فیزیوتراپی ابوعلی

فیزیوتراپی ابوعلی

تهران

نوبت دکترهای فیزیوتراپی ابوعلی

فریده ابوعلی

فریده ابوعلی

کارشناس فیزیوتراپی

0(1 نظر)

1 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: یکشنبه 1 مهر

نوبت بگیرید

معصومه پورپناد

معصومه پورپناد

کارشناس فیزیوتراپی

1 نوبت موفق

اولین نوبت آزاد مطب: شنبه 7 مهر

نوبت بگیرید

فیزیوتراپی ابوعلی
فیزیوتراپی ابوعلی

تهران

تخصص های فیزیوتراپی ابوعلی

فیزیوتراپی

درباره فیزیوتراپی ابوعلی

ما در در کلینیک‌ فیزیوتراپی ابوعلی تلاش می‌کنیم تا با ارائه بهترین خدمات تا پایان روند درمان در کنار شما باشیم. به کمک فیزیوتراپی مهارت‌های حرکتی بدن توسط روش‌های گوناگون بهبود می‌یابد. تلاش ما بر آن است که با کنار هم آوردن فیزیوتراپیست‌های با تجربه و حرفه‌ای و فراهم کردن تجهیزات به‌روز، انواع روش‌های فیزوتراپی را به بهترین نحو ممکن ارائه دهیم.

آدرس فیزیوتراپی ابوعلی

آدرس: تهران، خیابان آزادی ، خیابان 21متری جی ، بالاتر از چهارراه طوس ، نبش کوی هاشمی نیا ، پلاک 242 ، واحد 7، فیزیوتراپی ابو علی

تلفن: 02166031691

نمایش روی نقشه



راهنمای نوبت گیری از کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی

کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی abu-ali-clinic در تهران تاسیس شده است. این کلینیک ، یک کلینیک خصوصی است. در ادامه به بررسی بخش‌های فعال، برنامه حضور پزشکان و ساعت کاری کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی تهران خواهیم پرداخت.

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی

کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی که از کلینیک های تهران است، در تخصص‌های زیر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال دارد:

  • کلینیک فیزیوتراپی

اسامی دکترها و لیست پزشکان کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی

لیست دکترهای فعال در کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده ساعت کاری و برنامه حضور هر کدام از پزشکان در کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی می‌توانید به پروفایل هر دکتر مراجعه کنید. لیست برخی از پزشکان کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی و پرستاران آن در همین صفحه قابل مشاهده است.

  • معصومه پورپناد
  • فریده ابوعلی

نشانی و آدرس کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی و شماره تلفن

کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی در تهران واقع شده است. برای تماس با کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی می‌توانید از آدرس و شماره تلفن های زیر استفاده کنید: نشانی: تهران، خیابان آزادی ، خیابان 21متری جی ، بالاتر از چهارراه طوس ، نبش کوی هاشمی نیا ، پلاک 242 ، واحد 7، فیزیوتراپی ابو علی، شماره تلفن: 02166031691

وب سایت کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی و شبکه‌های اجتماعی

در صورت نیاز می‌توانید از آدرس سایت کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام در پروفایل کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی استفاده کنید.

مرورها و نظرات مراجعه کنندگان درباره کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی

با مراجعه به بخش نظرات و مرورهای کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی می‌توانید آخرین نظرات کاربران درباره این کلینیک را بخوانید. امتیاز کلینیک فیزیوتراپی ابوعلی و کیفیت آن بر اساس همین نظرات و مرورها قابل تشخیص خواهد بود.

  1. دکترتو
  2. مراکز درمانی
  3. کلینیک‌ها
  4. کلینیک‌های تهران
  5. فیزیوتراپی ابوعلی