کپسول لاغری آلفا اسلیم، داروی مناسبی برای کاهش وزن است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کپسول لاغری آلفا اسلیم یک مکمل کاهش وزن است که به چربی‌سوزی بیشتر و دستیابی به وزن ایده آل کمک می‌کند. آلفا اسلیم با هدف افزایش متابولیسم، کاهش اشتها و افزایش سطح انرژی تولید شده است. اگر تاکنون از مکمل دارویی استفاده نکردید، قبل از شروع با متخصص تغذیه مشورت کنید.

approved-by-doctors

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

کپسول لاغری آلفا اسلیم، داروی مناسبی برای کاهش وزن است؟

آیا نام کپسول لاغری آلفا اسلیم را شنیده‌اید؟ احتمالا در اطرافیان خود (یا خود شما) کسی را دیده‌اید که باوجود ورزش کردن و رژیم لاغری، نمی‌تواند وزن کم کند. قرص‌های لاغری یکی از انتخاب‌های موجود برای لاغر شدن در زمان سریع و مدت کوتاه است. یکی از این قرص‌ها، قرص آلفا اسلیم است.

اما این قرص لاغری چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کنیم؟ عوارض این داروی لاغری چیست؟ برای دریافت آن باید به دکتر مراجعه کنیم؟ اگر این سوالات ذهن شما را درگیر کرده‌است، می‌توانید از دکتر تغذیه در سایت دکترتو کمک بگیرید و درباره این دارو اطلاعات کسب کنید.

قرص لاغری آلفا اسلیم چیست؟

یکی از قرص‌های لاغری معروف، کپسول لاغری آلفا اسلیم alpha slim است که برای کاهش وزن در زمان کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این داروی لاغری بر روی چربی‌های مقاوم بدن تاثیر می‌گذارد. یکی از اصلی‌ترین استفاده‌های این داروی لاغری، زمانی است که فرد با استاپ وزنی مواجه شده است.

استاپ وزنی به چه معناست؟ زمانی که علی‌رغم رژیم لاغری و ورزش، وزن فرد کمتر نمی‌شود با استاپ وزنی یا توقف کاهش وزن مواجه شده است. این دارو از انواع قرص هایی که باعث لاغری میشوند است. داروهای لاغری انواع مختلفی دارند و بسیاری از قرص‌های لاغری را در مجله سلامت دکترتو معرفی کرده‌ایم.

رژیم غذایی

از کلینیک های معتبر با هزینه مناسب

رژیم بارداریرژیم دیابترژیم رشد کودکانرژیم لاغریرژیم بارداری

با بهترین کیفیت از پزشکان برتر

رژیم غذایی

متن انگلیسی:
It’s not advisable to stay on diet pills for a very long time. This is because there’s limited knowledge of the health effects of taking weight loss tablets on a long-term basis.
ترجمه فارسی:
مصرف قرص‌های لاغری برای مدت طولانی توصیه نمی‌شود. این موضوع به این دلیل است که دانش محدودی در مورد عوارض مصرف این داروها در طولانی مدت وجود دارد.

به نقل از سایت health

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده قرص آلفا اسلیم چه هستند؟

این قرص‌های لاغری شامل کافئین، عصاره چای سبز، مکمل‌های پروتئینی، مکمل‌های فیبر محلول و یوهیمبین (داروی گیاهی پوست درخت یوهمبه) هستند. در این میان، کافئین، عصاره چای سبز و مکمل‌های پروتئینی، مؤثرترین مواد در کمک به چربی‌سوزی هستند:

  • ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب
  • قهوه سبز
  • تخم کتان
  • گلیسین
  • کافئین
  • گارسینیا
  • عصاره برگ چای سبز
  • تمشک
  • عصاره برگ زیتون
  • برگ باکوپا
  • عصاره ریشه فورسکوهلی
ترکیبات و مواد تشکیل دهنده قرص آلفا اسلیم چه هستند؟
عکس قرص الفا اسلیم را مشاهده می‌کنید.

طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم چیست؟

روش استفاده از این قرص لاغری، کاملا بستگی به پاسخ بدن شما به داروی لاغری و استفاده قبلی شما از این نوع داروها دارد. در صورتی‌که قبلا هیچ قرص لاغری استفاده نکرده‌اید و این اولین بار است که می‌خواهید با این داروها وزن کم کنید، ابتدا یک عدد قرص آلفا اسلیم را نیم ساعت بعد از صبحانه میل کنید. اما اگر اشتهای شما کم نشد و همچنان مقدار زیادی غذا می‌خوردید، بهتر است که مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا یک عدد قرص صبح خود را به نیم ساعت پیش از صبحانه منتقل کنید. این قرص را با آب ولرم و خاکشیر و عسل (در صورت تمایل) میل کنید.
  • اگر همچنان اشتهای شما کم نشد، یک قرص ناشتا و یک قرص هم ۳ یا ۴ ساعت بعد بخورید.
  • فراموش نکنید که حتما ناهار و شام میل کنید. هرچند که بهتر است این وعده‌ها سبک و رژیمی باشند، اما به هیچ عنوان به فکر حذف آنها نباشید. زیرا حذف وعده‌های غذایی می‌تواند باعث توقف کاهش وزن شود.
  • حتما بعد از مصرف قرص‌ها، هر نیم ساعت یک لیوان آب بخورید. فرایند کتوزیس نیازمند آب زیاد است. چربی‌سوزی اگر بدون آب خوردن انجام شود، ممکن است که به بدن شما آسیب‌های جدی برساند.
  • با مصرف این قرص‌ها، می‌توانید خرما و پسته را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
  • مصرف زیتون هم می‌تواند برای شما مفید باشد.
  • اگر بعد از خوردن این دارو احساس ضعف و سرگیجه داشتید، قند خون شما افت کرده‌است. بهتر است از یک چیز شیرین برای متعادل کردن این حالت استفاده کنید. اما اگر این حالت ادامه پیدا کرد، حتما با دکتر مشورت کنید.
  • ورزش و رژیم لاغری می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد. (رژیم های لاغری سریع هم می‌توانند جایگزین خوبی برای این قرص‌های لاغری باشند.)

چه مدت می توان از آلفا اسلیم استفاده کرد؟

به طور کلی بهتر است که از داروهای لاغری، ۱ دوره یا نهایتا ۲ دوره بیشتر استفاده نشود. زیرا می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

آیا می توان قرص لاغری آلفا اسلیم را بدون نسخه تهیه کرد؟

برای تهیه این قرص نیازی به نسخه پزشک ندارید. می‌توانید آن را بدون نسخه تهیه کنید. برای خرید این دارو بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. همچنین می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو راهنمایی بگیرید.

برای دریافت داروی آلفا اسلیم باید به دکتر مراجعه کنیم؟

از آنجایی که برای تهیه این دارو نیازی به نسخه دکتر نیست، می‌توانید بدون مراجعه به دکتر آن را تهیه کنید. اما نکته‌ای که در رابطه با آن وجود دارد، این است که این دارو را باید با مشورت پزشک تهیه کنید. برای برخی از افراد استفاده از داروهای لاغری می‌تواند آسیب‌رسان باشد. معمولا مشورت با یک دکتر تغذیه و یا دکتر عمومی می‌تواند به شما کمک کند در این زمینه بهتر تصمیم بگیرید.

بهترین زمان مصرف قرص آلفا اسلیم کی است؟

قبل از مصرف دارو، از پزشک متخصص مشورت بگیر.

کپسول لاغری آلفا اسلیم چگونه باعث لاغری می شود؟

این دارو به روش‌های مختلفی باعث لاغری می‌شود. مکانیسم اثر این قرص به این صورت است که با مصرف آن کتوزیس در بدن شما ادامه پیدا می‌کند. این فرایند یکی از فرایندهای متابولیک بدن است که در آن بدن از چربی‌ها کتون ایجاد می‌کند. از این طریق، به جای اینکه از کربوهیدرات برای انرژی استفاده شود، از چربی‌ها استفاده می‌شود. پس چربی‌سوزی در بدن اتفاق می‌افتد.

با آلفا اسلیم چربی‌های بدن با سرعت می‌سوزند. درواقع فرایند چربی‌سوزی تسریع می‌شود. به همین دلیل، سرعت لاغر کردن به خصوص لاغری موضعی شکم شما افزایش پیدا می‌کند. یکی از روش‌های افزایش سرعت سوخت‌وساز (متابولیسم) به کمک بالا بردن دمای بدن اتفاق می‌افتد. شما آن را احساس نخواهید کرد، اما می‌توانید نتیجه آن را به وضوح مشاهده کنید. چربی‌ها ۲۴ ساعت شبانه‌روز در حال سوختن هستند. با این روش، به دور از اینکه چقدر فعالیت می‌کنید، به سرعت وزن کم می‌کنید.

داروی لاغری آلفا اسلیم انرژی شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که بدن شما از کتوزیس برای دریافت انرژی استفاده می‌کند، انرژی بدن بیشتر می‌شود. زیرا چربی نسبت به کربوهیدرات انرژی بیشتری دارد. گرسنگی شما کاهش پیدا می‌کند و تمرکز بالاتری دارید. بنابراین با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم چربی‌سوزی در شما افزایش پیدا می‌کند و هم اشتهای شما کم می‌شود.

قرص الفا اسلیم چند کیلو کم میکند؟

گفته شده است که هر فرد با مصرف یک دوره این دارو می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم وزن کم کند. این مسئله می‌تواند توجه بسیاری از افرادی که با استاپ وزنی مواجه شده‌اند، جلب کند و برای آنها روش جالب و موثری باشد. در صورتیکه وزن شما کاهش پیدا نمی‌کند، بهتر است درباره اشتباهات رایج کاهش وزن بیشتر مطالعه کنید.

قرص الفا اسلیم چند کیلو کم میکند؟
هر فرد با مصرف یک دوره این دارو می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم وزن کم کند.

فواید کپسول لاغری الفا اسلیم چیست؟

از خوبی‌های این قرص، این است که در زمانی کوتاه می‌توانید لاغر شوید (لاغری سریع). همچنین چربی‌هایی که ورزش و انواع رژیم لاغری بر روی آن تاثیر نمی‌گذارند، با مصرف این داروها آب می‌شوند. در واقع چربی‌های مقاوم شما با این کار از بین می‌روند. یکی دیگر از خوبی‌های این قرص‌ها این است که با مصرف آنها اشتهای شما کاهش پیدا می‌کند و همین مسئله در کاهش وزن موثر است.

از طرفی این دارو خواص ضدسرطان و ضد‌پیری دارد. همین مسئله باعث می‌شود که فرد بدون افتادگی پوست با لاغری مواجه شود. همچنین این دارو باعث کاهش قند خون شده و برای افراد دیابتی مناسب است.

نظرات در مورد قرص لاغری الفا اسلیم

نظرات درباره مصرف این دارو، بسیار متنوع است. برخی از این دارو راضی هستند و برخی با کاهش وزن چندان چشمگیری مواجه نشده‌اند. ممکن است که انتظارات افراد از قرص‌های لاغری متفاوت باشد. به همین دلیل تفاوت در رضایت از کاهش وزن دیده می‌شود.

درصد بسیار کمی از افرادی که از این داروها استفاده کرده‌اند، با مشکلات و عوارض مواجه شده‌اند. مثلا می‌توان به مشکلات گوارشی اشاره کرد. همچنین برخی از افراد با مصرف این داروها به خوبی وزن کم کرده‌اند، اما بعد از مدتی که مصرف این دارو را قطع کرده‌اند، با افزایش وزن و برگشت وزن مانند قبل مواجه شده‌اند.

کپسول آلفا اسلیم برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که با استاپ وزنی مواجه شده‌اند و با وجود رژیم گرفتن و ورزش کردن، وزن آنها کاهش پیدا نمی‌کند. این افراد می‌توانند از داروهای لاغری استفاده کنند. قرص آلفا اسلیم به کاهش وزن و آب شدن چربی‌های مقاوم کمک می‌کند. کسانی که سالم هستند و بیماری زمینه‌ای خاصی در آنها دیده نمی‌شود، می‌توانند با مصرف این دارو به نتایج خوبی برسند.

کپسول آلفا اسلیم برای چه کسانی مناسب است؟
قرص آلفا اسلیم به کاهش وزن و آب شدن چربی‌های مقاوم کمک می‌کند.

چه کسانی نباید از قرص آلفا اسلیم استفاده کنند؟

برخی از افراد نباید از قرص لاغری آلفا اسلیم استفاده کنند. در ادامه به این گروه‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • گروه‌‌های سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال نمی‌توانند از این دارو استفاده کنند.
  • افرادی که به بیماری‌های مغزی مبتلا هستند،‌ ممکن است که با مصرف این دارو با مشکلات متفاوتی مواجه شوند.
  • بیماران مبتلا به فشار خون بالا نباید از این دارو استفاده کنند.
  • کسانی که بیماری‌های کلیوی و ریوی دارند، نباید از این داروها استفاده کنند.
  • بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی نباید از این دارو استفاده کنند.

عوارض قرص آلفا اسلیم نارنجی چیست؟ (عوارض کپسول لاغری آلفا اسلیم)

داروهای لاغری عوارضی دارند که می‌تواند برای شما مشکل‌ساز باشد. در ادامه به برخی از این عوارض اشاره کرده‌ایم:

  • برخی از داروهای لاغری که آلفا اسلیم هم از انواع آنهاست، می‌توانند باعث بی خوابی شوند. بی‌خوابی می‌تواند عوارض بسیاری برای شما داشته باشد.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با مصرف این داروها با آنها مواجه شوید، اختلال در جذب چربی است. هنگامی که چربی به اندازه کافی در بدن جذب نشود، ممکن است که در دفع مدفوع و گاز با مشکل مواجه شوید.
  • برخی از عوارض گوارشی که ممکن است با مصرف این داروها به آنها دچار شوید، شامل اسهال است. همچنین تهوع و استفراغ هم می‌توانند برای شما ایجاد شوند.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که این داروها ایجاد می‌کنند، اختلال در انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز است. این موارد می‌تواند باعث ایجاد علائمی مانند دهان خشک، سرگیجه و سردرد شود.
  • گاهی ممکن است که بعد از قطع مصرف این داروها با افزایش وزن بیش از قبل مواجه شوید. بنابراین باید رژیم غذایی مناسب همراه با ورزش را همیشه در زندگی خود جای دهید.
  • بالا رفتن ضربان قلب و افت فشار خون از عوارض این دارو است.
  • در صورتی‌که به اندازه کافی آب نخورید،‌ احتمال اینکه به خشکی دهان و تشنگی دچار شوید،‌ وجود دارد.

الفا اسلیم اورجینال چقدر در کاهش وزن موثره؟ از دکتر بپرس.

قرص الفا اسلیم و بی خوابی، آیا قرص الفا اسلیم باعث بی خوابی میشود؟

همانطور که در مطالب بالاتر اشاره کردیم، بی خوابی از مواردی است که می‌تواند با مصرف قرص آلفا اسلیم به آن دچار شویم.

آیا قرص لاغری الفا اسلیم شیشه دارد؟

در ترکیبات این قرص شیشه موجود نیست. موادی که در این قرص وجود دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • فلفل سیاه مصنوعی
  • قهوه سبز
  • تخم کتان
  • گلیسین
  • کافئین
  • گارسینیا
  • برگ سبز چای
  • عصاره زیتون
  • تمشک
  • باکوپا
  • فورسکوهلی

می‌بینید که در این ترکیبات شیشه وجود ندارد. البته که باید این قرص را از فروشنده‌های قابل اطمینان تهیه کنید.

موارد احتیاط و منع مصرف قرص الفا اسلیم چیست؟

در مصرف این دارو برخی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • اگر کسی بخواهد آزمایشی انجام دهد، باید ۱ ماه قبل از انجام آزمایش مصرف این دارو را قطع کند.
  • اگر به این دارو حساسیت داشته باشید،‌ نباید آن را استفاده کنید.
  • قبل از مصرف دارو با دکتر مشورت کنید.
  • این دارو را با آب کافی مصرف کنید. زیرا چربی‌سوز است و می‌تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند.
  • هنگام تهیه این دارو به اصل بودن و قابل اعتماد بودن آن دقت کنید.
موارد احتیاط و منع مصرف قرص الفا اسلیم چیست؟
این دارو را با آب کافی مصرف کنید.

آیا می توان از قرص آلفا اسلیم در بارداری و شیردهی استفاده کرد؟

مصرف این دارو در دوران بارداری ممنوع است.

مصرف الفا اسلیم در پریودی بلامانع است؟

مشکلی ندارد. ممکن است که باعث سرگیجه و افت فشار خون شود. اینها از عوارض این دارو هستند و در دوره پریودی می‌توانند با شدت بیشتری بروز کنند.

قرص آلفا اسلیم اصل و تقلبی را چگونه از هم تشخیص دهیم؟

از اصلی‌ترین راه‌های تشخیص اینکه قرص آلفا اسلیم اصلی است یا تقلبی،‌ محلی است که این دارو را تهیه می‌کنید. این دارو را باید از داروخانه تهیه کنید. احتمال اینکه قرص لاغری آلفا اسلیم تقلبی در داروخانه به دست شما برسد،‌ خیلی کم است. اما اگر بخواهید این دارو را از باشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و عطاری‌ها تهیه کنید،‌ احتمال اینکه این دارو تقلبی به دست شما برسد، وجود دارد.

یک راه دیگر که می‌توانید از آن برای تشخیص اصل و تقلبی بودن قرص آلفا اسلیم استفاده کنید، استفاده از ریجستری آن است. این کد در سمت چپ جعبه وجود دارد. آن را بخراشید و بررسی کنید. باید کد مورد نظر را در سایت وارد کنید و اصالت آن را بررسی کنید.

۳. کپسول لاغری آلفا اسلیم با چه داروهایی تداخل دارد؟

این دارو را با چرک‌خشک کن‌ها یا همان آنتی بیوتیک‌ها مصرف نکنید. مصرف همزمان این دو دارو می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند و اثربخشی داروها را کاهش دهد.

کپسول لاغری آلفا اسلیم با چه داروهایی تداخل دارد؟
آلفا اسلیم را را با چرک‌خشک کن‌ها یا همان آنتی بیوتیک‌ها مصرف نکنید.

قیمت قرص آلفا اسلیم اصل یا تقلبی چقدر است؟

قیمت کپسول لاغری آلفا اسلیم حدود ۴۵ دلار است. در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی که آن را خریداری می‌کنید،‌ قیمت قرص آلفا اسلیم ۵۰ عددی می‌تواند از ۵۰۰ هزار تومان به بالا متغیر باشد. برای آگاهی از قیمت آن می‌توانید از مشاوره دارویی دکترتو کمک بگیرید.

کسانی که می‌توانند از قرص آلفا اسلیم استفاده کنندکسانی که نمی‌توانند از قرص الفا اسلیم استفاده کنند
کسانی که اضافه‌وزن زیادی دارند و کاهش وزن آنها با توقف مواجه شده‌است.کسانی که بیماری‌های قلبی دارند و فشار خون آنها زیاد است.
افرادی که دکتر تغذیه برای استفاده از این دارو به آنها نظر مثبتی داده‌است.آنهایی که بیماری‌های کلیوی و کبدی دارند.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای ندارند و از سلامت نسبی برخوردارند.زنان باردار و شیرده نمی‌توانند از این دارو استفاده کنند.
کسانی که اشتهای زیادی دارند و اشتهای آنها با رژیم لاغری کم نمی‌شود.کسانی که به این داروی کاهش وزن حساسیت دارند.
کسانی که قند آنها تحت کنترل است.افرادی که با مصرف این دارو دچار عوارض جدی آن می‌شوند.
آنهایی که بیماری‌های قلبی ندارند.آنهایی که بیماری دیابت کنترل‌نشده دارند.
افراد مجاز برای مصرف کپسول لاغری آلفا اسلیم

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به دکتر

کپسول لاغری آلفا اسلیم روی چربی‌های مقاوم بدن تاثیر می‌گذارد و باعث کاهش وزن سریع می‌شود. البته برای کاهش وزن همیشه انتخاب روش‌های مناسب و طبیعی مانند رژیم‌های تایید‌شده و ورزش بهترین هستند. فوق تخصص تغذیه به شما کمک می‌کند که بهترین روش لاغر شدن که برای شما و سلامت‌تان مناسب است، انتخاب کنید.

اگر انتخاب شما قرص‌های لاغری است، در انتخاب بهترین قرص لاغری و روش درست استفاده آن، باید توجه ویژه‌ای داشته‌باشید. در صورتی‌که قرص آلفا اسلیم را انتخاب کرده‌اید، برای آگاهی از طریقه مصرف و عوارض آن، از مشاوره دارویی دکترتو کمک بگیرید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری، امکان مشاوره با دکتر تغذیه آنلاین نیز وجود دارد.

دکترتو مراقب سلامتی شماست!

پرسش‌های متداول

این دارو جهت کمک به چربی‌سوزی سریع همراه با ورزش و رژیم غذایی سالم تهیه شده است.

در ترکیبات داروی بلک اسلیم، گارسینیا کامبوجیا وجود دارد که هنوز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده است.

برای پاسخ این سوال باید با دکتر تغذیه مشورت کنید. توجه داشته باشید که به طور کلی پیشنهاد می‌شود از روش‌های دیگری برای کاهش وزن استفاده کنید. گلوریا یکی از قرص‌های لاغری محبوب است.

این دارو در سال ۱۴۰۲ از ۵۰۰ هزار تومان به بالا، در فروشگاه‌های آنلاین قیمت خورده است.

باید کد تشخیص اصالت آن را رجیستر کنید. کد بر روی بسته وجود دارد و باید در سایت بررسی شود.

قرص آلفا اسلیم نارنجی است. بسته بندی جدید آن قرمز است. هر دو این دارو قرص‌های لاغری هستند.

بهترین روش برای لاغری روش طبیعی است. اما برای انتخاب بین قرص‌های لاغری یا انواع عمل لاغری باید با دکتر مشورت کنید. همچنین روش‌های لاغری موضعی هم در دسترس هستند.

امتیاز شما به مقاله:
(3.5از5)
دسته بندی:
برچسب:
منبع:
مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نظرات درباره کپسول لاغری آلفا اسلیم

  1. سمیرا گفت:

    سلام عوارضش جبران ناپذیرع من استفاده کردم. نخورید

    1. فاطمه گفت:

      سلام چه عوارضی داشت میشه لطفا بگین من الان ۳۵ روزه میخورم کمکم کنید ادامه بدم یانه ممنون

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام دوست عزیز
        عوارض به این معنی نیست مه حتمن اتفاق میفتد
        و
        علایم ان در هر فرد متفاوت است
        اگر مشکلی ندارید در کنار ورزش ادامه دهید

      2. سحر گفت:

        نخورین دوستان جونتون ازسرراه نیاوردین
        من خودم خوردم یه دوره کامل سرگیجه حالت تهوع قدرتم دوبرابر شده بود نمیخوردم بدن درد داشتم.. تومحل کارم حالم بدشد همسرم منورسوند دکتر باسرم سرپاشدم بادستورپزشک رفتم آزمایش دادم متاسفانه جواب آزمایشم اعتیاد نشون داد قرص آلفا داخلش مواد روانگردان شیشه هستش باجون خودتون بازی نکنید سلامتی خیلی مهمه که باهیچی نمیشه به دستش آورد این قرصاکلا غیرقانونی داره فروش میره

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          با برخی افراد سازگار نیست
          از مراجع قانونی خریداری کنید

      3. ویانا گفت:

        سلام عزیزم من هر محصولی بگید واسه مامانم تهیه کردم و مبالغ بالا چه دکتر بیز .طب سنتی .نیوشا …. همشون الکی بودن ولی این محصول با اینکه قیمت بالایی نداره ولی جوابدهیش عالیه

    2. محمدی گفت:

      سلام من قرص لاغری الفا اسلیم استفاده نمیکنم اما قرص دیگه داخلش این باشه میخورم چی عوارض بدی دیدید که میگید نخوردی ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. ویانا گفت:

        من با اینکه روزه میگیرم و طبق روش مصرف کپسول هم استفاده میکنم ولی اصلا دچار سرگیجه و حالت تهوع نشدم خیلی احساس سبکی میکنی خیلی خوبه

    3. Af گفت:

      چه عوارضی داشته

  2. بانو گفت:

    سلام من یه کودک شیر خوار دارم ایام می تونم از قرص الفا اسلیم استفاده کنم ؟

    1. همیار دکترتو گفت:

      سلام و درود همراه عزیز
      حتما در رابطه با مصرف این دارو با پزشک مشورت کنید.
      توصیه می‌شود جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر به پزشک عمومی مراجعه کنید.دکتر عمومی

    2. الینا گفت:

      خیر.منع مصرف داره دردوران بارداری وشیردهی

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سپاس از شما

  3. رحیمه چوگانی گفت:

    قرص الفااسلیم چند قیمت است

    1. همیار دکترِتو گفت:

      هزینه این قرص بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

  4. مریم گفت:

    من دارم میخورم فوق العاده است…. هم انرژی میده بهم و هم اینکه اشتهام کم شده. ولی سبزیجات میخورم که بدنم کمبود ویتامین نگیره

    1. ناشناس گفت:

      سلام عزیز از کجا تهیه کردی شما

    2. سجاد گفت:

      چقدر کم کردی؟

    3. رویا گفت:

      سلام ،میشه لطف کنید جایی که خرید مکنید رو بفرمایید،چون جای معتبر برا خرید نمی‌شناسم ،ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏

    4. ناشناس گفت:

      سلام میشه بفرمایید قرص آلفا اصل رو از کجا خرید کردید مریم جان
      چون من میخوام بخرم یه بار خریدم نارنجی اما دیگه گیر نیاوردم

  5. ناشناس گفت:

    من استفاده کردم و هشت کیلو کم کردم

    1. ناشناس گفت:

      سلام همراه با ورزش؟

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سلام
        مسلما با ورزش نتیجه بهتری خواهید گرفت

    2. مهسا گفت:

      میشه بگید از کجا تهیه کردید و قیمتش چقدره؟

    3. Rogi گفت:

      در چه مدتی لاغر شدی ممنون میشم بگی منم استفاده میکنم ولی عوارضی تا حالا ندیدم آب فراوان خرما وسبزی بخورید

      1. همیار دکترِتو گفت:

        دوست عزیز
        بهتره داروهای لاغری و کاهش وزن یا نظر متخصص تغذیه استفاده شود تا موجب آسیب به شما و وابستگی نشود.

      2. همیار دکترِتو گفت:

        دوست عزیز
        بهتره داروهای لاغری و کاهش وزن با نظر متخصص تغذیه استفاده شود تا موجب آسیب به شما و وابستگی نشود.

  6. سامی گفت:

    آلفا تاثیرش بیشتره یا گلوریا کسی میدونه

  7. سامی گفت:

    سلام آیا میشه آلفا اسلیم گلوریا رو باهم مصرف کرد

  8. سامی گفت:

    سلام میشه آلفا اسلیم گلوریا رو همزمان مصرف کرد

    1. فقط خدا گفت:

      سلام خواهر نه همزمان باهم نمیشه آلفا اسلیم خودش قوی هست وچربی سوزی میکنه واز بین همه قرص‌های لاغری بهتر جواب میده من خودم تو یه دوره ۵۰روزه ۱۵کیلو کم کردم

      1. همیارِ دکترِتو گفت:

        سپاس از راهنمایی تان

      2. روشنا کبیری گفت:

        فقط بی خوابیشو نمیدونم چیکار کنم.ممنون میشم جواب بدید

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام
          از قرص ملاتونین ۳ استفاده کنید

      3. ویانا گفت:

        سلام عزیزم شما چطوری ۱۵ کیلو کم کردید باشگاه یا …

  9. Solmaz گفت:

    قرص الفا اسلیم رو از کجا میشه تهیه کرد و قیمت ان چقدر است

    1. رویا گفت:

      من میدونم کجا تهیه میشه

    2. Fahimeh گفت:

      سلام بنده الفا اصل محصول فرانسه رو دارم اگر کسی خواست.
      جهت سفارش به دایرکت پیج shaparak.arayeshi28@ دراینستاگرام دایرکت دهد.
      الفا اسلیم ۴۶۰
      گلوریا ۳۶۵
      قرص سیگل ۱۲۰
      قرص بلغم ۱۶۵
      پودر جلبک ۵۹
      از محصولات لاغری بنده می باشد

  10. عظیم وند گفت:

    اینکه شما درصفحه نشون دادید قرص الفا اسلیم بود نه کپسول، مااز کحا قرصش رو تهیه کنیم که اصل هم باشه

    1. مریم فرهانی گفت:

      من اوردم ولی نمیدونم اصله یانه
      حتا استفاده نکردم تا الان

    2. زهرابوستانی گفت:

      من خوردم خیلی راضی هستم

      1. ملگشاهی گفت:

        سلام چند دوره خوردی

      2. سنا گفت:

        سلام دوستان من هم استفاده کردم الان یک ماه ۶ کیلو کم کردم خیلی عالیه

        1. همیارِ دکترِتو گفت:

          سلام وسپاس از تجربه خوبتان

      3. ناشناس گفت:

        سلام ازکجاتهیه کردید اصلا نیست

    3. عسل گفت:

      سلام. من سراغ دارم و خودم هم استفاده میکنم

      1. ناشناس گفت:

        سلام خوبین از این قرص لاغری الفا اسلیم نتیجه گرفتی

        1. ویانا گفت:

          اولین فرد که استفاده کردند مادرم بود با اینکه فعالیت نداشت ولی بازم کاهش وزن خوبی داشت الان خیلی سبک شده و بعد خودم دارم استفاده میکنم

      2. امیر یکتا گفت:

        از کجا تهیه کردید؟ البته اصل این قرص فکر نکنم پیدا بشه. بیشتر ساختنی یا تحت لیسانس هست فکر کنم

        1. ویانا گفت:

          ن من اینقدر جستجو کردم تا بالاخره اعتماد کردم و سفارش دادم چون مامانم حال خوبی نداشت باید مطمئن میشدم اصله خلاصه از خانم زنگنه خرید کردم

        2. همیارِ دکترِتو گفت:

          همیشه تندرست باشید

      3. لیلا ظریفیان گفت:

        سلام میشه بگید از کجا تهیه کردید ؟