مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

تهران

نوبت بخش‌های مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

اولین نوبت آزاد: فردا | 08:30

نوبت دکترهای مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

دکتر امیر روح اله

دکتر امیر روح اله

تخصص پزشکی هسته‌ای

اولین نوبت آزاد مطب: فردا

نوبت بگیرید

مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر
مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

تهران

تخصص های مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

تخصص پزشکی هسته‌ای

درباره مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

بیمارستان مهر در سال 1325 به همت و کوشش شادروان آقای دکتر محمد علی صدر و تنی چند از دوستان ایشان که همگی از اساتید و پزشکان نامی و سرشناس بودند تأسیس و در خیابان امیریه تهران شروع به کار نمود. ولی متعاقباً جهت تطبیق با نیازهای روز بیمارستان، در سال 1341 به محل کنونی خود در خیابان زرتشت منتقل شد. در طی سال های گذشته بیمارستان همواره در حال گسترش بوده و امروز یکی از با سابقه ترین، بزرگترین، مجهزترین و خوش نام ترین بیمارستان های خصوصی کشور است.

مرکز پزشکی هسته ای بيمارستان مهر در سال 1387 با بهره گیری از بهترین امکانات موجود و درجهت خدمت به بيماران افتتاح گرديد . در راس اهداف این مجموعه ارائه خدمات پزشکی هسته ای با دستگاهها و تکنیک های به روز توسط پزشکان و کارکنان مجرب و متعهد مي باشد. 

آدرس مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، خیابان زرتشت غربی، روبروی بیمارستان مهر، ساختمان تصویربرداری بیمارستان، طبقه دوم

تلفن: 02188984038, 09104579404

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر mehr-hospitall در تهران تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر تهران خواهیم پرداخت.

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر که از کلینیک های تهران است، در تخصص‌های زیر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال دارد:

  • کلینیک پزشکی هسته‌ای

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

لیست دکترهای فعال در کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • دکتر امیر روح اله

نشانی و آدرس کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر و شماره تلفن

کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر در تهران واقع شده است. برای تماس با کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: تهران، میدان ولیعصر، خیابان زرتشت غربی، روبروی بیمارستان مهر، ساختمان تصویربرداری بیمارستان، طبقه دوم، شماره تلفن: 02188984038,09104579404

وب سایت کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های تهران
  5. مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مهر