کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

تهران

نوبت دکترهای کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

دکتر آناهیتا شاهی

دکتر آناهیتا شاهی

پزشک دندانپزشک, تخصص جراحی لثه

5(9 نظر)

7 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: فردا

نوبت بگیرید

دکتر شقایق پرویزی

دکتر شقایق پرویزی

تخصص درمان ریشه (اندودانتیکس), پزشک دندانپزشک

5(8 نظر)

2 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: فردا

نوبت بگیرید

کلینیک دندانپزشکی آمیتیس
کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

تهران

تخصص های کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

پزشک دندانپزشک

درباره کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

آرامش را در دندانپزشکی آمیتیس به عنوان برترین دندانپزشکی در پاسداران تجربه کنید.

یکی از دغدغه های افراد موقع مراجعه به دندان پزشکی، وجود ترس در آن ها است. همین موضوع ممکن است باعث شود تا بیشتر افراد تا زمانی که مجبور نشوند به مراکز درمانی دهان و دندان مراجعه نکنند. همین موضوع می تواند باعث عود کردن درد و ایجاد مشکلات دیگری در دهان و دندان های آن ها شود.

وجود محیطی امن و طراحی فضایی که بتواند به افراد حس آرامش دهد از لحاظ اصول طراحی محیط و علم روانشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به ترکیب رنگ و دکوراسیون فضا می تواند به زیبایی بصری افراد کمک کرده و مغز آن ها را در حالت آرامش نگه دارد تا بتوانند حس خوبی موقع حضور در مطب دندانپزشکی داشته باشند.

ما در مرکز تخصصی دندانپزشکی آمیتیس سعی کرده ایم تا بهره گیری از اصول طراحی، محیطی دلنشین را در اتاق درمان و نیز اتاق انتظار برای شما عزیزان مهیا کنیم تا با آرامش و حس خوبی به مطب مراجعه کنید.

ترکیب رنگ آبی و سفید در اتاق درمان می تواند در حین انجام مراحل کار بر روی دندان ها، بر مغز تاثیرات مثبتی گذاشته و برای فرد ایجاد آرامش کند.

ما سعی کرده ایم با استفاده از گل های آپارتمانی جهت زیباسازی محیط مطب دندانپزشکی مان و همچنین نورپردازی مناسب، محیطی پر از حس آرامش و امنیت را برای شما خوبان مهیا کنیم. استفاده از موسیقی مناسب یز این احساس آرامش را چند برابر کرده و از میزان استرس و اظطراب افراد کم می کند.

هدف مرکز تخصصی دندانپزشکی زیبایی آمیتیس، از ابتدا تا به حال ارائه بهترین خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی دندان ها بوده است. شعار ما سلامتی و زیبایی هر چه بیشتر دندان های مراجعین گرامی ما است. با تکیه بر این شعار، در سال 1400 مرکز خود را در منطقه پاسداران تهران تاسیس کردیم.

مکان یابی مرکز را جایی انتخاب کردیم تا همه عزیزان خصوصا ساکنین مناطق شمال و شرق تهران بزرگ، بتوانند به راحن ترین شکل ممکن، جهت معاینات و درمان دندان های خود مراجعه کنند.

این مرکز زیر نظر خانم دکتر شقایق پرویزی متخصص اندودنتیست از بهترین دانشگاه کشور یعنی دانشگاه تهران و با همراهی و همکاری جمعی از متخصصین و اساتید برتر دانشگاهی تاسیس شد تا بتواند خدمتگزار مردم شریف ایران زمین باشد.

طبق شعار ما، ماموریت همیشگی ما در مرکز دندانپزشکی آمیتیس، خدمت رسانی و ارائه بهترین خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی دندان ها است تا افراد بتوانند زیباترین لبخند را تحربه کنند. رضایت بالای مراجعین هدف اصلی ما است تا افراد با حس مثبت همیشگی بتوانند به مرکز ما مراجعه کنند.

درمان های دندانپزشکی جز هزینه های بالا برای افراد محسوب می شوند. ولی از آن جایی که سلامت و زیبایی دندان ها برای بدن و سلامت فرد از اهمیت زیادی برخوردار است، مراجعه به مطب و مراکز دندانپزشکی امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پژوهش ها، پوسیدگی دندان رایج ترین بیماری در دنیا است که سالیانه افراد زیادی آن را تجربه می کنند. پوسیدگی دندان اگرچه موضوعی رایج است ولی باید به موقع به دندانپزشک مراجعه کرد. با مراجعه به موقع به مرکز دندانپزشکی می توان، جلوی پیشروی پوسیدگی دندان را گرفت.

بهره گیری از بهترین تجهیزات روز جهت درمان و ترمیم مروارید های ارزشمند شما، چه قدر برایتان مهم است؟

اگر جواب شما به این سوال مثبت است و این موضوع اهمیت زیادی برای شما دارد باید بگوییم، مرکز تخصصی دندانپزشکی آمیتیس، با بهترین مواد دندانپزشکی و تجهیزات درمانی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.
 

آدرس کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان 9، پلاک 121، ساختمان پزشکان مهرگان، طبقه همکف، واحد 1

تلفن: 02126249075, 02126249067

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس amitis-clinicc در تهران تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس تهران خواهیم پرداخت.

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس که از کلینیک های تهران است، در تخصص‌های زیر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال دارد:

  • کلینیک دندانپزشک

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

لیست دکترهای فعال در کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • دکتر آناهیتا شاهی
  • دکتر شقایق پرویزی

نشانی و آدرس کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس و شماره تلفن

کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس در تهران واقع شده است. برای تماس با کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: تهران، پاسداران، بوستان 9، پلاک 121، ساختمان پزشکان مهرگان، طبقه همکف، واحد 1، شماره تلفن: 02126249075,02126249067

وب سایت کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک کلینیک دندانپزشکی آمیتیس و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های تهران
  5. کلینیک دندانپزشکی آمیتیس