالا و پايين

ساكشن غبغب

بوكال فت

ترريق چربي به صورت و بدن

عمل بيني

عمل ليفت صورت و شقيقه

سانترال لب

پيكرتراشي

پیج اینستاگرام کلینیک: parsamehr.clinic و Parsa.kasht

آدرس کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

آدرس: شیراز، خیابان عفیف‌ آباد، روبروی کوچه 18، ساختمان السید، طبقه 4 ، واحد 41

تلفن: 09178676004

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر parsa-mehr-clinic در شیراز تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر شیراز خواهیم پرداخت.

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

لیست دکترهای فعال در کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • دکتر حسین ملک زاده
  • دکتر وحید دستگردی
  • دکتر سهیلا ارجمندزاده

نشانی و آدرس کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر و شماره تلفن

کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر در شیراز واقع شده است. برای تماس با کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: شیراز، خیابان عفیف‌ آباد، روبروی کوچه 18، ساختمان السید، طبقه 4 ، واحد 41، شماره تلفن: 09178676004

وب سایت کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های شیراز
  5. کلینیک پوست، مو و زیبایی پارسامهر